BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nibke
 Nibke - woensdag 22 augustus 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Het is dus of; "hij die niet genoemd mag worden" of helemaal geen spits er meer bij.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:52   quote  deeplink  
Vind John toch een stuk makkelijker eigenlijk..
Nibke
 Nibke - woensdag 22 augustus 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Ik ook.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:54   quote  deeplink  
Hoe nu verder..
Nibke
 Nibke - woensdag 22 augustus 2012 - 22:56   quote  deeplink  
JG dan maar.
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
Fine young cannibals: johnny come home
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:00 schreef craven het volgende:
Fine young cannibals: johnny come home
d:-) toepasselijk d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:56 schreef Nibke het volgende:
JG dan maar.
Kans dat van Gastel steeds reageert is groot..
craven
 craven - woensdag 22 augustus 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-) toepasselijk d:-)
DAarom haha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 23 augustus 2012 - 05:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:51 schreef Nibke het volgende:
Het is dus of; "hij die niet genoemd mag worden" of helemaal geen spits er meer bij.
Komt voldemort bij ons in de spits?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 augustus 2012 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:51 schreef Nibke het volgende:
Het is dus of; "hij die niet genoemd mag worden" of helemaal geen spits er meer bij.
Ik noem 'm liever 'Watdoettie?'
King - 010
 King - 010 - donderdag 23 augustus 2012 - 09:42   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/3304591/2012/08/23/TT-Janssen-bereid-geld-in-te-leveren-terugkeer-VDV-stap-dichterbij.dhtml

City wil contract met Guidetti verlengen
John Guidetti zet waarschijnlijk zijn handtekening onder een nieuw contract bij Manchester City. Althans, dat meldt Sky Sports vandaag. De Zweed heeft nu een contract tot medio 2014 bij de regerend landskampioen van Engeland. City zou het contract van Guidetti, die al enige maanden aan de kant staat met een zenuwontsteking, willen verlengen en hem vervolgens verhuren. Meer dan tien clubs zijn geïnteresseerd in de komst van de 20-jarige aanvaller. Ook Feyenoord, waar de international vorig seizoen op huurbasis actief was en erg succesvol was, hoopt Guidetti opnieuw binnen te kunnen halen. Guidetti staat al sinds zijn vijftiende onder contract bij City.

media_l_1330194.jpg

Als M.City bereid is om het contract te verlengen dan moet het er positief uitzien.
Waarschijnlijk is hij tegen november hersteld.
Ik verwacht dat in de winterstop Guidetti gehuurd zal worden.
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:45   quote  deeplink  
John Guidetti mag wederom verhuurd worden, maar dat wil niet zeggen dat Manchester City het vertrouwen in de Zweedse spits verloren heeft. Sterker nog: the Citizens zijn van zins om het contract van de ex-Feyenoorder open te breken en te verlengen. Eerdaags tekent Guidetti een nieuwe verbintenis op de Eastlands en vervolgens zal zijn toekomstige club wereldkundig worden gemaakt. Feyenoord is, als bekend, nog altijd in de race.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171465
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:46   quote  deeplink  
Wel 'in de wandelgangen'. Dus ja sowieso met een korreltje zout nemen maar weer.
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Non nieuws. Herhaling van een herhaling.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:58   quote  deeplink  
Zal het dan toch allemaal meevallen met zijn blessure, ik bedoel is die geheimzinnigheid daar omheen opgeklaard..er was zelfs sprake dat hij misschien nooit mee zou voetballen en nu willen ze hem contractverlenging aanbieden..(?)
kampertje
 kampertje - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
guidetti komt naar de kuip
kampertje
 kampertje - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:03   quote  deeplink  
ik heb er gewoon een goed gevoel over
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:03   quote  deeplink  
Ik zie het niet meer gebeuren..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Van mij hoeft t niet als je hem niet voor 01-09 in kan zetten.
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Heb er ook een zwaar hoofd in ^^ Maargoed als City hem een contract wilt geven zodat ze hem over een jaar wel kunnen gebruiken en ze gaan hem weer verhuren is er nog een klein kansje..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:
Van mij hoeft t niet als je hem niet voor 01-09 in kan zetten.
Dat zal sowieso niet gebeuren, hij traint nog maar lichtjes mee bij City, verdomme een spits is grote noodzaak nu..straks spelen we na de winterstop nergens meer voor..
kampertje
 kampertje - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:06   quote  deeplink  
jawel komt goed mannen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Hoop doet leven gozerT
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Wordt m gewoon niet. Met een beetje pech zit hij nog een half jaar langs de kant.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:03 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren..
Ik zie het toch nog wel gebeuren. Vooral omdat de berichtgeving de laatste weken nogal wisselvallig was: "kans dat hij wel komt, kans dat hij niet komt...". Paar dagen voor de belangrijke wedstrijd van gisteren melden dat de kans nihil is dat hij komt, (om de druk bij de huidige spitsen weg te halen??)
Misschien naïef van mij, maar ik heb toch goede hoop.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:20   quote  deeplink  
Gooi er is een slot op.
Guidetti komt nie, en ik ben blij toe.
We hebben niks aan een gebleseerde spits.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zal sowieso niet gebeuren, hij traint nog maar lichtjes mee bij City, verdomme een spits is grote noodzaak nu..straks spelen we na de winterstop nergens meer voor..
Precies. Hij moet eerst fit worden en daarna ook nog eens wedstrijdfit. Dat wordt sowieso eind 2012 of begin 2013 zelfs. Ik zou zeggen, laat hem daar maar lekker herstellen en dan kunnen we hem misschien huren voor de tweede seizoenshelft.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:57   quote  deeplink  
En de eerste seizoenshelft dan..??? Pffffff er zal toch ook nu wat moeten gebeuren..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:57 schreef RenatoBos het volgende:
En de eerste seizoenshelft dan..??? Pffffff er zal toch ook nu wat moeten gebeuren..
We zullen het moeten doen met wat we hebben. Van Geel was duidelijk. Een paar jaar terug zou er nu een paniektransfer gedaan worden. Nu niet. Gelukkig maar. Dan maar geen nieuwe spits.

Hup Anass.
Hup Guyon.
Hup Mitchell.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Hup T..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:10   quote  deeplink  
Een noodaankoop moeten we ook niet willen, maar verdomme wat ik tot aan nu aanvallend gezien heb is behoorlijk maar dat laatste stukje mist nog..komt hier wel verandering in..??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:08 schreef RenatoBos het volgende:
Hup T..
Hurray! Welk rugnummer krijg ik?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hurray! Welk rugnummer krijg ik?
0
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

10
En Lexie dan???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:53   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
craven
 craven - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

We zullen het moeten doen met wat we hebben. Van Geel was duidelijk. Een paar jaar terug zou er nu een paniektransfer gedaan worden. Nu niet. Gelukkig maar. Dan maar geen nieuwe spits.

Hup Anass.
Hup Guyon.
Hup Mitchell.
mwahhh als je over 10 wedstrijden maar nog zo lult
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:54 schreef craven het volgende:

[..]

mwahhh als je over 10 wedstrijden maar nog zo lult
Als jij een goede en betaalbare spits weet, dan nog beter! ;)

Ik lul alleen zo, omdat er geen andere opties zijn qua spits.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 augustus 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:54 schreef craven het volgende:

[..]

mwahhh als je over 10 wedstrijden maar nog zo lult
Tuurlijk, als ze 4e, 5e of 6e staan, is dat behoorlijk.
Snap niet waar die hoge verwachtingen uit voort komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 18:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk, als ze 4e, 5e of 6e staan, is dat behoorlijk.
Snap niet waar die hoge verwachtingen uit voort komen.
Vraag ik me ook af.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Aan de hand van vorig seizoen natuurlijk, het vijfjarenplan erbij..mag toch aannemen dat we geen terugval willen hebben..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 24 augustus 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Hij is dik geworden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:
Aan de hand van vorig seizoen natuurlijk, het vijfjarenplan erbij..mag toch aannemen dat we geen terugval willen hebben..
De weg naar de top is geen immer stijgende lijn. Net zo min als economische groei dat is. Soms gaat het een jaar beter, soms een jaar wat minder, waar het om gaat is die algemene lijn. We moeten ons niet blindstaren op die 2de plek van vorig jaar en dat nu al als norm nemen. Zeker gezien onze financiele mogelijkheden in vergelijking met andere clubs. FC Twente geeft zo 12 miljoen uit aan Tadic en Castaignos, PSV ruim 4 miljoen aan Narsingh en Ajax ruim 3 miljoen aan Moisander.

Die 3 clubs zijn vooralsnog verder. FC Twente ging het een jaar minder, maar dat betekend niet dat die 6de plaats representatief is voor hun algehele groei van de afgelopen jaren.

Als wij boven in van die 3 clubs eindigen doen we het goed, maar waarschijnlijker is dat je met AZ en misschien Vitesse om de 4de plaats gaat spelen. Het is zeker niet onmogelijk hoger te eindigen, dat is vorig jaar wel gebleken en nou heeft Feyenoord binnen de mogelijkheden eigenlijk een heel goed elftal, maar je moet je afvragen wat realistisch is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 19:45 schreef Nummer Zeven het volgende:
Hij is dik geworden..
Sorry hoor maar dat hoef je hier niet te vermelden, bel lekker je vriendin of zo..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De weg naar de top is geen immer stijgende lijn. Net zo min als economische groei dat is. Soms gaat het een jaar beter, soms een jaar wat minder, waar het om gaat is die algemene lijn. We moeten ons niet blindstaren op die 2de plek van vorig jaar en dat nu al als norm nemen. Zeker gezien onze financiele mogelijkheden in vergelijking met andere clubs. FC Twente geeft zo 12 miljoen uit aan Tadic en Castaignos, PSV ruim 4 miljoen aan Narsingh en Ajax ruim 3 miljoen aan Moisander.

Die 3 clubs zijn vooralsnog verder. FC Twente ging het een jaar minder, maar dat betekend niet dat die 6de plaats representatief is voor hun algehele groei van de afgelopen jaren.

Als wij boven in van die 3 clubs eindigen doen we het goed, maar waarschijnlijker is dat je met AZ en misschien Vitesse om de 4de plaats gaat spelen. Het is zeker niet onmogelijk hoger te eindigen, dat is vorig jaar wel gebleken en nou heeft Feyenoord binnen de mogelijkheden eigenlijk een heel goed elftal, maar je moet je afvragen wat realistisch is.
daar heb je wel gelijk in T maar soms wil je het realisme ook wel eens niet zien..die tweede plek van vorig jaar was fantastisch en ik wist ook dat dat moeilijk zal worden dit te evenaren, maar ik heb nu het gevoel dat we met de winterstop nergens meer voor spelen..het is als Feyenoord supporter toch niet teveel gevraagd wat Europese en bekerwedstrijden te zien en plaatsing Europees voetbal voor het volgende seizoen..die andere clubs geven het geld aan spelers wij aan het afbetalen van schulden, das uiteraard ook geen vergelijk..
van geil
 van geil - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:59   quote  deeplink  
kan er geen dik hangslot op.......
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 augustus 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De weg naar de top is geen immer stijgende lijn. Net zo min als economische groei dat is. Soms gaat het een jaar beter, soms een jaar wat minder, waar het om gaat is die algemene lijn. We moeten ons niet blindstaren op die 2de plek van vorig jaar en dat nu al als norm nemen. Zeker gezien onze financiele mogelijkheden in vergelijking met andere clubs. FC Twente geeft zo 12 miljoen uit aan Tadic en Castaignos, PSV ruim 4 miljoen aan Narsingh en Ajax ruim 3 miljoen aan Moisander.

Die 3 clubs zijn vooralsnog verder. FC Twente ging het een jaar minder, maar dat betekend niet dat die 6de plaats representatief is voor hun algehele groei van de afgelopen jaren.

Als wij boven in van die 3 clubs eindigen doen we het goed, maar waarschijnlijker is dat je met AZ en misschien Vitesse om de 4de plaats gaat spelen. Het is zeker niet onmogelijk hoger te eindigen, dat is vorig jaar wel gebleken en nou heeft Feyenoord binnen de mogelijkheden eigenlijk een heel goed elftal, maar je moet je afvragen wat realistisch is.
Ben het verdorie wéér met je eens T.
Te bedenken dat we nog maar net in cat. 2 zitten en talloos veel minder hebben uitgegeven dan andere clubs.
Feyenoord zit uitstekend op koers en een 4e/6e plaats is realistisch. Hoger is mooi meegenomen.
craven
 craven - vrijdag 24 augustus 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De weg naar de top is geen immer stijgende lijn. Net zo min als economische groei dat is. Soms gaat het een jaar beter, soms een jaar wat minder, waar het om gaat is die algemene lijn. We moeten ons niet blindstaren op die 2de plek van vorig jaar en dat nu al als norm nemen. Zeker gezien onze financiele mogelijkheden in vergelijking met andere clubs. FC Twente geeft zo 12 miljoen uit aan Tadic en Castaignos, PSV ruim 4 miljoen aan Narsingh en Ajax ruim 3 miljoen aan Moisander.

Die 3 clubs zijn vooralsnog verder. FC Twente ging het een jaar minder, maar dat betekend niet dat die 6de plaats representatief is voor hun algehele groei van de afgelopen jaren.

Als wij boven in van die 3 clubs eindigen doen we het goed, maar waarschijnlijker is dat je met AZ en misschien Vitesse om de 4de plaats gaat spelen. Het is zeker niet onmogelijk hoger te eindigen, dat is vorig jaar wel gebleken en nou heeft Feyenoord binnen de mogelijkheden eigenlijk een heel goed elftal, maar je moet je afvragen wat realistisch is.
prima en ook zeker eens dat financiekle gezondheid belangrijk, maar daarom rijmt een 3 jarig contract voor Mathijssen niet echt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 23:12 schreef craven het volgende:

[..]

prima en ook zeker eens dat financiekle gezondheid belangrijk, maar daarom rijmt een 3 jarig contract voor Mathijssen niet echt..
Ben ik met je eens. Ik zie de waarde van Mathijsen wel, maar een dergelijk lang contract voor zo'n speler... ik had het zeker niet voor zo lang vastgelegd, maar het zal wel een eis van de speler geweest zijn, die wil op zijn 32ste een beetje zekerheid hebben. Vanuit Feyenoordperspectief was een 2jarig contract met een optie tot verlenging zonder meer de beste oplossing geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 22:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben het verdorie wéér met je eens T.
Te bedenken dat we nog maar net in cat. 2 zitten en talloos veel minder hebben uitgegeven dan andere clubs.
Feyenoord zit uitstekend op koers en een 4e/6e plaats is realistisch. Hoger is mooi meegenomen.
Yup. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0287699