|
|
RenatoBos
|
|
|
Italiaanse clubs rekenen niet meer op Guidetti
Het blijft gissen naar de toekomst van John Guidetti. Siena en Torino rekenen in elk geval niet meer op de komst van de Zweedse goaltjesdief van Manchester City.
Guidetti zou niet voor november wedstrijdfit zijn, toch zijn er nog altijd veel clubs die naar zijn diensten dingen. "Guidetti is een belangrijke speler, maar er zijn te veel clubs geïnteresseerd", verklaart directeur Stefan Antoneli het afhaken van Siena.
Torino-trainer Giampiero Ventura rekent evenmin op de komst van de twintigjarige aanvaller. "Ik hoop dat we nog wat versterkingen krijgen. Guidetti? Ik denk niet dat hij komt", sprak de oefenmeester maandagavond tegen Sky Sport Italia.
Guidetti is gewild nadat hij afgelopen jaar veel indruk maakte bij Feyenoord. De spits kampt echter nog altijd met een zenuwontsteking. Volgens de laatste berichten zou het nog tot november duren eerdat de lieveling van het Legioen hersteld is. Een verhuurperiode lijkt desondanks nog altijd een optie. Bron:Voetbalprimeur.nl |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Guidetti definitief niet naar Feyenoord Bron: ELFvoetbal.nl
Terwijl Feyenoord bijna rond is met een nieuwe spits, weet het nu ook definitief dat het kan fluiten naar John Guidetti. De aanvaller blijft komend seizoen gewoon bij Manchester City. Guidetti kampt al maanden met een blessure en komt het komende seizoen mogelijk helemaal niet meer in actie. Daarom zien The Citizens de Zweed graag in Manchester revalideren. Pas als Guidetti helemaal fit is, is een verhuur weer bespreekbaar.
----------------------------------------
Hutzooi, maar niemand neemt het ons af hoe hij bij ons gepresteerd heeft.. herinnering blijft :). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beterschap John..
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We wisten dit toch al langer. Alleen nu definitief. Het was mooi maar nu moeten we verder. Gelukkig hebben we de foto's en filmpjes nog :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nou Guidetti zeer veel beterschap gewenst. Misschien kloppen we volgend jaar nog bij je aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2012 - 00:17 schreef tomson het volgende:We wisten dit toch al langer. Alleen nu definitief. Het was mooi maar nu moeten we verder. Gelukkig hebben we de foto's en filmpjes nog :) Jawel, maar ik ben nu eenmaal een jankmuil.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mooie sentimenten toch, wat een drive is die gozer voor het team geweest... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vergeet hem nooit meer, echt vet genoten van hem.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: lolbroek aan vanavond hahha? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zwaar dagje gehad en nu een beetje daaps :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook dat vergeet je niet nee d:-)))) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:15 schreef MMM het volgende:Morgen in #VI een interview met @superguidetti: over verleden, heden en 29 januari: 'Als ik aan Ajax denk, bal ik mijn handen tot vuisten.' GUIDETTI///HELD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)))) Deze gif geeft me elke keer weer een glimlach, moet gelijk weer aan het Feyenoord-Ajax topic denken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Guidetti op CL-lijst Manchester City
Manchester City heeft John Guidetti ingeschreven voor de Champions League. De Zweed is één van de vier zelf opgeleide spelers van de Engelse club.
De vernieuwde regels van de UEFA schrijven voor dat iedere deelnemer van de Champions League minimaal vier spelers moet inschrijven die door de club zelf zijn opgeleid. Ondanks dat Guidetti op zijn zestiende debuteerde in het profvoetbal bij IF Brommapojkarna uit Zweden, wordt de spits gezien als een door City opgeleide speler.
Guidetti staat sinds 2008 onder contract bij The Citizens en geldt derhalve als een speler uit de eigen opleiding van Manchester City. De Engelse club hield al langer rekening met de maatregel van vier opgeleide spelers en wist diverse jeugdspelers naar de opleiding in Manchester te lokken.
Op deze wijze weet de landskampioen van Engeland te voldoen aan de hernieuwde eisen die de UEFA stelt aan Champions League-deelnemers. Manchester City is op het miljoenenbal overigens ingedeeld in poule D, met Real Madrid, Ajax en Borussia Dortmund. Bron:Goal.com |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi kan die die joden nog een keer slopen..!!!!! GHEHE |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dat shirt staat h`m niet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij past het waarschijnLIJK niet (xxxl)..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze man zal ik nooit meer vergeten!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Guidetti bijna fit: "Het was een hel"
John Guidetti is bijna weer honderd procent fit. De aanvaller denkt over een maand weer voluit te kunnen voetballen voor Manchester City. "Het is een hel geweest."
Guidetti werd eind vorig seizoen getroffen door een mysterieus virus. "Het heeft ontzettend lang geduurd, maar ik ben nu eindelijk virus-vrij", aldus Guidetti tegen Sportbladet. Het virus heeft de spieren van de jonge spits echter flink verzwakt en daarom moet hij de komende periode flink aan de bak.
Zodra hij topfit is wil Guidetti snel wedstrijden spelen, bij City of bij een andere club. Ook hoopt hij snel minuten te maken in het Zweedse elftal. Guidetti moest zijn deelname aan het EK afzeggen vanwege het virus.
Feyenoord hengelde afgelopen zomer naar Guidetti, maar City wilde de speler niet verhuren zolang hij niet fit was. Ook Galatasaray en clubs uit de Serie A werden aan de Zweed gelinkt. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou het nog een optie wezen om hem te huren..??? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja hoor, wat mij betreft wel hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan pas in de winterstop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, hoe denk jij daarover Stylzz, halen hè..?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen als Pellè niet voldoet en die dan terugstuurt. kosten technisch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die eeuwige kutkosten ook d:-(
Pelle verdient wel een kans natuurlijk, maar Feyenoord wilt huren en City wilt alleen verhuren had ik begrepen toch.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: In de Klassieker de spits van de neuzen eruit trappen, in de winterstop Pelle aan ze verhuren, en wij verder met Guidetti, net op tijd om landskampioen te worden! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Of hij vecht zichzelf toch naar boven binnen de selectie van City.Ik zie hem er voor aan :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Pelle heeft tijdens de winterstop 12 doelpunten op zijn naam. Immers 6, Schaken 6, Verhoek 4, Achachbar 3, Clasie 2, Martins Indi 2 en 4 spelers met 1 goal. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 21:00 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] In de Klassieker de spits van de neuzen eruit trappen, in de winterstop Pelle aan ze verhuren, en wij verder met Guidetti, net op tijd om landskampioen te worden! Ti's maar een idee..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou mooi zijn, maar er staan nog al wat namen voor hem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2012 - 00:17 schreef FR-Henk het volgende:Of Pelle heeft tijdens de winterstop 12 doelpunten op zijn naam. Immers 6, Schaken 6, Verhoek 4, Achachbar 3, Clasie 2, Martins Indi 2 en 4 spelers met 1 goal. Guidetti wie..?? |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Hopelijk dat ie na de winterstop nog van waarde voor ons mag zijn. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 21:00 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] In de Klassieker de spits van de neuzen eruit trappen, in de winterstop Pelle aan ze verhuren, en wij verder met Guidetti, net op tijd om landskampioen te worden! Waar kunnen we tekenen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aan de achtertafel en geen zootje van maken Snees en de kleurpotloden slijpen als je klaar bent..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Altijd proberen en dan samen met Pelle en Verhoek wat een voorhoeder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Coolsingel here we come..!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Mail maar vast naar Meneer van Geel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb zijn mailadres niet bode, geef ff.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'QPR laat oog vallen op herstellende Guidetti'
De zomerse transferperiode is pas drie weken gesloten, maar clubs houden zich nu alweer bezig met nieuwe versterkingen. Queens Park Rangers heeft zijn oog laten vallen op John Guidetti.
De Zweed van Manchester City staat op de nominatie om in januari op huurbasis de overstap naar Londen te maken, schrijft de Daily Express. In de voorbije transferperiode kwam Guidetti niet weg vanwege een mysterieuze virusinfectie, die hem sinds april aan de kant houdt. Inmiddels is hij zo goed als hersteld.
Queens Park Rangers is op zoek naar een waardige vervanger van Andy Johnson, die door een zware kruisbandblessure zeker negen maanden is uitgeschakeld. De twintigjarige Guidetti werd vorig seizoen met succes uitgeleend aan Feyenoord. De Rotterdammers hadden niet de financiële middelen om hem opnieuw te binden. Bron:Voetbalprimeur
Daar gaan de geruchten weer.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We moeten ons realiseren dat we Guidetti nooit ten nimmer meer in een Feyenoord shirt zullen zien. |
|
|
|