BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 00:08   quote  deeplink  
Daar ben ik ook bang voor ja, ben overigens wel benieuwd naar welke club hij uiteindelijk zal gaan..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Guidetti mogelijk ruilwaar voor City in jacht op Walcott

Het is Manchester City alles aan gelegen op opnieuw een speler bij Arsenal weg te lokken. De steenrijke landskampioen wil in de winterstop Theo Walcott ophalen in Londen en heeft hier een som geld plus John Guidetti voor over.
thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F33%2Ffull%2F309_1345287562_walcott.jpg&key=fbc0ff2e46d6bb6bd0e5e642cc7bd9b0adf61981&method=fill&size=440x372
City zou naar verluidt zo'n zeven miljoen euro hebben geboden op de razendsnelle rechtsbuiten, die nog een contract heeft voor één seizoen. Daarnaast kan men in Londen dus rekenen op de diensten van de oud-Feyenoorder die nog altijd hersteld van een slepende infectieziekte.
Hoe Arsenal reageert op het aanbod is afwachten. Eerder vertrokken al Emmanuel Adebayor, Kolo Toure, Gael Clichy en Samir Nasri van Arsenal naar City.
Bron:Elfvoetbal
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 15:50   quote  deeplink  
Al die geruchten komen inmiddels me neus uit.
tomson
 tomson - zondag 23 september 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:50 schreef Wim2 het volgende:
Al die geruchten komen inmiddels me neus uit.
Dat is te zien ja.
MMM
 MMM - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:38   quote  deeplink  
Morgen in VI, interview met een ex-#Feyenoorder in het buitenland, o.a. over zijn onvoorwaardelijke liefde voor de club. Wie denken jullie?

Juiste antwoord kwam van FRdars: morgen uitgebreid #Guidetti over zijn blessure en #Feyenoord.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:45   quote  deeplink  
Ga aub weg met die knakker jo.
Die komt nooit meer.
Clubliefde? Die heeft hij niet voor Feyenoord! Hebben er zoveel gezegt
Snap niet dat mensen dat allemaal geloven?
Hij doet het net als alle andere alleen maar voorhet geld. Punt uit.
En als de camera komt wordt hij Feyenoordgeil.
Wordt gek van het steeds terug halen van shit van hem.
Leuk wat hij gedaan heeft, koester het. En laat het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:50 schreef Wim2 het volgende:
Al die geruchten komen inmiddels me neus uit.
Wat Guidetti betreft mij ook.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 10:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ga aub weg met die knakker jo.
Die komt nooit meer.
Clubliefde? Die heeft hij niet voor Feyenoord! Hebben er zoveel gezegt
Snap niet dat mensen dat allemaal geloven?
Hij doet het net als alle andere alleen maar voorhet geld. Punt uit.
En als de camera komt wordt hij Feyenoordgeil.
Wordt gek van het steeds terug halen van shit van hem.
Leuk wat hij gedaan heeft, koester het. En laat het
Wat een onzin man. Die jongen heeft de ambitie om het allerhoogste te halen, en we hebben vorig jaar gezien wat zijn potentie is. Ik heb persoonlijk nog nooit een speler met een Feyenoord vlag zien zwaaien, terwijl hij op de schouders van supporters door Rotterdam wordt gedragen. Om eenmaal bij De Kuip luidkeels het 'Feyenoord 'till I die' te zingen.

Hij zal het ook niet over een terugkeer hebben, tenzij er naar gevraagd wordt, maar die jongen heeft vast en zeker veel sympathie voor de club opgebouwd, misschien zelfs in zijn hart gesloten.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:53   quote  deeplink  


Dit lijkt me geen camerageile speler, die alleen maar interessant doet voor de supporters.
craven
 craven - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 10:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ga aub weg met die knakker jo.
Die komt nooit meer.
Clubliefde? Die heeft hij niet voor Feyenoord! Hebben er zoveel gezegt
Snap niet dat mensen dat allemaal geloven?
Hij doet het net als alle andere alleen maar voorhet geld. Punt uit.
En als de camera komt wordt hij Feyenoordgeil.
Wordt gek van het steeds terug halen van shit van hem.
Leuk wat hij gedaan heeft, koester het. En laat het
onzin
craven
 craven - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 10:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wat een onzin man. Die jongen heeft de ambitie om het allerhoogste te halen, en we hebben vorig jaar gezien wat zijn potentie is. Ik heb persoonlijk nog nooit een speler met een Feyenoord vlag zien zwaaien, terwijl hij op de schouders van supporters door Rotterdam wordt gedragen. Om eenmaal bij De Kuip luidkeels het 'Feyenoord 'till I die' te zingen.

Hij zal het ook niet over een terugkeer hebben, tenzij er naar gevraagd wordt, maar die jongen heeft vast en zeker veel sympathie voor de club opgebouwd, misschien zelfs in zijn hart gesloten.
eens!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 oktober 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Ik was der zelf bij dus dat maakt geen extra indruk.
Wat ik wil zeggen is gewoon dat als hij zoveel liefde had voor ons dan was hij er allang weer geweest. sterker nog, nooit weggegaan.
Hij heeft weer verlengt bij city omdat hij daar ook zoveel liefde voor heeft?
Ik bedoel die gozer speelt never meer voor ons.
Dus kap gewoon met da gedroom over hem altijd.
Elke week hoor ik wel in de kuip. jaa wedde in winter komtie dit dat.
Altijd mensen die nie kape met dromen
craven
 craven - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 10:59 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik was der zelf bij dus dat maakt geen extra indruk.
Wat ik wil zeggen is gewoon dat als hij zoveel liefde had voor ons dan was hij er allang weer geweest. sterker nog, nooit weggegaan.
Hij heeft weer verlengt bij city omdat hij daar ook zoveel liefde voor heeft?
Ik bedoel die gozer speelt never meer voor ons.
Dus kap gewoon met da gedroom over hem altijd.
Elke week hoor ik wel in de kuip. jaa wedde in winter komtie dit dat.
Altijd mensen die nie kape met dromen
vergeet niet dat hij een huurling was, dus zoveel heeft hij er niks over te zeggen.
Je hoeft niet elke dag over zijn terugkeer praten, maar hij heeft een behoorlijke streep voor.
Zo jong, zoveel drive en t waarmaken, wanneer was de laatste keer dat je dat zag?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 10:59 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik was der zelf bij dus dat maakt geen extra indruk.
Wat ik wil zeggen is gewoon dat als hij zoveel liefde had voor ons dan was hij er allang weer geweest. sterker nog, nooit weggegaan.
Hij heeft weer verlengt bij city omdat hij daar ook zoveel liefde voor heeft?
Ik bedoel die gozer speelt never meer voor ons.
Dus kap gewoon met da gedroom over hem altijd.
Elke week hoor ik wel in de kuip. jaa wedde in winter komtie dit dat.
Altijd mensen die nie kape met dromen
Dat was de afspraak in het contract. Een jaar huren, met zelfs de optie voor Manchester City om hem in de winterstop al terug te halen. We mogen dus blij zijn dat hij bijna een heel jaar voor ons gespeeld heeft.
Hij heeft in dat jaar zoveel indruk gemaakt, daar kunnen andere (oud-)Feyenoord spelers alleen maar van dromen. Hij heeft het zelf ook nooit over een terugkeer gehad, de gesprekken tussen de leiding van Feyenoord en Manchester City zijn er geweest, maar ik heb nooit de mening van Guidetti gehoord, simpelweg omdat hij hier niet over gaat. Natuurlijk hopen wij dat hij terugkomt, maar realistisch gezien klopt het wat je zegt, die komt niet meer terug.
Dat neemt niet weg dat hij in dat jaar bij Feyenoord veel liefde voor de club heeft opgebouwd, dat hij veel foto's plaatst van zijn tijd bij Feyenoord, en ook met veel waardering over Feyenoord praat wanneer VI hem daarvoor uitnodigt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 11:03 schreef craven het volgende:

[..]

vergeet niet dat hij een huurling was, dus zoveel heeft hij er niks over te zeggen.
Je hoeft niet elke dag over zijn terugkeer praten, maar hij heeft een behoorlijke streep voor.
Zo jong, zoveel drive en t waarmaken, wanneer was de laatste keer dat je dat zag?
Heel lang geleden. Was een topspeler. Maarja hij is weg.
Laat gaan dan zou ik zeggen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 11:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat was de afspraak in het contract. Een jaar huren, met zelfs de optie voor Manchester City om hem in de winterstop al terug te halen. We mogen dus blij zijn dat hij bijna een heel jaar voor ons gespeeld heeft.
Hij heeft in dat jaar zoveel indruk gemaakt, daar kunnen andere (oud-)Feyenoord spelers alleen maar van dromen. Hij heeft het zelf ook nooit over een terugkeer gehad, de gesprekken tussen de leiding van Feyenoord en Manchester City zijn er geweest, maar ik heb nooit de mening van Guidetti gehoord, simpelweg omdat hij hier niet over gaat. Natuurlijk hopen wij dat hij terugkomt, maar realistisch gezien klopt het wat je zegt, die komt niet meer terug.
Dat neemt niet weg dat hij in dat jaar bij Feyenoord veel liefde voor de club heeft opgebouwd, dat hij veel foto's plaatst van zijn tijd bij Feyenoord, en ook met veel waardering over Feyenoord praat wanneer VI hem daarvoor uitnodigt.
Ergens heb je idd gelijk
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Dat is al beter dan geen gelijk.
craven
 craven - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:20   quote  deeplink  
daar heb je gelijk in
MMM
 MMM - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Ik geloof die jongen wel.

Guidetti///HELD
craven
 craven - dinsdag 02 oktober 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 11:20 schreef MMM het volgende:
Ik geloof die jongen wel.

Guidetti///HELD
de topicstarter had dit idd voorzien//held! hahaha
MMM
 MMM - dinsdag 02 oktober 2012 - 13:03   quote  deeplink  
Eens!

Hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 oktober 2012 - 15:09   quote  deeplink  
A4M1PQlCEAAvPcR.jpg

Zo dan, Guidetti met z'n dikke harses :')
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 oktober 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Wayne Rooney is er niks bij
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 oktober 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 15:09 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

Zo dan, Guidetti met z'n dikke harses :')
Tering, hij heeft echt een bolle kop gekregen!

1112_guidetti.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 10:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ga aub weg met die knakker jo.
Die komt nooit meer.
Clubliefde? Die heeft hij niet voor Feyenoord! Hebben er zoveel gezegt
Snap niet dat mensen dat allemaal geloven?
Hij doet het net als alle andere alleen maar voorhet geld. Punt uit.
En als de camera komt wordt hij Feyenoordgeil.
Wordt gek van het steeds terug halen van shit van hem.
Leuk wat hij gedaan heeft, koester het. En laat het
Gaat het wel goed met je F..??

Guideti///Held

Dat is zo'n speler die ik zal blijven volgen de rest van zijn carriere..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 15:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Wayne Rooney is er niks bij
d:-))))))
Snees
 Snees - woensdag 03 oktober 2012 - 09:55   quote  deeplink  
We gaan de vi maar weer eens kopen.
Mooie cover.
MMM
 MMM - woensdag 03 oktober 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Aardig wat aangekomen inderdaad, traint ie er wel weer van af!

Ben benieuwd, hieronder een paar quotes:

John Guidetti over zijn kennismaking met Feyenoord: 'met Feyenoord was het net als toen ik mijn vriendin zag: liefde op het eerste gezicht.'

Guidetti in de VI over de tweede plaats: 'knap, maar toch blijf ik het gevoel houden dat we kampioen hadden kunnen worden.' #Feyenoord

Feyenoord speelt op 28 oktober in De Kuip tegen Ajax: 'ik moet erbij zijn en ga, als het kan, als supporter tussen de supporters staan.'

John Guidetti: 'in januari terug naar #Feyenoord? Die kans is heel klein. Niet eens omdat ik niet wil, maar Manchester City bepaalt.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door MMM --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 03 oktober 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met je F..??

Guideti///Held

Dat is zo'n speler die ik zal blijven volgen de rest van zijn carriere..
Jaaa zkrs hahaha.
Tuurlijk hij heeft heel wat goeds gedaan, daarom over zen kwaliteit zal ik niks zeggen want dat kan jaren duren voor we weer zown jongen hebben in de Kuip.
Maar gewoon het idee dat hij nog terug komt weetje.
Mensen moeten beseffen dat hij nooit meer terug komt.
En hem volgen ga ik zeker doen.
Doe ik ook met Miyaichi. Maar ik hoor vaak in de kuip van mensen ja komt de winter dit dat.
Dan denk ik wordt eens wakker.
Hij komt niet meer, en koester alles wat we van hem hebben gezien.
Kijk en dat hij wil komen tegen 020 zegt ook veel over hem.
Geweldige gozert
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 oktober 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Duidelijk maat d:-)
Wie weet zien we hem nog eens spelen in ons mooie shirt..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 oktober 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Guidetti: 'Wil Klassieker bezoeken als supporter'

600x400-guidetti.jpg

Een bedorven kippetje maakte bijna een einde aan de carrière van John Guidetti, maar de spits die vorig seizoen uitgroeide bij Feyenoord tot fenomeen knokte zich terug en reikt weer naar de sterren. Voetbal International zocht hem op in Manchester, waar Guidetti voor het eerst sprak over zijn mysterieuze blessure en de kans op een terugkeer in De Kuip. 'Onze Lieve Heer vond blijkbaar dat ik eerst maar eens moest bewijzen dat ik al dat geluk wel echt waard was.'
'Ik was de koning van Rotterdam, omdat de mensen me dat gevoel gaven. Als ik de stad in ging, kon ik overal gratis eten, voor kleding hoefde ik niet te betalen en als ik weigerde, werden ze nog boos ook. Het was ongelooflijk. Ik denk elke dag aan Feyenoord,' zegt Guidetti, die nog steeds contact heeft met de selectie. 'Ik probeer gewoon de boel aan de gang te houden. Probeer die gasten een beetje op te peppen. Laatst belde ik Jordy Clasie vlak voor de tweede wedstrijd tegen Dinamo Kiev. Geef die andere jongens ook effe, zei ik. Wens ik ze allemaal succes.'
'Met Feyenoord was het net als toen ik Sanna zag, mijn vriendin: liefde op het eerste gezicht. Volgens mij was de liefde meteen wederzijds. Lang voordat ik een akkoord had bereikt met Feyenoord, stuurden supporters al berichten naar me op Twitter dat ik moest komen. Dan weet je dat je niet naar zomaar een club gaat. Mensen die roepen dat ik dit zeg om populair te willen zijn, weten niet waarover ze praten. Die kennen me niet, want ik ben in Rotterdam al populair. Er zullen altijd twe mensen rondlopen die mijn nam op hun lichaam hebben getatoeëerd. Die gaat er nooit meer af en dat zegt veel over mijn band met Feyenoord.'
Guidetti: 'Ik ben gewoon supporter. Op YouTube staan beelden van het feest nadat we tweede waren geworden. Zie je mij zingen: I am Feyenoord till I die. Regelmatig kijk ik nog naar dat filmpje, want het is écht zo. Ik ben Feyenoorder totdat ik doodga,' vervolgt de Zweed. 'De kans is klein dat ik in de winterstop terugkeer. Niet eens omdat ik niet wil, maar Manchester City bepaalt. Roberto Mancini heeft al gezegd dat hij me in de Premier League wil zien spelen, of desnoods de Bundesliga of Primera División. Ik heb het bij Feyenoord goed gedaan en de club wil zien of ik dat ook op een hoger niveau kan. Zelf weet ik het wel, natúúrlijk kan ik dat.'
'Waar ik ook heen ga, ik zal scoren en Feyenoord op die manier trots maken. Tot ik op een dag terugkom in Rotterdam, koester ik de mooie herinneringen. Want dát ik terugkeer, staat vast. Ooit speel ik weer voor Feyenoord. Of beter: het is mijn droom ooit weer voor Feyenoord te spelen. Ik weet nu hoe onvoorspelbaar het leven kan zijn, dus heeft het geen zin iets te beloven. Maar ik weer met de hand op mijn hart dat het absoluut mijn intentie is,' zegt de aanvaller, die sowieso naar de Klassieker wil tegen Ajax op 28 oktober. 'Ik móét erbij zijn en ga, als het kan, als supporter tussen de supporters staan.'
Bron:FR12
MMM
 MMM - woensdag 03 oktober 2012 - 16:07   quote  deeplink  
GUIDETTI///HELD

Ik gun je het beste vriend!
craven
 craven - woensdag 03 oktober 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 16:07 schreef MMM het volgende:
GUIDETTI///HELD

Ik gun je het beste vriend!
+1908
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 oktober 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 19:17 schreef Wim2 het volgende:
We moeten ons realiseren dat we Guidetti nooit ten nimmer meer in een Feyenoord shirt zullen zien.
Ja, meneer.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 oktober 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Mooie tekst. Goede gozer, mooi man.
craven
 craven - woensdag 03 oktober 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Ja tog,niet dan
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 oktober 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 19:04 schreef craven het volgende:
Ja tog,niet dan
"De échte Rotterdammer communiceert rechtdoor en liefst zo eenduidig mogelijk, gevolgd door een bijna blaffend ja toch, niet dan?. Dit laatste suggereert dat een weerwoord of een andere mening op prijs wordt gesteld, maar dat is natuurlijk niet zo. Zodra het ja toch, niet dan? is toegevoegd, is het gesprek beëindigd. Volgend onderwerp of wegwezen!"

Nu weet ik dat je in Z'meer woont, maar toch;

okay_meme_RE_ATTENTION_SHARE_NATION_RE_Amazing_things-s300x272-170761-580.jpg
van geil
 van geil - woensdag 03 oktober 2012 - 21:49   quote  deeplink  
hij lijkt op

KOEMAN
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 oktober 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 16:07 schreef MMM het volgende:
GUIDETTI///HELD

Ik gun je het beste vriend!
.
MMM
 MMM - woensdag 03 oktober 2012 - 22:53   quote  deeplink  
''Niets kan me stoppen, niks kan me tegenhouden, niets of niemand staat me nog in de weg, maakt niet wie of wat ik onderweg tegenkom, blessures, tegenslag of Jan Vertonghen. Ik scoor er straks gewoon weer drie''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 oktober 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 22:53 schreef MMM het volgende:
''Niets kan me stoppen, niks kan me tegenhouden, niets of niemand staat me nog in de weg, maakt niet wie of wat ik onderweg tegenkom, blessures, tegenslag of Jan Vertonghen. Ik scoor er straks gewoon weer drie''
Held!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 03 oktober 2012 - 23:44   quote  deeplink  
Wat een baas
craven
 craven - donderdag 04 oktober 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 19:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

"De échte Rotterdammer communiceert rechtdoor en liefst zo eenduidig mogelijk, gevolgd door een bijna blaffend ja toch, niet dan?. Dit laatste suggereert dat een weerwoord of een andere mening op prijs wordt gesteld, maar dat is natuurlijk niet zo. Zodra het ja toch, niet dan? is toegevoegd, is het gesprek beëindigd. Volgend onderwerp of wegwezen!"

Nu weet ik dat je in Z'meer woont, maar toch;

[ afbeelding ]
zo niet, dan toch wel...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 04 oktober 2012 - 04:19   quote  deeplink  
Mooie woorden
Hopelijk zijn ze meer waard als die van Kuyt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 oktober 2012 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 oktober 2012 - 04:19 schreef RedDevil1990 het volgende:
Mooie woorden
Hopelijk zijn ze meer waard als die van Kuyt
Nee.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 04 oktober 2012 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 oktober 2012 - 04:19 schreef RedDevil1990 het volgende:
Mooie woorden
Hopelijk zijn ze meer waard als die van Kuyt
Idd, die palingvissert heeft hoop ik de toon niet gezet!
craven
 craven - donderdag 04 oktober 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Goed interviewtje hoor, wat een keizer is deze man!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 oktober 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 oktober 2012 - 10:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Idd, die palingvissert heeft hoop ik de toon niet gezet!
Kuijt is geen Volendammert,en ach Feyenoord had voor hetzelfde geld liever Joris..
craven
 craven - donderdag 04 oktober 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 oktober 2012 - 06:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee.
Kan je(nog) niet vaststellen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 oktober 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 oktober 2012 - 23:29 schreef craven het volgende:

[..]

Kan je(nog) niet vaststellen
Mooie woorden..

John Guidetti is van plan om de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax te bezoeken. De Zweedse spits hoopt op een plaatsje tussen de harde kern van de Rotterdamse club. 'Ik móét erbij zijn en ga, als het kan, als supporter tussen de supporters staan.'
Guidetti werkt bij Manchester City nog altijd aan zijn herstel na een slepende virusinfectie. Feyenoords topscorer van vorig seizoen denkt nog vaak terug aan zijn periode in Rotterdam. 'Met Feyenoord was het net als toen ik Sanna zag, mijn vriendin: liefde op het eerste gezicht.'

'Volgens mij was de liefde meteen wederzijds. Lang voordat ik een akkoord had bereikt met Feyenoord, stuurden supporters al berichten naar me op Twitter dat ik moest komen. Dan weet je dat je niet naar zomaar een club gaat. Mensen die roepen dat ik dit zeg om populair te willen zijn, weten niet waarover ze praten. Die kennen me niet, want ik ben in Rotterdam al populair', zegt Guidetti tegen VI.

'Tot ik op een dag terugkom in Rotterdam, koester ik de mooie herinneringen. Want dát ik terugkeer, staat vast. Ooit speel ik weer voor Feyenoord. Of beter: het is mijn droom ooit weer voor Feyenoord te spelen. Ik weet nu hoe onvoorspelbaar het leven kan zijn, dus heeft het geen zin iets te beloven. Maar ik zweer met de hand op mijn hart dat het absoluut mijn intentie is.'

Bron:AD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0283670