BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 oktober 2012 - 23:32   quote  deeplink  
Ik zie hem er voor aan ook..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:53   quote  deeplink  
016d2db0e3c12defb438e1941dfe61f2.png
Als er één iemand is die niet van al te veel stilte houdt, is het onze blonde Zweedse spits van het seizoen 2011-2012. Toch hoorden we de afgelopen maanden weinig van hem, maar John Guidetti is terug.

Hij is terug en klaar om, op zijn gemakkie, Sergio Aguero en Edin Dzeko uit de basis te spelen bij Manchester City. Alsof het niks is. Maar zo is John Guidetti. De speler die voor altijd in de harten van Feyenoorders zal zitten, De speler die zegt nog steeds de beste speler van de wereld te willen worden. Ik twijfel er niet over of John Guidetti op 28 oktober in de Kuip zal zijn. Rond kwart over 12 zal die rustig Vak S oplopen om onze mannen langs @jax te schreeuwen, Hij zal er zijn, maar John Guidetti, held van Rotterdam, moet één ding beseffen: dat hij niet meer voor Feyenoord speelt.

Er is namelijk ook een tijd na John Guidetti. Guidetti schijnt vlak voor de belangrijke wedstrijd tegen Dynamo Kiev gebeld te hebben met Jordy Clasie. Vervolgens heeft mister klein maar (heel) fijn de telefoon doorgegeven aan alle jongens in de kleedkamer. Van de andere kant van de lijn vertelde Guidetti hun dat ze het konden, ook zonder hem. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. Of ik het sympathiek vind van, onze, John dat hij het elftal even wil toespreken, Of dat ik het geen fijn gevoel vind dat, onze, John schijnbaar nog steeds zo belangrijk is voor dit team.

In die kleedkamer weet ik van één speler zeker dat hij zich ook even heeft afgevraagd wat hier gebeurde. Lex Immers zal de telefoon niet aangenomen hebben. Lexie had geen behoefte aan een peptalk van een Zweedse tiener die zelf rugnummer 60 heeft bij zijn eigen club. En dat vind ik te prijzen.

Ik geef toe Guidetti had de kansen van Immers in een aantal wedstrijden keihard afgemaakt, maar Guidetti is er niet meer. Immers heeft het moeilijk gehad, speelde slechte wedstrijden. Zaterdag liet Immers zien dat hij belangrijk kan zijn. In zijn reactie na zijn tweede goal zat iets van verlossing, iets waarin Immers zichzelf overtuigde. Hij gaat dit seizoen nog van grote waarde zijn, en wat mij betreft na 28 oktober de nieuwe Guidetti.

Feyenoord is niet afhankelijk van een Zweedse twintigjarige, we zullen hem nooit vergeten, maar dit seizoen doen we het met Lex. En zondag, dan gaat Lexie op Groningers jacht. Tenminste, als we dat van de KNVB mogen zingen,

Een Rotterdamse groet.

Edwin.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 05 oktober 2012 - 01:21   quote  deeplink  
Eens
craven
 craven - vrijdag 05 oktober 2012 - 09:37   quote  deeplink  
Bedankt voor je mening edwin, en nu?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 oktober 2012 door craven --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 oktober 2012 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 oktober 2012 - 23:29 schreef craven het volgende:

[..]

Kan je(nog) niet vaststellen
ja wel, hij zegt namelijk niet hetzelfde.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 oktober 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 oktober 2012 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kuijt is geen Volendammert,en ach Feyenoord had voor hetzelfde geld liever Joris..
Kuyt was duurder, Joris was in de aanbieding.
hippy
 hippy - vrijdag 05 oktober 2012 - 09:56   quote  deeplink  
Als ie zo een held was geweest had ie net als babel zijn contract afgekocht en bij feyenoord getekent...
Begrijp me niet verkeerd, het is een fantastische speler en hij heeft in zijn eentje ajax afgeslacht, maar de reactie van immers om de telefoon niet aan te pakken heb ik meer respect voor...
Wie denkt ie wel dat ie is...
Geld is toch belangerijker voor hem dan een leuke ploeg en goeie fans die je bejubelen...
Nu wordt ie moddervet van de fish and chips en guiness...
Lex als ajaxsupporter mag ik je niet, maar ik heb diepe respect voor je als mens...lekker nuchter blijven kerel en dan wordt jij een grotere held dan guidetti ooit zal kunnen worden...
craven
 craven - vrijdag 05 oktober 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja wel, hij zegt namelijk niet hetzelfde.
ah bedoel je t zo
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 oktober 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Guidetti wat een held!! Hij evenaart bijna de Baab!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 oktober 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 16:47 schreef hoogvliet010 het volgende:
Guidetti wat een held!! Hij evenaart bijna de Baab!
Iedereen is er stil van Baab/////Held!!!!
tomson
 tomson - vrijdag 05 oktober 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Fijn dat je het met jezelf eens bent hoogie..
ar
 ar - vrijdag 05 oktober 2012 - 23:18   quote  deeplink  
baboniets komt niet eens in de buurt van Guidetti ;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 oktober 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 23:14 schreef tomson het volgende:
Fijn dat je het met jezelf eens bent hoogie..
Altijd gozurt!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 oktober 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 23:18 schreef ar het volgende:
baboniets komt niet eens in de buurt van Guidetti ;)
Ontkenningsfase??? ;)
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 oktober 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Net de VI gelezen Jezus wat heeft John een dikke kop gekregen
ar
 ar - zondag 07 oktober 2012 - 13:35   quote  deeplink  
prednison?
mithell13
 mithell13 - zondag 07 oktober 2012 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 oktober 2012 - 13:19 schreef piet de paler het volgende:
Net de VI gelezen Jezus wat heeft John een dikke kop gekregen
komt door de medicijnen he
salemi
 salemi - donderdag 18 oktober 2012 - 12:50   quote  deeplink  
John heeft getekend bij City. Waarschijnlijk komt hij daar nu niet aan spelen toe. Dus kom maar weer terug naar Rotterdam. Guidetti held!!!!
By the way: ik las ergens dat Pisvlek nu ook een samenwerkingsverband met Man City wil. Kunnen die lui nou eens een keer iets zelf verzinnen? Wat een stel prutsers.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 oktober 2012 - 14:50   quote  deeplink  
Ik denk gebaseerd op niets dat johny comes marching home to feyenoord in de winterstop
salemi
 salemi - donderdag 18 oktober 2012 - 15:28   quote  deeplink  
soms is de wens de vader van de gedachten piet!
De Pater
 De Pater - donderdag 18 oktober 2012 - 18:26   quote  deeplink  
Ruilen voor Jordy..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 20:16   quote  deeplink  
John Guidetti bezoekt volgende week zondag 28 oktober de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip. Feyenoord zal van de gelegenheid gebruik maken om voorafgaand aan de Klassieker officieel afscheid te nemen van de vorig seizoen van Manchester City gehuurde spits.

Guidetti, in de laatste Klassieker met een hattrick nog van grote waarde (4-2 winst), gaf onlangs aan de thuiswedstrijd tegen Ajax van aanstaande zondag graag als supporter bij te wonen. Hij bezoekt de wedstrijd samen met zijn vriendin en zijn vader.

Vorig seizoen stal hij met zijn sportieve prestaties en zijn winnaarsmentaliteit de harten van vele Feyenoorders. Met twintig treffers werd hij clubtopscorer en had hij een groot aandeel in de behaalde tweede plaats. Andersom maakten club en supporters ook diepe indruk op de inmiddels 20-jarige aanvaller, die wegens een virusinfectie de laatste weken van de competitie in Rotterdamse dienst aan zich voorbij moest laten gaan. Het virus heeft hem uiteindelijk een half jaar van het voetbalveld gehouden. Inmiddels heeft hij de training bij Manchester City hervat. De Engelse club verlengde afgelopen week zijn contract met drie seizoenen.

Guidetti is op de wedstrijddag ook gastanalist bij Eredivisie Live, dat hem de hele dag exclusief volgt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 20:17   quote  deeplink  
Leuk,een extra oppeppertje voor de wedstrijd!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Precies, die zullen wat mee gaan maken die snavels, John kennende zal hij ze ook nog wel toespreken individueel..
MMM
 MMM - zondag 21 oktober 2012 - 22:31   quote  deeplink  
HELD!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Ben benieuwd of hij volgende week plaats gaat nemen tussen de supporters op de gele zijde, zal zeker de sfeer bevorderen..
MMM
 MMM - maandag 22 oktober 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
"Ik wil zien dat '020' de wedstrijden tegen City en Feyenoord verliest"

John Guidetti heeft Feyenoord nog altijd in zijn hart zitten, zo blijkt. De aanvaller is aankomend weekeinde aanwezig bij De Klassieker, het duel tussen Feyenoord en Ajax. Laatstgenoemde club speelt in de Champions League tegen Manchester City, de huidige werkgever van Guidetti.

"Ik ga naar Feyenoord tegen #'020', zo viel te lezen op het Twitter-account van de Zweedse spits, die vorig seizoen in dienst van de Rotterdammers twintig goals maakte in 23 wedstrijden. Vorig seizoen scoorde hij zelf nog een hattrick in het thuisduel met Ajax, waardoor hij zich bij de aanhang van de Rotterdammers haast onsterfelijk maakte.

Ajax speelt komende dinsdag ook tegen City, waardoor Guidetti vanzelfsprekend hoopt op een overwinning voor laatstgenoemde club. De Zweed: "Ik wil zien dat #020 twee wedstrijden verliest deze week, die tegen #MCFC en #Feyenoord."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 oktober 2012 - 22:30   quote  deeplink  
hahahaha held.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 oktober 2012 - 22:30   quote  deeplink  
hahahaha held.
tomson
 tomson - maandag 22 oktober 2012 - 22:34   quote  deeplink  
+1
tomson
 tomson - maandag 22 oktober 2012 - 22:34   quote  deeplink  
+1
Sensi
 Sensi - dinsdag 23 oktober 2012 - 00:39   quote  deeplink  
Hahahaha geweldig gewoon. Met zn 020. Een echte Feyenoordert! Zn naam zal zeker gescandeerd worden tijdens de wedstrijd. Guidetti ohooooohoh!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 oktober 2012 - 09:01   quote  deeplink  
John moet eigenlijk tot de wedstrijd zijn mond houden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 oktober 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 09:01 schreef Stylzz het volgende:
John moet eigenlijk tot de wedstrijd zijn mond houden.
Als ie maar geen egotrip zit te houden.
Laat 'm maar -buiten de media- als extra motivator voor z'n ouwe feyenoordvrienden fungeren.
Uitspraken in de trant van "We gaan ze pakken" en zo werken in het voordeel van die geluksvogels uit.. eh.... Jeweetwel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 oktober 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 oktober 2012 - 19:06   quote  deeplink  
Het gaat uiteindelijk om de wedstrijd en niet om een individu. Zeker als die niet meer bij ons speelt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 23 oktober 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 19:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het gaat uiteindelijk om de wedstrijd en niet om een individu. Zeker als die niet meer bij ons speelt.
Idd
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Guidetti zag onzekerheid in Ajax-ogen: 'Tegen De Kuip spelen is niet niks'

media_xll_1403502.jpg

John Guidetti had slechts 23 Eredivisiewedstrijden nodig een ware volksheld te worden in Rotterdam. De Zweed volgt de verrichtingen van Feyenoord nog altijd op de voet. 'Ik mis de club', zegt hij in het AD. 

media_l_1403501.jpg

'Feyenoord voelde als een droom. Natuurlijk kijk ik zoveel mogelijk wedstrijden. Afgelopen zondag tegen VVV waren er nergens live-beelden te vinden. Dan voel ik mij bijna gehandicapt. Ja, er is in Rotterdam veel gebeurd de afgelopen maanden. El Ahmadi, Vlaar en Bakkal weg. En Jerson Cabral. Onbegrijpelijk, een echte Rotterdammer die de club moet verlaten. Kan ik met mijn pet niet bij. Maar over Martin van Geel en Ronald Koeman geen onvertogen woord, want dat zijn pure vakmensen.'

media_l_1403460.jpg

19 jaar
'Ik was een jongen van negentien jaar, met nauwelijks ervaring op het hoogste niveau. Maar ik voelde dat heel Rotterdam op mij rekende. De mensen begonnen al weken voor het duel met Ajax over die wedstrijd. In Amsterdam speelden wij 1-1, ik zat ziek op de bank.'

media_l_1403500.jpg

'De opluchting bij de fans was groot, alleen maar omdat Feyenoord niet had verloren. Ik begreep er niks van, we speelden tegen tien spelers van Ajax. Nee, dat moest bij de tweede wedstrijd op 29 januari heel anders.'

Onzekerheid Ajax
De rest is geschiedenis: Feyenoord won met 4-2, Guidetti scoorde er drie. Voorafgaand in de tunnel stond hij nog zwijgend naast de Ajax-spelers. 'Nee, ik provoceerde niemand van Ajax. Op het veld zou het gaan gebeuren. Maar geloof mij, ik zag bij hun onzekerheid. De Kuip als tegenstander, het is niet niks.'

media_l_1403462.jpg

Twitter
Hoewel hij niet meedoet, is Guidetti al dagen met de Klassieker bezig. 'Crazy', noemt hij de 3-1 nederlaag van zijn werkgever Manchester City woensdag in Amsterdam. 'Ja, ik twitterde eerder in de week dat ik in vijf dagen tweemaal van Ajax wilde winnen. Eerst met City en zondag met Feyenoord. De reacties van fans van Ajax waren vernietigend. Ze wensten mij de ergste ziektes toe. Maar wat hadden ze dan gedacht? Dat ik Ajax in één van de twee duels wel een puntje zou gunnen?'

media_xll_1403461.jpg

Koeman de baas
'Zondag wordt de eerste keer dat Sanna en ik terug zijn in Nederland. Ja, Feyenoord kan winnen, in een volle Kuip is alles mogelijk. Het Legioen moet het verschil maken, de ploeg moet altijd de steun voelen. Of ik voor het duel naar de kleedkamer ga? Ik wil de voorbereiding van de ploeg niet verstoren. Koeman is de baas. Als hij het ziet zitten, doe ik het. Anders wacht ik tot na afloop. En dan hopen dat er een feestje gevierd kan worden. Dit is echt dé wedstrijd. Ik speelde op 29 januari zeker niet mijn allerbeste duel in het shirt van Feyenoord, maar het werd wel de mooiste dag van mijn leven.' 
Bron: AD
MMM
 MMM - zondag 28 oktober 2012 - 22:26   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/89437-de-kuip-neemt-afscheid-van-held-john-guidetti.html
bode
 bode - zondag 28 oktober 2012 - 23:44   quote  deeplink  
We hebben een leuke dag kuip gehad met het afscheid van John Guidetti
en een verdiende punt, nu a.s. zondag nog de tukkers hopen op een goeie Pelle
en de rest ben aan wezig
tomson
 tomson - zondag 28 oktober 2012 - 23:48   quote  deeplink  
Alweer ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
I wanna play so badly now..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 november 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Guidetti weer, hahaha

John Guidetti deed dinsdag zijn best de fans van Manchester City warm te draaien voor de ontmoeting met Ajax in de Champions League. De Zweedse spits speelde vorig seizoen voor Feyenoord en ontwikkelde daar te goeder trouw antipathie jegens de Amsterdammers. Dinsdag bracht hij dat gevoel in de praktijk door de supporters van zijn werkelijk werkgever wat op te jutten.

De Telegraaf schrijft dat de aanvaller een menigte mensen voor het Etihad Stadium zonder schroom of angst toesprak. Door knallende luidsprekers vertelde hij duizenden fans hoe groot de impact van zijn tijd bij Feyenoord was geweest. Guidetti, nog altijd werkend aan zijn herstel na een infectie, liet weten uit te zien naar een comeback bij de Engelsen.

Ik hoop nu terug te komen in het elftal van Manchester City. Ik leer elke dag zoveel van jongens als Carlos Tévez, Sergio Agüero en Edin Dzeko. Spijt dat ik dat jaar naar Rotterdam ben geweest, heb ik niet. Iedereen weet dat ik het daar waanzinnig heb gehad. En tegen Ajax heb ik de mooiste wedstrijden gespeeld, gaf Guidetti te fans te kennen.
Bron:Lunaticnews 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 november 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Guidetti provoceert Engelsen met Zlatan-shirtje

media_xll_1426203.jpg

John Guidetti had er wel zin in vandaag, de training bij Manchester City.

Een dag na de wondergoal van zijn landgenoot Zlatan Ibrahimovic tegen Engeland deed de spits van de Engelse kampioen, afgelopen seizoen uitgeleend aan Feyenoord, zelf ook maar een provocerende duit in het zakje.

Met een door hem zelf getekend shirt met nummer 10 en de naam van Ibrahimovic meldde Guidetti zich op de training van Manchester City. 'Mijn trainingshirt vandaag! Haha, grapje.'
media_l_1426192.jpg
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 00:25   quote  deeplink  
welldone.jpg
MMM
 MMM - maandag 26 november 2012 - 09:04   quote  deeplink  
HELD!
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 november 2012 - 13:03   quote  deeplink  
Manchester City wil John Guidetti voor een halfjaar verhuren aan Bolton Wanderers, dat uitkomt in de tweede divisie van Engeland. De jonge spits komt niet aan de bak in het eerste elftal van The Citizens, waardoor manager Roberto Mancini zijn pupil graag bij een andere club aan het werk wil zien.

Guidetti werd afgelopen seizoen al verhuurd aan Feyenoord, waar hij erg goed presteerde. De Zweed werd clubtopscorer door in 23 competitiewedstrijden twintig keer tot scoren te komen. Ook was hij in het thuisduel met aartsrivaal Ajax driemaal trefzeker. Zo ontpopte hij zich tot publiekslieveling in De Kuip.

Bij Manchester City kreeg hij echter niet de kans om zijn goede prestaties voort te zetten. De twintigjarige aanvaller miste door een zenuwontsteking de seizoensstart en moest eenmaal fit aansluiten bij het tweede elftal. Feyenoord gaf al meermalen aan dat het Guidetti opnieuw wilde huren, maar City wil hem graag bij een Engelse club aan het werk zien. Bolton komt daardoor wel in aanmerking, zo meldt Goal.com.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/176661/Manchester_City_wil_Guidetti_verhuren_aan_Engelse_tweededivisionist#ixzz2DKUZdUWQ

treurig
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 26 november 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 13:03 schreef Stylzz het volgende:
Manchester City wil John Guidetti voor een halfjaar verhuren aan Bolton Wanderers, dat uitkomt in de tweede divisie van Engeland. De jonge spits komt niet aan de bak in het eerste elftal van The Citizens, waardoor manager Roberto Mancini zijn pupil graag bij een andere club aan het werk wil zien.

Guidetti werd afgelopen seizoen al verhuurd aan Feyenoord, waar hij erg goed presteerde. De Zweed werd clubtopscorer door in 23 competitiewedstrijden twintig keer tot scoren te komen. Ook was hij in het thuisduel met aartsrivaal Ajax driemaal trefzeker. Zo ontpopte hij zich tot publiekslieveling in De Kuip.

Bij Manchester City kreeg hij echter niet de kans om zijn goede prestaties voort te zetten. De twintigjarige aanvaller miste door een zenuwontsteking de seizoensstart en moest eenmaal fit aansluiten bij het tweede elftal. Feyenoord gaf al meermalen aan dat het Guidetti opnieuw wilde huren, maar City wil hem graag bij een Engelse club aan het werk zien. Bolton komt daardoor wel in aanmerking, zo meldt Goal.com.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/176661/Manchester_City_wil_Guidetti_verhuren_aan_Engelse_tweededivisionist#ixzz2DKUZdUWQ

treurig
Schande!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Wateen sukkels daarbij City, wat had hij kg mooi een seizoen bij ons kunnen scoren..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 november 2012 - 17:17   quote  deeplink  
"Guidetti heeft nog dertig à veertig dagen nodig"

600063_560875713927727_314146567_n.jpg

De kans dat John Guidetti binnen korte tijd weer op het veld verschijnt, is klein. De aanvaller van Manchester City moet namelijk nog een maand à veertig dagen aan de kant staan, zo vertelde trainer Roberto Mancini maandag in gesprek met Manchester Evening News. 

"John herstelt momenteel", aldus Mancini over de aanvallend ingestelde speler. "Hij begint weer met trainen op het veld, maar hij heeft nog een maand à veertig dagen nodig."

"Na die tijd gaan we kijken wat we met Guidetti gaan doen", vervolgde de oefenmeester zijn verhaal. "Misschien dat hij tijdelijk op huurbasis voor een club zal spelen, omdat wij het nodig vinden dat hij in ieder geval speelt." Het afgelopen seizoen speelde de Zweed op huurbasis voor Feyenoord, waar hij al gauw uitgroeide tot publiekslieveling.
Bron:Soccernews

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0273001