BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 16:43   quote  deeplink  
'Sunderland wil Guidetti huren van Man City'

Guidetti%2C%20John2_1.jpg

Sunderland-trainer Martin O'Neill is in zijn zoektocht naar doelpunten uitgekomen bij John Guidetti. De Britse boulevardkrant The Daily Mail meldt dat The Black Cats de Zweed willen huren van Manchester City.

Guidetti maakte afgelopen seizoen indruk in het shirt van Feyenoord. Een virus zette hem afgelopen zomer langdurig langs de kant. Sunderland wil Guidetti nu een podium bieden om zijn kunsten te vertonen in de Premier League. Naar verwachting is Guidetti begin volgend jaar weer fit, bij Sunderland kan hij wedstrijdritme opdoen.

Sunderland maakt een lastig seizoen door. De club uit het noorden van Engeland staat op een zeventiende plek in de Premier League. O'Neill zag zijn ploeg pas dertien keer scoren in veertien wedstrijden.
bron:Voetbalprimeur 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Guidetti_Sunderland1.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 december 2012 - 23:44   quote  deeplink  
'Palermo wil Guidetti verleiden tot overgang naar Italië'

john-guidetti(manchester-city)(1).jpg

Palermo gaat een poging wagen om zich te versterken met John Guidetti. De Italiaanse club zou de spits van Manchester City in januari naar Italië willen halen. Het is onduidelijk of Palermo Guidetti definitief wil vastleggen, of dat het gaat om een overgang op huurbasis.

Volgens Tuttosport hebben de eerste gesprekken tussen Palermo en Manchester City reeds plaatsgevonden. Algemeen directeur Pietro Lo Monaco zou in Engeland om de tafel hebben gezeten met een delegatie van de Engelse club. Overigens wil ook Sunderland de Zweedse voetballer losweken bij City.

Guidetti maakte vorig seizoen veel indruk bij Feyenoord. De voorhoedespeler was twintig keer trefzeker in 23 competitieduels en groeide in De Kuip uit tot publiekslieveling. De twintigjarige Guidetti staat inmiddels al maanden aan de kant met een zenuwontsteking.
bron:Soccernews 
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 11 december 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 23:44 schreef RenatoBos het volgende:
'Palermo wil Guidetti verleiden tot overgang naar Italië'

[ afbeelding ]

Palermo gaat een poging wagen om zich te versterken met John Guidetti. De Italiaanse club zou de spits van Manchester City in januari naar Italië willen halen. Het is onduidelijk of Palermo Guidetti definitief wil vastleggen, of dat het gaat om een overgang op huurbasis.

Volgens Tuttosport hebben de eerste gesprekken tussen Palermo en Manchester City reeds plaatsgevonden. Algemeen directeur Pietro Lo Monaco zou in Engeland om de tafel hebben gezeten met een delegatie van de Engelse club. Overigens wil ook Sunderland de Zweedse voetballer losweken bij City.

Guidetti maakte vorig seizoen veel indruk bij Feyenoord. De voorhoedespeler was twintig keer trefzeker in 23 competitieduels en groeide in De Kuip uit tot publiekslieveling. De twintigjarige Guidetti staat inmiddels al maanden aan de kant met een zenuwontsteking.
bron:Soccernews 
zogenaamde held
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 december 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Nee man zijn hattrick tegen die snavels maakte hem voor mij onsterfelijk..kijk hoe die nu nog over zijn periode bij Feyenoord praat..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 11 december 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 23:47 schreef RenatoBos het volgende:
Nee man zijn hattrick tegen die snavels maakte hem voor mij onsterfelijk..kijk hoe die nu nog over zijn periode bij Feyenoord praat..
praten..praten..had moeten blijven..kneus met zijn palermo
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 december 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 23:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

praten..praten..had moeten blijven..kneus met zijn palermo
Hij heeft te kennen gegeven destijds bij City te willen slagen, daar komt hij niet aan spelen toe en wilt City hem verhuren, ik heb begrepen aan een Engelse club, dus ik zie Palermo niet echt gebeuren..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:15   quote  deeplink  
'Italiaanse degradatiekandidaten azen op Guidetti'

media_xll_1459834.jpg

John Guidetti is al een aantal weken fit, maar wacht nog altijd op zijn debuut bij Manchster City. Het heeft er alle schijn van dat de voormalig Feyenoord-spits opnieuw verhuurd wordt. Enkele degradatiekanidaten uit de Serie A hebben belangstelling.

Palermo (17de in de Italiaanse competitie) en Torino (16de) lijken het meest serieus geïnteresseerd in de Zweedse aanvaller. Ook Siena (20ste) werd al eens in verband gebracht met Guidetti. 'We zien deze speler als een goede aanwinst voor ons. Als hij fit is, zoals hij in Nederland was, dan maakt hij veel doelpunten. Dat is wat we nodig hebben', zegt een vertegenwoordiger van Palermo in de Zweedse krant Aftonbladet.

Volgens Britse media hoopt ook Sunderland Guidetti in januari te huren. City-manager Roberto Mancini zou er de voorkeur aan geven om Guidetti ervaring te laten opdoen in de Premier League. 
Bron:AD 
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 20:19   quote  deeplink  
oh Bos toch..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Ik hou van die vent D..
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:45 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hou van die vent D..
bel Robert Ten Brink en ga ervoor gozer..Ik gun het je van harte..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 december 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 23:45 schreef infamous psv het volgende:

[..]

zogenaamde held
Kan jij dan niet gewoon lekker op je eigen lampenforum gaan ouwehoeren dan?
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan jij dan niet gewoon lekker op je eigen lampenforum gaan ouwehoeren dan?
hahaha
Volgens mij is ie van de illuminati :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door BertusBadeend --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan jij dan niet gewoon lekker op je eigen lampenforum gaan ouwehoeren dan?
Komt hier alleen maar om te proeven hoe het overwinningsgevoel smaakt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 december 2012 - 20:52   quote  deeplink  
Alleen die avatar klopt al niks van...
Kan beter een polanaise plaatje nemen van het feest in lampengat,,,
Wim2
 Wim2 - zondag 16 december 2012 - 20:57   quote  deeplink  
ich habe ganz eine steibe
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:50 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

hahaha
Volgens mij is ie van de illuminati :p
Idd..
craven
 craven - maandag 17 december 2012 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 23:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

praten..praten..had moeten blijven..kneus met zijn palermo
onzin moest weg, lampie je licht is uit...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 december 2012 - 16:54   quote  deeplink  
John Guidetti: 'Feyenoord wordt kampioen'

600x400-pr-633005.jpg

De spannende competitie in de Eredivisie, en weer een hoofdrol voor Feyenoord, is ook John Guidetti in Manchester niet ontgaan. De Zweedse aanvaller, die vorig seizoen als huurling van City een ontuitwisbare indruk maakte in De Kuip, denkt dat zijn 'oude' club in mei met de kampioensschaal op de Coolsingel staat.

Guidetti twitterde vanmiddag de volgende zinnen de wereld in: 'Ik denk echt dat Feyenoord kampioen wordt van de Eredivisie. Het ziet er in elk geval goed uit.'
Bron:FR12
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 18 december 2012 - 02:25   quote  deeplink  
Hij heeft nu een videoboodschap gemaakt om ons te feliciteren met Sport Award.
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=19800&abbr=fr12

Wat mij opvalt is dat ie het steeds over WE heeft. En dat hij meer reageert op alles om Feyenoord heen dan Vlaar en El Ahmadi samen, terwijl hij hier maar een jaartje heeft gespeeld.

Zou hij zelf graag terugkomen?
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Mooi om te zien, onze held!
JanM
 JanM - dinsdag 18 december 2012 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 08:27 schreef MMM het volgende:
Mooi om te zien, onze held!
+1908
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 december 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Guidetti terug op trainingsveld

John Guidetti speelde in april van dit jaar voor het laatst, maar de Zweed heeft voor het eerst weer een volledige training afgewerkt.


214538hp2.jpg

De spits van Manchester City stond liefst acht maanden aan de kant met een zenuwinfectie in zijn dijbeen. De revalidatie is nu echter bijna voltooid en de Zweedse spits kan de enigszins falende frontlinie van Roberto Mancini's ploeg komen versterken. Guidetti zette woensdag weer voet op het trainingsveld en trainde volledig mee met de landskampioen van Engeland.

Guidetti speelde vorig seizoen op huurbasis bij Feyenoord en was zeer succesvol. Ondanks dat de spits na 14 april niet meer in actie kwam voor de Rotterdammers, scoorde hij twintig keer in de Eredivisie. Door de infectie zag Guidetti zijn hoop op het EK in Polen en Oekraïne echter in rook op gaan.

Manchester City heeft nog altijd veel vertrouwen in de aanvaller en liet hem onlangs een nieuw, 3-jarig contract ondertekenen. The Citizens zijn aan een wat wisselvallig seizoen bezig, waarbij de ploeg in Europa al is uitgespeeld en slechts de binnenlandse competitie en bekers nog gewonnen kunnen worden.
Bron:Goal.com
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2012 - 22:35   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/103387-eerste-kerstdag-john-guidetti---the-goalden-year.html
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 december 2012 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 20:57 schreef Wim2 het volgende:
ich habe in ganz eine steibe
Wim is weer van de vogelsex?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 december 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Wil ik niet missen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 december 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2012 - 08:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wim is weer van de vogelsex?
d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Guidetti: 'Blij net als Van Persie voor Feyenoord te hebben gespeeld'

07cbd76a1a255013ac837e6034b5a694e68cbd06.jpg

Aanstaande maandag zijn er in de laatste FC Rijnmond van het jaar twee uitgebreide reportages te zien van twee voormalig Feyenoorders die tegenwoordig hun brood verdienen in de Engelse stad Manchester. Robin van Persie draagt wekelijks het rood van Manchester United en John Guidetti hoopt binnenkort te schitteren in het lichtblauwe tricot van aartsrivaal Manchester City.

Van Persie maakte afgelopen zomer de gevoelige overstap van Arsenal naar Manchester United. De Rotterdammer speelde acht seizoenen in Londen en wist slechts één prijs te veroveren, terwijl zijn huidige werkgever in die periode vier keer landskampioen van Engeland werd. Desondanks wil Van Persie niet uitspreken dat hij sportief gezien er op vooruit is gegaan. 'Ik zie het niet als een stap omhoog of omlaag. Het is gewoon een nieuwe uitdaging,' zegt de international.

'Soms is het in het leven niet verkeerd om een nieuwe poging te wagen bij een andere club. Ik sta volledig achter deze overstap,' vervolgt Van Persie tegenover RTV Rijnmond. 'Het is prachtig om hier te zijn. Ik heb weer een klein beetje het gevoel als toen ik net bij Arsenal kwam en spelers dingen zag doen die ik nooit had gezien. Dat was toen zo met Bergkamp en Henry. Nu heb ik dat met Giggs, Scholes en Rooney. Dat soort jongens doen dingen tijdens een rondo waar ik heel veel van kan leren. Dat is uniek. Het is echt genieten.'

John Guidetti is na lang blessureleed op de weg terug en kan op dit moment alleen maar dromen van het niveau van Van Persie. 'Het is geweldig om hem te zien spelen. Ik heb de mogelijkheid gehad om hem te ontmoeten en dat was een droom die uit kwam. Hij is in mijn ogen één van de beste spitsen ter wereld. Vorig seizoen heeft hij de meeste doelpunten gemaakt in de Premier League en ook nu blijft hij scoren. Het geeft mij voldoening dat hij iets heeft gedaan wat ik ook heb gedaan: spelen voor Feyenoord,' aldus Guidetti.

FC Rijnmond begint maandag om 17:35 uur en wordt vervolgens ieder uur herhaald. Zondag blikt TV Rijnmond terug op de Sport Awards Rotterdam-Rijnmond van afgelopen maandag. Het gala in het Nieuwe Luxor Theater, waar Van Persie werd verkozen tot Sportman van het Jaar, is vanaf 17:15 uur in twee delen van 35 minuten te zien.
bron:FR12
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 december 2012 - 23:32   quote  deeplink  
Ook op Eredivisie live is hij te zien op 1ste kerstdag in documentaire genaamd " The GOALden year

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2012 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 - 23:32 schreef infamous psv het volgende:
Ook op Eredivisie live is hij te zien op 1ste kerstdag in documentaire genaamd " The GOALden jair
Klopt om 17:00 uur staat al op de agenda geschreven..!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 19:30   quote  deeplink  
f6f2288a6f272a5a51c15955a0ec0466.png

John Guidetti vindt dat Feyenoord vorig seizoen een unieke kans heeft laten liggen om kampioen te worden. Dat heeft de Zweedse aanvaller van Manchester City tegen RTV Rijnmond gezegd.

Guidetti, die vorig seizoen clubtopscorer in De Kuip was, zegt: 'Het is onze eigen schuld dat we geen kampioen zijn geworden. We hebben punten laten liggen waar dat niet had gehoeven. Ik zal altijd met trots terugkijken op het jaar dat we hebben gehad, maar ik zal ook altijd vinden dat we het beter hadden kunnen doen. We hadden moeten winnen. We hadden de schaal omhoog moeten houden.'

De spits van Manchester City stak de hand ook in eigen boezem: Als ik na mijn benutte strafschop tegen RKC niet mijn shirt had uitgetrokken en dus geen rode kaart had gekregen, hadden we drie punten gepakt. Dan was ik er tegen PSV ook bij geweest en hadden we in Eindhoven gewonnen denk ik.

De Zweed liet ook blijken zijn oude club nog op de voet te volgen: 'Ik spreek veel van de spelers nog steeds, dan moedig ik ze aan. Ze hebben mij echter niet nodig, ze doen het geweldig. Daar ben ik blij om. Veel spelers zijn ook international geworden, dat doet me goed', zegt hij doelend op Clasie, Martins Indi, Schaken en De Vrij.


Bron:FRFanatic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door RenatoBos --
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Bos oh Bos toch..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Ruik ik jaloersigheid omdat die boerenpummel Matavz niet dat resultaat oplevert want John en Pellè ons wel brengen.. ??
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 19:58 schreef RenatoBos het volgende:
Ruik ik jaloersigheid omdat die boerenpummel Matavz niet dat resultaat oplevert want John en Pellè ons wel brengen.. ??
hahahaha...
Sory maat mr dat is niet het geval..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 20:03 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hahahaha...
Sory maat mr dat is niet het geval..
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Nog 10 minuutjes..!!!!!
tomson
 tomson - dinsdag 25 december 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Yup, heb er ook zin an :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 17:41   quote  deeplink  
Geweldige gozerT, wat een held..
legrande
 legrande - dinsdag 25 december 2012 - 17:47   quote  deeplink  
Wat een documentaire over guidetti. Menige kippenvelmomenten. Pelle is ook super maar dit was voor hem en voor ons allen echt super. Ik heb er van genoten.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 25 december 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Benieuwd waar hij over een aantal jaar zal spelen...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 18:13 schreef infamous psv het volgende:
Benieuwd waar hij over een aantal jaar zal spelen...
Zijn doel is sowieso bij City te slagen..
(daarna komt ie terug naar ons)
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 - 17:47 schreef legrande het volgende:
Wat een documentaire over guidetti. Menige kippenvelmomenten. Pelle is ook super maar dit was voor hem en voor ons allen echt super. Ik heb er van genoten.
Jij ook al d:-) ik ook , kippenvel..!!
bode
 bode - dinsdag 25 december 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Wat heb ik genoten van de fantastische documentaire van John Guidetti
van zijn Feyenoord tijd, kan alleen bij deze club, ik had echt kippenvel tijdens de uitzending, ik hoop dit ook met Pelle mee te maken nog dit seizoen
moest weer denken aan de schitterende tijd van de Kromme (van Hanegem)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Guidetti scoort 5 keer bij geheim oefenduel

ImageHandler.axd?imageFormat=secondColumn&guid=95712316-50df-4495-8eec-441a9be3aceb

John Guidetti is geheel hersteld van zijn mysterieuze zenuwblessure die hij opliep in zijn periode bij Feyenoord. De Zweedse spits maakte afgelopen week zijn comeback in een geheim opgezet oefenduel door zijn club Manchester City. Guidetti deed waar hij in Rotterdam om geroemd wordt; doelpunten maken. De 20-jarige voetballer maakte maar liefst vijf doelpunten in de oefenwedstrijd, aldus fotbollskanalen.se. De aanvaller zal deze winter vermoedelijk verhuurd worden nu hij volledig fit bevonden is. Diverse Premier League-clubs zouden hun interesse al hebben getoond.
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 december 2012 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 december 2012 - 22:30   quote  deeplink  
mooi hoor,naar ons zal hij wel niet komen maar dan hoop ik toch op Sunderland...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Inderdaad..
Ik gun hem een prachtcarriere..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 30 december 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 22:39 schreef RenatoBos het volgende:
Inderdaad..
Ik gun hem een prachtcarriere..
+ heel veel
Heb net de documentaire bekeken van hem. Vond het handje geven aan de Boer en Bergkamp erg leuk om te zien. Was trouwens helemaal een kippenveldocumentaire..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Echt hè, had er ook last van..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 december 2012 - 12:51   quote  deeplink  
is die docu nog ergens te zien?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Misschien op de site van Eredivisie Live..?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0315048