BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:14 schreef tomson het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Juist, vooral die opmerking over huilen bij mama deed 't hem bijna.

Aaaaand it was gone.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:15 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Bosifyable en Lijdensweg inderdaad. Ongelooflijk hoe irritant die twee soms kunnen zijn.
Wim, doe wat met die humor van je. Zo onvoorspelbaar, zo origineel, en oh zo effectief.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Bosif - nogwat = Zeikwijf!!!

comtimingzeikwijf-1-1.jpg
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Gebruiksaanwijzing voor Bofiabel

Hoe ga je om met zeurende kinderen?

Zeuren

Ik heb een dochter van 8 en een zoontje van 5 en dus veel ervaring met gezeur. Mijn kinderen zeuren over taakjes die gedaan moeten worden, hoe oneerlijk het is dat broertje iets heeft gekregen en zij niet, over hoe laat ze naar bed moeten en het eten dat ik ze voorschotel. Kortom , omgaan met zeurende kinderen is mijn core business . In de loop der jaren heb ik goede anti-zeur strategiën ontwikkeld die ik graag met je wil delen.

Waarom zeuren kinderen?

Kinderen zeuren om een heel eenvoudige redden: Met zeuren krijgt een kind aandacht van zijn moeder. De iritante zeurende stem van een kind kunnen de meeste moeders gewoon niet negeren en onbewust weet een kind dat. Zeuren is geen doelbewuste strategie van een kind, maar het is, vaak door de ouders, aangeleerd. Als een kind iets aan zijn moeder vraagt en deze niet direct reageert zal het kind zijn vraag versterken. Een peuter kan gaan huilen of in een driftbui op de grond vallen, een groter kind zal gaan zeuren.

Wat doe je eraan, de strategieën

Om zeuren tegen te gaan is het belangrijk om het in eerste instantie niet zo ver te laten komen. Reageer als het kan direct op de eerste vraag om aandacht van je kind. Ben je aan de telefoon of in gesprek met iemand en je kind vraagt bijvoorbeeld om een snoepje, maak dan oogcontact met je kind en laat zien dat je hem hebt gehoord. Zodra je wel tijd hebt om naar je kind te luisteren richt je aandacht dan op je kind en vraag hem wat hij wilde. Een handige strategie hiervoor is het wachtteken; Bedenk samen met je kind een wachtteken. Bijvoorbeeld: als ik mijn hand om mijn hoofd leg dan ben ik ergens mee bezig en moet je even wachten. Als je dit wachtteken een paar keer hebt gebruikt zal je kind minder snel gaan zeuren omdat hij weet dat hij zijn aandacht krijgt zodra het wachtteken voorbij is.

Hardnekking zeuren

Als je kind toch gaat zeuren, neem een diepe zucht en bedenk dat je kind het niet doet om je te pesten, maar dat je kind alleen om hulp vraagt. Hij weet blijkbaar niet of is vergeten hoe hij iets kan vragen zonder te zeuren. Hiervoor gebruik ik de ik-boodschap strategie. Reageer rustig met een ik. boodschap en zeg hem hoe hij zijn vraag kan stellen zonder te zeuren. Zeg zoiets als: Ik vind het niet leuk als je zeurt. Als je een glas melk wilt, dan kun je het beter zo vragen.. en zeg dan in de juiste toon hoe hij de vraag kan stellen.

De Ja, dat mag niet strategie

Natuurlijk hoef je niet overal in mee te gaan, maar je kunt ook nee zeg op een positieve manier. Leg dan uit waarom hij iets niet mag. Vaak is het beter om niet altijd nee te zeggen. Ik gebruik hiervoor de Ja, dat mag niet strategie. Bijvoorbeeld, als je kind vraagt om naar de speeltuin te gaan kun je i.p.v. nee te zeggen ook zeggen, Ja, als ik klaar ben met het opvouwen van deze handdoeken gaan we naar de speeltuin.

Meer aandacht

Als je kind door blijft zeuren, bedenk dan wat de onderliggende oorzaak van zijn zeurgedrag kan zijn. Vraag jezelf af; Heb ik het de laatste tijd drukker gehad, is de routine van mijn kind veranderd, heeft broertje of zusje meer aandacht gekregen de laatste tijd? Vaak is zeuren een signaal dat je weer even wat meer aandacht aan je kind moet geven. Ga samen even rustig op de bank zitten om een boekje te lezen. Of laat je kind je helpen met de was op vouwen terwijl je lekker samen aan het kletsen bent. Een of twee keer per dag een paar minuten één-op-één tijd met je kind kunnen een groot verschil maken.

Rol behang

Gebruik je consequent deze strategieën en je zult zien dat het zeurgedrag van je kinderen enorm zal afnemen. Gebeurt dit niet, dan kun je altijd nog een rol behang kopen (waar je ze achter kunt plakken).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Wim2 --
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Wim,,was jij echt de snelste zaadcel???
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:23   quote  deeplink  
Kijk, dat is het echte kopiëren en plakken van andermans grappen! Vooral de punchline op het eind.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:23 schreef Bosifyable het volgende:
Kijk, dat is het echte kopiëren en plakken van andermans grappen! Vooral de punchline op het eind.
Ga jij nou maar wat melk door de tepel van je moeder zuigen..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Aaaaww, het ging zo goed. Maar goed, het is leuk om te zien dat je wel in je rol blijft.
craven
 craven - dinsdag 15 januari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 19:10 schreef van geil het volgende:
zijn zeker neuzen...
nee maar vinden de vergelijking niet eerlijk, schatten zichzelf hoger in
craven
 craven - dinsdag 15 januari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 19:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

:')

"Cliënten-van-Cravert//Genieën!" dan maar? Om het goed te maken.
hun dank is groot...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
En terecht.

Edit: in reactie op je eerste post ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Bosifyable --
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:26 schreef Bosifyable het volgende:
Aaaaww, het ging zo goed. Maar goed, het is leuk om te zien dat je wel in je rol blijft.
Pijnlijk hé?
craven
 craven - dinsdag 15 januari 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 19:40 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Guidetti // Geldwolf // valse beloftes // Theatraal gedrag // Aandachtsgeil
dom gezwets, het was duidelijk wat zijn doel was en heeft zich niet anders voorgedaan
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:28 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Pijnlijk hé?
Ff het accent aigu de andere kant op. Lijkt het ergens op.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:30 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ff het accent aigu de andere kant op. Lijkt het ergens op.
Ga iemand anders trollen ik heb totaal geen behoefde aan je!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:31 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ga iemand anders trollen ik heb totaal geen behoefde aan je!
Behoefte.

Je lijkt meer en meer op een 3e jaars VMBO scholier. Leuk!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:34 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Behoefte.

Je lijkt meer en meer op een 3e jaars VMBO scholier. Leuk!
Sjezus, gaat hij zeiken over spelling. Allemachtig..

Krijg je niet genoeg aandacht thuis..?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 januari 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:35 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Sjezus, gaat hij zeiken over spelling. Allemachtig..

Krijg je niet genoeg aandacht thuis..?
Deed jij vandaag niet bij mij hetzelfde??
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Ik probeer je wat bij te brengen. Is geen zeiken, komaan hé, no hard feelings toch? Humor, de Nederlandse taal, algemeen inzicht.. Ik zie je tekortkomingen, dus ik help je. Of je er nu behoefde aan hebt of niet.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Deed jij vandaag niet bij mij hetzelfde??
Vertel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:40   quote  deeplink  
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:38 schreef Bosifyable het volgende:
Ik probeer je wat bij te brengen. Is geen zeiken, komaan hé, no hard feelings toch? Humor, de Nederlandse taal, algemeen inzicht.. Ik zie je tekortkomingen, dus ik help je. Of je er nu behoefde aan hebt of niet.
hahahaha
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:38 schreef Bosifyable het volgende:
Ik probeer je wat bij te brengen. Is geen zeiken, komaan hé, no hard feelings toch? Humor, de Nederlandse taal, algemeen inzicht.. Ik zie je tekortkomingen, dus ik help je. Of je er nu behoefde aan hebt of niet.
Levenloos..

Anderen graag willen verbeteren om zelf status te kweken. Ga wat doen met je leven zielenpiet.

Negeer modus AAN
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2013 - 20:44   quote  deeplink  
zie ik hier n handdoek?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:42 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Levenloos..

Anderen graag willen verbeteren om zelf status te kweken. Ga wat doen met je leven zielenpiet.

Negeer modus AAN
Wat?! Renato is de forum baas en ik krijg niet eens de titel 'prominent' toegewezen voor mijn status? Zie mijn datum van registreren! Tel er maar een sarcastisch puntje bij geile, deze komt aan.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wat?! Renato is de forum baas en ik krijg niet eens de titel 'prominent' toegewezen voor mijn status? Zie mijn datum van registreren! Tel er maar een sarcastisch puntje bij geile, deze komt aan.
Jouw status? Registratie tijd speelt totaal geen rol. Renato gedraagt zich niet zo als een verwaande klootzak als jij doet!
tomson
 tomson - dinsdag 15 januari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Negeer modus mislukt....
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:56 schreef tomson het volgende:
Negeer modus mislukt....
Fuck it!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 januari 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Verders nog wat gebeurd vandaag? :-)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:50 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Jouw status? Registratie tijd speelt totaal geen rol. Renato gedraagt zich niet zo als een verwaande klootzak als jij doet!
Natuurlijk wel, je hebt toch ook respect voor ouderen, of collega's die al langer in een bedrijf werken? Maar als het aantal posts telt, mogen er bij jou wel een paar duizend vanaf voor al het droeftoeteren tijdens de wedstrijden.

En een verwaande klootzak? Van m'n moeder erbij betrekken, naar een kinderhandleiding plaatsen, naar complimentjes geven. Leuk!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:58 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je hebt toch ook respect voor ouderen, of collega's die al langer in een bedrijf werken? Maar als het aantal posts telt, mogen er bij jou wel een paar duizend vanaf voor al het droeftoeteren tijdens de wedstrijden.

En een verwaande klootzak? Van m'n moeder erbij betrekken, naar een kinderhandleiding plaatsen, naar complimentjes geven. Leuk!
Onzin. Respect dwing je af op basis van prestaties. Iedere luie zak wordt tegenwoordig 80 zonder iets gepresteerd te hebben waarom zou ik dan respect voor moeten hebben?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 21:03   quote  deeplink  
Maar opstaan voor iemand in de bus is ook respectvol naar ouderen toe. Of ga jij iemand eerst naar zijn geschiedenis vragen voor je opstaat? Manman, verwaande klootzak.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:03 schreef Bosifyable het volgende:
Maar opstaan voor iemand in de bus is ook respectvol naar ouderen toe. Of ga jij iemand eerst naar zijn geschiedenis vragen voor je opstaat? Manman, verwaande klootzak.
Wat jij noemt is geen respect maar de normaalste zaak van de wereld. Dat heeft niets met respect te maken. Gewoon met beleefdheid..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 21:09   quote  deeplink  
Als je het zou ontleden, komt het er op neer dat 'beleefd zijn' een sociale vaardigheid is, een soort hoffelijkheid. Wanneer je respect voor iemand zou hebben is dat vanwege zijn kwaliteiten of vaardigheden. Tegelijkertijd betekent respect niets meer dan omzien naar, wat weer is afgeleid van 'rekening houden met'.

Waardoor je weer op de door jou genoemde beleefdheid komt.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:09 schreef Bosifyable het volgende:
Als je het zou ontleden, komt het er op neer dat 'beleefd zijn' een sociale vaardigheid is, een soort hoffelijkheid. Wanneer je respect voor iemand zou hebben is dat vanwege zijn kwaliteiten of vaardigheden. Tegelijkertijd betekent respect niets meer dan omzien naar, wat weer is afgeleid van 'rekening houden met'.

Waardoor je weer op de door jou genoemde beleefdheid komt.
Klopt als een bus.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:17 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Klopt als een bus.
Dus we zijn het er over eens dat, ondanks dat het 2 verschillende begrippen zijn, het eigenlijk synoniemen zijn?
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 januari 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dus we zijn het er over eens dat, ondanks dat het 2 verschillende begrippen zijn, het eigenlijk synoniemen zijn?
Ja.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 januari 2013 - 21:22   quote  deeplink  
Mijn hart vult zich met warmte. Terug naar waar het over gaat dan, bier en tieten.

Of Guidetti. Wat een held. Althans, in dat ene jaar dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 januari 2013 - 21:28   quote  deeplink  
Nog even dit,respect voor prestaties heeft wat mij betreft minder waarde dan respect voor sociale daden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2013 door Leon FR1908 --
craven
 craven - dinsdag 15 januari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Ondertussen in teletubbie land.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 januari 2013 - 09:29   quote  deeplink  
Ik vind dat de aandacht voor deze jongen wel wat naar beneden mag nu vanuit onze kant.
tomson
 tomson - woensdag 16 januari 2013 - 09:36   quote  deeplink  
Het gaat hier toch ook niet echt over Guidetti momenteel..
craven
 craven - woensdag 16 januari 2013 - 10:01   quote  deeplink  
Een zege tegen 020 zal de aandacht waarschijnlijk doen verminderen....maar tot dan staan zijn 3 goals tegen 020 me nog dik in me geheugen
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dat de aandacht voor deze jongen wel wat naar beneden mag nu vanuit onze kant.
vind ik ook....

Geweldig jaar...heerlijk....echt genoten...
maar niet weer in het verleden blijven hangen...
ik vond 1 jaar Guidetti ook wel genoeg.....

Nu aandacht voor onze huidige helden..
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dat de aandacht voor deze jongen wel wat naar beneden mag nu vanuit onze kant.
+1908
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:39 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Vertel?
Ik had Ajax geschreven ipv van Ajaks en daar wees je mij op..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Manchester City lijkt van zins om John Guidetti opnieuw elders te stallen. De twintigjarige aanvaller werd de afgelopen jaren verhuurd aan IF Brommapojkarna, Burnley en Feyenoord en lijkt een Spaanse club aan dat rijtje toe te kunnen voegen. Málaga en Sevilla hebben de beste papieren om de inmiddels fitte Zweed in te lijven, meldt Sky Sports woensdagavond.
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Guidetti wil bij City blijven voor de sportieve uitdaging..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 20:05 schreef Wim2 het volgende:
Guidetti wil bij City blijven voor de sportieve uitdaging..
Als City nu niet wilt..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 januari 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Heeft wel een lekker wijf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0332281