BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
joboo35
 joboo35 - maandag 15 april 2013 - 10:47   quote  deeplink  
winterstop afschaffen gewoon door ballen!!!!
MMM
 MMM - maandag 15 april 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:
Als je Guidetti er nu bij had, kreeg je dat stelletje draken ook niet aan de gang.
Je hele middenveld liep er bij alsof ze net een hele hoerentent hadden doorgeneukt.
Met pap in de kuiten en een air alsog ze god zijn.
Verdedigers die achteruit blijven lopen en elkaar aan staren zonder een beslissing te maken.

t was gewoon waardeloos, niets over van t voetbal van voor de winterstop.
.

Meer kan ik eigenlijk niet zeggen, je hebt een punt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 11:18   quote  deeplink  
ja, daar was ik al bang voor ... :)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:
Als je Guidetti er nu bij had, kreeg je dat stelletje draken ook niet aan de gang.
Je hele middenveld liep er bij alsof ze net een hele hoerentent hadden doorgeneukt.
Met pap in de kuiten en een air alsog ze god zijn.
Verdedigers die achteruit blijven lopen en elkaar aan staren zonder een beslissing te maken.

t was gewoon waardeloos, niets over van t voetbal van voor de winterstop.
Op internet: middenveld Feyenoord heeft een hoerentent doorgeneukt.
Nieuws, man!
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 11:24   quote  deeplink  
bron is betrouwbaar.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 11:24 schreef Stylzz het volgende:
bron is betrouwbaar.
Moet Koeman jaarlijks doen.
Goed voor het zelfvertrouwen.
craven
 craven - maandag 15 april 2013 - 11:35   quote  deeplink  
John gefelicteerd, het klopt wat Stylzz zegt, echter als ze allemaal zijn mentaliteit hadden dan was er geen probleem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 april 2013 - 11:54   quote  deeplink  
Gefeliciteerd John..

Denk dat met Guidetti de wil om te vechten voor het kampioenschap wel aanwezig was geweest..

529616_474259295979939_337442738_n.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2013 door RenatoBos --
VVout
 VVout - maandag 15 april 2013 - 14:00   quote  deeplink  
Een temeier van oq het dat bevestigd in de fuckkrant, klop kan bron bevestigen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 april 2013 - 01:44   quote  deeplink  
John-Guidetti-Collage.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 april 2013 - 01:46   quote  deeplink  
Forever a Hero..
photo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Zlatan: 'Guidetti moet op veld presteren, niet in de krant'

media_xll_1685852.jpg

Zlatan Ibrahimovic heeft John Guidetti hardhandig wakkergeschud. De Zweedse superspits vreest dat de veelbelovende carrière van zijn landgenoot in het slop raakt.

media_l_1685862.jpg

Na zijn topseizoen op huurbasis bij Feyenoord keerde Guidetti afgelopen seizoen terug naar Manchester City. Door een virusinfectie kwam de aanvaller maandenlang niet in actie. Daarna verpieterde Guidetti in het tweede elftal van de Engelse topclub.

Na de 1-0 oefenzege op Macedonië werd Zlatan gevraagd naar Guidetti, met wie hij ruim een jaar geleden nog even samenspeelde in de Zweedse ploeg. 'Er moet echt iets gebeuren. Alles wat ik weet over hem is dat Guidetti een goed jaar heeft gehad bij Feyenoord. Hoe oud is hij, 22? (Guidetti werd in april 21, red.) Dan is hij nog jong. Maar het moet gebeuren op het veld, niet in de kranten', zegt de spits van Paris Saint-Germain tegen Expressen.
http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/ovantade-kangan-av-zlatan---till-guidetti/
Bron:AD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 juni 2013 - 22:17   quote  deeplink  
Zlatan heeft gelijk...
Nibke
 Nibke - dinsdag 04 juni 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Laat maar komme!
De Pater
 De Pater - dinsdag 04 juni 2013 - 22:51   quote  deeplink  
------------------Pelle
Goossens--Guidetti--Schaken
-----Vilhena--------Clasie
Nelom--Mathijsen--deVrij--Janmaat
-------------------Mulder

Bank: Graafland, Kongolo, Leerdam, Vormer, Immers, Boetius en manu.

Coolsingel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juni 2013 door De Pater --
ar
 ar - dinsdag 04 juni 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Gelijk laten komen..bij feyenoord een contract tekenen voor drie jaar,een frisse start maken en binnen no time kan hij naar de europese top.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 05 juni 2013 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2013 - 22:51 schreef De Pater het volgende:
------------------Pelle
Goossens--Immers--Schaken
-----Vilhena--------Clasie
Nelom--Mathijsen--deVrij--Janmaat
-------------------Mulder

Bank: Graafland, Kongolo, Leerdam, Vormer, Guidetti, Boetius en manu.

Coolsingel!
Ben het wel met je eens!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 05 juni 2013 - 00:33   quote  deeplink  
Lexie///Held!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 juni 2013 - 00:58   quote  deeplink  
Gefeliciteerd!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 juni 2013 - 14:19   quote  deeplink  
Sunderland in de markt voor Guidetti

7936-groot

Sunderland is wederom in de race voor John Guidetti. Reeds vorig jaar al was de club uit het noordoosten van Engeland zeer geïnteresseerd in de 21-jarige Zweed, maar vanwege het opgelopen virus, tijdens zijn periode bij Feyenoord, was de club genoodzaakt haar pijlen elders op te richten.

Hoewel de "Black Cats" ook zeer geïnteresseerd zijn in Livorno's Paulinho ziet de club van Paolo di Canio in Guidetti een zekere versterking.

Daar John Guidetti nog immer van plan is te slagen in de Premier Leaugue is de kans groot dat hij voor Sunderland kiest.

Manchester City zal waarschijnlijk open staan voor een verhuur, maar ook een verkoop van de in het buitenland populaire Guidetti is bespreekbaar. Een bedrag van + - € 5.350.000,- is genoemd voor de speler die in oktober 2012 een nieuw contract t/m 2015 kreeg aangeboden.

Guidetti maakte aan het eind van het vorige seizoen zijn come-back voor Manchester City onder 21 en liet zien nog steeds over enorme kwaliteiten te beschikken.

Ook Feyenoord, Siena en diverse andere clubs uit geheel Europa zijn gelinkt als geïnteresseerden in de speler die in het seizoen 2011-2012 op huurbasis voor Feyenoord speelde en in 23 wedstrijden 20 keer het net vond.
Ondanks die interesse lijkt John Guidetti toch te hopen op een rol bij een Premier League club en dus is Sunderland momenteel de grootste kanshebber.
Bron:FRfans
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 18 juni 2013 - 12:27   quote  deeplink  
Als Bruno goed wordt verkocht, dan mag Feyenoord voor mij best 5 miljoen uittrekken voor Guidetti. Graag zelfs! Zou een wereldinvestering zijn. Hebben we volgend jaar een verschrikkelijk duo in de punt van de aanval staan. Een duo dat ook nog eens voortdurend zou kunnen schwitchen van positie. Lex heeft in mijn ogen zeker voldaan, maar voor dit geweld zou hij toch met ere plaats moeten maken. Nogmaals: Als Bruno heel goed wordt verkocht, dan zou het me niets verbazen als het nog werkelijk gebeurt ook! Van Geel weet heel goed wat ie doet.
kuipje
 kuipje - dinsdag 18 juni 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 12:27 schreef Nick4F het volgende:
Als Bruno goed wordt verkocht, dan mag Feyenoord voor mij best 5 miljoen uittrekken voor Guidetti. Graag zelfs! Zou een wereldinvestering zijn. Hebben we volgend jaar een verschrikkelijk duo in de punt van de aanval staan. Een duo dat ook nog eens voortdurend zou kunnen schwitchen van positie. Lex heeft in mijn ogen zeker voldaan, maar voor dit geweld zou hij toch met ere plaats moeten maken. Nogmaals: Als Bruno heel goed wordt verkocht, dan zou het me niets verbazen als het nog werkelijk gebeurt ook! Van Geel weet heel goed wat ie doet.
Klopt,

en hij gaat geen speler kopen waarvan gezegd wordt dat hij misschien nooit meer zijn oude niveau zal halen.. Ik hoop het ook ten zeerste, maar zie het niet zo snel gebeuren..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 juni 2013 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 12:40 schreef kuipje het volgende:

[..]

Klopt,

en hij gaat geen speler kopen waarvan gezegd wordt dat hij misschien nooit meer zijn oude niveau zal halen.. Ik hoop het ook ten zeerste, maar zie het niet zo snel gebeuren..
Van Geel kan ook huren met optie tot koop....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 juni 2013 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 14:39 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Van Geel kan ook huren met optie tot koop....
Liever dat. Wil nog wel eens zien hoe Guidetti uit dat jaar stilstand terugkomt...
VVout
 VVout - woensdag 19 juni 2013 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 14:39 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Van Geel kan ook huren met optie tot koop....
Goed idee, je weet maar nooit.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 08:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Liever dat. Wil nog wel eens zien hoe Guidetti uit dat jaar stilstand terugkomt...
Ben ik ook benieuwd naar. Is namelijk nog maar de vraag of hij weer op zijn oude niveau kan komen. Maar ik verwacht sowieso niet dat hij komt. Maar mocht hij komen, dan wel graag dmv huur met optie tot koop. Gelijk kopen lijkt me toch een behoorlijk groot (wellicht zelfs onverantwoord) risico.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juli 2013 - 23:17   quote  deeplink  
Hoopvolle Guidetti: "Toekomst is rooskleurig"

guidetti_feyenoord1.jpg

John Guidetti moet de voorbereiding van Manchester City aan zich voorbij laten gaan. De Zweedse oud-Feyenoorder is herstellende van een knieoperatie.

"Waarschijnlijk ben ik binnen twee maanden weer honderd procent fit", vertelde Guidetti tegenover Manchester Evening News. "Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. City gunt me een voorbereidingsperiode en dan kan ik weer opnieuw beginnen."

Guidetti mist wel de start onder leiding van manager Manuel Pellegrini, die hem een jaar geleden adviseerde om naar Málaga te komen. "Dat weet ik nog. Dat zag ik wel zitten, maar ik was er nog niet klaar voor. Ik maakte een moeilijke periode door. Maar de toekomst is rooskleuriger."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:52   quote  deeplink  
'Deur voor Guidetti staat weer open'

600x400-pj-494153.jpg

Zelfs de naam John Guidetti als potentiële versterking is in de Kuip alweer gevallen. De spits van Manchester City is hersteld van zijn zenuwblessure, maar heeft net een knieoperatie achter de rug. De Zweed, die vorig seizoen vijf keer scoorde in zes duels met het tweede elftal, staat op de nominatie om weer te worden verhuurd.

'Guidetti is momenteel met Manchester City in Zuid-Afrika', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Echt concreet zijn onze plannen met hem niet, we zoeken een ander type aanvaller. Maar Guidetti zit in ons hart en de deur van de Kuip staat altijd open voor hem. Dat weet hij. Als zich een buitenkansje voordoet, happen wij natuurlijk toe. Maar ik wil er graag duidelijk bij zeggen dat er geen concrete pogingen zijn ondernomen om hem binnen te halen. Al hebben wij wel contact met hem.'
Bron: Algemeen Dagblad
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:52   quote  deeplink  
d:-)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 16 juli 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Waar rook is, is vuur! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Waar doelpunten zijn is John..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juli 2013 - 09:40   quote  deeplink  
De rol van John Guidetti bij Manchester City lijkt opnieuw een kleine te worden in het komende seizoen. Maakten wij eerder nog melding van het feit dat Guidetti een eerlijke kans zou gaan krijgen van Pellegrini, lijkt het er nu op dat de concurrentie dusdanig sterk is, dat er opnieuw slechts een bijrol zal zijn zijn weggelegd voor de Zweedse aanvaller.

Waar Manchester City al de beschikking heeft over topaanvallers als Sergio Aguero en Edin Dzeko, legden de Citizens afgelopen week ook nog Alvaro Negredo en Stefan Jovetic vast. Guidetti lijkt hiermee maximaal de vijfde spits in de rangorde te worden.

Het is onbekend wat de komst van deze twee aanvallers betekent voor de status van Guidetti, maar het lijkt aannemelijk dat de aanvaller opnieuw verhuurd zal gaan worden. Technisch Directeur Martin van Geel gaf eerder deze week aan nog altijd contact te hebben met Guidetti. Maar in hoeverre een transfer realistisch is, is niet bekend.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/manchester-city-haalt-opnieuw-concurrent-voor-guidetti-8313/
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 12:42   quote  deeplink  
Hoop doet leven..
ferfan
 ferfan - vrijdag 19 juli 2013 - 13:12   quote  deeplink  
met een type guidettig word je dit jaar kampioen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 13:32   quote  deeplink  
Mijn gedachten, eens..
MMM
 MMM - zaterdag 20 juli 2013 - 11:51   quote  deeplink  
Met Guidetti maar zonder nieuwe, goede buitenspelers word je geen kampioen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2013 door MMM --
Nibke
 Nibke - zondag 11 augustus 2013 - 14:04   quote  deeplink  
John, we hebben je nodig!!!!
Barabas
 Barabas - zondag 11 augustus 2013 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 14:04 schreef Nibke het volgende:
John, we hebben je nodig!!!!
En de rest van de overbodige City-spelers kunnen we ook wel gebruiken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 augustus 2013 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2013 - 11:51 schreef MMM het volgende:
Met Guidetti maar zonder nieuwe, goede buitenspelers word je geen kampioen.
En met een middenveld uit vorm ga je ook geen oorlogen winnen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 augustus 2013 - 15:11   quote  deeplink  
jankmuilen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 augustus 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Zou me niets verbazen als van Geel bij M. City aan gaat kloppen.
Even een of twee middelmaat scoren en weer hoop scheppen.

Niets verkeerd mee overigens.
JanM
 JanM - vrijdag 23 augustus 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Zou het dan toch ???

Door STEF SWAGERS Twitter: @stefswagers gepubliceerd op 23 augustus '13 18:48
'Guidetti weer fit en denkt aan Feyenoord'

Een terugkeer bij Feyenoord lijkt nog altijd in het hoofd van John Guidetti te zitten. De Zweedse spits heeft nog regelmatig contact met spelers en met Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International. De spelersgroep zou de goaltjesdief er graag bij hebben.

Foto
Foto: Orange Pictures

Krabbendam vertelde in het programma FC Rijnmond dat Guidetti weer helemaal fit is. Door zijn betrokkenheid bij Feyenoord zou er misschien wel iets mogelijk zijn. Zelfs wanneer hij niet honderd procent fit is, zou hij binnen de kleedkamer een belangrijke rol spelen bij de Rotterdammers.

Spelers zouden met Guidetti om hen heen met een ander gevoel het veld op gaan, volgens Krabbendam. Het lijkt echter alleen om een speculatie te gaan, al zouden er mensen binnen de club nadenken over een manier om Guidetti naar Feyenoord te halen.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Toch wel apart dat de spelers een leeftijdgenoot nodig hebben (Guidetti is 20 volgens mij?) om hen een beetje op te peppen. Donder op man, hebben ze zelf geen gif?
craven
 craven - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:06 schreef Bosifyable het volgende:
Toch wel apart dat de spelers een leeftijdgenoot nodig hebben (Guidetti is 20 volgens mij?) om hen een beetje op te peppen. Donder op man, hebben ze zelf geen gif?
ehhh nee??!!
JanM
 JanM - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:12   quote  deeplink  
Dat is wel gebleken!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:09 schreef craven het volgende:

[..]

ehhh nee??!!
Gay as hell.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:14   quote  deeplink  
RT @Mkrabby: Dankzij slecht luisteren van @433NL tal van mentions. Nog een keer: hij is fit en veel mensen zien hem graag komen. Dat is alles.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:14 schreef Bosifyable het volgende:
RT @Mkrabby: Dankzij slecht luisteren van @433NL tal van mentions. Nog een keer: hij is fit en veel mensen zien hem graag komen. Dat is alles.
Duidelijk.
craven
 craven - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:14 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gay as hell.
ik heb het niet gezien, jij?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 augustus 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:25 schreef craven het volgende:

[..]

ik heb het niet gezien, jij?
Retorische vraag. Niet op in gaan, want er is geen antwoord op.

Edit: refererend naar de vraag of ze zelf geen gif hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door Bosifyable --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0344061