BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - zaterdag 24 augustus 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Is het al rond ???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 19:29   quote  deeplink  
John Guidetti doet een dansje
tomson
 tomson - zondag 25 augustus 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Hahaha die is toch maf he.
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 26 augustus 2013 - 09:13   quote  deeplink  
Na zijn vertrek bij Feyenoord heeft hij niets meer van betekenis op voetbalgebied laten zien, terwijl zijn gedrag steeds gekker wordt.
craven
 craven - maandag 26 augustus 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 09:13 schreef eko-sporter het volgende:
Na zijn vertrek bij Feyenoord heeft hij niets meer van betekenis op voetbalgebied laten zien, terwijl zijn gedrag steeds gekker wordt.
zuurpruim?? Libresse met suiker gebruiken!
JanM
 JanM - dinsdag 19 november 2013 - 00:42   quote  deeplink  
Ik ben eruit: Pellè voor een mooi bedrag aan SS Lazio verkopen en met dat geld John uit zijn lijden bij Man City verlossen. Kom maar, kom maar, kom maar:

Guidetti wil in actie komen en denkt aan vertrek bij Manchester City

Auteur: Robin in het Hout 18 November 2013 om 19:45

Het is niet ondenkbaar dat John Guidetti deze winterperiode gaat vertrekken bij Manchester City. De 21-jarige Zweed wil minuten maken en ziet dat bij de Engelse grootmacht niet snel gebeuren. De spits moest de afgelopen maanden toekijken door een knieblessure, maar is nu weer hersteld om in actie te kunnen komen.

Guidetti wist in het seizoen 2011/2012 veel indruk te maken bij Feyenoord, waar hij tot 23 doelpunten wist te komen. De aanvaller leek zich te gaan klaarmaken op een mooi avontuur in Engeland, maar een blessure gooide roet in het eten. "Ik wil gewoon voetbal spelen. Of dat nou is bij Manchester City is of ergens anders, dat weet ik niet", aldus de goaltjesdief aan Sky Sports.

Er zouden diverse clubs interesse hebben om Guidetti over te nemen van Manchester City. De spits weet dat hij alles uit de kast moet halen. "Ik moet nu gewoon blijven trainen en vechten en dat ik moet ik het vanaf januari laten zien." Eerder werd hij al eens verhuurd aan Burnley, waar hij slechts een maand speelde.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/218357/Guidetti_wil_in_actie_komen_en_denkt_aan_vertrek_bij_Manchester_City?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2l2lbfzbp
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 19 november 2013 - 01:05   quote  deeplink  
Laat die lijp maar komen! :))))))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 19 november 2013 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 01:05 schreef hoogvliet010 het volgende:
Laat die lijp maar komen! :))))))
huh, je bent er toch al?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 19 november 2013 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 01:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

huh, je bent er toch al?
Mocht Feyenoord willen!!! :)))
JanM
 JanM - dinsdag 19 november 2013 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 01:23 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Mocht Feyenoord willen!!! :)))
Er is maar één Guidetti///HELD!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 19 november 2013 - 01:49   quote  deeplink  
En 1 BabovicHeld!!!!!!!!!!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 november 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Hij gaat nooit terug naar onze MickeyMousecompetitie, maar van mij mag hij direct terug komen...
tomson
 tomson - dinsdag 19 november 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Realistisch bezien veel te vaak geblesseerd. Hoe jammer het ook is..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 november 2013 - 10:57   quote  deeplink  
Ja neem een speler die nu al bijna 2 jaar niet meer gespeeld of blessurevrij was.

afgelopen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 november 2013 - 11:06   quote  deeplink  
Misschien kun je hem daarom relatief goedkoop overnemen. Oké, dan neem je een gok, maar dat kan ook heel goed uitpakken. Ron Vlaar zijn we ook zo'n twee jaar kwijt geweest, maar die kwam toch best sterk terug.... en dan zeg ik het nog maar voorzichtig... Ik ben het wel met je eens dat hij niet te veel mag kosten, maar ik zag gisteren bij Koning Voetbal nog even één van zijn drie goals tegen ajakkes.... heerlijk man...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 november 2013 - 11:08   quote  deeplink  
En als ze hem dan halen indien Pellè vertrekt, mogen ze van mij Dirk Kuijt ook terughalen. Die is nog steeds van toegevoegde waarde, in elk geval voor één jaartje. Ik denk dat ze, mits ze beiden in vorm zijn, een heerlijk duo vormen, in een 4-4-2 systeem, evt. 4-3-3 met Kuijt als aanvallende middenvelder met Guidetti ervoor...
Milo
 Milo - dinsdag 19 november 2013 - 11:43   quote  deeplink  
ik vond/vind het een fantastische spelert, maar hij vertoond wel een beetje drenthe zijn gedrag.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 november 2013 - 12:06   quote  deeplink  
De blanke Roysthon.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 19 november 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 10:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij gaat nooit terug naar onze MickeyMousecompetitie, maar van mij mag hij direct terug komen...
Ligt eraan waar hij voor kiest, om bij een topclub in de basis te komen zal hij toch ooit ergens speelminuten moeten pakken, het is gewoon zonde dat zo'n speler op de bank zit te verpieteren.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 19 november 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Als Graziano voor dik geld verkocht wordt, zie ik maar 1 waardige (en haalbare?) vervanger. Hij is zeker geen chronisch geblesseerde speler. Heeft 1 voetbalblessure gehad met die knie, - maar die heeft Boetius al 2 keer gehad; kan iedere voetballer overkomen. Die zenuwontsteking heeft niets met voetbal te maken. Ik denk wel degelijk dat John geïnteresseerd is om terug te keren naar Feyenoord, en hier zijn naam weer helemaal op te bouwen. Van Geel is heel goed in staat om met City tot een deal te komen. Dus voor alle duidelijkheid: Van mij mag ie komen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 november 2013 - 12:37   quote  deeplink  
DAt zeg ik en Kuijt zal ook niet meer al te duur zijn omdat hij op zijn retour is, maar wij kunnen nog heel veel plezier aan hem beleven de komende twee jaar bijvoorbeeld. Zelfs als hij alleen het eerste jaar maar een basisplaats heeft, is hij als mentor voor de jonkies ook heel nuttig. Ik zeg doen!.... maar wel eerst Pellè verkopen...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 november 2013 - 18:40   quote  deeplink  
@MCFC: GOAL GUIDETTI! @Superguidetti has scored with a lovely strike from the edge of the area after 11 mins to put Sweden u21s 1-0 over Malta.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 november 2013 - 18:40   quote  deeplink  
@MCFC: GOAL GUIDETTI! @Superguidetti doubles his tally with another neat finish from a rebound. Sweden now 3-0 up over Malta under-21s.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 november 2013 - 07:39   quote  deeplink  
Koopje voor iemand met bijna 2 jaar blessureleed en nauwelijks speeltijd.

John Guidetti heeft onlangs aangegeven dat hij niet gelukkig is bij Manchester City en de club is volgens het Algemeen Dagblad bereid om de Zweedse aanvaller te laten gaan. Voor vijf miljoen euro mag Guidetti vertrekken bij The Citizens.

De 21-jarige speler speelde in het seizoen 2011-2012 op huurbasis voor Feyenoord en in Rotterdam liet de jongeling in korte tijd veel indruk achter. Guidetti groeide door zijn twintig doelpunten in 23 competitieduels uit tot publiekslieveling en de club vond het moeilijk om afscheid te nemen van de Zweed.

Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord, heeft al meerdere keren laten weten dat hij de situatie van Guidetti nauwlettend in de gaten houdt. Het is niet ondenkbaar dat de club in de winterstop in zal grijpen en de speler over zal nemen van de Premier League-club. In dat geval moet er echter eerst wel een speler vertrekken bij de club uit Rotterdam. Bij Manchester City heeft SuperGuidetti nog een contract tot medio 2015.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/218531/Feyenoord_kan_Guidetti_voor_5_miljoen_overnemen_van_Manchester_City?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2lAJZwQcz
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 november 2013 - 07:42   quote  deeplink  
5 miljoen???
Ruim anderhalf jaar geen beetje bal getrapt?
Doei.
Huren misschien...
Milo
 Milo - woensdag 20 november 2013 - 09:11   quote  deeplink  
we kochten cisse ook voor bijna 5 miljoen en die was toen in top vorm......ik denk zelf dat je deze gok kan maken.......
sportverteller
 sportverteller - woensdag 20 november 2013 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 07:42 schreef FR-Henk het volgende:
5 miljoen???
Ruim anderhalf jaar geen beetje bal getrapt?
Doei.
Huren misschien...
Mee eens. Het lijkt zo voor de hand liggend: Pelle voor veel geld verkopen en Guidetti voor minder halen. Maar ik vind het wel een risico. Guidetti heeft al heel lang niet echt op niveau gespeeld. De vraag is of hij minimaal zijn oude niveau wel weer gaat halen, laat staan of hij zich nog verder kan ontwikkelen. Daarnaast kan je je afvragen of hij fysiek wel sterk genoeg is en blijft. (Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door sportverteller --
Milo
 Milo - woensdag 20 november 2013 - 09:26   quote  deeplink  
volgens mij scoorde hij gister 2 x voor jong zweden.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 november 2013 - 10:21   quote  deeplink  
Vlaar is er ook twee jaar uit geweest en John is nog jong hé. Ik zeg direct ophalen, ik heb Guidetti liever dan Pellè.
MMM
 MMM - woensdag 20 november 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Vind 5 miljoen wel een groot risico. Eerder opnieuw huren en dan bekijken of hij weer terug kan komen op zijn niveau en dan toeslaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 november 2013 - 11:27   quote  deeplink  
Waar kan ik doneren..
JanM
 JanM - woensdag 20 november 2013 - 11:27   quote  deeplink  
ALS Pellè verkocht kan worden voor de hoofdprijs meteen DOEN!
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 20 november 2013 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 11:27 schreef RenatoBos het volgende:
Waar kan ik doneren..
ook-buiten-doneren-kan-ook-1293.jpg
legrande
 legrande - woensdag 20 november 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Pelle contract tot 2017!!!!! Vertrekt voor niet minder dan 10 miljoen met zo'n lang conract en guidetti vastleggen voor 5 mooi toch.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 november 2013 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 11:36 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dank U..
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 20 november 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 09:17 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Mee eens. Het lijkt zo voor de hand liggend: Pelle voor veel geld verkopen en Guidetti voor minder halen. Maar ik vind het wel een risico. Guidetti heeft al heel lang niet echt op niveau gespeeld. De vraag is of hij minimaal zijn oude niveau wel weer gaat halen, laat staan of hij zich nog verder kan ontwikkelen. Daarnaast kan je je afvragen of hij fysiek wel sterk genoeg is en blijft. (Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst)
Ik denk dat hij het niveau van onze competitie wel weer gaat halen, hij heeft dat in ieder geval al eens bewezen, de kans dat hij gaat slagen bij Feyenoord is vele malen hoger dan bij iemand die onbekend is in Rotterdam, denk niet dat je ooit meer garantie krijgt.

Het is sowieso beter dat hij speelt, hij ontwikkeld zich hier iig verder dan op de bank bij MC
suijkerman
 suijkerman - woensdag 20 november 2013 - 16:37   quote  deeplink  
Was guidetti niet degene die ons twee jaar geleden in zijn eentje uit de shit haalde. Na een jaar waarin echt elke club uit de eredivisie van ons kon winnen uit en thuis. Hij gaf ons lef, flair en vechtlust terug. Heb ik pelle nog niet zien doen. Die laat zijn kop meteen hangen als het ff niet lukt, geeft dan nare gebaartjes en zeurt op medespelers. Niet dat ik vind dat pelle wegmoet als guidetti zou komen, maar is dan wel kapitein af voor mij. Guidetti is een verchtmachine die nooit op zal geven. Wij hebben niet 1 speler die bij zijn winnaarsmenthaliteit in de buurt komt. Daarbij denk ik dat hij best wel terug wil komen. Hij is hier bijna god, zijn vriendin vertrok met tranen in de ogen uit
Rotterdam en kan volgend jaar op het hoogste niveau spelen. Als hij in de winterstop komt maakt hij ons kampioen en volgend jaar dus CL. Beste MVG denk goed na, deze kans komt maar 1 keer
King - 010
 King - 010 - woensdag 20 november 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 16:37 schreef suijkerman het volgende:
Was guidetti niet degene die ons twee jaar geleden in zijn eentje uit de shit haalde. Na een jaar waarin echt elke club uit de eredivisie van ons kon winnen uit en thuis. Hij gaf ons lef, flair en vechtlust terug. Heb ik pelle nog niet zien doen. Die laat zijn kop meteen hangen als het ff niet lukt, geeft dan nare gebaartjes en zeurt op medespelers. Niet dat ik vind dat pelle wegmoet als guidetti zou komen, maar is dan wel kapitein af voor mij. Guidetti is een verchtmachine die nooit op zal geven. Wij hebben niet 1 speler die bij zijn winnaarsmenthaliteit in de buurt komt. Daarbij denk ik dat hij best wel terug wil komen. Hij is hier bijna god, zijn vriendin vertrok met tranen in de ogen uit
Rotterdam en kan volgend jaar op het hoogste niveau spelen. Als hij in de winterstop komt maakt hij ons kampioen en volgend jaar dus CL. Beste MVG denk goed na, deze kans komt maar 1 keer
Ik denk ook dat je rekening moet houden dat we een stevige verdediger als Vlaar hadden, 1 stofzuiger van het merk El Ahmadi en een creatieveling met de naam Bakkal. In de huidige situatie hebben we BMI ipv Vlaar, Clasie ipv El Ahmadi en (OMG) Immers ipv Bakkal.

Het heeft toen dus niet alleen aan Guidetti gelegen dat we goed speelden en met lef. Je geeft zelf al aan dat er toen met lef, flair en werklust gespeeld werd. Dat zijn de ingredienten die je nu nog steeds nodig heb.

Lef => er wordt alleen maar de lange bal op Pelle gespeeld.
Flair => Alleen als Boetius in goede doen is maar dan moet de bal wel bij hem komen.
Werklust => Ja, Immers maar die kan geen poot voetballen.

Ik denk niet dat we Guidetti per se terughoeven om kampioen te worden.
Laat het team maar met meer creativiteit spelen en we komen er wel.
De back meer opkomen, meer de vleugels opzoeken en de tegenstanders het opbouwen beletten.
En natuurlijk meer scoren en effectiever gebruik maken van de kansen.
VVout
 VVout - woensdag 20 november 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 09:26 schreef Milo het volgende:
volgens mij scoorde hij gister 2 x voor jong zweden.....
Was lekker bezig heb ik gelezen, als je nu niet handelt in de winterstop is ie weer onbetaalbaar.
suijkerman
 suijkerman - woensdag 20 november 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:15 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je rekening moet houden dat we een stevige verdediger als Vlaar hadden, 1 stofzuiger van het merk El Ahmadi en een creatieveling met de naam Bakkal. In de huidige situatie hebben we BMI ipv Vlaar, Clasie ipv El Ahmadi en (OMG) Immers ipv Bakkal.

Het heeft toen dus niet alleen aan Guidetti gelegen dat we goed speelden en met lef. Je geeft zelf al aan dat er toen met lef, flair en werklust gespeeld werd. Dat zijn de ingredienten die je nu nog steeds nodig heb.

Lef => er wordt alleen maar de lange bal op Pelle gespeeld.
Flair => Alleen als Boetius in goede doen is maar dan moet de bal wel bij hem komen.
Werklust => Ja, Immers maar die kan geen poot voetballen.

Ik denk niet dat we Guidetti per se terughoeven om kampioen te worden.
Laat het team maar met meer creativiteit spelen en we komen er wel.
De back meer opkomen, meer de vleugels opzoeken en de tegenstanders het opbouwen beletten.
En natuurlijk meer scoren en effectiever gebruik maken van de kansen.
Ben het gedeeltelijk wel met jou eens. Ik denk wel dat er toen meer creativiteit was dan nu, al was het alleen maar omdat hij onberekenbaar is.
Alleen janmaat mag opkomen. Nelom moet blijven op backpositie, omdat hij bij balverlies altijd aan de verkeerde kant een gat laat vallenen op
Snelheid tekort komt. Het stukje over de tegenstander het opbouwen beletten: hier was guidetti de man voor, toch? Hij gaf altijd het startsein tot
Jagen, wat bakkal, schaken en clasie dan gelijk oppikten. Over het stukje effectiever omgaan met kansen: wat denk jij als guidetti gaat ballen op de plek van die ooievaar?
van geil
 van geil - woensdag 20 november 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:24 schreef suijkerman het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk wel met jou eens. Ik denk wel dat er toen meer creativiteit was dan nu, al was het alleen maar omdat hij onberekenbaar is.
Alleen janmaat mag opkomen. Nelom moet blijven op backpositie, omdat hij bij balverlies altijd aan de verkeerde kant een gat laat vallenen op
Snelheid tekort komt. Het stukje over de tegenstander het opbouwen beletten: hier was guidetti de man voor, toch? Hij gaf altijd het startsein tot
Jagen, wat bakkal, schaken en clasie dan gelijk oppikten. Over het stukje effectiever omgaan met kansen: wat denk jij als guidetti gaat ballen op de plek van die ooievaar?
n hele mooie laatste zin.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 november 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Is ie er al..
van geil
 van geil - woensdag 20 november 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:
Is ie er al..
onderweg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 november 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Mij best. Mits gehuurd, optie tot koop.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 november 2013 - 19:00   quote  deeplink  
Zou hij de magie weer hebben, ik weet het niet maar bij een vertrk van Pelle tja een optie . of Bas Dost
MMM
 MMM - woensdag 20 november 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 19:00 schreef piet de paler het volgende:
Zou hij de magie weer hebben, ik weet het niet maar bij een vertrk van Pelle tja een optie . of Bas Dost
Alsjeblieft niet die Dost.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 november 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:29 schreef van geil het volgende:

[..]

onderweg
running-around-smiley-emoticon.gif
ar
 ar - woensdag 20 november 2013 - 20:08   quote  deeplink  
Proberen te halen die gozer!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 november 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Ook niet v Wolfswinkel?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 november 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Die wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0573298