BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 november 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Honda ?
ar
 ar - woensdag 20 november 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Guidetti is onze man.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 november 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Nee, die koopt Feyenoord zelf wel op.
Honda he!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door FR-Henk --
ar
 ar - woensdag 20 november 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Gelijk werk van maken.
van geil
 van geil - woensdag 20 november 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 20:13 schreef piet de paler het volgende:
Honda ?
nu te laat..
ongelooflijk dat die is laten lopen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 november 2013 - 20:28   quote  deeplink  
Ik zou die higdon wel eens willen zien als reserve spits
van geil
 van geil - woensdag 20 november 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 20:28 schreef piet de paler het volgende:
Ik zou die higdon wel eens willen zien als reserve spits
een van de meest opvallende spelers ,ook de ridder...feyenoord types.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 november 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Higdon is niet goed genoeg. De Ridder vindt ik wat dat betreft een interessantere optie.
van geil
 van geil - woensdag 20 november 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Higdon is niet goed genoeg. De Ridder vindt ik wat dat betreft een interessantere optie.
vindt jij:)
MMM
 MMM - woensdag 20 november 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 20:28 schreef piet de paler het volgende:
Ik zou die higdon wel eens willen zien als reserve spits
tumblr_inline_mvh3a6QSsz1rz810m.gif
van geil
 van geil - woensdag 20 november 2013 - 20:45   quote  deeplink  
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 november 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 20:35 schreef van geil het volgende:

[..]

vindt jij:)
hahaha, dat zat er wel in natuurlijk dat ik die een keer terug ging krijgen.. ;)
van geil
 van geil - woensdag 20 november 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, dat zat er wel in natuurlijk dat ik die een keer terug ging krijgen.. ;)
geintje..
:)
suijkerman
 suijkerman - woensdag 20 november 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Zou v geel eigenlijk al gebeld hebben vandaag?
tomson
 tomson - woensdag 20 november 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, dat zat er wel in natuurlijk dat ik die een keer terug ging krijgen.. ;)
Duurde niet lang.
tomson
 tomson - woensdag 20 november 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:15 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je rekening moet houden dat we een stevige verdediger als Vlaar hadden, 1 stofzuiger van het merk El Ahmadi en een creatieveling met de naam Bakkal. In de huidige situatie hebben we BMI ipv Vlaar, Clasie ipv El Ahmadi en (OMG) Immers ipv Bakkal.

Het heeft toen dus niet alleen aan Guidetti gelegen dat we goed speelden en met lef. Je geeft zelf al aan dat er toen met lef, flair en werklust gespeeld werd. Dat zijn de ingredienten die je nu nog steeds nodig heb.

Lef => er wordt alleen maar de lange bal op Pelle gespeeld.
Flair => Alleen als Boetius in goede doen is maar dan moet de bal wel bij hem komen.
Werklust => Ja, Immers maar die kan geen poot voetballen.

Ik denk niet dat we Guidetti per se terughoeven om kampioen te worden.
Laat het team maar met meer creativiteit spelen en we komen er wel.
De back meer opkomen, meer de vleugels opzoeken en de tegenstanders het opbouwen beletten.
En natuurlijk meer scoren en effectiever gebruik maken van de kansen.
Precies. De kracht lag dat seizoen in de as (met Clasie) als geheel.De puzzelstukjes vielen gewoon perfect in elkaar ineens. En Guidetti was natuurlijk de grote aanjager. Maar ik word toch nogal zenuwachtig van zijn medishe geschiedenis sinds hij bij ons vertrok.Wat Henk zegt, huur met optie tot koop lijkt me de enige mogelijkheid om hem met de minste risico terug naar de kuip te krijgen.
charlotte
 charlotte - donderdag 21 november 2013 - 00:01   quote  deeplink  
ik hoop dat die komt zou geweldig wezen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 november 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 21:08 schreef van geil het volgende:

[..]

geintje..
:)
;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 november 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 23:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Duurde niet lang.
Nope! :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 november 2013 - 07:35   quote  deeplink  
Een Rotterdamse vastgoedhandelaar heeft Feyenoord benaderd om een groep zakenmensen bijeen te brengen met als doel de komst van John Guidetti te financieren. Martin van Geel stelt op de hoogte te zijn van de plannen. 'Allereerst is het de vraag of het allemaal op die manier kan en mag. Maar we gooien het initiatief zeker niet weg, we houden het in ons achterhoofd.'
ar
 ar - donderdag 21 november 2013 - 08:47   quote  deeplink  
Nou..kat in het bakkie dan!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 november 2013 - 08:53   quote  deeplink  
Tja, we houden het in ons achterhoofd zegt Martin, EIKEL, toeslaan nu!!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 november 2013 - 08:54   quote  deeplink  
Lees t AD.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 november 2013 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:
Lees t AD.
Van Geel: 'Guidetti zal altijd optie blijven voor Feyenoord'

media_xll_1957958.jpg

Het bericht in de Zweedse media dat John Guidetti in de winterstop mag vertrekken bij Manchester City, is ook Martin van Geel en Feyenoord niet ontgaan. De technisch directeur volgt de jonge spits, die dinsdag tweemaal scoorde voor Jong Zweden tegen Jong Malta, nog altijd op de voet.

Binnenkort praat Van Geel met Brian Marwood, die bij Manchester City samen met de Spanjaard Txiki Beguiristain het technische beleid bepaalt. Dan zal hij ook weer over de mogelijkheid om John Guidetti naar de Kuip te halen beginnen.

'De afspraak met Marwood stond al langer en ging in eerste instantie helemaal niet over Guidetti', zegt Van Geel. 'Maar als ik daar toch ben, zal ik natuurlijk ook met hem over Guidetti praten. Ik lees in de kranten dat hij straks voor vijf miljoen euro mag vertrekken, maar ik vraag mij af of dat allemaal wel klopt. Wij hebben nog steeds intensief contact met John en dat bedrag is mij in elk geval niet bekend. Als er over zijn situatie überhaupt al iets bekend is.'

Volgens Van Geel blijft Guidetti 'altijd een optie voor Feyenoord', ook al speelde hij al ruim anderhalf jaar geen officiële competitiewedstrijd meer. 'Guidetti heeft een speciaal plekje bij ons en dat gevoel is wederzijds. Op de korte termijn acht ik zijn komst echter volstrekt onhaalbaar. Maar wie weet hoe dat over een paar maanden is.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 november 2013 - 08:59   quote  deeplink  
Duurt me te lang Stylzz, gewoon regelen nu..
ar
 ar - donderdag 21 november 2013 - 09:00   quote  deeplink  
Niet ouwehoeren!Koppen bij elkaar en een oplossing zoeken..NU moet je handelen.
MMM
 MMM - donderdag 21 november 2013 - 09:16   quote  deeplink  
Huren met optie tot koop, anders niet. Eerst eens kijken wat hij nog kan na zo'n lange blessure.
VVout
 VVout - donderdag 21 november 2013 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 09:16 schreef MMM het volgende:
Huren met optie tot koop, anders niet. Eerst eens kijken wat hij nog kan na zo'n lange blessure.
Gokje waard, wie niet waagt wie niet wint.
moa
 moa - donderdag 21 november 2013 - 09:18   quote  deeplink  
Boetius - Pelle - Schaken
..........Guidetti(10)
....Clasie....Vilhena
Nelom..BMI..Vrij..Janmaat
Mulder
moa
 moa - donderdag 21 november 2013 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 09:16 schreef MMM het volgende:
Huren met optie tot koop, anders niet. Eerst eens kijken wat hij nog kan na zo'n lange blessure.
Inderdaad, zou er wel erg blij van worden als hij komt deze winter. Huren tot de zomer met optie tot koop. Niet nu ineens gaan kopen omdat er een investeerder is die het risico wil dragen, investeerders zullen hun geld linksom of rechtsom toch terug willen verdienen, neem je een te grote gok met extern geld dan ben je je investeerder kwijt.
ar
 ar - donderdag 21 november 2013 - 09:23   quote  deeplink  
Gelijk kopen als de mogelijkheid daar is,ok hij heeft lang niet gespeeld maar onlangs wel weer 2x gescoord.Dat zegt toch iets over zijn mentale kracht?Wij weten toch allemaal wat voor winnaar het is?John is een directe versterking.
moa
 moa - donderdag 21 november 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 09:23 schreef ar het volgende:
Gelijk kopen als de mogelijkheid daar is,ok hij heeft lang niet gespeeld maar onlangs wel weer 2x gescoord.Dat zegt toch iets over zijn mentale kracht?Wij weten toch allemaal wat voor winnaar het is?John is een directe versterking.
Het moet allemaal eerst maar eens haalbaar blijken, als het met of zonder investeerders op 1 of andere manier mogelijk is dan moet het idd. geprobeerd worden. Maar geen onnodige risico's nemen dus eerst huren, leren van fouten uit het verleden.
MMM
 MMM - donderdag 21 november 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 09:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Gokje waard, wie niet waagt wie niet wint.
Dat dacht Bosz ook en kijk hoe we in de shit kwamen..

Absoluut geen enkel risico nemen in dit geval, huren met optie tot koop is veiliger.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 21 november 2013 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 11:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat dacht Bosz ook en kijk hoe we in de shit kwamen..

Absoluut geen enkel risico nemen in dit geval, huren met optie tot koop is veiliger.
Guidetti is een ander kaliber dan Hofland en kornuiten.....Ik zeg halen!
VVout
 VVout - donderdag 21 november 2013 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 11:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat dacht Bosz ook en kijk hoe we in de shit kwamen..

Absoluut geen enkel risico nemen in dit geval, huren met optie tot koop is veiliger.
Guidetti scoort weer met jong Zweden dus hij kan het nog steeds, al is Malta nou niet de geweldige tegenstander. Dit is natuurlijk wel een gokje met een calculeerbare risico factor, iedereen zal het n.l. tegenvallen als hij zich niet zou kunnen bewijzen in de eredivisie.
MMM
 MMM - donderdag 21 november 2013 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 12:09 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Guidetti is een ander kaliber dan Hofland en kornuiten.....Ik zeg halen!
Had je van Makaay ook niet meer verwacht terwijl hij bekend stond als een topspeler?

Ik vind dat Feyenoord nog niet in de situatie zit dat het zomaar geld over de balk kan smijten en risico's kan nemen. Wat is er mis met een constructie waarbij hij eerst gehuurd word met een optie tot koop?
VVout
 VVout - donderdag 21 november 2013 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 12:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Had je van Makaay ook niet meer verwacht terwijl hij bekend stond als een topspeler?

Ik vind dat Feyenoord nog niet in de situatie zit dat het zomaar geld over de balk kan smijten en risico's kan nemen. Wat is er mis met een constructie waarbij hij eerst gehuurd word met een optie tot koop?
Aan een optie zitten haken en ogen, als ze zien dat hij bij Feyenoord zijn vorm weer haalt laat die kudt Rus hem weer niet gaan. Hebben is hebben, dan kan je zelf handelen en hopen dat het goed uitpakt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 november 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Gudde en co. zitten daar niet voor niets. We mogen toch aannemen dat ze bij Feyenoord hebben geleerd van de fouten uit het verleden? Nou, als ze tot de conclusie komen dat het onverantwoord is Guidetti op deze manier binnen te loodsen, moeten ze het niet doen. Dat is alleen maar goed, hoe jammer het ook is vanuit sentimenteel oogpunt. Petje af dat ze voet bij stuk houden, in dat geval heb ik er vrede mee. Trouwens, hoe graag ik Guidetti er ook bij heb, ik heb ook best vrede met Pellè.. (en wie weet wat er in de winter gebeurd?)

Ondanks alle kritiek uit het verleden, inmiddels heeft Gudde het toch aardig voor elkaar. Wellicht is hij inmiddels wel gepokt en gemazeld. De ervaring (en vooral uitstraling naar buiten toe) miste hij in het begin nogal, maar ik vind dat hij het, over het geheel genomen, toch goed heeft gedaan. (iets positiefs over hem mag ook gerust een keer gezegd worden)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door Arie.Klooster --
sportverteller
 sportverteller - donderdag 21 november 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 13:06 schreef Arie.Klooster het volgende:
Gudde en co. zitten daar niet voor niets. We mogen toch aannemen dat ze bij Feyenoord hebben geleerd van de fouten uit het verleden? Nou, als ze tot de conclusie komen dat het onverantwoord is Guidetti op deze manier binnen te loodsen, moeten ze het niet doen. Dat is alleen maar goed, hoe jammer het ook is vanuit sentimenteel oogpunt. Petje af dat ze voet bij stuk houden, in dat geval heb ik er vrede mee. Trouwens, hoe graag ik Guidetti er ook bij heb, ik heb ook best vrede met Pellè.. (en wie weet wat er in de winter gebeurd?)

Ondanks alle kritiek uit het verleden, inmiddels heeft Gudde het toch aardig voor elkaar. Wellicht is hij inmiddels wel gepokt en gemazeld. De ervaring (en vooral uitstraling naar buiten toe) miste hij in het begin nogal, maar ik vind dat hij het, over het geheel genomen, toch goed heeft gedaan. (iets positiefs over hem mag ook gerust een keer gezegd worden)
Helemaal mee eens.
VVout
 VVout - donderdag 21 november 2013 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 13:18 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Mag het hopen, maar daar voor zitten we niet op het forum. Wij willen hier ook filosoferen wat we graag zouden zien waarna wij weer hopen kunnen en meer niet, dat het zo uitpakt.
JanM
 JanM - donderdag 21 november 2013 - 13:40   quote  deeplink  
ALS we 'm net als Pellè zouden kunnen huren met optie tot koop is dat natuurlijk prima, maar als MC hem uitsluitend wil verkopen moet Feyenoord m.i. toch toeslaan!
Nick4F
 Nick4F - donderdag 21 november 2013 - 13:41   quote  deeplink  
Huren met een optie tot koop tegen een vastgestelde prijs is voor ons de beste oplossing. Maar dat soort deals lukt in de praktijk alleen met jongens van mindere statuur (bv Armenteros, Bakal, maar ook Bojan enz.) nooit wanneer het om een topspeler gaat. Ik denk niet dat MC, Guidetti gewoon nog eens (aan ons)wil verhuren. Ze hebben hem gewogen en definitief te licht bevonden. Hij moet/mag weg, maar daarvoor willen ze contant geld zien. Als de prijs echt 5 miljoen is, dan zou ik als vG meteen een principe akkoord proberen te sluiten. Gewoon die beslissing durven nemen. Die financiering komt altijd wel rond. Hij zou dan ongeveer in de prijscategorie zitten van bv Sigthorson, of Matavz. Wel dan, die beide mannen kunnen echt niet tippen aan Guidetti. Hij zou achter Pelle kunnen spelen, - maar als Graziano vertrekt hebben we de opvolger dan al binnen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 november 2013 - 15:02   quote  deeplink  
Wie zegt dat Van Geel het niet aandurft? Misschien durft hij het wel aan, maar willen ze er niet aan omdat het een te grote uitgave is, die Feyenoord zich niet permitteren kan/wil? Zo te horen gaat het daar juist om....

Van mij mag hij komen, mits hij een verantwoord risico is (en dus niet zo'n onverantwoord risico als een tijdje geleden (Hofland, Mackaay, Van Bronckhorst en zo)
MMM
 MMM - donderdag 21 november 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 12:59 schreef VVout het volgende:

[..]

Aan een optie zitten haken en ogen, als ze zien dat hij bij Feyenoord zijn vorm weer haalt laat die kudt Rus hem weer niet gaan. Hebben is hebben, dan kan je zelf handelen en hopen dat het goed uitpakt.
Dat is niet waar. Als je huurt met optie tot koop spreek je een bedrag af. Als Feyenoord dat bedrag op tafel legt kan City niet anders dan akkoord gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 november 2013 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 13:41 schreef Nick4F het volgende:
Huren met een optie tot koop tegen een vastgestelde prijs is voor ons de beste oplossing. Maar dat soort deals lukt in de praktijk alleen met jongens van mindere statuur (bv Armenteros, Bakal, maar ook Bojan enz.) nooit wanneer het om een topspeler gaat. Ik denk niet dat MC, Guidetti gewoon nog eens (aan ons)wil verhuren. Ze hebben hem gewogen en definitief te licht bevonden. Hij moet/mag weg, maar daarvoor willen ze contant geld zien. Als de prijs echt 5 miljoen is, dan zou ik als vG meteen een principe akkoord proberen te sluiten. Gewoon die beslissing durven nemen. Die financiering komt altijd wel rond. Hij zou dan ongeveer in de prijscategorie zitten van bv Sigthorson, of Matavz. Wel dan, die beide mannen kunnen echt niet tippen aan Guidetti. Hij zou achter Pelle kunnen spelen, - maar als Graziano vertrekt hebben we de opvolger dan al binnen.
Zij hebben zoveel topspelers dat Guidetti in hun ogen wellicht minder zekerheden brengt, dusis hij in hun ogen ook een jongen vvan mindere statuur..., dus ik zou niet weten waarom ze hem niet op die manier zouden willen slijten... Huur met optie tot koop zullen ze vooral weigeren als ze geen vertrouwen hebben in de carriere van Guidetti, bijvoorbeeld door twijfel over zijn fysieke gesteldheid. Dat snap ik dan ook nog wel. Stel dat hij 50 % kans op slagen heeft, maar ook 50 % kans om afgekeurd te worden... Dan ga je hem niet verhuren met optie tot verkoop. Nee, dan wil je hem ook zo snel mogelijk kwijt, om zo het risico in te dammen... lijkt mij wel logisch...
feijenoord fans
 feijenoord fans - donderdag 21 november 2013 - 17:07   quote  deeplink  
Wat is er nou met Gudde
voorlopig weer knudde
waarom niet Guidetti kopen
dan kunnen de fans weer hopen
is Guidetti bij ons weer binnen
dan kunnen wij de beker winnen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 november 2013 - 17:13   quote  deeplink  
Wat dacht je van landstitel..!!!

Welkom overigens..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 november 2013 - 17:13   quote  deeplink  
Ondernemers willen Guidetti terughalen naar de Kuip

suijkerman
 suijkerman - donderdag 21 november 2013 - 17:30   quote  deeplink  
Zonder Guidetti dit jaar geen titel. Helemaal niet als ChelseaNL in de winterstop wordt aangevuld uit ChelseaUK
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 november 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Mijn vraag in deze is, wat kun je vangen voor Pelle? En kun je daar Guidetti niet voor kopen? Persoonlijk zie ik weinig voordelen in huren het blijft behelpen, Of gaan we investeren in een jongere spits maar wie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0363371