|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: Al meer nieuws over onze held. Komt ie??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Even hardop denken: Guidetti houdt van Feyenoord, toch? Een voetballer wil altijd spelen en een spits scoren, toch? Hij zal zich ook realiseren dat hij zijn carrière nieuw leven in moet blazen en anders via de achterdeur uit beeld raakt, toch? Feyenoord zou hem graag die kans bieden, maar zijn salaris is een struikelblok, toch? Die 2,5 miljoen op dit moment ook, maar bij mij is 25% van 10 miljoen voor Pellè precies 2,5 miljoen, toch?
Dan moet het toch lukken om die gozer te contracteren tegen een redelijk salaris? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij vraagt geen redelijk salaris |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is toch onbegrijpelijk ook..kun je je eigen weer in de picture zetten,maar nee..liever rijk en dik worden bij city.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar een Van Geel (en misschien wel met een beetje hulp van Koeman) kan hem er toch wel van overtuigen dat hij deze kans maar beter kan aangrijpen? |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Volgens mij is hier nog alles mogelijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eerst die 10 miljoen voor Pellè maar eens veiligstellen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 13:31 schreef JanM het volgende:[..] Maar een Van Geel (en misschien wel met een beetje hulp van Koeman) kan hem er toch wel van overtuigen dat hij deze kans maar beter kan aangrijpen? Dat ie dat zelf al niet begrijpt.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Guidetti heeft nog lang niet de form terug van toen hij nog in de KUIP speelde |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Deze form van vorumferfuiling find ik echt ferschrikkelijk! Voei! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk niet dat de bluvver dit snapt Jan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
John Guidetti ✔ @superguidetti
What a great manager and person, he will truly be missed at Feyenoord. It was an honour to play under him http://youtu.be/EC0t8RhGalE 6:13 's middags - 27 april 2014 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'John Guidetti mag vertrekken bij Manchester City'
De wegen van Manchester City en John Guidetti lijken te gaan scheiden. De Zweed kon niet overtuigen in zijn periode bij Stoke City en de spits zelf vond openlijk dat hij niet genoeg kansen heeft gekregen. Dat is niet goed gevallen bij City-trainer Manuel Pellegrini die geen toekomst voor Guidetti meer ziet, aldus Manchester Evening News.
Guidetti leek door zijn seizoen bij Feyenoord een nieuwe sensatie in Zweden te worden. Een mysterieuze zenuwblessure hield hem echter meer dan een jaar uit de roulatie. Bij City hoefde hij niet op kansen te rekenen en dus vertrok hij tijdelijk naar Stoke, waar hij dus ook geen al te beste indruk achterliet.
Bij Feyenoord verwachten ze dat Graziano Pellè voor het einde van de transferperiode elders een avontuur aangaat. In De Kuip zullen ze echter zeer sceptisch zijn of een tweede termijn met Guidetti wel verstandig is. Martin van Geel heeft echter wel nog goede contacten met de familie. Hij dronk onlangs nog een kop koffie met vader Mike in Rotterdam. Bron:FR12 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat ie zelf niet gewoon contact opneemt met Martin.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De plaats van Bakal is vrij. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dat was de bank, als ik het goed onthouden heb. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En de 10 positie is toch voor Lex voorlopig. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vandaag gezien in Rotterdam, (onder andere) gezellig op de foto met supporters. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Zag een foto van hem en Cabral op instagram voorbij komen. Denk dat de kans erg klein is dat ie voor een gesprekje met van Geel gekomen is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kon niet missen dat ik dit topic bovenaan vind :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 - 23:45 schreef beuk het volgende:Zag een foto van hem en Cabral op instagram voorbij komen. Denk dat de kans erg klein is dat ie voor een gesprekje met van Geel gekomen is Die had natuurlijk afgesproken met Cabral om nog eens lekker te gaan chillen in da hood.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ze moeten Babovic terug halen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ie z'n zuster maar meeneemt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mogge Tom, ben er weer vandoor moet gaan werken..d:-( |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Verschil mot er zijn hehe, kom net thuis van werk ;p |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb een keer gehoord dat Maria verschenen is in Lourdes, echter ook nooit aangekocht door Feyenoord. Guidetti komt niet maar is hij echt verschenen bij de kuip ???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Van mij mag Guidetti komen indien hij volledig fit wordt en is verklaard ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kweet niet, zijn indien hij terug komt de verwachtingen niet te hoog? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 09:42 schreef piet de paler het volgende:Kweet niet, zijn indien hij terug komt de verwachtingen niet te hoog? Zeker! Maar hij brengt tenminste de juiste mentaliteit en sfeer in de groep. De rest is en blijft een 'gok' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet meer terughalen, kan het nooit meer zo goed doen als dat ene seizoen. Zie Bakkal, wat een jaar niet spelen met je doet.
Of hij moet echt 100% fit zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ook al doet ie het maar half zo goed, iemand met zo'n mentaliteit kun je er altijd goed bij hebben! Wanneer het kan, meteen doen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 10:58 schreef MMM het volgende:Niet meer terughalen, kan het nooit meer zo goed doen als dat ene seizoen. Zie Bakkal, wat een jaar niet spelen met je doet. Of hij moet echt 100% fit zijn. en Bakkal speelde alleen niet. John was ook nog n's erg ziek, helaas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees net dat Lazio 2x4 milj betaald voor de Vrij dus. 1+1 Guidetti ??!! |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Hoop niet dat Van Geel daar mee akkoord gaat. Wij hebben cash geld nodig! Kan me alleen voorstellen dat er druk op de club wordt uitgeoefend door bv de zaakwaarnemer van Stefan om een herhaling van het De Guzman verhaal te vermijden. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Lazio Roma zal toch echt niet de enige club zijn die interesse toont in De Vrij. (Waarschijnlijk wel de meest concrete tot nu toe) Ik heb het idee dat van Geel rustig achterover leunt en afwacht wat er allemaal nog gebeurt. Feyenoord "moet" niets! |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Als Stefan echt zijn zinnen op Lazio heeft gezet, dan kan Feyenoord wel eens met de rug tegen de muur komen te staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 13:18 schreef Nick4F het volgende:Als Stefan echt zijn zinnen op Lazio heeft gezet, dan kan Feyenoord wel eens met de rug tegen de muur komen te staan. en zo is dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk