|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 10:58 schreef MMM het volgende:Niet meer terughalen, kan het nooit meer zo goed doen als dat ene seizoen. Zie Bakkal, wat een jaar niet spelen met je doet. Of hij moet echt 100% fit zijn. Ach, Bakkal kwam voor een klein contract. Als Guidetti niet teveel noten op zijn zang heeft na 2 jaar stilstand, zou ik de gok wel aandurven. Maar goed, de kans is er zeker dat het niet veel is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 13:18 schreef Nick4F het volgende:Als Stefan echt zijn zinnen op Lazio heeft gezet, dan kan Feyenoord wel eens met de rug tegen de muur komen te staan. Hoezo? Dan moeten ze hem gewoon in Jong Feyenoord zijn wedstrijdjes af laten werken. En Stefan heeft met Feyenoord afgesproken om niet 'gratis' de club te verlaten ... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoezo? Dan moeten ze hem gewoon in Jong Feyenoord zijn wedstrijdjes af laten werken. En Stefan heeft met Feyenoord afgesproken om niet 'gratis' de club te verlaten ... Hij heeft uitgesproken dat hij wil voorkomen dat hij gratis wegloopt. Als Lazio een bod gedaan heeft, al is dat gedeeltelijk in termijnen, dan kan de club nooit zeggen dat hij gratis naar Lazio wou. Zelfs al zou Feyenoord niet echt tevreden zijn met het bod, dan zou Stefan zelf het wel voldoende kunnen vinden. Onderschat het niet L. - als Lazio niet wil betalen wat Feyenoord redelijk vindt, dan kan dit een heel vervelende zaak worden. Stefan heeft heel wat oud zeer om uit de kast te trekken. Laten we maar afwachten en er het beste van hopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 22:18 schreef Nick4F het volgende:[..] Hij heeft uitgesproken dat hij wil voorkomen dat hij gratis wegloopt. Als Lazio een bod gedaan heeft, al is dat gedeeltelijk in termijnen, dan kan de club nooit zeggen dat hij gratis naar Lazio wou. Zelfs al zou Feyenoord niet echt tevreden zijn met het bod, dan zou Stefan zelf het wel voldoende kunnen vinden. Onderschat het niet L. - als Lazio niet wil betalen wat Feyenoord redelijk vindt, dan kan dit een heel vervelende zaak worden. Stefan heeft heel wat oud zeer om uit de kast te trekken. Laten we maar afwachten en er het beste van hopen. Klopt. al denk ik dat de Vrij niet snel naar de arbitrage zal gaan. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Eens. Stefan is wel een echte Feyenoorder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tot op zekere hoogte.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Donderstraal toch op joh met guidetti die jongen wil niet meer voetballen maar cashen,in Engeland komt hij niet aan spelen hij weet dat feyenoord in hem geïnteresseerd is maar koos toch voor man.city |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Vrij heeft al een keer verlengd,in de periode rond het vertrek van Been. Niet echt een tijd dat het een lolletje was om speler bij Feyenoord te zijn. Prestaties waren slechter dan slecht, en de club was financieel meer dood dan levend. En er stond een selectie waarvan zelfs betwijfeld werd of ze wel linkerrijtje konden spelen. Gozer kan in mijn ogen niks verkeerd doen. Transfer gun ik hem van harte, als hij maar een goede club kiest en dat is Lazio absoluut niet in mijn ogen. En dat heeft niets met de positie van de club te maken maar de club als geheel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2014 - 03:45 schreef dr love het volgende:Donderstraal toch op joh met guidetti die jongen wil niet meer voetballen maar cashen,in Engeland komt hij niet aan spelen hij weet dat feyenoord in hem geïnteresseerd is maar koos toch voor man.city Welke voetballer wilt niet cashen, daar staan ze allemaal voor te ballen. En hij heeft zelfs destijds voor city gekozen heeft ie zelf aangegeven, dat hij daar wilde slagen als voetballer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tsja.. hoe goed is hij nog? Ik twijfel, maar ben de enige denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zal moeten blijken. Maar als ie nog een beetje van dat gif heeft wat hij had, dan gaat het goed komen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door Nibke -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is een 'gokje' wel waard vind ik ... Personality en de juiste mentaliteit is voor mij ook een belangrijk onderdeel van topsport , en dat zit bij Guidetti wel goed denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 08:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is een 'gokje' wel waard vind ik ... Personality en de juiste mentaliteit is voor mij ook een belangrijk onderdeel van topsport , en dat zit bij Guidetti wel goed denk ik. maar zonder prestaties blijft er een hoop blabla over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
7,5 miljoen haha, lachwekkend. Lijkt me onzin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Dat is duidelijk ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pas op is dit wel de Guidetti waarheid ? Of is dit zijn zaakwaarnemer? Als Guidetti hierachter staat dan daaaaaaaaaag John, maar ik betwijfel of John zo dom is om zulke hoge eisen te stellen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je goed leest, druipt het simplisme van zo'n zaakwaarnemer er af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het zou pas echt treurig zijn als hij voor een andere club in de NL competitie kiest ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV en 020 schijnen interesse te hebben..
Maargoed, lachwekkend dat hij geen salaris wil inleveren terwijl hij 2 jaar niet heeft gespeeld. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 12:06 schreef MMM het volgende:PSV en 020 schijnen interesse te hebben.. Maargoed, lachwekkend dat hij geen salaris wil inleveren terwijl hij 2 jaar niet heeft gespeeld. De grote vraag is wat waar is en wat verzonnen. Rustig het officiële nieuws afwachten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij mag hij dr gaan voetballen. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Als hij geen salaris in wil leveren dan lukt het bij 020 ook niet die hebben tegenwoordig ook een salaris plafond. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
020 is Ajax en wij hoeven die halvezool niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
thijsslegers þ@thijsslegers · 20s #psv heeft totaal GEEN interesse in Guidetti. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan zit je volgens mij op het verkeerde forum, snavel! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beetje triest als het waar is..kun je je eigen weer in de kijker spelen,maar geen water bij de wijn doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Guidetti is het behoorlijk naar z'n kop gestegen. Gaat het dus niet redden. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zijn dit de woorden van Guidetti? Ik geloof er geen hol van. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal wel van zijn zaakwaarnemer zijn om Feyenoord een beetje onder druk te zetten.... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gewoon huren, met een optie tot koop om hem in de winterstop definitief over te nemen. Het risico is dan niet groot en Guidetti heeft een mooie kans om te laten zien hoe fit ie is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou mooi zijn, maar city wilt toch niet verhuren maar verkopen. Mochten ze hem helemaal niet kunnen verkopen komt de optie huur misschien in beeld. En inderdaad dan hebben we een mooie testperiode.. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
De voetbal industrie heeft niets met loyaliteit van doen , John zal echt niet gaan juichen wanneer hij tegen Feyenoord scoort . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Guidetti ik neuk ze moeder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:
pff, pas drie keer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 19:57 schreef broer van Ted het volgende:De voetbal industrie heeft niets met loyaliteit van doen , John zal echt niet gaan juichen wanneer hij tegen Feyenoord scoort . als hij tegen Feyenoord scoort hoop ik toch echt dat hij alles afscheurt |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Is hij al gesignaleerd in Rotterdam? |
|
|
|