BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 12 juli 2014 - 21:04   quote  deeplink  
nee, Cabral wel.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 juli 2014 - 21:04   quote  deeplink  
Ik hoop t niet.
JanM
 JanM - zaterdag 12 juli 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 - 21:04 schreef van geil het volgende:
nee, Cabral wel.
Ruilen met Verhoek!
MMM
 MMM - zondag 13 juli 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 - 20:41 schreef Nibke het volgende:
Is hij al gesignaleerd in Rotterdam?
Moet Feyenoord dat willen dan? Lijkt mij geen optie meer.
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 - 21:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Ruilen met Verhoek!
mmm, waarom niet
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Ik zeg doen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 12:05   quote  deeplink  
'John Guidetti kan naar Dinamo Moskou'

600x400-915481.jpg

John Guidetti kan zijn carrière vervolgen bij Dinamo Moskou. Volgens het Zweedse Aftonbladet is de Russische club bereid om de gevraagde transfersom voor de oud-Feyenoorder te betalen én kan zij verzekeren dat de spits hetzelfde salaris zal ontvangen als bij Manchester City.

Momenteel speelt Guidetti gewoon met zijn werkgever mee in de voorbereiding op het komende Premier Leagie-seizoen. Zondag begon de Rotterdamse publiekslieveling nog in de basis in het oefenduel tegen Dundee United. Op veel speeltijd hoeft hij echter ook komend seizoen niet te rekenen.

De krant weet dat Guidetti open zou staan voor een vertrek naar Rusland om daar ervaring op te doen. Een binnenlandse verhuur aan Stoke City leverde de doelpuntenmaker immers weinig minuten op. City bepaalt op basis van de voorbereiding of ze het nog één jaar doorlopende contract willen verlengen, al is nog maar de vraag of Guidetti dat überhaupt zou willen.

Feyenoord werd eerder ook genoemd als een club waar hij mogelijk kon terugkeren. De Rotterdammers kunnen het bijna twee miljoen euro bedragende salaris echter niet ophoesten en er heersen twijfels over de fysieke gesteldheid van Guidetti. TD Martin van Geel richt zich dan ook op Bas Dost, al zit in die onderhandelingen vooralsnog weinig vaart.
Bron:FR12
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 16 juli 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Mooi, kan er weer een naam verwijderd worden. Veel te lang niet gespeeld, begreep al niet waarom hij steeds met Feyenoord in verband werd gebracht. Het seizoen met Guidetti was top, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie in de toekomst. Feyenoord moet vooruit kijken en niet terugvallen op het verleden.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 15:09 schreef henkie1969 het volgende:
Mooi, kan er weer een naam verwijderd worden. Veel te lang niet gespeeld, begreep al niet waarom hij steeds met Feyenoord in verband werd gebracht. Het seizoen met Guidetti was top, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie in de toekomst. Feyenoord moet vooruit kijken en niet terugvallen op het verleden.
Tja, dat kan een waarheid zijn. Dat zag je aan Bakkal ...
Maar ik zou Guidetti toch wel eens graag terug zien bij Feyenoord, dan wel op huurbasis met optie tot koop!
Sensi
 Sensi - woensdag 16 juli 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Sluit ik me bij aan, laat hem maar eerst minuten en doelpunten maken. Aan de andere kant, als hij 1 of 2 seizoenen helemaal los gaat zien we hem ofwel pas terug op zn 32ste of helemaal niet..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Ik denk dat John een gemiste kans is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door RenatoBos --
feyelinde
 feyelinde - woensdag 16 juli 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk dat John een gemiste kans is..
op wat voor manier zie je dan dat John een gemiste kans is
een huur met een optie tot koop is toch ook alleen maar de verstandigste en goede benadering in deze
maar wanneer hijzelf werkelijk alleen maar met een absoluut topsalaris bezig is in zijn positie, dan vraag ik mij af voor wie het een gemiste kans is
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 18:42 schreef feyelinde het volgende:

[..]

op wat voor manier zie je dan dat John een gemiste kans is
een huur met een optie tot koop is toch ook alleen maar de verstandigste en goede benadering in deze
maar wanneer hijzelf werkelijk alleen maar met een absoluut topsalaris bezig is in zijn positie, dan vraag ik mij af voor wie het een gemiste kans is
Gemiste kans in de zin van doelpunten, van spirit, inzet enz..
Verders ben ik het wel eens met je dat John ook water bij de wijn moet doen wat zijn salaris betreft. Hij moet Feyenoord als een tussenpozen zien naar een hoger podium. Zoals hij nu bezig is zal hij het niet gaan maken, voor hem liggen bij Feyenoord echt wel kansen als hij dat zelf wilt inzien..
sevillana
 sevillana - woensdag 16 juli 2014 - 19:31   quote  deeplink  
tegen oliedollars kunnen we nu eenmaal (nog) niet op, Renato
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 19:33   quote  deeplink  
Nog niet d:-)

Maar eens, John moet zijn gevoel maar eens aanspreken en niet naar dollars kijken..
sevillana
 sevillana - woensdag 16 juli 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:33 schreef RenatoBos het volgende:
Nog niet d:-)

Maar eens, John moet zijn gevoel maar eens aanspreken en niet naar dollars kijken..
welke voetballer denkt nog zo?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

welke voetballer denkt nog zo?
Tja, eigenlijk kan je ze het niet eens kwalijk nemen.
Laten we eerlijk zijn, ook in het normale leven zullen de meeste hun baan opzeggen als ze elders 60% meer kunnen verdienen dan in hun huidige situatie..
sevillana
 sevillana - woensdag 16 juli 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk kan je ze het niet eens kwalijk nemen.
Laten we eerlijk zijn, ook in het normale leven zullen de meeste hun baan opzeggen als ze elders 60% meer kunnen verdienen dan in hun huidige situatie..
eens
feyelinde
 feyelinde - woensdag 16 juli 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk kan je ze het niet eens kwalijk nemen.
Laten we eerlijk zijn, ook in het normale leven zullen de meeste hun baan opzeggen als ze elders 60% meer kunnen verdienen dan in hun huidige situatie..
zou nou werkelijk in het hoofd van een goedbetaalde voetballer omgaan hetgeen hij gaat en blijft verdienen?
zo staat een ieder ander toch ook niet gauw in het leven,hij zal toch ook om zich heen kijken en nadenken op de momenten wanneer de tijd daar is
Barabas
 Barabas - woensdag 16 juli 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Volgens mij verspillen we onze tijd door nog langer over Guidetti te converseren; als hij echt zou willen dan waren die geruchten er niet. Steeds weer wordt de "geldkwestie" genoemd dus we kunnen hem gewoon niet betalen. Klaar toch?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:28 schreef feyelinde het volgende:

[..]

zou nou werkelijk in het hoofd van een goedbetaalde voetballer omgaan hetgeen hij gaat en blijft verdienen?
zo staat een ieder ander toch ook niet gauw in het leven,hij zal toch ook om zich heen kijken en nadenken op de momenten wanneer de tijd daar is
Denk het wel, maar ook in het hoofd van zijn makelaar. Maar als jij naar Man city kan of real Madrid is het natuurlijk sportief gezien het hoogst haalbare qua clubs in Europa en daar verdien je ook de grote centen. Maar of je aan spelen toekomt hmmm, nee Guidetti en bijv. Drenthe zijn daar mooie voorbeelden van..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:38 schreef Barabas het volgende:
Volgens mij verspillen we onze tijd door nog langer over Guidetti te converseren; als hij echt zou willen dan waren die geruchten er niet. Steeds weer wordt de "geldkwestie" genoemd dus we kunnen hem gewoon niet betalen. Klaar toch?
Goh was ik van gedachte dat een forum er was om te discussiëren, je kan ook gewoon het topic niet openen he..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 23:25   quote  deeplink  
SN-lezers uitgesproken over terugkeer publiekslieveling Feyenoord

24cchvp.jpg

De zoektocht van Feyenoord naar een opvolger voor Graziano Pellè verloopt vooralsnog erg moeizaam. Eerste keus Bas Dost lijkt onhaalbaar en ook alternatief Andy Delort verkast vrijwel zeker niet naar Rotterdam.

De bezoekers van SoccerNews.nl zijn echter van mening dat de oplossing voor Feyenoord behoorlijk voor de hand ligt. Die oplossing heet John Guidetti. Tachtig procent van de ruim zeshonderd lezers die antwoord gaven op de vraag 'Is Guidetti de juiste spits voor Feyenoord?' antwoordden volmondig 'ja'.

Feyenoord gaf eerder vandaag toe dat Guidetti inderdaad nog altijd op het verlanglijstje staat van de club. De Zweedse international wil en mag vertrekken bij Manchester City en zou zelf een transfer naar Rotterdam helemaal zien zitten. In het seizoen 2011/2012 maakte Guidetti veel indruk bij Feyenoord, waar hij nog altijd zeer geliefd is bij de fans.
Bron:Soccernews
craven
 craven - dinsdag 22 juli 2014 - 13:02   quote  deeplink  
is ie er al?
Sensi
 Sensi - dinsdag 22 juli 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Helaas niet craaf.. Van bronnen vernomen dat onze oud trainert hem wilt hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Koetje ziet ook iets in stefan de Vrij..

Koetje word vervelend..
daan limbos
 daan limbos - woensdag 23 juli 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Hoop dat die twee koeien met hun nieuwe club degraderen. Zijn nog erger dan die Engelse spelersdieven. Maar waarom maakt Feyenoords geen haast?? Wie het weet mag het zeggen. Aan het einde van de transferperiode is waarschijnlijk alleen de spits van DHZ 3 nog beschikbaar. CL en EL heb ik al lang uit mijn hoofd gezet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 11:37 schreef daan limbos het volgende:
Hoop dat die twee koeien met hun nieuwe club degraderen. Zijn nog erger dan die Engelse spelersdieven. Maar waarom maakt Feyenoords geen haast?? Wie het weet mag het zeggen. Aan het einde van de transferperiode is waarschijnlijk alleen de spits van DHZ 3 nog beschikbaar. CL en EL heb ik al lang uit mijn hoofd gezet.
Stefan mogen ze van mij halen voor die 12,5 miljoen maar blijf van Guidetti af aub..
Feyenoord heeft duidelijk aangegeven geen haast te willen maken..
JanM
 JanM - woensdag 23 juli 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Feyenoord (b)lijkt Guidetti niet (meer) te willen:

http://www.soccernews.nl/news/264677/Feyenoord_ziet_Guidetti_niet_zitten_en_gaat_voor_andere_spitsen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Maar ik wel, ga gelijk Martin bellen..!!
Nibke
 Nibke - woensdag 23 juli 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 10:19 schreef RenatoBos het volgende:
Koetje ziet ook iets in stefan de Vrij..

Koetje word vervelend..
Dat is juist niet vervelend, nu kan de prijs mooi opgedreven worden.
Stefan wil toch weg, maakt toch niet uit waar naar toe, als ze maar flink betalen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 19:00 schreef Nibke het volgende:

[..]

Dat is juist niet vervelend, nu kan de prijs mooi opgedreven worden.
Stefan wil toch weg, maakt toch niet uit waar naar toe, als ze maar flink betalen!
Wat stefan betreft heb ik daar ook geen probleem mee, maar Guidetti wel..maar goed dat blijkt nu een gesloten boek te zijn voor ons..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Niet vergeten Martin..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 augustus 2014 - 08:08   quote  deeplink  
Doe maar wel vergeten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Niet luisteren Martin..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Rutten: 'Guidetti net zo goed een optie als alle andere'

600x400-rutten2.JPG

Feyenoord trok deze week twee nieuwe spelers aan. Bilal Basacikoglu en Luke Wilkshire versterken de Rotterdammers. De club heeft echter nog steeds geen nieuwe spits, een positie die vooraf als absolute prioriteit werd bestempeld.

De voorbije weken was het vooral Bas Dost die genoemd werd als eerste optie. 'Ik heb nog contact met Bas Dost. Ik heb nog steeds de hoop dat hij naar Feyenoord komt', vertelt trainer Fred Rutten in FC Rijnmond. De coach wil echter geen rangorde aanbrengen in zijn lijstje, waar ook de naam van John Guidetti op pronkt. Hij is net zo goed een optie als alle andere namen.'

Rutten benadrukte echter ook dat men spelers op het oog heeft die niet door de media zijn gepubliceerd. 'Er zijn nog meer namen die niet naar buiten zijn gekomen', zei hij. Een eventueel vertrek van Jordy Clasie lijkt de oefenmeester niet te willen opvangen door de komst van Jens Toornstra van FC Utrecht. 'Dat is een heel ander type speler.'
Bron: Rijnmond

"threedetti.."
http://youtu.be/LRDQNnBp1A8
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Niks aan te doen Stylzz staat op de lijst..!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Goede spits die Stylzz
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Nee man we zoeken iets met lengte toch..
legrande
 legrande - zondag 03 augustus 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Zal toch niet gebeuren dat hij naar 020 gaat. Dat kan gewoon niet. Zou me zo zwaar tegenvallen van hem.
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 03 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220999&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Er is misschien wel interesse maar hij zal het echt niet doen lijkt mij!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 augustus 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Je moet er niet raar van opkijken ... Als Feyenoord lang treuzelt des te lekkerder smaakt het om revanche te nemen via de aartsvijand !
T.Montana
 T.Montana - zondag 03 augustus 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Nou ik zou er niet van op kijken. Stel Feyenoord haalt een andere spits en wil hem niet hebben. En hij heeft niet veel andere clubs waar hij naartoe kan, dan zie ik hem dit best doen.

Guidetti heeft zich populair gemaakt met uitspraken als Feyenoord till I die, en dat hij hier nog eens zou willen voetballen, maar die jongen heeft echt perfect het publiek bespeelt. Ik geloof daar namelijk niks van.

Guidetti zag Feyenoord als niks meer dan een opstapje naar een basisplaats bij Manchester City of een andere club. Als hij niet geblesseerd was geraakt zou hij er niet eens over nadenken om nog voor Feyenoord te spelen. Ja als hij 34 was misschien.

Ik denk dat hij dit ook niet zal doen, maar niet om de reden dat iedereen denkt. Hij zal niet naar 020 gaan omdat hij van Feyenoord houd en niet voor 020 wil spelen. De reden dat hij het denk ik niet zal doen is alleen omdat hij weet wat de reacties zullen zijn en daar is hij denk ik te bang voor. Ik ben trouwens benieuwd wat de reden is dat Feyenoord hem nog niet kan halen terwijl hij wel op het lijstje staat, vetrouwen ze nog niet of hij fit is, vraagt Manchester City teveel geld, of vraagt hij zelf teveel salaris, als het het laatste is moet je hem helemaal niet terughalen hij kan ook voor minder geld bij Feyenoord komen spelen als hij zo graag voor Feyenoord wil spelen
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 augustus 2014 - 11:37   quote  deeplink  
03 Augustus 2014 om 11:30 - Zowel Feyenoord als Ajax aast volgens de Daily Mail op de diensten van John Guidetti. Manchester City zou bereid zijn om de spits, die nog een contract heeft tot medio 2015, te verkopen. In dat geval moeten de geïnteresseerde clubs echter wel bereid zijn om circa vijf miljoen euro te betalen.

Risico voor dat geld.
VVout
 VVout - zondag 03 augustus 2014 - 11:46   quote  deeplink  
Vind 5 Miljoen ook een berg geld voor hem, zou zeker niet verder gaan dan 3 Miljoen. Ook zou ik, als uit medisch onderzoek geringe twijfels zijn nog eens met de prijs verder onderuit gaan, naar hand van de risico's.

We zijn eindelijk een beetje uit het financiële dal en dat moeten we wel zien te houden, of liever nog te verbeteren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 augustus 2014 - 11:48   quote  deeplink  
En 6 mijoen(+?) voor Dost dan..(?)
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 03 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
niet doen is geen schim meer van een paar jaar geleden volgens mij
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Vandaar de interesse van ons en andere clubs..(?)
ar
 ar - zondag 03 augustus 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Gewoon betalen..John knokt zich gewoon terug door zijn mentale weerbaarheid,daar ben ik van overtuigd.En toch ook ff naar San Lorenzo vliegen Martin.
VVout
 VVout - zondag 03 augustus 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 11:48 schreef RenatoBos het volgende:
En 6 mijoen(+?) voor Dost dan..(?)
De ene twijfelachtige optie dekt de andere niet af. In beide gevallen toch echt wat getemperd benaderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0511181