BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of ie zeer fit en helemaal genezen is ...
Nicotti
 Nicotti - maandag 11 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 20:15 schreef lijdensweg het volgende:
Ik ben benieuwd of ie zeer fit en helemaal genezen is ...
Ik heb hem eigenlijk niet echt meer gevolgd na zijn vertrek.
Die virus die hij had, is daar ooit nog iets van bekend gemaakt, wat het nog eigenlijk precies is/was?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 18:46 schreef de bluffer het volgende:
Ik denk dat Toonstra veel te duur wordt voor alle top clubs in Nederland
hij heeft nog een contract tot 2016 en Fc. Utrecht wil hem niet laten gaan
weet ik
2017 zelfs Bluffie..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Geweldig nieuws dat deze held weer terug gaat komen..
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Ja ALS nog he
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Heb hier echt een goed gevoel bij. En nu Villalba nog, dat word een killersduo in de eredivisie..!!
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Dan denk ik ook dat de wereld er ineens anders uit gaat zien!
Zou godver wat zijn he?!
Maar ik was net rustig, ik laat me door jou niet weer gek maken
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 augustus 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Ik had het liefst Zapata zien komen.
Maarja wachten schiet ook niet op eigenlijk.
Hopen dat John zen oude vorm snel ken oppakken
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:31 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik had het liefst Zapata zien komen.
Maarja wachten schiet ook niet op eigenlijk.
Hopen dat John zen oude vorm snel ken oppakken
Wat denk jij van Guidetti in de spits en Villalba erachter dan F..(?)
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Ik help je mee hopen, maar nogmaals .. het zal toch allemaal wel goed bekeken worden?
Schiet mezelf door m'n kop als ie eerst een half jaar op nivo moet komen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:28 schreef Fart het volgende:
Dan denk ik ook dat de wereld er ineens anders uit gaat zien!
Zou godver wat zijn he?!
Maar ik was net rustig, ik laat me door jou niet weer gek maken
O jaha ligt het aan mij nu..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:34 schreef Fart het volgende:
Ik help je mee hopen, maar nogmaals .. het zal toch allemaal wel goed bekeken worden?
Schiet mezelf door m'n kop als ie eerst een half jaar op nivo moet komen
Schiet ik de gehele TD over hoop..
MMM
 MMM - maandag 11 augustus 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Wat een armoede om toch weer bij Guidetti uit te komen.. Ik blijf twijfelen of hij weer de oude kan worden. Daarnaast is de transfersom die City vraagt, 5 miljoen, belachelijk hoog.
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O jaha ligt het aan mij nu..
Ik fantaseer graag, zag gelijk beelden van een juichende Guidetti in de Kuip.
Wordt weer zo'n teleurstelling als het niet door gaat
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:37   quote  deeplink  
Vind 5 ook te veel, 3,5 misschien 4 is max..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:36 schreef Fart het volgende:

[..]

Ik fantaseer graag, zag gelijk beelden van een juichende Guidetti in de Kuip.
Wordt weer zo'n teleurstelling als het niet door gaat
24cchvp.jpg
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:36 schreef MMM het volgende:
Wat een armoede om toch weer bij Guidetti uit te komen.. Ik blijf twijfelen of hij weer de oude kan worden. Daarnaast is de transfersom die City vraagt, 5 miljoen, belachelijk hoog.
Hoezo toch weer?
Volgens mij hebben ze altijd interesse in hem blijven houden.
Ze zijn hem blijven volgen vanaf dat ie weg ging.
Transfersom ben ik het mee eens, maar als het daarom zou hangen, zou ik lappen.
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En nog steeds zit ik te wachten op dat schouderklopje wat niet komt als hij dr langs loopt hahahaha
michaelvld
 michaelvld - maandag 11 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
john ziet er trouwens wel weer afgetraint uit

http://instagram.com/p/re7Vr5xQUY/
ar
 ar - maandag 11 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Schiet ik de gehele TD over hoop..
Komt goed he..ze zijn niet achterlijk.
MMM
 MMM - maandag 11 augustus 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:38 schreef Fart het volgende:

[..]

Hoezo toch weer?
Volgens mij hebben ze altijd interesse in hem blijven houden.
Ze zijn hem blijven volgen vanaf dat ie weg ging.
Transfersom ben ik het mee eens, maar als het daarom zou hangen, zou ik lappen.
Er waren een paar opties, die vallen af en dan kom je weer uit bij Guidetti. Je wist al tijden dat Pellè weg zou gaan en in die periode heb je als scouting het dus weten te presteren om alleen Zapata als versterking te zien want Dost kent iedereen. Treurig toch?
ar
 ar - maandag 11 augustus 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:39 schreef michaelvld het volgende:
john ziet er trouwens wel weer afgetraint uit

http://instagram.com/p/re7Vr5xQUY/
En een paar plakplaatjes erbij:)
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Er waren een paar opties, die vallen af en dan kom je weer uit bij Guidetti. Je wist al tijden dat Pellè weg zou gaan en in die periode heb je als scouting het dus weten te presteren om alleen Zapata als versterking te zien want Dost kent iedereen. Treurig toch?
Zou je gelijk gaan voor Guidetti, weet je zeker dat je de vraagprijs betaald.
Misschien is het een tactiek van V. Geel, wie zal het zeggen.
Ben het wel met je eens dat het wat sneller had mogen gebeuren dan nu, maar ik ben nog nooit geduldig geweest.

Nee ik vind (los van het scouting-verhaal) het geen armoede om nu voor John te gaan, hij was een optie en misschien 1 die wel slaagt.

Welkom John! :D
MMM
 MMM - maandag 11 augustus 2014 - 23:50   quote  deeplink  
John is zeker welkom en zal hem ook voor meer dan 100% steunen maar die twijfels blijven bij mij. Hopelijk straft hij dat af, als hij komt.
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Snap jou wel hoor en de rest van de onrust ook, maar ik probeer een keer positief een jaar in te gaan .... wie weet helpt het.
Ben mezelf ook nog aan het omlullen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:21   quote  deeplink  
HELD
http://youtu.be/6ODrZO1Qy9U
JanM
 JanM - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:52   quote  deeplink  
Als je blind de vraagprijs + het salaris kunt/wilt betalen zijn transfers zo gepiept. Van Geel WIL dat niet, dus kost het tijd. GEDULD!
ar
 ar - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:52 schreef JanM het volgende:
Als je blind de vraagprijs + het salaris kunt/wilt betalen zijn transfers zo gepiept. Van Geel WIL dat niet, dus kost het tijd. GEDULD!
Aftikken en wegwezen:)
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 12 augustus 2014 - 07:46   quote  deeplink  
Om John terug te halen, moeten de nodige hobbels worden genomen. Het salaris dat hij nu heeft, daar moet hij echt flink op inleveren. Ik weet niet of City daar brood in ziet, maar misschien zou er een afspraak te maken zijn over een bonussysteem. Voor city is 5 miljoen hetzelfde als een handjevol pinda's, maar voor ons is dat een flinke investering. Aan de andere kant is de kans groot dat als je wacht, je hem eind augustus op kunt halen voor een fooi. Dat geldt dan overigens voor iedere spits waar clubs toch liever vanaf zijn. Ik ben, als iedere Feyenoorder, een Guidetti-fan, maar als 5 miljoen op dit moment de prijs is, en city geen bonusdeal wil sluiten, dan geef ik er toch de voorkeur aan om te wachten tot er, waar dan ook, een goede deal te maken is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 07:46 schreef Nick4F het volgende:
Om John terug te halen, moeten de nodige hobbels worden genomen. Het salaris dat hij nu heeft, daar moet hij echt flink op inleveren. Ik weet niet of City daar brood in ziet, maar misschien zou er een afspraak te maken zijn over een bonussysteem. Voor city is 5 miljoen hetzelfde als een handjevol pinda's, maar voor ons is dat een flinke investering. Aan de andere kant is de kans groot dat als je wacht, je hem eind augustus op kunt halen voor een fooi. Dat geldt dan overigens voor iedere spits waar clubs toch liever vanaf zijn. Ik ben, als iedere Feyenoorder, een Guidetti-fan, maar als 5 miljoen op dit moment de prijs is, en city geen bonusdeal wil sluiten, dan geef ik er toch de voorkeur aan om te wachten tot er, waar dan ook, een goede deal te maken is.
Dat begrijp ik ten delen Nick, maar we hebben aan Besiktas een mooi voorbeeld. Die hebben flink uitgegeven aan ene meneer Ba, die meer als de helft van zijn transfersom heeft terugverdient voor zijn club door ons uit te schakelen toch. Ik weet ook wel dat als we nu een ronde verder komen wij dat bedrag niet gaan bijschrijven op onze rekening maar toch..
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 12 augustus 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 09:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ten delen Nick, maar we hebben aan Besiktas een mooi voorbeeld. Die hebben flink uitgegeven aan ene meneer Ba, die meer als de helft van zijn transfersom heeft terugverdient voor zijn club door ons uit te schakelen toch.
Absolute wijsheid op voorhand is er inderdaad niet. Ik vind alleen dat we geen punt moeten maken van de komst van een spits met oog op CL. De Cl, hadden we toch nooit gehaald, zoals Besiktas het ook gewoon kan vergeten tegen Arsenal. Als we door het gebrek aan stootkracht de poulefase van de EL missen, dan kunnen we daar vG op afrekenen. En terecht!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 09:58   quote  deeplink  
Gedeeltelijk wel eens met je, het enigste verschil is dat Besiktas sowieso al verzekerd is van een flink geld bedrag door een ronde verder te komen en ook al verzekerd is van de Europa League..dankzij die nieuwe spits, die daardoor zijn aankoopbedrag gehalveerd heeft. Een spits had er al moeten wezen natuurlijk daar wij, en dus ook Martin, begin vorig seizoen al wisten dat Graziano zijn laatste seizoen voor ons ging spelen..
Felbm
 Felbm - dinsdag 12 augustus 2014 - 10:14   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk dat Guidetti zo goed is, dat hij in nederland nu al mee kan komen. Als hij dan gedurende het seizoen ook nog eens sterker wordt heb je hier heel veel plezier van! Dat hij in Engeland weinig speeltijd heeft gehad en weinig heeft laten zien, doet me weinig. Als deze jongen vertrouwen krijgt en wekelijks speelt is hij zoveel beter dan heel veel eredivisie spelers! Ik teken er voor...
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 12 augustus 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Het probleem is alleen dat je bij Feyenoord echt voor het dubbeltje op de eerste rang moet gaan, want meer is er niet. We moeten jagen op de koopjes en andere clubs te slim af zijn. Besiktas kan even een miljoentje of 9 ophoesten en de salariseisen van iemand als Demba Ba betalen, in Rotterdam is dat geld er gewoon niet. Eind augustus ben je gewoon miljoenen minder kwijt aan dezelfde speler. Die miljoenen van tevoren ophoesten en dat hopen terug te verdienen in Europa is een dure gok die de directie niet durft te nemen. Een nieuwe spits scoort ook niet altijd gelijk.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 12 augustus 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 09:58 schreef RenatoBos het volgende:
Gedeeltelijk wel eens met je, het enigste verschil is dat Besiktas sowieso al verzekerd is van een flink geld bedrag door een ronde verder te komen en ook al verzekerd is van de Europa League..dankzij die nieuwe spits, die daardoor zijn aankoopbedrag gehalveerd heeft.
Ja, daar heb jij absoluut een punt.
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 12 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Er zullen zeker meer SK worden verkocht . Op viagogo zijn de prijzen voor Feyenoord ajax al te zien . Een SK is de garantie dat je altijd verzekerd bent van een toegangs bewijs .
Vrijdag 1e thuiswedstrijd dan gaan we het zien komt allen
salemi
 salemi - dinsdag 12 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prachtig filmpje, TNX
Die zure bek van die Vertonghen, geweldig.
Ik hoop dat de tijden dat we die prutsers uit 020 een pak slaag gaven snel weer terugkomen.
salemi
 salemi - dinsdag 12 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Kampioen worden!!! Dan ben je van dat gezeur van die voorronde CL af. Je haalt die play-off misschien wel, maar daarna moet je altijd tegen de derde of vierde plaats uit Engeland of Duitsland. Afgelopen seizoen had dat moeten gebeuren!! Als ik zie hoe die 020 kampioen is geworden word ik nog steeds woest dat wij het hebben laten lopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 09:58 schreef RenatoBos het volgende:
Gedeeltelijk wel eens met je, het enigste verschil is dat Besiktas sowieso al verzekerd is van een flink geld bedrag door een ronde verder te komen en ook al verzekerd is van de Europa League..dankzij die nieuwe spits, die daardoor zijn aankoopbedrag gehalveerd heeft. Een spits had er al moeten wezen natuurlijk daar wij, en dus ook Martin, begin vorig seizoen al wisten dat Graziano zijn laatste seizoen voor ons ging spelen..
tja, zijn aankoopbedrag is er voor de helft misschien net uitgehaald, maar ze vliegen er op zeker uit tegen Arsenal. Ba is 29, verdient vele miljoenen op jaarbasis. Als de stofwolken zijn neergedaald blijft dat over. Een speler die veel verdient en alleen maar minder waard wordt, wat zeer waarschijnlijk niet gecompenseerd zal worden door de groepsfase CL (omdat ze die met Arsenal als tegenstander niet zullen bereiken). Ik vind het jammer dat er nog geen nieuwe spits is, maar voor zijn transfersom en dat salaris had ik een speler als Ba ook nooit gehaald. Zelfs al had ie willen komen.
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 11:49 schreef salemi het volgende:
Kampioen worden!!! Dan ben je van dat gezeur van die voorronde CL af. Je haalt die play-off misschien wel, maar daarna moet je altijd tegen de derde of vierde plaats uit Engeland of Duitsland. Afgelopen seizoen had dat moeten gebeuren!! Als ik zie hoe die 020 kampioen is geworden word ik nog steeds woest dat wij het hebben laten lopen.
Een kampioenschap moet je halen en geld er tegenaan gooien is alles behalve een garantie. Laten we het beleid doortrekken en Feyenoord zal alleen maar blijven groeien over de lange termijn.
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, zijn aankoopbedrag is er voor de helft misschien net uitgehaald, maar ze vliegen er op zeker uit tegen Arsenal. Ba is 29, verdient vele miljoenen op jaarbasis. Als de stofwolken zijn neergedaald blijft dat over. Een speler die veel verdient en alleen maar minder waard wordt, wat zeer waarschijnlijk niet gecompenseerd zal worden door de groepsfase CL (omdat ze die met Arsenal als tegenstander niet zullen bereiken). Ik vind het jammer dat er nog geen nieuwe spits is, maar voor zijn transfersom en dat salaris had ik een speler als Ba ook nooit gehaald. Zelfs al had ie willen komen.
Beleid zorgt voor continuiteit! Goed geschreven T-FeYeN00rD.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:35 schreef RinzeN het volgende:

[..]

Beleid zorgt voor continuiteit! Goed geschreven T-FeYeN00rD.
Thanks. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, zijn aankoopbedrag is er voor de helft misschien net uitgehaald, maar ze vliegen er op zeker uit tegen Arsenal. Ba is 29, verdient vele miljoenen op jaarbasis. Als de stofwolken zijn neergedaald blijft dat over. Een speler die veel verdient en alleen maar minder waard wordt, wat zeer waarschijnlijk niet gecompenseerd zal worden door de groepsfase CL (omdat ze die met Arsenal als tegenstander niet zullen bereiken). Ik vind het jammer dat er nog geen nieuwe spits is, maar voor zijn transfersom en dat salaris had ik een speler als Ba ook nooit gehaald. Zelfs al had ie willen komen.
O zeker..
Maar zo bedoel ik het niet, niet die bedragen. Wel bedragen die wij ons konden veroorloven, circa 6 miljoen zeg maar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 augustus 2014 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 00:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O zeker..
Maar zo bedoel ik het niet, niet die bedragen. Wel bedragen die wij ons konden veroorloven, circa 6 miljoen zeg maar..
Ja dat snap ik, maar voor die bedragen krijg je minder garantie op kwaliteit natuurlijk. Met andere woorden, de vergelijking met Ba gaat dan niet op.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 00:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar voor die bedragen krijg je minder garantie op kwaliteit natuurlijk. Met andere woorden, de vergelijking met Ba gaat dan niet op.
Weet ik niet, als de aanvoer naar onze, voor minder ingekochte/kwalitatief mindere, scorende spits goed was geweest had ik het nog wel willen zien tegen Besiktas..
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Hendrik,slot.JPG
Sorry, maar uiteindelijk gewoon t beste voor iedereen.
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
De sleutel ligt in de Dieze inmiddels
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 12:54   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/13375/-guidetti-brengt-spelers-via-whatsapp-op-de-hoogte-van-feyenoord-wens-.html

Feyenoord hoopt zich nog deze maand te versterken met John Guidetti. De club ziet in de oud-Feyenoorder een geschikte opvolger voor de vertrokken Graziano Pellè. Manchester City vraagt op dit moment echter nog een te hoog bedrag voor de 22-jarige Zweed, die nog over een contract tot volgende zomer beschikt in Engeland.

Afgelopen weekend vertrok Martin van Geel richting Portugal, waar hij sprak met Paul Martin, die namens Wasserman Media Group de belangen behartigt van Guidetti. De spits zou volgens Voetbal International wel open staan voor een terugkeer in de Kuip. Dat zou hij enkele spelers van de Rotterdammers al hebben laten weten via Whatsapp.


De vraagprijs van The Citizens - zo'n vijf miljoen euro - is echter nog te veel in de ogen van Feyenoord-directeur Van Geel. De club gaat naar verwachting maandag Colin Kazim-Richards vastleggen. De 35-voudig Turks international kan als spits en rechtsbuiten fungeren, maar geldt niet als eerste optie. Feyenoord heeft de hoop gevestigd op John Guidetti en ook Bas Dost en Duván Zapata zijn nog eventuele opties



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Stylzz --
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 13 augustus 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Niks vossen, guidetti is een aanjager maar ook balvast en is een bluffer, past bij feyenoord!! Ik denk dat.vossen meer een spits is die je in de diepte moet aanspelen, past niet bij feyenoord ( zie fernandez )
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:05 schreef kakkie21 het volgende:
Niks vossen, guidetti is een aanjager maar ook balvast en is een bluffer, past bij feyenoord!! Ik denk dat.vossen meer een spits is die je in de diepte moet aanspelen, past niet bij feyenoord ( zie fernandez )
nee is Vossen niet, mist hij de snelheid voor.
Vossen is een doelpuntenmaker in de zestien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0362300