BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Liefhebbers
 Liefhebbers - woensdag 27 augustus 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Ik verwacht dat het tactiek is. Maar als de huursom van dost al 1,5 miljoen is kun je dat geld toch beter ik een speler investeren die je koopt. Of je moet hem daarna voor Een 3 miljoen over kunnen nemen. Maar dat verwacht ik niet.
jacky chan
 jacky chan - woensdag 27 augustus 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Wat ik alleen niet vat is dat men eerst onderhandelde met Guidetti en nadat er geen akkoord was het opeens aan zijn medische gesteldheid lag. Ondertussen gaat hij voor jong Zweden ballen en stond hij niet zo lang geleden in Rotterdam te straatvoetballen (tenminste, meende zoiets gezien te hebben) Van Geel, trek die gozer bij de club, al moet ie bij de hotdogkraam staan, men gelooft in hem....en het mooiste is dat ie er zelf ook nog in gelooft!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 14:10   quote  deeplink  
MAAR NIET VOOR VIJF MILJOEN EN TWEE MILJOEN SALARIS PER JAAR!!!

Iedereen focust zich alleen maar op dat stukje dat Feyenoord hem niet haalt omdat hij niet fit zou zijn. Dat is dus niet waar. Hij zal ongetwijfeld fit zijn en wedstrijden kunnen spelen, maar ze twijfelen of hij nog zo goed is of wordt als het was. Dat hij volledig hersteld is van zijn virus infectie en of hij wel ooit volledig zal herstellen, die zenuw in zijn been schijnt nogal een klap gehad te hebben.

en DAT in combinatie met vijf miljoen en 2 miljoen salaris, is een VEEL te groot risico voor het huidige Feyenoord.
petertje58
 petertje58 - woensdag 27 augustus 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Clasie duur verkopen, wordt vervelend ventje, Guidetti terug en we gaan meedoen voor de titel, o ja ook Fredje weg, naar VVV of zo en Frenkie Rijkaard halen
John1
 John1 - woensdag 27 augustus 2014 - 14:23   quote  deeplink  
LOL. 5 en 2 miljoen?

Waar komen die bedragen vandaan? Iemand heeft ze uit zijn mouw geschud en nu worden deze bedragen gebruikt om wanbeleid te verdedigen. Niemand kan aantonen dat deze bedragen waar zijn, gebruik ze dan ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door John1 --
Appie53
 Appie53 - woensdag 27 augustus 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 07:17 schreef RenatoBos het volgende:
Huren is een manier om het risico te beperken blijkbaar..
Juist. 1.500.000,- huur voor Dost?? Nee toch!
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 27 augustus 2014 - 14:26   quote  deeplink  
De 5 miljoen van Man City komt uit de Manchester Eveningpost, ( 4 miljoen pond) de salarisbedragen zijn puur speculatie volgens mij.
Appie53
 Appie53 - woensdag 27 augustus 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Guidetti geeft zeker een boost aan de rest. Dan maar wat minder poen op de bank.
Blijft de groep zo als het nu is, nou dat gaat je veel verlies opleveren.
EL, wordt zo toch een lachertje.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 27 augustus 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:
Iedereen focust zich alleen maar op dat stukje dat Feyenoord hem niet haalt omdat hij niet fit zou zijn. Dat is dus niet waar. Hij zal ongetwijfeld fit zijn en wedstrijden kunnen spelen, maar ze twijfelen of hij nog zo goed is of wordt als het was. Dat hij volledig hersteld is van zijn virus infectie en of hij wel ooit volledig zal herstellen, die zenuw in zijn been schijnt nogal een klap gehad te hebben.

en DAT in combinatie met vijf miljoen en 2 miljoen salaris, is een VEEL te groot risico voor het huidige Feyenoord.
Haha, - die Stylzz. Als ik (ik denk eigenlijk meer aan "we" in deze kwestie) het over "niet fit zijn" heb, dan heb ik het natuurlijk over de blijvende gevolgen van die virus-infectie. Dat hij nooit meer topfit wordt als voor die infectie. Dacht dat je dat wel begreep. Maar alles leuk en aardig: hadden we dat niet eerder moeten bedenken en tjekken? Heeft vG hem eerst 2 maanden als een worst in onze eigen vitrine tentoon gesteld, - en blazen we het af, wanneer er zaken gedaan kunnen worden. Is onprofessioneel en niet netjes naar John toe.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 14:23 schreef John1 het volgende:
LOL. 5 en 2 miljoen?

Waar komen die bedragen vandaan? Iemand heeft ze uit zijn mouw geschud en nu worden deze bedragen gebruikt om wanbeleid te verdedigen. Niemand kan aantonen dat deze bedragen waar zijn, gebruik ze dan ook niet.
De bedragen zijn zo vaak gebruikt door verschillende media, dat je mag aannemen dat ze juist zijn.
Overigens geldt dat voor t merendeel van de zaken die we hier bespreken, anders wordt het lastig opinie vormen over fitheid speler, transfersommen, verhuur en noem maar op.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 14:36 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Haha, - die Stylzz. Als ik (ik denk eigenlijk meer aan "we" in deze kwestie) het over "niet fit zijn" heb, dan heb ik het natuurlijk over de blijvende gevolgen van die virus-infectie. Dat hij nooit meer topfit wordt als voor die infectie. Dacht dat je dat wel begreep. Maar alles leuk en aardig: hadden we dat niet eerder moeten bedenken en tjekken? Heeft vG hem eerst 2 maanden als een worst in onze eigen vitrine tentoon gesteld, - en blazen we het af, wanneer er zaken gedaan kunnen worden. Is onprofessioneel en niet netjes naar John toe.
Ik denk dat Feyenoord nog steeds wil, maar niet tegen wat city wil.
Ik denk ook dat Guidetti en Feyenoord er qua salaris wel uitkomen, maar dat ze daar nog niet eens aan toe zijn.
Appie53
 Appie53 - woensdag 27 augustus 2014 - 14:45   quote  deeplink  
t'Is wel heel erg stil rond v Geel de laatste dagen.
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 27 augustus 2014 - 14:46   quote  deeplink  
De media papagaaien elkaar na, als 1 iets roept roepen ze het een uur later allemaal. Zeker niet betrouwbaar. Kijk de berichten van afgelopen maand maar na en huiver.....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 14:26 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Juist. 1.500.000,- huur voor Dost?? Nee toch!
Nee, zeker niet, ben klaar met die gast..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 augustus 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 14:26 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Juist. 1.500.000,- huur voor Dost?? Nee toch!
Koopje !!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 17:54   quote  deeplink  
En met jouw ook d:-)
JanM
 JanM - woensdag 27 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 17:54 schreef RenatoBos het volgende:
En met jouw ook d:-)
L mogen ze GRATIS hebben toch?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:01 schreef JanM het volgende:

[..]

L mogen ze GRATIS hebben toch?
Willen ze niet..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 19:03   quote  deeplink  
Column: 'Suffe' selectie heeft een Guidetti juist nodig

600x400-guidetti.jpg

Na zijn vertrek uit de Kuip blijft de naam Guidetti bij elke transferperiode rondzingen. Tijdens deze periode zelfs meer dan ooit, de ene dag wordt de transfer nog zo goed als definitief beschouwd, de volgende dag wordt dit weer net zo makkelijk naar het rijk der fabelen verwezen.

Guidetti is niet fit genoeg, eist een te fors salaris of City blijft vasthouden aan een te hoge transfersom. Dat van dat hoge salaris, twee miljoen euro per, jaar heb ik overigens nooit van hem zelf gehoord, maar goed. Geruchten worden wel vaker als waarheid aangenomen, zeker als het goed uitkomt!

Toch elke keer als de geruchten oplaaien maakt mijn hart een sprongetje van geluk, zou het dan toch? Guidetti, de man die op 19-jarige leeftijd naar de Kuip kwam en iedereen liet geloven dat het mogelijk was om met deze ploeg kampioen te worden. Een speler die in no-time uitgroeide tot een publiekslieveling.

Guidetti . Aanjager, winnaar, patser, zanger, supporter, mafkees, sloper van het addergebroed, doelpuntenmaker terug in de Kuipin een Feyenoord-shirt! Dit elftal schreeuwt om een type Guidetti , een speler die de boel opzweept, het geloof terugbrengt, een gezonde dosis bluf uitstraalt want wees eerlijk, dat is wat er echt ontbreekt aan dit elftal. Leuke spelers, de een wat talentvoller dan de ander, maar god oh god, wat een suf stelletje bij elkaar. Niemand die uitstraalt: Hé wij zijn Feyenoord, kom op eens dan! En dat is wat Fredje zo graag wil zien, over grijze trainers gesproken.

Dit weekend was het weer zover, Feyenoord (Van Geel) gaf aan definitief af te zien van Guidetti. Er waren teveel twijfel over zijn fysieke gesteldheid. Dat kan, Guidetti heeft nu eenmaal een verleden op medisch gebied maar vooralwaarom verdomme nu pas? Als Guidetti echt niet fit is en Feyenoord zou dat als geen ander kunnen weten, waarom dan toch constant die belangstelling voor Guidetti?

Is dat omdat van Geel een voorliefde heeft voor niet fitte spelers? Van Geel die in elk interview zegt dat de deur voor Guidetti altijd op een kier staat, dat hij op een lijstje (maar wie niet?) staat en dat hij een interessante optie is voor de spitspositie bij Feyenoord. Waarom dan na 47 mislukte pogingen bij City afhaken, omdat je twijfelt?

Is als twee jaar achter de vrouw van je leven aanlopen en dan als ze bijna toehapt zeggen dat je twijfelt of ze wel de geschikte vrouw voor je is? Flikker toch op joh! Guidetti traint volop mee bij City, scoort als een malle op de training en wordt gewoon opgeroepen voor Zweden -21. En natuurlijk heeft Guidetti twee jaar nauwelijks op niveau gespeeld maar noem één speler uit de eredivisie die wel bij City in de basis zou staan.

Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat dit hoort bij het spel van Van Geel om Guidetti tegen de juiste prijs en voorwaarden alsnog binnen te halen. Ik acht van Geel, die ik echt hoog heb/had zitten als TD, er echt toe in staat want hoewel die de laatste weken veel kritiek krijgt, achterlijk is ie zeker niet.

Maar, eerlijk, de kans is vele malen groter dat Guidetti en Feyenoord hun relatie op afstand definitief beëindigen. De tweets - handig of niet- die Guidetti zondag de ether inslingerde zullen daar waarschijnlijk ook geen goed aan doen. Het straalde frustratie uit, teleurstelling over waarschijnlijk stukgelopen onderhandelingen. Gelukkig was ook te lezen dat Guidetti nog steeds gevoel heeft bij Feyenoord en zich dolgraag weer wilde bewijzen in de Kuip.

Ik had het zo graag gezien: Guidetti terug in de Kuip. Helaas, we zullen het moeten doen met Te Vrede, Kazim of wie weet? We hebben nog een paar dagen.

@FRGerardo
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 augustus 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 10:01 schreef Stylzz het volgende:
Oh is dat de bedoeling, van Geel zwart maken. Oké prima joh.
Zo fokking obvious ja.
Frustratentuin.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 augustus 2014 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 14:23 schreef John1 het volgende:
LOL. 5 en 2 miljoen?

Waar komen die bedragen vandaan? Iemand heeft ze uit zijn mouw geschud en nu worden deze bedragen gebruikt om wanbeleid te verdedigen. Niemand kan aantonen dat deze bedragen waar zijn, gebruik ze dan ook niet.
Waar haal jij vandaan dat er wanbeleid verdedigd wordt.
Jij kan niet aantonen of daar sprake van is.
John1
 John1 - woensdag 27 augustus 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat er wanbeleid verdedigd wordt.
Jij kan niet aantonen of daar sprake van is.
Geen volledige selectie voor de twee belangrijkste wedstrijden van het jaar.
Spelers aantrekken die niet fit zijn.
Spelers aantrekken die niet mogen spelen zonder dat je het weet.
Veel miskopen, eigenlijk maar twee goed aankopen van de meer dan 20, Guidetti en Janmaat.
Bakkal, Vormer, Goosens, Singh, Immers, Omar E., Armenteros, "De kannibaal" en nog veel meer.
In januari weten dat je spits vertrekt en geen alternatieven hebben. Hij hoopt gewoon dat er ergens een buiten de boot valt. Lekkere een volledige selectie na vier europese wedstrijden en minimaal 4 competitie wedstrijden.
Moet ik doorgaan?
Nee hij heeft het goed gedaan.

PS. voordat je over Pelè begint, die is dankzij Koeman en zijn zoon gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door John1 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:31 schreef John1 het volgende:

[..]

Geen volledige selectie voor de twee belangrijkste wedstrijden van het jaar.
Spelers aantrekken die niet fit zijn.
Spelers aantrekken die niet mogen spelen zonder dat je het weet.
Veel miskopen, eigenlijk maar twee goed aankopen van de meer dan 20, Guidetti en Janmaat.
Bakkal, Vormer, Goosens, Singh, Immers, Omar E., Armenteros, "De kannibaal" en nog veel meer.
In januari weten dat je spits vertrekt en geen alternatieven hebben. Hij hoopt gewoon dat er ergens een buiten de boot valt. Lekkere een volledige selectie na vier europese wedstrijden en minimaal 4 competitie wedstrijden.
Moet ik doorgaan?
Nee hij heeft het goed gedaan.

PS. voordat je over Pelè begint, die is dankzij Koeman en zijn zoon gekomen.
En Guidetti kreeg Feyenoord aangeboden. En Janmaat was al binnen de club bekend (jeugdopleiding). Als je Van Geel echt wil afzeiken, moet je beter je best doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
2e4ao05.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 27 augustus 2014 - 19:43   quote  deeplink  
14178_1456430807914962_5720604169396070352_n.jpg?oh=5b3e4550030b9a2fdf5418e805034c6a&oe=54768ED8&__gda__=1416441434_034457ab6bd6b985c75a98aaa318fc8f
John1
 John1 - woensdag 27 augustus 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En Guidetti kreeg Feyenoord aangeboden. En Janmaat was al binnen de club bekend (jeugdopleiding). Als je Van Geel echt wil afzeiken, moet je beter je best doen.
Bedankt voor deze aanvulling dan is hij nog slechter dan ik dacht.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 19:46   quote  deeplink  
putin-success-meme-generator-aw-yiss-07e67e.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:45 schreef John1 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze aanvulling dan is hij nog slechter dan ik dacht.
hahaha, graag gedaan.. ;)

Ik bedoelde er natuurlijk mee te zeggen dat je alles wel negatief kan belichten, dan is er altijd wel een manier te vinden iemand een fout aan te wrijven of juist zijn/haar successen te ontnemen.

Er is zat aan te merken op Van Geel, maar gun hem dan ook de dingen die hij wel goed heeft gedaan.
John1
 John1 - woensdag 27 augustus 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, graag gedaan.. ;)

Ik bedoelde er natuurlijk mee te zeggen dat je alles wel negatief kan belichten, dan is er altijd wel een manier te vinden iemand een fout aan te wrijven of juist zijn/haar successen te ontnemen.

Er is zat aan te merken op Van Geel, maar gun hem dan ook de dingen die hij wel goed heeft gedaan.
LOL wat dan? De schuld wegwerken? Hij mocht geen cent uitgeven.

Hij is meegelift op de jeugdopleiding van Feyenoord en de kwaliteit van Koeman.
Ooh ja dat is positief hij heeft Koeman aangesteld, dat krijgt hij dan, maar voor de rest is het prutser.

Liegen en bedriegen over de speler die Feyenoord direct een boost kan geven.
Oh maar dat kan niet die moet 5 miljoen kosten en 2 miljoen verdienen (wie die bedragen heeft verzonnen weet niemand, maar de voorstanders van Van Geel gebruiken deze verzonnen bedragen graag)

Nee hij heeft geweldig gedaan. LOL
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Mooi hoor, andere betichten van dingen verzinnen en zelf doen alsof je alle wijsheid en waarheid in pacht hebt.

Kudo's man.
Fart
 Fart - woensdag 27 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:55 schreef John1 het volgende:

[..]

LOL wat dan? De schuld wegwerken? Hij mocht geen cent uitgeven.

Hij is meegelift op de jeugdopleiding van Feyenoord en de kwaliteit van Koeman.
Ooh ja dat is positief hij heeft Koeman aangesteld, dat krijgt hij dan, maar voor de rest is het prutser.

Liegen en bedriegen over de speler die Feyenoord direct een boost kan geven.
Oh maar dat kan niet die moet 5 miljoen kosten en 2 miljoen verdienen (wie die bedragen heeft verzonnen weet niemand, maar de voorstanders van Van Geel gebruiken deze verzonnen bedragen graag)

Nee hij heeft geweldig gedaan. LOL
Kom eens met linkjes dan die jou verhaaltje staven
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Raar woord staven..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 19:55 schreef John1 het volgende:

[..]

LOL wat dan? De schuld wegwerken? Hij mocht geen cent uitgeven.

Hij is meegelift op de jeugdopleiding van Feyenoord en de kwaliteit van Koeman.
Ooh ja dat is positief hij heeft Koeman aangesteld, dat krijgt hij dan, maar voor de rest is het prutser.

Liegen en bedriegen over de speler die Feyenoord direct een boost kan geven.
Oh maar dat kan niet die moet 5 miljoen kosten en 2 miljoen verdienen (wie die bedragen heeft verzonnen weet niemand, maar de voorstanders van Van Geel gebruiken deze verzonnen bedragen graag)

Nee hij heeft geweldig gedaan. LOL
Van Geel heeft enkele miskleunen gemaakt, maar ook speler verkocht voor goede bedragen en is er 3 jaar (dit seizoen nog even afwachten) er voor gezorgd dat er ondanks zeer beperkte mogelijkheden een representatief elftal staat. Natuurlijk heeft hij ook wel eens een mazzeltje meegekregen. Pellè kwam via de zoon van Koeman weer onder de aandacht, maar Van Geel is en blijft eindverantwoordelijk in het beslissingsproces zo'n speler al dan niet te halen. Tegelijkertijd wrijf je hem wel de komst van bijvoorbeeld Immers, Vormer en Goossens (en nog een hele hoop aan). Denk je dat hij die spelers voor het eerst noemde? Dat die al niet bekend waren? Van Geel geeft leiding aan een team. Sommigen stonden allang op de radar voordat hij kwam. Singh is daar een voorbeeld van. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Voor de mislukkelingen èn de topper. En alles wat er tussenin zit.

Zijn inkomsten en uitgaven (cijfers volgens transfermarkt.de):

14-15 7 miljoen uitgegeven, 32,2 miljoen ontvangen.
13-14 3 miljoen uitgegeven, 0 miljoen ontvangen.
12-13 1,4 miljoen uitgegeven, 6,7 miljoen ontvangen.
11-12 0 miljoen uitgegeven, 12,2 miljoen
---------------------------------------
Totaal 11,4 miljoen uitgegeven, 51,1 miljoen uitgeven.

Kortom 39,7 miljoen meer ontvangen dan uitgegeven in zijn periode (niet al dat geld is natuurlijk regelrecht in de kas van Feyenoord verdwenen of zelfs maar bij Feyenoord terecht gekomen). Maar het punt is, kijk eens naar de moeilijkheden die hij had, vooral in financieel opzicht (immers sanering stond voorop). Kun je dan niet zeggen dat hij een goede job heeft gedaan? Staan we er sportief slechter voor dan toen hij kwam?

En natuurlijk is er zeker deze transferperiode wat op hem aan te merken. Inkomende transfers kwamen vrij laat tot stand en een echte nieuwe spits is er niet. Tegelijkertijd moet je ook constateren dat er in Nederland eigenlijk geen enkele club met een echte topspits rondloopt of je moet Luuk de Jong als zodanig beschouwen. Ajax vist bijvoorbeeld in dezelfde vijver en heeft ook de gewenste nieuwe aanvalsleider niet binnen.

Guidetti is klaar om te spelen, maar heeft in bijna 2,5 jaar tijd slechts 75 minuten op enig niveau gespeeld. Hij zal best fit zijn, dat is ie ook gezien de minuten die hij de laatste tijd gemaakt heeft, maar er is geen enkele garantie dat hij op niveau is. Als City dan ook nog aan een forse transfersom vasthoudt... (dat zijn de geruchten althans, duidelijk is dat ze in ieder geval een miljoenen bedrag voor hem willen hebben), dan lijkt me het niet meer dan logisch dat Feyenoord grote bedenkingen heeft. Het is veelzeggend dat er geen andere club concreet voor hem is. Jij stelt dat Guidetti direct een boost zou geven aan Feyenoord, maar waar is dat dan op gebaseerd? Zijn vorige periode bij Feyenoord? Er is geen enkele zekerheid dat die Guidetti van toen ooit nog opstaat..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Van Geel heeft enkele miskleunen gemaakt, maar ook speler verkocht voor goede bedragen en is er 3 jaar (dit seizoen nog even afwachten) er voor gezorgd dat er ondanks zeer beperkte mogelijkheden een representatief elftal staat. Natuurlijk heeft hij ook wel eens een mazzeltje meegekregen. Pellè kwam via de zoon van Koeman weer onder de aandacht, maar Van Geel is en blijft eindverantwoordelijk in het beslissingsproces zo'n speler al dan niet te halen. Tegelijkertijd wrijf je hem wel de komst van bijvoorbeeld Immers, Vormer en Goossens (en nog een hele hoop aan). Denk je dat hij die spelers voor het eerst noemde? Dat die al niet bekend waren? Van Geel geeft leiding aan een team. Sommigen stonden allang op de radar voordat hij kwam. Singh is daar een voorbeeld van. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Voor de mislukkelingen èn de topper. En alles wat er tussenin zit.

Zijn inkomsten en uitgaven (cijfers volgens transfermarkt.de):

14-15 7 miljoen uitgegeven, 32,2 miljoen ontvangen.
13-14 3 miljoen uitgegeven, 0 miljoen ontvangen.
12-13 1,4 miljoen uitgegeven, 6,7 miljoen ontvangen.
11-12 0 miljoen uitgegeven, 12,2 miljoen
---------------------------------------
Totaal 11,4 miljoen uitgegeven, 51,1 miljoen uitgeven.

Kortom 39,7 miljoen meer ontvangen dan uitgegeven in zijn periode (niet al dat geld is natuurlijk regelrecht in de kas van Feyenoord verdwenen of zelfs maar bij Feyenoord terecht gekomen). Maar het punt is, kijk eens naar de moeilijkheden die hij had, vooral in financieel opzicht (immers sanering stond voorop). Kun je dan niet zeggen dat hij een goede job heeft gedaan? Staan we er sportief slechter voor dan toen hij kwam?

En natuurlijk is er zeker deze transferperiode wat op hem aan te merken. Inkomende transfers kwamen vrij laat tot stand en een echte nieuwe spits is er niet. Tegelijkertijd moet je ook constateren dat er in Nederland eigenlijk geen enkele club met een echte topspits rondloopt of je moet Luuk de Jong als zodanig beschouwen. Ajax vist bijvoorbeeld in dezelfde vijver en heeft ook de gewenste nieuwe aanvalsleider niet binnen.

Guidetti is klaar om te spelen, maar heeft in bijna 2,5 jaar tijd slechts 75 minuten op enig niveau gespeeld. Hij zal best fit zijn, dat is ie ook gezien de minuten die hij de laatste tijd gemaakt heeft, maar er is geen enkele garantie dat hij op niveau is. Als City dan ook nog aan een forse transfersom vasthoudt... (dat zijn de geruchten althans, duidelijk is dat ze in ieder geval een miljoenen bedrag voor hem willen hebben), dan lijkt me het niet meer dan logisch dat Feyenoord grote bedenkingen heeft. Het is veelzeggend dat er geen andere club concreet voor hem is. Jij stelt dat Guidetti direct een boost zou geven aan Feyenoord, maar waar is dat dan op gebaseerd? Zijn vorige periode bij Feyenoord? Er is geen enkele zekerheid dat die Guidetti van toen ooit nog opstaat..


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 augustus 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 20:32 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hij heeft helemaal gelijk met deze tekst
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Whahahahaaaa..
Fr-QQ
 Fr-QQ - woensdag 27 augustus 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Van Geel heeft enkele miskleunen gemaakt, maar ook speler verkocht voor goede bedragen en is er 3 jaar (dit seizoen nog even afwachten) er voor gezorgd dat er ondanks zeer beperkte mogelijkheden een representatief elftal staat. Natuurlijk heeft hij ook wel eens een mazzeltje meegekregen. Pellè kwam via de zoon van Koeman weer onder de aandacht, maar Van Geel is en blijft eindverantwoordelijk in het beslissingsproces zo'n speler al dan niet te halen. Tegelijkertijd wrijf je hem wel de komst van bijvoorbeeld Immers, Vormer en Goossens (en nog een hele hoop aan). Denk je dat hij die spelers voor het eerst noemde? Dat die al niet bekend waren? Van Geel geeft leiding aan een team. Sommigen stonden allang op de radar voordat hij kwam. Singh is daar een voorbeeld van. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Voor de mislukkelingen èn de topper. En alles wat er tussenin zit.

Zijn inkomsten en uitgaven (cijfers volgens transfermarkt.de):

14-15 7 miljoen uitgegeven, 32,2 miljoen ontvangen.
13-14 3 miljoen uitgegeven, 0 miljoen ontvangen.
12-13 1,4 miljoen uitgegeven, 6,7 miljoen ontvangen.
11-12 0 miljoen uitgegeven, 12,2 miljoen
---------------------------------------
Totaal 11,4 miljoen uitgegeven, 51,1 miljoen uitgeven.

Kortom 39,7 miljoen meer ontvangen dan uitgegeven in zijn periode (niet al dat geld is natuurlijk regelrecht in de kas van Feyenoord verdwenen of zelfs maar bij Feyenoord terecht gekomen). Maar het punt is, kijk eens naar de moeilijkheden die hij had, vooral in financieel opzicht (immers sanering stond voorop). Kun je dan niet zeggen dat hij een goede job heeft gedaan? Staan we er sportief slechter voor dan toen hij kwam?

En natuurlijk is er zeker deze transferperiode wat op hem aan te merken. Inkomende transfers kwamen vrij laat tot stand en een echte nieuwe spits is er niet. Tegelijkertijd moet je ook constateren dat er in Nederland eigenlijk geen enkele club met een echte topspits rondloopt of je moet Luuk de Jong als zodanig beschouwen. Ajax vist bijvoorbeeld in dezelfde vijver en heeft ook de gewenste nieuwe aanvalsleider niet binnen.

Guidetti is klaar om te spelen, maar heeft in bijna 2,5 jaar tijd slechts 75 minuten op enig niveau gespeeld. Hij zal best fit zijn, dat is ie ook gezien de minuten die hij de laatste tijd gemaakt heeft, maar er is geen enkele garantie dat hij op niveau is. Als City dan ook nog aan een forse transfersom vasthoudt... (dat zijn de geruchten althans, duidelijk is dat ze in ieder geval een miljoenen bedrag voor hem willen hebben), dan lijkt me het niet meer dan logisch dat Feyenoord grote bedenkingen heeft. Het is veelzeggend dat er geen andere club concreet voor hem is. Jij stelt dat Guidetti direct een boost zou geven aan Feyenoord, maar waar is dat dan op gebaseerd? Zijn vorige periode bij Feyenoord? Er is geen enkele zekerheid dat die Guidetti van toen ooit nog opstaat..
Applaus..... Helemaal mee eens.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Gaat die gek die denkt dat ie basisspelert is bij Feyenoord ook nog eens een pluim in zijn reeT steken..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Ik doe wel wat vaseline aan de pluim
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Jij hebt ook geen schaamte he..
Fart
 Fart - woensdag 27 augustus 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Zie je .. het woord staven past precies bij de rest
John1
 John1 - woensdag 27 augustus 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Van Geel heeft enkele miskleunen gemaakt, maar ook speler verkocht voor goede bedragen en is er 3 jaar (dit seizoen nog even afwachten) er voor gezorgd dat er ondanks zeer beperkte mogelijkheden een representatief elftal staat. Natuurlijk heeft hij ook wel eens een mazzeltje meegekregen. Pellè kwam via de zoon van Koeman weer onder de aandacht, maar Van Geel is en blijft eindverantwoordelijk in het beslissingsproces zo'n speler al dan niet te halen. Tegelijkertijd wrijf je hem wel de komst van bijvoorbeeld Immers, Vormer en Goossens (en nog een hele hoop aan). Denk je dat hij die spelers voor het eerst noemde? Dat die al niet bekend waren? Van Geel geeft leiding aan een team. Sommigen stonden allang op de radar voordat hij kwam. Singh is daar een voorbeeld van. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Voor de mislukkelingen èn de topper. En alles wat er tussenin zit.

Zijn inkomsten en uitgaven (cijfers volgens transfermarkt.de):

14-15 7 miljoen uitgegeven, 32,2 miljoen ontvangen.
13-14 3 miljoen uitgegeven, 0 miljoen ontvangen.
12-13 1,4 miljoen uitgegeven, 6,7 miljoen ontvangen.
11-12 0 miljoen uitgegeven, 12,2 miljoen
---------------------------------------
Totaal 11,4 miljoen uitgegeven, 51,1 miljoen uitgeven.

Kortom 39,7 miljoen meer ontvangen dan uitgegeven in zijn periode (niet al dat geld is natuurlijk regelrecht in de kas van Feyenoord verdwenen of zelfs maar bij Feyenoord terecht gekomen). Maar het punt is, kijk eens naar de moeilijkheden die hij had, vooral in financieel opzicht (immers sanering stond voorop). Kun je dan niet zeggen dat hij een goede job heeft gedaan? Staan we er sportief slechter voor dan toen hij kwam?

En natuurlijk is er zeker deze transferperiode wat op hem aan te merken. Inkomende transfers kwamen vrij laat tot stand en een echte nieuwe spits is er niet. Tegelijkertijd moet je ook constateren dat er in Nederland eigenlijk geen enkele club met een echte topspits rondloopt of je moet Luuk de Jong als zodanig beschouwen. Ajax vist bijvoorbeeld in dezelfde vijver en heeft ook de gewenste nieuwe aanvalsleider niet binnen.

Guidetti is klaar om te spelen, maar heeft in bijna 2,5 jaar tijd slechts 75 minuten op enig niveau gespeeld. Hij zal best fit zijn, dat is ie ook gezien de minuten die hij de laatste tijd gemaakt heeft, maar er is geen enkele garantie dat hij op niveau is. Als City dan ook nog aan een forse transfersom vasthoudt... (dat zijn de geruchten althans, duidelijk is dat ze in ieder geval een miljoenen bedrag voor hem willen hebben), dan lijkt me het niet meer dan logisch dat Feyenoord grote bedenkingen heeft. Het is veelzeggend dat er geen andere club concreet voor hem is. Jij stelt dat Guidetti direct een boost zou geven aan Feyenoord, maar waar is dat dan op gebaseerd? Zijn vorige periode bij Feyenoord? Er is geen enkele zekerheid dat die Guidetti van toen ooit nog opstaat..
Ja dat zei ik al hij heeft mazzel gehad aan de jeugdopleiding en Koeman.

Met geen van de spelers die is verkocht had Van Geel iets van doen. (ik vind Janmaat, maar die mocht ik hem niet aanrekenen).

Noem 1 speler, buiten Janmaat, die hij goedkoop heeft aangetrokken en voor veel geld heeft verkocht.

De man is een kruidenier (mijn excuses aan de kruideniers) hij kan goed op de winkel passen, maar de winkel naar een hoger niveau tillen, kan je vergeten.

Hij heeft twee maanden vertelt dat Guidetti een optie was en nu komt hij met het verhaal dat hij op basis van zijn medische dossier (valt onder medisch geheim, behalve voor Van Geel blijkbaar) een te groot risico is.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:02 schreef John1 het volgende:

[..]

Ja dat zei ik al hij heeft mazzel gehad aan de jeugdopleiding en Koeman.

Met geen van de spelers die is verkocht had Van Geel iets van doen. (ik vind Janmaat, maar die mocht ik hem niet aanrekenen).

Noem 1 speler, buiten Janmaat, die hij goedkoop heeft aangetrokken en voor veel geld heeft verkocht.

De man is een kruidenier (mijn excuses aan de kruideniers) hij kan goed op de winkel passen, maar de winkel naar een hoger niveau tillen, kan je vergeten.

Hij heeft twee maanden vertelt dat Guidetti een optie was en nu komt hij met het verhaal dat hij op basis van zijn medische dossier (valt onder medisch geheim, behalve voor Van Geel blijkbaar) een te groot risico is.
Je hebt ook tunnelvisie he, je blijft maar hameren op t feit dat het besluit genomen is op het medisch dossier, terwijl van Geel stelt dat het op basis van t dossier en de kosten een risico is wat Feyenoord niet wilt nemen. Dus als de kosten lager zijn, volgt er misschien een ander besluit.

Kijk, t boeit mij geen zak of van Geel blijft of gaat, sterker nog als er de aankomende dagen niets verandert neig ik er naar om te zeggen, pleurt maar op. Maar dat zal niet zo maar gebeuren, wat ik wél doe is zaken objectief lezen.
Fart
 Fart - woensdag 27 augustus 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:02 schreef John1 het volgende:

[..]

Hij heeft twee maanden vertelt dat Guidetti een optie was en nu komt hij met het verhaal dat hij op basis van zijn medische dossier (valt onder medisch geheim, behalve voor Van Geel blijkbaar) een te groot risico is.
Hoe weet jij dan dat John Feyenoord niet geautoriseerd heeft?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:06 schreef Fart het volgende:

[..]

Hoe weet jij dan dat John Feyenoord niet geautoriseerd heeft?
Hoe wil je een medisch dossier inzien zonder autorisatie?
Fart
 Fart - woensdag 27 augustus 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoe wil je een medisch dossier inzien zonder autorisatie?
Als je er van uit gaat dat v. Geel het niet heeft kunnen inzien omdat dit geheim is (wat ik opmaak uit zijn reactie), dan ga je er dus vanuit dat er geen autorisatie is.
Hoe weet hij dan dat die autorisatie er niet is?
Hij was namelijk niet van de aannames
impreza
 impreza - woensdag 27 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
John is geselecteerd voor jong Zweden
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Echt?
Els
 Els - woensdag 27 augustus 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:28 schreef Fart het volgende:

[..]

Als je er van uit gaat dat v. Geel het niet heeft kunnen inzien omdat dit geheim is (wat ik opmaak uit zijn reactie), dan ga je er dus vanuit dat er geen autorisatie is.
Hoe weet hij dan dat die autorisatie er niet is?
Hij was namelijk niet van de aannames
Of Van Geel heeft het ingezien omdat Guidetti toestemming heeft gegeven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 augustus 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 20:48 schreef RenatoBos het volgende:
Jij hebt ook geen schaamte he..
Gelukkig niet. Die veer voelt wel lekker nu.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0406031