|
|
tomson
|
|
|
Als hij topfit zou zijn had hij dat echt wel laten weten. Maar het blijft nog steeds heel stil op dat front. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu gaat het weer om het financiële, spreekt elkaar wel tegen zo.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het ging altijd om het financiële plaatje. Althans, dat woog zwaarder dan zijn fysieke gesteldheid. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:46 schreef Bosifyable het volgende:Het ging altijd om het financiële plaatje. Althans, dat woog zwaarder dan zijn fysieke gesteldheid. Het was een mix van die twee toch, het een moest het ander drukken.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Stylzz heeft het hier meerdere keren, zelfs in Caps Lock, uitgelegd. De (voorzichtige?) twijfels die ze hadden over zijn fysieke gesteldheid waren geen probleem geweest als hij goedkoper was geweest. Precies wat Krabbendam nu zegt, voor de helft was hij allang in Rotterdam geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dus kan het nog steeds! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan hebben we toch nig een extra spits die mag bewijzen dat hij het nog niet verleerd is! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik zie het allemaal niet meer gebeuren. Das Kots mag van mij weg blijven, dan nog liever met Tevrede verder gaan tot aan de winter. John had leuk geweest, maar gaat niet meer gebeuren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Voor 5 miljoen gokje? |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ik denk dat het allemaal wel meevalt met zijn fysiek. Alleen 5 miljoen is veel geld met weinig wedstrijden op hoog niveau en 2 jaar stilstand. Ik denk dat hij zeker weer topniveau kan halen als de roem niet naar zijn hoofd stijgt( via zijn neus bijv. Haha). |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee, voor de helft en tegen een 'normaal' salaris, anders niet! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:57 schreef FFvhL het volgende:Ik denk dat het allemaal wel meevalt met zijn fysiek. Alleen 5 miljoen is veel geld met weinig wedstrijden op hoog niveau en 2 jaar stilstand. Ik denk dat hij zeker weer topniveau kan halen als de roem niet naar zijn hoofd stijgt( via zijn neus bijv. Haha). Dat waren de geruchten ja. Geen flinter bewijs voor geleverd. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Hebben we t over 5 miljoen terwijl meneer Blind jr. 18 milj heeft gekost....nou die moet ik nog zien planken in Manchester.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die fans snappen er geen reet van 18 miljoen voor iemand die dagelijks blind is.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:08 schreef Bosifyable het volgende:Stylzz heeft het hier meerdere keren, zelfs in Caps Lock, uitgelegd. De (voorzichtige?) twijfels die ze hadden over zijn fysieke gesteldheid waren geen probleem geweest als hij goedkoper was geweest. Precies wat Krabbendam nu zegt, voor de helft was hij allang in Rotterdam geweest. Ik denk het niet, de fitheid is de reden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 21:46 schreef jacky chan het volgende:Hebben we t over 5 miljoen terwijl meneer Blind jr. 18 milj heeft gekost....nou die moet ik nog zien planken in Manchester.... En een basisplek als controlerende middenvelder beloofd? Dat wordt niet planken maar banken! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Door de maanden heen heb ik allang begrepen dat (al dan niet begrijpend) lezen niet jouw sterkste punt is.
Als je het niet erg vindt, neem ik dit niet serieus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Even voor de irritatie: En een ruil met Erwin Mulder ??? Geef ik Erwin wel een miljoentje mee ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duo L & L zijn weer herenigd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Trio FR-Henk & L & L zijn weer herenigd ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat jij wilt, ouwe hooligan. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Slecht nieuws: gaat voor 2.5 pond naar fiorentina. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
Is nog niet rond. Hij is in gesprek met Fiorentina. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Vind het toch wel jammer, en betalen geen 5 miljoen euro. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Die gaat echt wel, veel tijd is er niet meer en opties ook niet. |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
Guidetti is altijd welkom, vind ik, maar niet icm zijn transferwaarde en zijn salariseisen. 2 jaar niks gepresteerd en dus ook geen garantie dat hij het niveau weer aankan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Italiaanse competitie is niets voor m. Die maakt geen goal daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@TransferNewsCen: Micah Richards, Scott Sinclair, John Guidetti and Matija Nastasic are all free to leave Manchester City, according to The Sun
Zal de prijs wel drukken. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
jammer, ik zie hem alsnog graag komen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi! Dat is dan ook weer duidelijk ... |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Voor die 3 miljoen euro had ik de gok gewaagd. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Maarja te laat, nu gaan we vol voor????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Ze hebben het over 3 miljoen euro nu. Halen dus! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaan we nu stoppen? Ik gooi er nog een naam tegenaan v Duinen speelde gisteren ook niet |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 09:41 schreef piet de paler het volgende:Gaan we nu stoppen? Ik gooi er nog een naam tegenaan v Duinen speelde gisteren ook niet Nee is te licht. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Zou wel weer een cult held kunnen worden die Rooie. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Oud nieuws in een nieuw jasje. 17 jaar en gaat in de a1 spelen. ;) Strategisch een goede aankoop, Meerdere keren op stage geweest bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Peckerwood -- |
|
|
|