BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
koekie
 koekie - dinsdag 02 september 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 07:08 schreef JanM het volgende:
Zou wel typisch een 'Van Geeltje' zijn natuurlijk: ManCity ontbindt zijn contract en vervolgens komt 'ie alsnog transfervrij naar Feyenoord :-)
Haha dat zou een stunt zijn. Neeh...gebeurt niet. Of??
Nibke
 Nibke - dinsdag 02 september 2014 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 07:08 schreef JanM het volgende:
Zou wel typisch een 'Van Geeltje' zijn natuurlijk: ManCity ontbindt zijn contract en vervolgens komt 'ie alsnog transfervrij naar Feyenoord :-)
Dat zou wat zijn!
Hij heeft wel wat uit te leggen vind ik, waarschijnlijk was ie gisterenmiddag toch op te halen voor weinig
Of zou dat MC zo eigenwijs zijn. Trouwens hij kan geloof ik altijd nog naar Rusland e.d.
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 02 september 2014 - 08:56   quote  deeplink  
Volgens de Schotse media ( Daily Record) gaat John inderdaad proberen om zijn contract te laten ontbinden en dan alsnog naar Glasgow te verhuizen......zou inderdaad een stunt zijn als wij ons daar nog tussen kunnen wurmen. Ik denk echter dat de naar men zegt te hoge salariseisen een struikelblok blijft voor MvG.
Nibke
 Nibke - dinsdag 02 september 2014 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 08:56 schreef Peckerwood het volgende:
Volgens de Schotse media ( Daily Record) gaat John inderdaad proberen om zijn contract te laten ontbinden en dan alsnog naar Glasgow te verhuizen......zou inderdaad een stunt zijn als wij ons daar nog tussen kunnen wurmen. Ik denk echter dat de naar men zegt te hoge salariseisen een struikelblok blijft voor MvG.
Dit kun je toch wel anders oplossen, bv. tekengeld en salaris?
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 02 september 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Zeker, alleen betwijfel ik of de wil er zou zijn bij MvG om dat in dit geval te doen. iets zegt me dat er toch sprake is van een verstoorde relatie tussen John en de directie van Feyenoord. ik hoop dat we daar ooit het fijne van horen.
koekie
 koekie - dinsdag 02 september 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 09:17 schreef Nibke het volgende:

[..]

Dit kun je toch wel anders oplossen, bv. tekengeld en salaris?
Tja inderdaad. Kom maar op zou ik zeggen. 1 jaar contract met een optie eenzijdig door Feyenoord te lichten voor nog 2 jaar.

Ik lach me suf als dit gebeurd!
R()b
 R()b - dinsdag 02 september 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Van Geel knipt nog zegels uit als het zou kunnen.
Dus als hij Guidetti straks gratis kan halen ipv 5 miljoen, zie ik geen reden waarom MVG het niet zou proberen.
Tenzij Feyenoord serieus aan de salarisgrens zit dan houdt het op.
We moeten Verhoek ook aan de vreet houden, kost ook geld.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2014 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 09:23 schreef Peckerwood het volgende:
Zeker, alleen betwijfel ik of de wil er zou zijn bij MvG om dat in dit geval te doen. iets zegt me dat er toch sprake is van een verstoorde relatie tussen John en de directie van Feyenoord. ik hoop dat we daar ooit het fijne van horen.
hoezo? Guidetti zou toch moeten weten dat Feyenoord niet de middelen van de gemiddelde club uit het perfide Albion heeft.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 02 september 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Het is gewoon niet verstandig geweest om 'medische gronden' (we hebben zijn medisch dossier grondig bekeken, en we durven het niet aan) naar buiten te hebben gebracht. Heb begrip voor John om vervolgens teleurgesteld te zijn.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 02 september 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Ik denk dat het hier gaan om een combinatie van onzekerheid over de fysieke gesteldheid en de gevraagde transfersom en gewenste salaris. Als de financiële eisen minder waren, dan had een transfer, waar dan ook naar toe, meer kans van slagen gehad.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:21 schreef Nick4F het volgende:
Het is gewoon niet verstandig geweest om 'medische gronden' (we hebben zijn medisch dossier grondig bekeken, en we durven het niet aan) naar buiten te hebben gebracht. Heb begrip voor John om vervolgens teleurgesteld te zijn.
wat verwacht ie nou zelf dan, hij heeft 2 jaar niet gespeeld maar wil wel beloond worden alsof ie 2 top seizoenen heeft gedraait
T.Montana
 T.Montana - dinsdag 02 september 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 09:17 schreef Nibke het volgende:

[..]

Dit kun je toch wel anders oplossen, bv. tekengeld en salaris?
Je zou het met tekengeld kunnen oplossen. Maar je moet hem absoluut niet het salaris geven dat hij wil. Dat kan je toch ook gewoon niet maken. Feyenoord heeft een salaris plafond, heeft pas het contract van Jordy Clasie verlengt, de aanvoerder en iemand die op het WK heeft gespeeld, die verdient gewoon het salaris plafond. Dan kan je het toch niet maken om Guidetti te halen die twee jaar niks heeft gepresteerd voor een hoger salaris dan het salaris plafond, terwijl je tegen je aanvoerder en international hebt gezegd dit is het maximum aan salaris dat je hier kan verdienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door T.Montana --
Nibke
 Nibke - dinsdag 02 september 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:45 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Je zou het met tekengeld kunnen oplossen. Maar je moet hem absoluut niet het salaris geven dat hij wil. Dat kan je toch ook gewoon niet maken. Feyenoord heeft een salaris plafond, heeft pas het contract van Jordy Clasie verlengt, de aanvoerder en iemand die op het WK heeft gespeeld, die verdient gewoon het salaris plafond. Dan kan je het toch niet maken om Guidetti te halen die twee jaar niks heeft gepresteerd voor een hoger salaris dan het salaris plafond, terwijl je tegen je aanvoerder en international hebt gezegd dit is het maximum aan salaris dat je hier kan verdienen.
Precies!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 10:45 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Je zou het met tekengeld kunnen oplossen. Maar je moet hem absoluut niet het salaris geven dat hij wil. Dat kan je toch ook gewoon niet maken. Feyenoord heeft een salaris plafond, heeft pas het contract van Jordy Clasie verlengt, de aanvoerder en iemand die op het WK heeft gespeeld, die verdient gewoon het salaris plafond. Dan kan je het toch niet maken om Guidetti te halen die twee jaar niks heeft gepresteerd voor een hoger salaris dan het salaris plafond, terwijl je tegen je aanvoerder en international hebt gezegd dit is het maximum aan salaris dat je hier kan verdienen.
Geen speld tussen te krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 19:42   quote  deeplink  
guidetti is n risico met zn virus. als t een held2.0 is zegt ie in de media: ik wil naar feyenoord voor slechts n half miljoen salaris, en scoor ik er meer dan 20 wil ik t dubbele.. Iets dergelijks
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Zonde...Had Feyenoord weer als nieuwe motivatie kunnen krijgen. Vrees idd dat ie naar de Royston-kant gaat vallen.
jacky chan
 jacky chan - dinsdag 02 september 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Hij is nog erg jong...die gaat met zn virusje nog genoeg goals maken denk ik. Lex Immers heeft trouwens ook een aparte virus....ze hebben er nog geen naam voor maar de symptomen zijn; slecht zicht, duizelingen, naast- en over schieten en coördinatieproblemen...
jacky chan
 jacky chan - dinsdag 02 september 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is dat wij hier gaan uitmeten of john guidetti een risico factor is....terwijl wij wel elke week spelers in de basis plaatsen die kennelijk het topniveau niet aankunnen of naast hun schoenen lopen. Van een club als feyenoord mag meer van verwacht worden en zeker nu we een keer pieken hebben, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Nee.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:06 schreef jacky chan het volgende:
Hij is nog erg jong...die gaat met zn virusje nog genoeg goals maken denk ik. Lex Immers heeft trouwens ook een aparte virus....ze hebben er nog geen naam voor maar de symptomen zijn; slecht zicht, duizelingen, naast- en over schieten en coördinatieproblemen...
Tuurlijk, daarmee win je de zilveren schoen natuurlijk..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2014 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 00:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk, daarmee win je de zilveren schoen natuurlijk..
Schijnt dat Lex die schoen nu elke wedstrijd gaat aantrekken. Waarom krijgen ze eigenlijk geen 2 schoenen als prijs? Keek Messi daarom zo zuur op het WK? Of kregen ze daar een bal. Ach wat het liefste hebben ze natuurlijk een lekkere strakke natte kut
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 00:31 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Schijnt dat Lex die schoen nu elke wedstrijd gaat aantrekken. Waarom krijgen ze eigenlijk geen 2 schoenen als prijs? Keek Messi daarom zo zuur op het WK? Of kregen ze daar een bal. Ach wat het liefste hebben ze natuurlijk een lekkere strakke natte kut
Hij heeft er inmiddels twee..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:39   quote  deeplink  
Guidetti eet dag niet en mag nog hopen op Celtic

600x400-915481.jpg

John Guidetti zit er flink mee in zijn maag dat zijn transfer naar Celtic op het allerlaatste moment niet doorging. In de laatste uren van de transferdeadline meldde de oud-Feyenoorder zich in Glasgow.

"Midden in de nacht stonden er honderden fans bij het stadion van Celtic. We moesten wachten, wachten en wachten. Uiteindelijk kwam het niet meer rond", vertelt Guidetti tegenover het Zweedse Sportbladet. De deal kwam niet rond omdat het papierwerk niet op orde was. "Het was totale chaos. Ik heb een dag lang geen hap door mijn keel gekregen.''

Volgens Schotse media is er echter nog een sprankje hoop voor de spits. Inmiddels zou de Schotse voetbalbond de papieren in juiste volgorde ontvangen hebben. De zaak ligt nu bij de FIFA, die moet beslissen of de huur toch door kan gaan.
Bron:FR12
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 september 2014 - 06:24   quote  deeplink  
Las al dat de FIFA geen toestemming heeft gegeven, dus mag nog een paar maanden op de tribune zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Bosifyable --
VVout
 VVout - woensdag 03 september 2014 - 08:19   quote  deeplink  
Lang leve de burokratie, wordt iedereen beter van!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 08:19 schreef VVout het volgende:
Lang leve de burokratie, wordt iedereen beter van!
Misschien, maar bizar dat je als club t risico neemt.
T is t verschil van een uur ofzo.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 18:13   quote  deeplink  
@superguidetti: Delighted to have finally joined @celticfc 🍀 on loan ... Can't wait to get started and play in front those fans #TheBhoys
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Binnenkort, in een bioscoop bij u in de buurt. Een film met John Guidetti in de hoofdrol. I'm Celtic till i die.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 september 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Maar hup Guidetti. Zou voor hem mooi zijn als hij er daar een paar in prikt. Zou niet zo moeilijk moeten zijn, want Schotland is niveau 0.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door T-FeYeN00rD --
Nibke
 Nibke - vrijdag 05 september 2014 - 22:01   quote  deeplink  
Scoort van de week meteen voor Jong Zweden!
the fox27
 the fox27 - vrijdag 05 september 2014 - 22:14   quote  deeplink  
en wat voor een goal fml
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 september 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Dat hij dat kan weten we, de vraag was, kan hij dat continu week in, week uit, zonder weer stuk te raken.
the fox27
 the fox27 - vrijdag 05 september 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 22:16 schreef Stylzz het volgende:
Dat hij dat kan weten we, de vraag was, kan hij dat continu week in, week uit, zonder weer stuk te raken.
nja boula was dan gratis maar zit ook direct in de lappenmand.
Ik snap heel goed dat mvg de gok niet durft te nemen er zal echt wel iets in de documenten hebben gestaan wat niet in orde was , toch doet t ff "zeer" als je zoiets dan ziet
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 september 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Tis allemaal een complot!
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 05 september 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Mooi doelpunt.
Maar een doelpunt uit een dood spelmoment, zegt vrij weinig over iemands fisieke gesteldheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door windoweyes --
Els
 Els - vrijdag 05 september 2014 - 22:58   quote  deeplink  
Gewoon hartstikke leuk voor hem dat het doorgaat. En een beetje zuur voor ons als hij het daar goed doet.
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 22:28 schreef FR-Henk het volgende:
Tis allemaal een complot!
Nee joh
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 22:30 schreef windoweyes het volgende:
Mooi doelpunt.
Maar een doelpunt uit een dood spelmoment, zegt vrij weinig over iemands fisieke gesteldheid.
Wel dat ie 80 minuten heeft meegespeeld..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 22:58 schreef Els het volgende:
Gewoon hartstikke leuk voor hem dat het doorgaat. En een beetje zuur voor ons als hij het daar goed doet.
Beetje..(?) mwah..
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 23:43   quote  deeplink  
verstandige keuze geweest.
Al wens ik John 40 doelpunten toe.
dan vreet ik die citroen maar op.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Ik denk er anders over..
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 23:44   quote  deeplink  
weet ik. en met jou velen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Hij zag er sowieso weer afgetraind uit..
Els
 Els - vrijdag 05 september 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 23:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beetje..(?) mwah..
Ja, maar als ik zeg dat het bijzonder zuur is voor ons, krijg ik weer gezeik dat ik de beste td sinds jaren onderuit haal, de professionaliteit bij Feyenoord niet steun of dat ik een nepsupporter ben.
Ik heb een steile leercurve ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 september 2014 - 00:02   quote  deeplink  
Dan zeg ik het toch..

IK VIND HET BIJZONDER ZUUR..!!!
van geil
 van geil - zaterdag 06 september 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 00:02 schreef RenatoBos het volgende:
Dan zeg ik het toch..

IK VIND HET BIJZONDER ZUUR..!!!
grapefruits-tree-fresh-rain-36000501.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 september 2014 - 00:06   quote  deeplink  
Keer 2..😁
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 september 2014 - 00:32   quote  deeplink  
John Guidetti Amazing Free Kick Goal vs Greece (U21) 2014.09.05

(http://youtu.be/KAjoXbpcaJ0)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 september 2014 - 07:44   quote  deeplink  
t gaat om een heel seizoen en langer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 september 2014 - 09:02   quote  deeplink  
Ik dacht gisteren gelezen te hebben,de traag ogende Guidetti

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0435180