|
|
aad 64
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord met van Geel een groter risico loopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik , kan t niet meer vinden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Begint er aardig op te lijken idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, die man doet t echt slecht, eraf met zijn hoofd! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je dan toch die goal ziet,denk ik tsja.... Volgens mij maak je niet zo,n doelpunt als je niet fit bent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je niet fit bent word je denk ik niet eens opgesteld in het elftal van jong Zweden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben ook 5 minuten fit eens in de zoveel tijd maar kom toch niet in aanmerking voor gigolos, snap ik niet! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind het toch wel vreemd,maar ja..over en uit helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2014 - 12:48 schreef VVout het volgende:Ben ook 5 minuten fit eens in de zoveel tijd maar kom toch niet in aanmerking voor gigolos, snap ik niet! Die moeten altijd de 'boog' gespannen kunnen hebben.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
veel vette vis eten met gember. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben benieuwd dit seizoen... Het is zo warrig en wereldvreemd elftal dat er nog geen pijl op te trekken is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies Leon, we hebben nog niet eens iedereen aan het werk gezien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wat gesteld wordt met de opstelling heeft mijn interesse getrokken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut, als ze elkaar kunnen gaan vinden, heb ik er ook vertrouwen in, maar dan moet het vanaf nu wel mee gaan zitten.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wat vinden jullie van de volgende opstelling
Vermeer van beek Mathijssen Kongolo El Ahmadi Clasie Toornstra Vilena Schaken/Bilal teVrede Boetius/Manu |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Met Wilks en die Turkse jongen achter de hand. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Moeilijke keuze met Immers Karsberg El Ahmadi Clasie en Toornstra Vilena middenveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik zou Joris passeren. Wilkshire op rechts. Van Beek centraal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, verders prima opstelling.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zo zonde he. Van Geel had gelijk 5 miljoen was veel teveel maar had wat geduld gehad en dan had je hem net als Celtic alsnog kunnen huren. Dan blijft het ook een risico maar dat had je kunnen nemen. Nu blijf je met te Vrede zitten. Scoort dan af en toe maar komt toch echt veels te kort voor Feyenoord 1. Gemiste kans van Geel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 08 september 2014 - 11:42 schreef legrande het volgende:Zo zonde he. Van Geel had gelijk 5 miljoen was veel teveel maar had wat geduld gehad en dan had je hem net als Celtic alsnog kunnen huren. Dan blijft het ook een risico maar dat had je kunnen nemen. Nu blijf je met te Vrede zitten. Scoort dan af en toe maar komt toch echt veels te kort voor Feyenoord 1. Gemiste kans van Geel. Guidetti moet eerst maar eens bewijzen dat ie op niveau is. En wie weet wat Celtic aan salariskosten/huursom kwijt is.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zie ik hem staan bij celtic met nummer 9 en dat doet me zo zeer denk ik steeds weer waarom huurden wij hem niet op het laatst. Had gewoon blijven proberen. Als Celtic het kan zouden wij et ook moeten kunnen. Op huurbasis. Ik vind dit zo jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet, ik verwacht dat hij niet gaat slagen meer,... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 1 goal in 3 wedstrijden. Heeft Kazim ook. En die is een stuk goedkoper. ;) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch zou ik hem er graag bij hebben gehad. Had de rest ook omhoog getrokken. Maar goed, niets meer aan te doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet nog blijken over een langere tijd. Bovendien weten we niet wat Celtic nu eigenlijk voor kosten aan hem heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey, doe nou eens aardig..😉 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Doe ik ook. Tegen Kazim. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
De man die gister wel scoorde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen onderscheid maken T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Word ik niet vrolijk van, hou me meer met Feyenoord bezig. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaapverwekkend en nachtkaars. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Guidetti is op dreef en bewijst met dubbelslag ongelijk van Feyenoord
Feyenoord besloot niet in zee te gaan met John Guidetti, de man die in het seizoen 2011/12 nog twintig competitietreffers maakte in De Kuip. Dat kan weleens een foute beslissing geweest zijn. De 22-jarige Zweed liet zich door Manchester City verhuren aan Celtic en daar heeft hij zijn draai direct gevonden. Zaterdag schoot Guidetti zijn ploeg met twee doelpunten langs St. Mirren: 1-2.
Vijf minuten voor het rustsignaal tekende Guidetti voor zijn eerste doelpunt. Emilio Izaguirre stuurde Scott Brown weg over links en de bal werd teruggelegd op Guidetti. Voor de spits was het een koud kunstje om the Bhoys op voorsprong te schieten: 0-1. Vlak na de onderbreking kwam de thuisploeg op gelijke hoogte. Celtic-keeper Craig Gordon verrichtte aanvankelijk nog een uitstekende redding, maar was kansloos op de rebound van Kenny McLean.
Celtic kon weer opnieuw beginnen en coach Ronny Deila veranderde van systeem: Anthony Stokes kwam Guidetti vergezellen in de spits. Dat betaalde direct uit, toen Guidetti de bal in de korte hoek werkte voor zijn tweede van de wedstrijd. St. Mirren ging op jacht naar de tweede gelijkmaker en daardoor kwam er meer ruimte voor Celtic, maar doelpunten zouden er niet meer vallen. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dit is 020-gedrag....
Thijs van Voetbalzone is een echte Jid |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Afgezien van dat feit, hij legt ze er voorlopig weer gewoon in het netje..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|