BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:05 schreef Barabas het volgende:

[..]

En wie zijn wij om dat, onder invloed van ophitsende berichten in de media, om dat in twijfel te BLIJVEN trekken? Vind het zelf nogal stinken naar NSB-gedrag. Heulen met de vijand en je strijdmakker in zijn zak schijten.
Dank je wel. Ik vind jou ook erg aardig.
Je vergeet trouwens nepsupporter, dat hoort toch eigenlijk ook in dit rijtje?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door Els --
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Waardeoordeel. Je pretendeert meer te weten dan dat het geval is. Of ben jij Els van Geel?
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:07 schreef Els het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik vind jou ook erg aardig.
Je vergeet trouwens nepsupporter, dat hoort toch eigenlijk ook in dit rijtje?
Jij neemt dit persoonlijk terwijl het niet over jou gaat. Begrijpend lezen.... Jeweetwel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:05 schreef Els het volgende:

[..]

Natuurlijk zal een hernia bij jou minder indruk maken, maar dat feit alleen wil niet zeggen dat een voetballer rechteloos is. Ik ben gewoon redelijk tevreden over de eerste jaren van Van Geel bij Feyenoord, al zijn niet al zijn aankopen redelijk tot goed. Maar dit jaar vind ik dat hij het een stuk minder doet. Ik heb mijn vraagtekens bij de prijzen van verkochte spelers en heb grote twijfels over het aankoopbeleid van huidig seizoen. Ik vind de keuze voor deze trainer opmerkelijk, de keuze voor de assistent-trainer zo mogelijk nog opmerkelijker, ik juich de aankoop van Toornstra en Bilal toe, begrijp de aankoop van Wilkshire maar bij de rest heb ik de nodige twijfels. En ik begrijp ook wel dat bij hem de paniek toesloeg toen er maar geen spits kwam, en hij de drang voelde om zichzelf te verdedigen. Maar hoe menselijk ook, ik vind het bestuurlijk zeer zwak om uit de school te klappen over het dossier van Guidetti. Zoals ik het ook zwak vind om dat bij Mulder te doen. Ook al was de druk daar groot, een groot bestuurder kan die druk weerstaan en echt overeind blijven in de storm. Hij kon dat niet.
Daarmee pleit ik niet voor zijn ontslag, maar ik hoop wel over de nodige zelfreflectie bij Feyenoord. En een hartstochtelijke wens om het voortaan beter te doen.
Kan me hier goed in vinden, denk er net zo over, aangevuld met het feit dat ik Kâzim ook een goede aankoop vind..
Hij heeft naar mijn mening iets teveel zijn hand op de knip gehouden voor welke spits dan ook..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 14:44 schreef salemi het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik geen pl****s Els, ik doe altijd erg voorzichtig....
Toch een nuance aanbrengen. Een voetballer is geen doorsnee werknemer. Stel je voor dat ik iets mankeer, laten we zeggen een hernia. Dat belet mij niet om mijn werk te doen, zeker als ik een baan heb waarbij nauwelijks fysieke inspanning nodig is, zoals bijvoorbeeld beeldscherm werk. Mijn werkgever zou dan als hij mijn medische gegevens bekend maakt, mij nodeloos schade toebrengen. Maar een voetballer met een hernia, of een chronische meniscus, of beknelde zenuwen is ongeschikt voor topvoetbal. Daar zit het verschil. Daar komt bij dat het in de wereld niemand ene barst zou uitmaken of in een hernia heb of niet. Maar Guidetti en de druk van de Feyenoord supporters is toch wel een ander verhaal.
Precies!
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:09 schreef Barabas het volgende:
Waardeoordeel. Je pretendeert meer te weten dan dat het geval is. Of ben jij Els van Geel?
Volgens mij zit NSB'er en heulen met de vijand dichter bij een waardeoordeel. Maar jij staat natuurlijk boven alles verheven, want jij hebt nooit kritiek op de beleidsmakers. Jij zeikt liever je medesupporters, sorry de nepsupporters, af.
En ik pretendeer helemaal niks. Ik heb zo mijn vraagtekens bij wat ik waarneem en weet en ik heb een eigen mening. Niet perse de mening die jou welgevallig is, maar wel zelf nagedacht. Ik vind dat een groot goed, zelf nadenken. En ik hou er niet zo van om achter mensen aan te lopen. Omdat ze nou toevallig meer macht hebben.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:10 schreef Barabas het volgende:

[..]

Jij neemt dit persoonlijk terwijl het niet over jou gaat. Begrijpend lezen.... Jeweetwel.
Je reageert op mij en noemt daarin NSB, heulen met de vijand en iemand in de zak schijten. Wat moet ik daaraan begrijpen? Dat als je mij citeert je het eigenlijk tegen Jan hebt?
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Doos. Je zit mis...

Nogmaals, beter lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door Barabas --
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Heb het ook niet tegen Jan... Pfff...
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:15 schreef Barabas het volgende:
Doos. Je zit mis...

Nogmaals, beter lezen.
Doos.... weer zo'n aardige kwalificatie.
En jij profileert je hier als het redelijke alternatief op dit forum? Weet je zeker dat je dit een normale manier van discussieren vindt? Wat heb ik jou ooit gedaan, joh? Ik heb een andere mening dan jij en dan vind jij het legitiem om mij zo te omschrijven? Doos, nepsupporter, nsb'er en helen met de vijand.
Ga eens een beetje nadenken en reageer normaal. En accepteer andere meningen zonder gelijk beledigend te worden.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:18 schreef Barabas het volgende:
Heb het ook niet tegen Jan... Pfff...
Dus dan heb je het tegen mij als je mij citeert. Doe dan ook niet zo moeilijk met je begrijpend lezen.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:22   quote  deeplink  
En je hoeft me geen pb's te sturen, reageer gewoon eens normaal.
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Ik geef op. Succes met je eigen versie van mijn reactie.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 28 september 2014 - 15:32   quote  deeplink  
3_SW68_einde.jpg
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:24 schreef Barabas het volgende:
Ik geef op. Succes met je eigen versie van mijn reactie.
Je hebt me per pb inmiddels sufferd en heks genoemd. En beweert toch dat je er met mij uit wilde komen? Hoe zie jij dat dan? Doe normaal en reageer op een normale manier! Ik heb je niet uit lopen schelden, dat doe jij. Ik benader je niet met ongewenste, scheldende pb's, dat doe jij. Voer een normale discussie met mensen, daar is zo'n forum voor. Jij hebt elke keer als er kritiek was op beleid mensen aangevallen en belachelijk gemaakt. Omdat ze er anders over denken, of andere informatie hebben dan jij. Dat is hun goed recht. Leer daar eens mee omgaan en stop met dat kinderachtige gescheld.
Ik ben geen heks, geen nepsupporter, geen sufferd, geen NSB'er, ik heul niet met de vijand en ik heb niemand in z'n zak gescheten.
De meesten hier trouwens ook niet, dus reageer niet zo hysterisch en probeer eens een normale discussie. Met standpunten. En een beetje respect. Kom je verder mee.
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:32 schreef Gerard_FR het volgende:
[ afbeelding ]
Korte epiloog, daarna hopelijk wel.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:38   quote  deeplink  
En Barabas, doe niet zo pathetisch in je pb's. Dat is echt een beetje over de top. Gewoon zonder te schelden met mensen in discussie gaan en dat hautaine gedrag achterwege laten. Zou jouw bijdragen aan dit forum voor mij in elk geval waardevoller maken.
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Dag Els.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Ik begrijp het als jij mij slaapverwekkend vindt en ik ben me er uiteraard heel erg van bewust dat alles wat ik zelf intik, ik op mijn eigen verantwoording intik. Ik heb echt nooit gedacht dat dat anders zou zijn. Maar stuur dan iemand die je zo slaapverwekkend vindt, niet continu pb's. En ik wil je uiteraard bedanken voor alle kansen die je me geboden hebt, maar ik heb om die kansen niet gevraagd.
Ik vind dat jij je raar opstelt met je gescheld. Als je dat achterwege laat, is een discussie op inhoud misschien best mogelijk. Nu wordt het gewoon een beetje zielig.
Stop met schelden, dat doe je in het dagelijks leven toch ook niet (hoop ik in elk geval maar)? Doe het hier dan ook niet.
salemi
 salemi - zondag 28 september 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:05 schreef Els het volgende:

[..]

Natuurlijk zal een hernia bij jou minder indruk maken, maar dat feit alleen wil niet zeggen dat een voetballer rechteloos is. Ik ben gewoon redelijk tevreden over de eerste jaren van Van Geel bij Feyenoord, al zijn niet al zijn aankopen redelijk tot goed. Maar dit jaar vind ik dat hij het een stuk minder doet. Ik heb mijn vraagtekens bij de prijzen van verkochte spelers en heb grote twijfels over het aankoopbeleid van huidig seizoen. Ik vind de keuze voor deze trainer opmerkelijk, de keuze voor de assistent-trainer zo mogelijk nog opmerkelijker, ik juich de aankoop van Toornstra en Bilal toe, begrijp de aankoop van Wilkshire maar bij de rest heb ik de nodige twijfels. En ik begrijp ook wel dat bij hem de paniek toesloeg toen er maar geen spits kwam, en hij de drang voelde om zichzelf te verdedigen. Maar hoe menselijk ook, ik vind het bestuurlijk zeer zwak om uit de school te klappen over het dossier van Guidetti. Zoals ik het ook zwak vind om dat bij Mulder te doen. Ook al was de druk daar groot, een groot bestuurder kan die druk weerstaan en echt overeind blijven in de storm. Hij kon dat niet.
Daarmee pleit ik niet voor zijn ontslag, maar ik hoop wel over de nodige zelfreflectie bij Feyenoord. En een hartstochtelijke wens om het voortaan beter te doen.
OM een TD te kunnen beoordelen moeten er objectieve criteria zijn waarlangs je de meetlat kan leggen. Ik denk dat iedere TD wel aankopen heeft (voor het gemak noemen we elke nieuwe speler maar een aankoop, hoewel van Geel uitblinkt in spelers vastleggen zonder transfersom), die minder gelukkig zijn. En een TD moet niet alleen voor de 'basis' kopen, hij moet ook behoorlijke 'bankzitters' hebben (Vormer, Goosens, Verhoek, Armenteros). Een spits voor Feyenoord halen met een platte beurs, maar toch moet hij er a la Pelle zo'n 25 inschieten. Ik geef het je te doen, veel spitsen willen niet eens in Nederland voetballen. Dan kom je toch in de categorie Dost terecht. Let wel! Hij is gewoon bankzitter bij Wolfsburg, ook toen hij niet geblesseerd was. Dus een TD (van Geel)beoordelen, prima. Maar dan wel meenemen dat Feyenoord koud uit categorie 1 is en nu een begrotinkje heeft van krap 30 miljoen. Want als je van Geel onvoldoende beoordeelt en beterschap wilt laten beloven, hoe beoordeel je dan de TD's van de concurenten. Die bakken er dan met miljoenen om uit te geven dan toch helemaal niets van. Beoordelen is voor een groot deel vergelijken met een standaard.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 16:29 schreef salemi het volgende:

[..]

OM een TD te kunnen beoordelen moeten er objectieve criteria zijn waarlangs je de meetlat kan leggen. Ik denk dat iedere TD wel aankopen heeft (voor het gemak noemen we elke nieuwe speler maar een aankoop, hoewel van Geel uitblinkt in spelers vastleggen zonder transfersom), die minder gelukkig zijn. En een TD moet niet alleen voor de 'basis' kopen, hij moet ook behoorlijke 'bankzitters' hebben (Vormer, Goosens, Verhoek, Armenteros). Een spits voor Feyenoord halen met een platte beurs, maar toch moet hij er a la Pelle zo'n 25 inschieten. Ik geef het je te doen, veel spitsen willen niet eens in Nederland voetballen. Dan kom je toch in de categorie Dost terecht. Let wel! Hij is gewoon bankzitter bij Wolfsburg, ook toen hij niet geblesseerd was. Dus een TD (van Geel)beoordelen, prima. Maar dan wel meenemen dat Feyenoord koud uit categorie 1 is en nu een begrotinkje heeft van krap 30 miljoen. Want als je van Geel onvoldoende beoordeelt en beterschap wilt laten beloven, hoe beoordeel je dan de TD's van de concurenten. Die bakken er dan met miljoenen om uit te geven dan toch helemaal niets van. Beoordelen is voor een groot deel vergelijken met een standaard.
Ik weet niet of je iemand moet benchmarken, hoewel het wel verleidelijk is om dat te doen. Ik denk dat het eerlijker is om iemand op z'n eigen daden te beoordelen, maar dan moeten de doelstellingen wel helder en inzichtelijk zijn.
De meeste acties van Van Geel vind ik begrijpelijk dan wel goed, hoewel er echt wel wat misperen bijzitten. En dat moet je uiteraard incalculeren. Armenteros en Boulahrouz vind ik daarin aansprekende voorbeelden. Bij Armenteros vind ik het een begrijpelijke keus, hij heeft het op de Nederlandse velden tenslotte heel erg goed gedaan. Achteraf is het een ongelukkige keuze, maar dat was niet te voorspellen vooraf. Boulahrouz vind ik daarin een ander verhaal. Gudde heeft uitgesproken dat ze alleen nog maar jongere spelers willen halen met een restwaarde. In dat plaatje past Boulahrouz echt niet. Wilkshire uiteraard ook niet, maar die begrijp ik nog wel door de blessure van Lopez Cabral. Maar Boulahrouz is de afgelopen tijd veel geblesseerd geweest en je hebt Mathijsen al. En voor de coaching is hij ook overbodig, want Gio en JP kunnen verdedigers ook echt wel iets bijbrengen.
Waar ik hoop dat Van Geel zelfreflectie heeft is op het gebied van communicatie. Dat heeft hij echt niet zorgvuldig gedaan. En dan doel ik uiteraard op de omgang met eigen en mogelijk aankomend personeel. Ik ben van mening dat je daar altijd zorgvuldig mee om moet gaan. En ik besef dat je gelijk hebt en dat de voetbalclubs daar niet echt in uitblinken. Je hoeft alleen maar even naar AZ te kijken. Maar ik zou hyet fijn vinden als ik ook op dat gebied trots kon zijn op mijn club.
sevillana
 sevillana - maandag 29 september 2014 - 00:11   quote  deeplink  
hup Els
Els
 Els - maandag 29 september 2014 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 00:11 schreef sevillana het volgende:
hup Els
;)

Hoi Sevi, hoe is het? Beetje leuk weekend gehad? Mede dankzij Feyenoord?
tomson
 tomson - maandag 29 september 2014 - 00:28   quote  deeplink  
Guidetti inmiddels wel een gepasseerd station :)
sevillana
 sevillana - maandag 29 september 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 00:13 schreef Els het volgende:

[..]

;)

Hoi Sevi, hoe is het? Beetje leuk weekend gehad? Mede dankzij Feyenoord?
inkoppertje, Els!
de bluffer
 de bluffer - maandag 29 september 2014 - 01:09   quote  deeplink  
Deze Topic mag van mij wel opgeheven worden het boek Guidetti is voor mij verleden tijd
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 02:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 00:11 schreef sevillana het volgende:
hup Els
😄
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 02:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 01:09 schreef de bluffer het volgende:
Deze Topic mag van mij wel opgeheven worden het boek Guidetti is voor mij verleden tijd
Hou nou eens op, ik zal die gozert nooit vergeten. Een fucking hattrick tegen onze aartsrivaal.

GEEN SLOTJE..!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 september 2014 - 09:30   quote  deeplink  
Mag hier een slotje op? Heeft goed zijn best gedaan bij ons. Idd mooie hattrick gescoord.
Nu is het Celtic till i die.
SLOTJE!
Els
 Els - maandag 29 september 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Als je het geen leuk topic vindt, klik je het toch gewoon niet open. Een stuk makkelijker. Kunnen de mensen die wel willen posten gewoon verder.
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:05 schreef Barabas het volgende:

[..]

En wie zijn wij om dat, onder invloed van ophitsende berichten in de media, om dat in twijfel te BLIJVEN trekken? Vind het zelf nogal stinken naar NSB-gedrag. Heulen met de vijand en je strijdmakker in zijn zak schijten.
Dee gemiddelde NSB'er was redelijk trouw aan zijn strijdmakker. Samen scheten ze in de zak van hun landgenoten dus de vergelijking gaat een beetje mank.
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2014 - 10:49   quote  deeplink  
ik vind het prima dat het topic open blijft, alleen wordt ik eer een beetje moe van dat het aan gegrepen wordt om van Geel te Bashen. Buiten een transfersom heeft men bij Guidetti ook nog te maken met een salaris eis die, helaas, buiten de mogelijkheden van Feyenoord lag. Achteraf is het altijd makkelijk een koe in de kont te kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 10:49 schreef hotjumper het volgende:
ik vind het prima dat het topic open blijft, alleen wordt ik eer een beetje moe van dat het aan gegrepen wordt om van Geel te Bashen. Buiten een transfersom heeft men bij Guidetti ook nog te maken met een salaris eis die, helaas, buiten de mogelijkheden van Feyenoord lag. Achteraf is het altijd makkelijk een koe in de kont te kijken.
Vind het nogal mee vallen in dit topic met het bashen aan het adres van van Geel, moet je er eens andere topics op nakijken.
koekie
 koekie - woensdag 01 oktober 2014 - 17:23   quote  deeplink  
En toch baaaaaaal ik als ik deze berichten weer lees.. Zucht !

Donderdag staan Celtic en Dinamo Zagreb in Glagsow tegenover elkaar in het kader van de Europa League. Een speler die in ieder geval niet meedoet is John Guidetti, aangezien zijn tijdelijke overgang van Manchester City te laat binnenkwam bij de UEFA. Guidetti is goed op dreef en scoorde drie keer in vier wedstrijden.
De Zweed heeft vertrouwen in zijn teamgenoten
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Is ie al stuk?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:23 schreef koekie het volgende:
En toch baaaaaaal ik als ik deze berichten weer lees.. Zucht !

Donderdag staan Celtic en Dinamo Zagreb in Glagsow tegenover elkaar in het kader van de Europa League. Een speler die in ieder geval niet meedoet is John Guidetti, aangezien zijn tijdelijke overgang van Manchester City te laat binnenkwam bij de UEFA. Guidetti is goed op dreef en scoorde drie keer in vier wedstrijden.
De Zweed heeft vertrouwen in zijn teamgenoten
Kan ie zijn zangtalent een beetje opvijzelen he d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:26 schreef Stylzz het volgende:
Is ie al stuk?
Nou ja d:-(
VVout
 VVout - woensdag 01 oktober 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:26 schreef Stylzz het volgende:
Is ie al stuk?
Ben benieuwd op welke additieven die eigenlijk draaid.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 18:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Ben benieuwd op welke additieven die eigenlijk draaid.
Sperma?
m1fzrc4awtqx.jpg
koekie
 koekie - woensdag 01 oktober 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 18:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan ie zijn zangtalent een beetje opvijzelen he d:-)
Hahaha 😂 ja dat deed hij wel goed. .werd er altijd zelf vrolijk van.
koekie
 koekie - woensdag 01 oktober 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Sperma?
[ afbeelding ]
Hej Henk...kappen nou!! Schrik me de tandjes.😆😆
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Zweden betaalt Frankrijk na gebaar met gelijke munt terug

47bcae8b86d5aab45c3a2eb0fa66cf79.jpg

What goes around comes around... Layvin Kurzawa dacht Jong Frankrijk vlak voor tijd naar het EK in Tsjechië te schieten. Dat vierde hij op arrogante wijze tegenover John Guidetti. Dat uitgerekend diezelfde Guidetti voor Jong Zweden de 3-2 maakt (waardoor ze op uitdoelpunten geplaatst waren) zorgde in de kleedkamer van de Zweden voor grote hilariteit!

6e1bc4569838b96a178569ab074220f9.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 12:01   quote  deeplink  
Ghehe..
Barabas
 Barabas - woensdag 15 oktober 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Kurzawa beetje bedrogen uitgekomen... Ha! Doet John weer goed.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 15 oktober 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Het werd 4-1 voor Zweden, en Guidetti scoorde niet de laatste.
legrande
 legrande - woensdag 15 oktober 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:13 schreef Els het volgende:

[..]

Volgens mij zit NSB'er en heulen met de vijand dichter bij een waardeoordeel. Maar jij staat natuurlijk boven alles verheven, want jij hebt nooit kritiek op de beleidsmakers. Jij zeikt liever je medesupporters, sorry de nepsupporters, af.
En ik pretendeer helemaal niks. Ik heb zo mijn vraagtekens bij wat ik waarneem en weet en ik heb een eigen mening. Niet perse de mening die jou welgevallig is, maar wel zelf nagedacht. Ik vind dat een groot goed, zelf nadenken. En ik hou er niet zo van om achter mensen aan te lopen. Omdat ze nou toevallig meer macht hebben.
Eindelijk medestander die ziet dat Barbaras altijd op iedereen loopt te zeiken. Heeft totaal geen eigen mening en aan iedereen mankeert wat. Hij kan beter naar zijn 020 site gaan dan hier iedereen af te lopen zeiken.
legrande
 legrande - woensdag 15 oktober 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 15:18 schreef Els het volgende:

[..]

Doos.... weer zo'n aardige kwalificatie.
En jij profileert je hier als het redelijke alternatief op dit forum? Weet je zeker dat je dit een normale manier van discussieren vindt? Wat heb ik jou ooit gedaan, joh? Ik heb een andere mening dan jij en dan vind jij het legitiem om mij zo te omschrijven? Doos, nepsupporter, nsb'er en helen met de vijand.
Ga eens een beetje nadenken en reageer normaal. En accepteer andere meningen zonder gelijk beledigend te worden.
reageer niet mee op die idioot Els dit doet hij altijd.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 oktober 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Sperma?
[ afbeelding ]
Stoppen met de naam Guidetti en weg met die Spartaan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Guidetti///HELD piet..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 oktober 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 23:40 schreef RenatoBos het volgende:
Guidetti///HELD piet..
Guidetti was held en Deelder een Spartaan bah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0459549