|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
zo... alle negatieven uitspraken over hem kunnen de prullenbak in, hij heefft nu de smaak te pakken en gaat er nu lekker op los scoren. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +10
Speelde heel zwak tegen NEC, maar liet vandaag zien hoeveel potentie hij heeft! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het werken van hem vandaag is waar ik zo van hou,dat sleuren... Dat had ik tot vandaag te weinig gezien maar gelukkig deed hij het uitstekend... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het werken van hem vandaag is waar ik zo van hou,dat sleuren... Dat had ik tot vandaag te weinig gezien maar gelukkig deed hij het uitstekend... Precies. Dat wil ik en iedere Feyenoorder denk ik graag zien bij de spits van Feyenoord. Sleuren, werken, aanspeelpunt zijn en goals maken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Dat wil ik en iedere Feyenoorder denk ik graag zien bij de spits van Feyenoord. Sleuren, werken, aanspeelpunt zijn en goals maken! Ja is zo belangerijk,nu leek hij wat van Kuijt weg te hebben...Goed gespeeld.. Zijn wissel vond ik vreemd. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
1 goede wedstrijd met velddoelpunten maakt nog geen zomer (of zoiets....) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja is zo belangerijk,nu leek hij wat van Kuijt weg te hebben...Goed gespeeld.. Zijn wissel vond ik vreemd. Denk dat hij er aardig doorheen begon te zitten. Niet gek als je ziet hoeveel werk hij heeft verzet. Bovendien wilde Koeman Biseswar eens uitproberen in de spits, aangezien Guyon er voorlopig nog niet bij is en je een optie achter de hand moet hebben als er iets met Guidetti gebeurd. Maar Biseswar heeft bepaald geen visitekaartje afgegeven... Dus dat wordt dan of Cissé of Achahbar. Of misschien zelfs Bakkal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld, op de laatste weken na dan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: goede wedstrijd met velddoelpunten.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij speelde prima,,,en eindelijk niet als diepe spits... maar als hangende,,daardoor veel beter aanspeelbaar... prima!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:11 schreef van geil het volgende:hij speelde prima,,,en eindelijk niet als diepe spits... maar als hangende,,daardoor veel beter aanspeelbaar... prima!!!! hangend in de punt van de aanval hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als een zwerende vinger.... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Je moet eens horen hoe vaak hij 'you know' zegt in een interview
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door Omekees -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat is frans voor feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel een mannetje hoor. Vandaag ook daden. Mag 'm wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
goede pot gespeeld vanmiddag |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: lekker boeiend ook gewoon een prima speler |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja is zo belangerijk,nu leek hij wat van Kuijt weg te hebben...Goed gespeeld.. Zijn wissel vond ik vreemd. Hij zat er aardig doorheen, zoals al gezegd, goede gelegenheid om Biseswar in de spits te proberen en .. hij heeft interlands gespeeld terwijl de meeste "vrij" waren. Dus rust geven als het kan. Zeker nu Fernandez voorlopig niet mag spelen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 07:28 schreef PieterBos het volgende:[..] Hij zat er aardig doorheen, zoals al gezegd, goede gelegenheid om Biseswar in de spits te proberen en .. hij heeft interlands gespeeld terwijl de meeste "vrij" waren. Dus rust geven als het kan. Zeker nu Fernandez voorlopig niet mag spelen. nou die biseswar mag lekker de bank warm houden... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dit vind ik een vreemde opmerking? volgende week rkc uit, dan mogen onze jongens zich gaan bewijzen.....als volgende week slecht gaat, roep ik als eerst biseswar erin!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 11:37 schreef Milo het volgende:[..] dit vind ik een vreemde opmerking? volgende week rkc uit, dan mogen onze jongens zich gaan bewijzen.....als volgende week slecht gaat, roep ik als eerst biseswar erin!!!! dan hebben we schaken achter de hand....als cisse er in staat |
|
|
|
|
Chribs
|
|
|
Ik vond zijn uitspraak in het interview na de wedstrijd zo mooi: "A goal is a goal, you know" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die 2e goal was belangrijk. En zeer scherp. Vond ik nog beter dan de eerste. |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
ik wist het net als ryo en roy gewoon tijd geven :D |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: goed man. zijn er nog anderen waarbij je het al weet? hoeven wij ons er niet druk om te maken. |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 16:35 schreef FR-Douwe het volgende:[..] goed man. zijn er nog anderen waarbij je het al weet? hoeven wij ons er niet druk om te maken. ? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je zegt: ik wist het! ik zat het me nog af te vragen..... daarom: zijn er nog andere spelers die nu nog niet optimaal functioneren maar die er wel gaan komen? |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 16:39 schreef FR-Douwe het volgende:[..] je zegt: ik wist het! ik zat het me nog af te vragen..... daarom: zijn er nog andere spelers die nu nog niet optimaal functioneren maar die er wel gaan komen? Tjaa...guidetti,en kaj ze tijd komt ook nog ;d |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
En stefan de vrij nog een paar jaar en hij word een held! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hehehehehehe, bedankt gozert! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +10
Helpt ons over het dode punt. Zweept het team op, toont karakter en maakt een hele knappe goal. Alhoewel Vlaar nog een van de beteren was, toont Guidetti zich veel meer een aanvoerder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] +10 Helpt ons over het dode punt. Zweept het team op, toont karakter en maakt een hele knappe goal. Alhoewel Vlaar nog een van de beteren was, toont Guidetti zich veel meer een aanvoerder. Helemaal mee eens! Onbegrijpelijk dat sommigen hier hem alweer terug wilde sturen naar City. Die goal is pure klasse waar hij liet zien ook over een goeie linker te beschikken! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:30 schreef MMM het volgende:[..] Helemaal mee eens! Onbegrijpelijk dat sommigen hier hem alweer terug wilde sturen naar City. Die goal is pure klasse waar hij liet zien ook over een goeie linker te beschikken! eens. Onvoorstelbaar ook dat hij werd afgeschreven, want hij is pas 19 he. Dat vergeten veel mensen. Dat hij zich zo kan laten zien, ook in slechte wedstrijd is pure klasse. Ben heel blij met hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] eens. Onvoorstelbaar ook dat hij werd afgeschreven, want hij is pas 19 he. Dat vergeten veel mensen. Dat hij zich zo kan laten zien, ook in slechte wedstrijd is pure klasse. Ben heel blij met hem. Eens! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij maakte n klassegoal,maar speelde zeker niet goed. stond weer vaak veel te diep en hield de ruimtes dicht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:35 schreef van geil het volgende:hij maakte n klassegoal,maar speelde zeker niet goed. stond weer vaak veel te diep en hield de ruimtes dicht Ik vond juist Bakkal te diep staan, die liep ruimtes voor hem dicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: bakkal was inderdaad medeschuldig... die speelde daarbij ook nog ns zwak... |
|
|
|