BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 27 januari 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Tsja.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 januari 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Wordt geen hattrick tegen Rangers volgens mij..
ar
 ar - dinsdag 27 januari 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Heheheh...
Milo
 Milo - dinsdag 27 januari 2015 - 19:38   quote  deeplink  
Guidetti kuyt wereldkoppel
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 januari 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Messi erbij en gaan
Els
 Els - dinsdag 27 januari 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Volgend jaar Lopes Cabral en Guidetti erbij, Mathijsen, Wilkshire eruit en we hebben een goed elftal.
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 22:24   quote  deeplink  
ik verwacht niet dat lopes al zo snel weer op niveau komt.
die is er wel erg lang uit
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 januari 2015 - 22:31   quote  deeplink  
Was Blaar ook.
Vlaar. Kudt telefoon
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 22:31 schreef Stylzz het volgende:
Was Blaar ook.
Vlaar. Kudt telefoon
haha.
klopt , maar volgens mij was zijn eerste seizoen ook niet best , toch?
Els
 Els - dinsdag 27 januari 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 22:32 schreef van geil het volgende:

[..]

haha.
klopt , maar volgens mij was zijn eerste seizoen ook niet best , toch?
Minder, maar nog wel redelijk.
Ik hoop dat Lopes Cabral het toch wel snel kan oppakken. Volgens mij een prima voetballer.
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 22:38   quote  deeplink  
hopen dan maar. kunnen we goed gebruiken
tomson
 tomson - dinsdag 27 januari 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Kletsboem 2 pagina's leesvoer ! Guidetti blijft een open wond. Ik weet wel dat het dromen is maar als dat gastje nou eens door onszelf gescout was geweest en we hadden die nog eens een paar seizoenen fit kunnen houden....wat een vaatje dynamiet was dat toch he.. blij dat ik er toen wat wedstrijden van genoten heb. Die jongen is een voorbeeld van hoe hele talentvolle voetballers worden vermalen in een moneymachine als Manchester City. Commerciële belangen maken een prima voetballertje nog voor hij 20 is eigenlijk kapot. Als John op zijn 16e op varkenoord was gearriveerd en het traject Clasie gevolgd had was hij een spits kunnen worden van wereldkaliber. Maar nu is hij een compleet vraagteken, Die vraagtekens zijn bij mij al begonnen met dat virus, voor hij bij ons vertrok. Maar hoe hij het team opjoeg, het vuurtje opstookte en de hoofdrol opeiste was voor een speler van zijn leeftijd wereldklasse. Zonde om hem nu zo te zien maar ik zie Feyenoord in geen geval een poging wagen Guidetti te halen, in ieder geval zeker niet zolang vGeel bij ons de TD is..
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 22:42 schreef tomson het volgende:
Kletsboem 2 pagina's leesvoer ! Guidetti blijft een open wond. Ik weet wel dat het dromen is maar als dat gastje nou eens door onszelf gescout was geweest en we hadden die nog eens een paar seizoenen fit kunnen houden....wat een vaatje dynamiet was dat toch he.. blij dat ik er toen wat wedstrijden van genoten heb. Die jongen is een voorbeeld van hoe hele talentvolle voetballers worden vermalen in een moneymachine als Manchester City. Commerciële belangen maken een prima voetballertje nog voor hij 20 is eigenlijk kapot. Als John op zijn 16e op varkenoord was gearriveerd en het traject Clasie gevolgd had was hij een spits kunnen worden van wereldkaliber. Maar nu is hij een compleet vraagteken, Die vraagtekens zijn bij mij al begonnen met dat virus, voor hij bij ons vertrok. Maar hoe hij het team opjoeg, het vuurtje opstookte en de hoofdrol opeiste was voor een speler van zijn leeftijd wereldklasse. Zonde om hem nu zo te zien maar ik zie Feyenoord in geen geval een poging wagen Guidetti te halen, in ieder geval zeker niet zolang vGeel bij ons de TD is..
Laten we eerlijk zijn, hij komt ook niet echt stabiel over.
tomson
 tomson - dinsdag 27 januari 2015 - 23:00   quote  deeplink  
V Geel ?
van geil
 van geil - dinsdag 27 januari 2015 - 23:05   quote  deeplink  
haha, ook.
nee Guidetti.
lijkt me iemand met zwaar adhd die t niet helemaal goed op orde heeft.
tomson
 tomson - dinsdag 27 januari 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Pelle was ook een weirdo (twente uit bijvoorbeeld) , die deed over het algemeen zijn werk ook prima. Het zijn nou eenmaal niet allemaal van die aardige gasten zoals Dirkie Kuyt. Zie een Marradonna, Zlatan of Eric Cantona haha. Ze moeten killers zijn. Die bal moet dwars door die keepers en verdedigers heen ! Grrr zo haal je toch 25 doelpunten als een normale spits die ervoor moet buffelen. De stylisten die op talent aan de lopende band scoren zijn toch niet betaalbaar voor Feyenoord. Kazim zou de ideale klootzak zijn maar daar missen we de doelpunten nog 😆

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door tomson --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 januari 2015 - 06:31   quote  deeplink  
We zijn dromers geworden,en de meeste dromen zijn.
. Juist
VVout
 VVout - woensdag 28 januari 2015 - 07:45   quote  deeplink  
Ik vind best dat je het kan proberen Guidetti, als hij toch op de bank drijgt te komen bij Celtic. Maar als een speler zo diep zinkt laat dan de transfersom maar zitten, is geloof ik toch nog maar een half jaar onder contract en een normaal salaris. Heb hem ook bij Celtic leuke doelpunten zien maken maar laat hem maar eerst bewijzen dat ie het allemaal aan kan, verleerd is hij het nog niet.
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 28 januari 2015 - 18:38   quote  deeplink  
ik zou hem graag zien voetballen bij feyenoord maar wel voor een normaal salaris voor feyenoord begrippen maar dat wil guidetti zelf niet dus laat hem kenbaar maken dat feyenoord niet kan en niet wil betalen wat hij wilt ,
zijn we eindelijk van dit gezeur af en kunnen bedde verder zonder eeuwig gezeik.
Els
 Els - woensdag 28 januari 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Misschien zit er wel minder verschil tussen vraag en anbod dan wij denken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Als hij zo doorgaat wel ja.
van geil
 van geil - woensdag 28 januari 2015 - 20:00   quote  deeplink  
:0
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 januari 2015 - 20:49   quote  deeplink  
De teloorgang van Guidetti laatste tijd geeft op z'n minst weer te denken.
Barabas
 Barabas - woensdag 28 januari 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Nóg een reden om het niet te doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Of juist wel, nu heeft iedereen wat te winnen.
Barabas
 Barabas - woensdag 28 januari 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Tsja... Is ook zo.... Maar als ik het mag zeggen... Doe maar niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 januari 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 21:24 schreef Stylzz het volgende:
Of juist wel, nu heeft iedereen wat te winnen.
Als Johnny dat ook maar gaat snappu.
Milo
 Milo - donderdag 29 januari 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Guidetti samen kuyt een linie met boetius/manu is toch echt baas met el, clasie en toornstra erachter wordt je met 2 vingers in je neus kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2015 door Milo --
FANdré
 FANdré - vrijdag 30 januari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Guidetti, lekker op dat eiland laten! geen toegevoegde waarde (meer)
Els
 Els - woensdag 04 februari 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Weer dat geneuzel van Ajax. Moet er toch niet aan denken.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Vergeet de Zweet
Els
 Els - woensdag 04 februari 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Waarom?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Ja waarom..(?)
Terminator1908
 Terminator1908 - woensdag 04 februari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Guidetti kuyt kazim en van wolfswinkel misschien?

Ja waarom niet?

Come on Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Terminator1908 --
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Sinds hij weg is alleen maar geneuzel. Hij wil geld zien, meer dan wij kunnen en willen betalen. Hij is niet groter dan de club, waar hij van houdt (zijn woorden). Heeft ie in mijn ogen niet veel van laten zien. Zet mensen binnen de club via de pers onder druk, terwijl hij het beleid kent.

Vandaar dat ik zeg: Vergeet de Zweet. Laten we ons liever richten op spelers die wel écht willen.
van geil
 van geil - woensdag 04 februari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Robben maar n's polsen
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 februari 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:14 schreef Els het volgende:
Weer dat geneuzel van Ajax. Moet er toch niet aan denken.
Als het ze lukt dan weten we ook weer dat die woorden van Guidetti niks waard waren ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:55 schreef Barabas het volgende:
Sinds hij weg is alleen maar geneuzel. Hij wil geld zien, meer dan wij kunnen en willen betalen. Hij is niet groter dan de club, waar hij van houdt (zijn woorden). Heeft ie in mijn ogen niet veel van laten zien. Zet mensen binnen de club via de pers onder druk, terwijl hij het beleid kent.

Vandaar dat ik zeg: Vergeet de Zweet. Laten we ons liever richten op spelers die wel écht willen.
Maar ik denk dat hij best wel graag wilt, alleen dat de aanvaring met Martin betreffende het medische dossier, Feyenoord heeft doen besluiten hem niet te nemen, want ook wij hadden hem kunnen huren net als Celtic..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 februari 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Kuijt is oud maar beter dan John
Els
 Els - woensdag 04 februari 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:55 schreef Barabas het volgende:
Sinds hij weg is alleen maar geneuzel. Hij wil geld zien, meer dan wij kunnen en willen betalen. Hij is niet groter dan de club, waar hij van houdt (zijn woorden). Heeft ie in mijn ogen niet veel van laten zien. Zet mensen binnen de club via de pers onder druk, terwijl hij het beleid kent.

Vandaar dat ik zeg: Vergeet de Zweet. Laten we ons liever richten op spelers die wel écht willen.
Ok, jij weet er blijkbaar meer vanaf dan de gemiddelde supporter. Hoeveel wil hij dan precies verdienen? En hoeveel is dat boven het budget van Feyenoord?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 04 februari 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:55 schreef Barabas het volgende:
Sinds hij weg is alleen maar geneuzel. Hij wil geld zien, meer dan wij kunnen en willen betalen. Hij is niet groter dan de club, waar hij van houdt (zijn woorden). Heeft ie in mijn ogen niet veel van laten zien. Zet mensen binnen de club via de pers onder druk, terwijl hij het beleid kent.

Vandaar dat ik zeg: Vergeet de Zweet. Laten we ons liever richten op spelers die wel écht willen.
Jij verkondigt toch juist dat wat in de media of op een forum komt niet zomaar voor waarheid aangenomen mag worden? Of heb je ook daadwerkelijke feiten voor ons?
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Feit 1: Hoeveel die gast de afgelopen jaren over Feyenoord heeft getwitterd moge duidelijk zijn. Heeft niemand anders dan John zelf gedaan. Feit 2: MvG heeft zelf al eens aangegeven dat die jongen 2 miljoen per jaar wil verdienen.

Niemand hoeft het er mee eens te zijn. Is alleen maar mijn mening over John en zijn aanhoudende gezever. Het enige dat hij erg goed doet is inspelen op sentimenten, prestaties op het veld blijven achterwege. Bij Stoke maakte hij ook al geen poep klaar, nu bij Celtic weer niet.

Ik heb liever vertrouwen in het beoordelingsvermogen onze TD dan de blatende Zweet.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 17:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar ik denk dat hij best wel graag wilt, alleen dat de aanvaring met Martin betreffende het medische dossier, Feyenoord heeft doen besluiten hem niet te nemen, want ook wij hadden hem kunnen huren net als Celtic..
Zou zomaar kunnen Renato. Ik heb vertrouwen in MvG. Hij heeft vast de juiste zakelijke beslissing genomen.
Els
 Els - woensdag 04 februari 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:33 schreef Barabas het volgende:
Feit 1: Hoeveel die gast de afgelopen jaren over Feyenoord heeft getwitterd moge duidelijk zijn. Heeft niemand anders dan John zelf gedaan. Feit 2: MvG heeft zelf al eens aangegeven dat die jongen 2 miljoen per jaar wil verdienen.

Niemand hoeft het er mee eens te zijn. Is alleen maar mijn mening over John en zijn aanhoudende gezever. Het enige dat hij erg goed doet is inspelen op sentimenten, prestaties op het veld blijven achterwege. Bij Stoke maakte hij ook al geen poep klaar, nu bij Celtic weer niet.

Ik heb liever vertrouwen in het beoordelingsvermogen onze TD dan de blatende Zweet.
2 miljoen is volstrekt uit de lucht gegrepen. Van Geel doet geen uitspraken over salarissen en onderhandelingen, moet jij toch weten, dus gezever en stemmingmakerij om je zo over een oud-speler uit te laten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:34 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen Renato. Ik heb vertrouwen in MvG. Hij heeft vast de juiste zakelijke beslissing genomen.
Tja, maar geen echte spits gehaald..
Els
 Els - woensdag 04 februari 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, maar geen echte spits gehaald..
Maar wel het volle vertrouwen natuurlijk, want feilloos. Laten we nou ons niet gaan bezondigen aan zelf nadenken, dat valt echt zeer verkeerd. En alleen maar de kranten geloven als het positief is voor ons management, de rest lult, blaat, liegt of is gewoon niet wijs. Je begrijpt de strekking toch wel?
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, maar geen echte spits gehaald..
Klopt.... Ben ik ook niet blij mee.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:35 schreef Els het volgende:

[..]

2 miljoen is volstrekt uit de lucht gegrepen. Van Geel doet geen uitspraken over salarissen en onderhandelingen, moet jij toch weten, dus gezever en stemmingmakerij om je zo over een oud-speler uit te laten.
Is goed Els.
Els
 Els - woensdag 04 februari 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:38 schreef Barabas het volgende:

[..]

Klopt.... Ben ik ook niet blij mee.
Tssss
Els
 Els - woensdag 04 februari 2015 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:40 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is goed Els.
Guidetti verdient minder dan 1 miljoen bij Celtic. Waarom zou hij bij Feyenoord dan op 2 miljoen moeten zitten? Zo slecht zullen we toch niet onderhandelen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0493550