|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 11:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lekker dan. En dat in de weg lopen zoals ie dat nu al eens doe dan? Ik heb liever een macho mannetje die wel kan voetballen en scoren ... Laat kuijt en guidetti ze maar maken mag hij ze aangeven |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 10:22 schreef VVout het volgende:Kazim is toch echt niet een zwakke schakel van het team, was toch wel duidelijk toen hij tegen Roma uitviel en onze held op sokken er in kwam. Als ie al zijn kansen had benut stond Feyenoord nu niet 4de ... maar die realiteit telt niet mee bij jou? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 10:22 schreef VVout het volgende:Kazim is toch echt niet een zwakke schakel van het team, was toch wel duidelijk toen hij tegen Roma uitviel en onze held op sokken er in kwam. Nu zeg je dat Kazim goed is omdat te Vrede slecht is, non-argument. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ze moeten hem gewoon lange laten staan dan krijgt hij zelf vertrouwen weer terug |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vind Kazim en te Vrede helemaal niks. In het begin was ik nog best positief maar dat is snel bergafwaarts gegaan. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als Clasie weggaat, evenals Boulahrouz, Wilkshire, Verhoek, Immers, Lamprou, Vilhena en Kazim, komt er rond 15 miljoen in het laadje, plus een enorme ruimte in het salarisbudget. Als keepers heb je dan Vermeer en Hahn. Voor de achterhoede Van Beek, Kongolo, Nelom, Lopez Cabral en Woudenberg. Voor de middenlinie El Amahdi, Toornstra, Karsdorp en Dammers. Voorhoede Bilal, Boetius, Manu. Uit de eigen jeugd aan de selectie toevoegen: Mauzek, Sleegers, Nieuwkoop, Schuurman, Hermann en Steenvoorden. Als je dan voor de voorhoede Kuyt en Guidetti transfervrij kunt krijgen en je haalt er b.v. Narsingh van Cambuur voor de voorhoede, je haalt Gudelj voor de middenlinie en van Anholt voor de verdediging, dan heb je volgens mij een selectie waarmee ook de bank goed bezet is. Dan blijft er volgens mij nog een heel bedrag over voor verdere aflossing van de schulden en heb je perspactief om mee te doen voor de titel. Maar uiteraard een tot het bot gemotiveerde trainer, wie het ook mag zijn; liefst iemand met een Feyenoord achtergrond. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik denk ook dat die rol hem beter zal passen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 11:27 schreef daan limbos het volgende:Als Clasie weggaat, evenals Boulahrouz, Wilkshire, Verhoek, Immers, Lamprou, Vilhena en Kazim, komt er rond 15 miljoen in het laadje, plus een enorme ruimte in het salarisbudget. Als keepers heb je dan Vermeer en Hahn. Voor de achterhoede Van Beek, Kongolo, Nelom, Lopez Cabral en Woudenberg. Voor de middenlinie El Amahdi, Toornstra, Karsdorp en Dammers. Voorhoede Bilal, Boetius, Manu. Uit de eigen jeugd aan de selectie toevoegen: Mauzek, Sleegers, Nieuwkoop, Schuurman, Hermann en Steenvoorden. Als je dan voor de voorhoede Kuyt en Guidetti transfervrij kunt krijgen en je haalt er b.v. Narsingh van Cambuur voor de voorhoede, je haalt Gudelj voor de middenlinie en van Anholt voor de verdediging, dan heb je volgens mij een selectie waarmee ook de bank goed bezet is. Dan blijft er volgens mij nog een heel bedrag over voor verdere aflossing van de schulden en heb je perspactief om mee te doen voor de titel. Maar uiteraard een tot het bot gemotiveerde trainer, wie het ook mag zijn; liefst iemand met een Feyenoord achtergrond. En dan weer niet mee doen aan het kampioenschap denk ik Daan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je zag een verschil in daadkracht voorin, het was gewoon gelijk gedaan. Noem jij dat maar een non-argument. Een scorende persoon er bij en ze zijn samen levens gevaarlijk. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Probleem is het geld en zitten we volgend zeisoen weer opgezadeld met die zwaar overschatte clasie en hardwerkende immers maar voetballen te kort komt voor feyenoord en boeitius en vilhena kunnen hun draai maar niet vinden. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Dus vergeet het maar dat clasie geen interesse heeft gewekt bij topclubs. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Clasie verhuren aan nac dat is het beste immers, vilhena, boeitius, |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 15:47 schreef dr love het volgende:Probleem is het geld en zitten we volgend zeisoen weer opgezadeld met die zwaar overschatte clasie en hardwerkende immers maar voetballen te kort komt voor feyenoord en boeitius en vilhena kunnen hun draai maar niet vinden. En jij een spuitje krijgt! |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kan dr. Love een jaartje kikkers gaan vangen in de Nijl? Dat spuitje is ook geen slecht idee van Milo. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Wat een onzinnig zootje hier. Clasie niks, Kazim niks wie nog meer? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Lijstje van lijdensweg niet voorbij zien komen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Echt heel erg goed nieuws. Blij mee. Nu nog concreet worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Afkortingen kunnen weer van stal worden gehaald.
Vernieuwde K2 (of zelfs K3 met Kalou erbij) (Kuyt en Kazim) KGB (Kuyt, Guidetti en Boëtius)
Hurray.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nogmaals, eerst zien, dan geloven. Die soap heeft inmiddels een baard! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer, karsdorp, verbeek, kongolo, woudenberg, toornstra, el ahmadi, clasie, kuyt, guidetti, kazim |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Laten we hopen dat de Almachtige Heerser van Feyenoord Sint Martin van Geel, ons, stomme supporters, begenadigd en ons de gunst van eindelijk een goed elftal verschaft met Kuyt en Guidetti |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sik laten groeien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 19:33 schreef Milo het volgende:Vermeer, karsdorp, verbeek, kongolo, woudenberg, toornstra, el ahmadi, clasie, kuyt, guidetti, kazim Kampioen, maar dan moet er van deze geen vertrekken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 19:33 schreef Milo het volgende:Vermeer, karsdorp, verbeek, kongolo, woudenberg, toornstra, el ahmadi, clasie, kuyt, guidetti, kazim Geen Nelom! Dan hebben we al een grotere kans!
Ik zeg: Finale CL in 2017! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 19:33 schreef Milo het volgende:Vermeer, karsdorp, verbeek, kongolo, woudenberg, toornstra, el ahmadi, clasie, kuyt, guidetti, kazim ga eens goals tellen. in de verste verte niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zestig goals. In FIFA. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Maar het kan zo maar, het kan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je daar mee het volgende seizoen in gaat geen twijfel over. En Van Geel mag van mij best zijn best doen om dit voor elkaar te krijgen en dus ook Clasie, Karim en Van Beek zien te behouden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin van Geel was afgelopen weekend in Schotland om een bezoek te brengen aan de wedstrijd Celtic - Aberdeen. De technisch directeur van Feyenoord zou John Guidetti nauwlettend in de gaten houden voor een mogelijke terugkeer. De aanvaller kijkt zelf ook positief aan tegen een terugkeer naar Feyenoord, maar sprak nog niet met de club.
"Net 20 sec. Guidetti gesproken", plaatst Frank Stout, journalist van RTV Rijnmond, op Twitter. De journalist sprak Guidetti voorafgaand aan de wedstrijd van Celtic tegen St. Johnstone van vanavond. De spits liet weten dat hij Van Geel niet gesproken had en dat hij niet weet waarom de 'td' bij Celtic was. "Misschien om een leuke wedstrijd te kijken", reageerde de spits.
Guidetti komt vanavond overigens niet in actie tegen St. Johnstone. De spits heeft last van een lichte knieblessure en behoort hierdoor niet tot de wedstrijd selectie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: In het begin was ik nog best positief.... Deed dat pijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@DatisFeyenoord: Jean-Paul van Gastel zat een terugkeer van Guidetti naar Feyenoord in de weg. De assistent-trainer was geen voorstander van zijn komst. [AD] |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2015 - 07:52 schreef Stylzz het volgende:@DatisFeyenoord: Jean-Paul van Gastel zat een terugkeer van Guidetti naar Feyenoord in de weg. De assistent-trainer was geen voorstander van zijn komst. [AD] zijn de spelers wel zo dol op hem? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, hij ligt goed in de groep. Nou zijn er natuurlijk wel heel wat spelers die samen met hem gespeeld hebben, weg. En JP zal vast vanwege de onzekerheid omtrent zijn fitheid tegen zijn geweest, hij kan het over het algemeen prima vinden met mensen met uiteenlopende karakters. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Who knows, hij geeft wel een BOOST aan de groep. But that's differend cook. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Helderzienden, succes gewenst met deze soap! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: bijna, en dan begint t echte werk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn oude spelersbegeleider is ook mee geweest met Martin..ik zie het gaan gebeuren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij zegt ook geen 2 million till I die meer te zijn. |
|
|
|