BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 maart 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Ze vergelijken m met die Stokes, want dat was ook nix. Die heb ik toch wel eens leuke dingen zien doen?
Barabas
 Barabas - zondag 08 maart 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 19:06 schreef Bosifyable het volgende:
Een paar kleine voorbeelden..! :')

RT @seankenkenYT: Guidetti can fuck off to Feyenoord

RT @markybhoy_84: Thank fuck Feyenoord want Guidetti

RT @thatguyinprague: Guidetti needs to get his head out of Feyenoord and into Celtic.
Het leeft wel hè daar in Schotland 😉
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 19:11 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het leeft wel hè daar in Schotland 😉
die laatste is dat Edgar Davids?
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 08 maart 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Hij werd ook afgemaakt op twitter vanwege 'the huns are deed'
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 maart 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:12 schreef MauricioAros het volgende:
Hij werd ook afgemaakt op twitter vanwege 'the huns are deed'
ja, omdat dat hetzelfde is als Clasie over 020 zou hebben als 'de joden'
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 02:08   quote  deeplink  
Guidetti droomt van terugkeer naar Feyenoord

(http://youtu.be/Kr_spddAdSM)

Het hele interview met John Guidetti

(http://youtu.be/X34Cixsza6M)
dr love
 dr love - dinsdag 10 maart 2015 - 03:28   quote  deeplink  
Het is een heel moeilijke overweging om guidetti te halen puur om z.n fitheid en scherpte voor de doel, we moeten niet kijken naar Schotse competitie die ligt tikkeltje hoger dan hier dus als hij dat niet kan bij benen dan moet hij zeker hier wel weer slagen en hopen dat hij als bas dost z.n goede gevoel weer terug krijgt.en wat betreft d.kuijt waarom draait hij er zo om heen het is no lang niet zeker dat hij komt en kazim moeten we houden een perfect nummer tien en vormer terug halen denk niet dat hij wil die tering koeman heeft hem weg gejaagd. Immers, clasie, vilhena snel verkopen subtop niveau alleen als het kan een echte directe versterking op het middenveld erbij dan kan feyenoord volgend zeisoen de landtitel winnen en ver komen met de Champions league.

Vermeer/ hahn.in

S.v.beek/ kongolo wilkshere Nelom

Achmadi toornstra karsdorp

Achabar guidetti/kuijt/kazim manu

Voor de Champions league

Hahn.

.... .... ....

Achabar vormer toornstra boeitius

Kazim

Guidetti Hermann

Stel dat kuijt niet komt dan als alternatief hermann.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2015 - 07:27   quote  deeplink  
Schotse competitie tikkeltje hoger dan hier.
Hahaha ja in de hooglanden.

Mafkees.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Love the Love..
van geil
 van geil - dinsdag 10 maart 2015 - 13:57   quote  deeplink  
tee-shirt-love-drug.jpg
Voetbalgek
 Voetbalgek - dinsdag 10 maart 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 03:28 schreef dr love het volgende:
Het is een heel moeilijke overweging om guidetti te halen puur om z.n fitheid en scherpte voor de doel, we moeten niet kijken naar Schotse competitie die ligt tikkeltje hoger dan hier dus als hij dat niet kan bij benen dan moet hij zeker hier wel weer slagen en hopen dat hij als bas dost z.n goede gevoel weer terug krijgt.en wat betreft d.kuijt waarom draait hij er zo om heen het is no lang niet zeker dat hij komt en kazim moeten we houden een perfect nummer tien en vormer terug halen denk niet dat hij wil die tering koeman heeft hem weg gejaagd. Immers, clasie, vilhena snel verkopen subtop niveau alleen als het kan een echte directe versterking op het middenveld erbij dan kan feyenoord volgend zeisoen de landtitel winnen en ver komen met de Champions league.

Vermeer/ hahn.in

S.v.beek/ kongolo wilkshere Nelom

Achmadi toornstra karsdorp

Achabar guidetti/kuijt/kazim manu

Voor de Champions league

Hahn.

.... .... ....

Achabar vormer toornstra boeitius

Kazim

Guidetti Hermann

Stel dat kuijt niet komt dan als alternatief hermann.
Voor de rest alles wel goed met je? Een 3 mans verdediging met een back in het midden? 4 aanvallers? Denk je nou echt dat wij iedere wedstrijd 90 minuten op de helft van de tegenstander staan... en je Champions league opstelling... sja... punt 1 welke Champions league? Punt 2 laat je 2 aanvallers nu op de buitenkant alleen maar achter hun man aanrennen waardoor alle dreiging uit hun spel verdwijnt daarbij kun je er vergif op in nemen dat de verdedigers die in dit systeem bijna altijd 1 op 1 staan volledig overhoop worden gelopen dat ze milik aan banden kunnen leggen is leuk maar Messi, Ibra, suarez, Diego Costa en dat soort types lachen zich dood als je zo aan komt zetten. Ik vraag me echt af hoe je toch op dit soort ideeën komt want zie dat je vaker met dit soort rare opstellingen komt... analyseer nou is je spelers goed en bedenk vooral wat er bij bepaalde posities komt kijken en wat dat betekent voor de rest van het team want nou ziet het er uit of je al je favoriete spelers gewoo n dat veld op propt ongeacht of ze wel op de juiste positie staan en hun spel wel kunnen brengen
JanM
 JanM - dinsdag 10 maart 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Zit net ff dat interview met hem te kijken: Henke Larsson als coach/assistent erbij? Kan 'ie meteen Guidetti en zijn eigen zoon meenemen!
VVout
 VVout - dinsdag 10 maart 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Krijg je een hoog Zweeds ex Celtic gehalte, hh.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 19:10   quote  deeplink  
wat een heerlijk interview. Martin zou gek zijn als je hem biet zou halen die jongen is Feyenoord..
Terminator1908
 Terminator1908 - dinsdag 10 maart 2015 - 19:42   quote  deeplink  
John is totaal verkeerd begrepen volgens celtic coach???whahaha hij zegt zelf dat hij te slecht is.dus John kom gewoon naar je tweede huis en dat is Feyenoord Rotterdam!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2015 - 19:56   quote  deeplink  
We zien t wel.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 maart 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Guidetti kan zichzelf goed hypen.
ar
 ar - dinsdag 10 maart 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Van Geel is niet voor jan doedel daar geweest met die Mastenbroek.
Als hij vervolgens geen vragen beantwoord m.b.t John dan is dat wel positief denk ik.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2015 - 21:29   quote  deeplink  
We kennen allemaal t verhaal van Guidetti en Mastenbroek.
ar
 ar - dinsdag 10 maart 2015 - 21:32   quote  deeplink  
2 handen op 1 buik.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Ist ie er al..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 14:45   quote  deeplink  
'Feyenoord kan niet voldoen aan salariseisen Guidetti'

2aaiyz6.jpg

Het wordt weer een bewogen transferperiode in Rotterdam-Zuid. Feyenoord heeft Dirk Kuyt dan wel binnen, maar er is meer nodig om volgend seizoen een gooi te doen naar de titel. Bovendien dreigen bepaalde spelers te vertrekken.

''Feyenoord verliest gewoon sommige wedstrijden te gemakkelijk en één Dirk Kuyt verhelpt dat probleem niet even'', stelt journalist Martijn Krabbendam tegenover BNR Radio. ''Als Jordy Clasie weggaat hebben ze gewoon een groot probleem, want haal daar maar een vervanger voor. Wil Karim El Ahmadi blijven nu Rutten weggaat? Wat gebeurt er met Vilhena? En dan heb je nog Boëtius. Er staat best nog wat te gebeuren komende zomer.''

''En ook bij Kuyt is het nog afwachten of het een heel seizoen goed gaat. Het is een speler die zijn lichaam prima verzorgt, maar het kan snel gaan met een 35-jarige speler'', vervolgt de verslaggever van Voetbal International. John Guidetti wordt genoemd als tweede aanvallende versterking. ''Dat wordt ook een moeilijk verhaal als je hoort wat hij wil gaan verdienen. Daar kan Feyenoord niet aan voldoen of ze moeten een speciale constructie bedenken.''
ar
 ar - maandag 13 april 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Ik wordt een beetje moe van die Krabbengast.
Continu open deuren intrappen,heeft nooit iets te melden.
Alleen maar negatief gezeik.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Maar als het klopt over Guidetti...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Als als als...ik beloof er geen reet van, daarnaast heeft Feyenoord meer te besteden dan het afgelopen jaar schat ik in. En het salarispotje ik ook weer gegroeid..
MMM
 MMM - maandag 13 april 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Eens kijken of John nu wél voor zijn carrière kiest of voor het geld gaat. En kijken hoe groot zijn liefde voor Feyenoord daadwerkelijk is.

Ik heb nog steeds mijn twijfels, mocht hij komen.
JanM
 JanM - maandag 13 april 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 15:08 schreef FR-Henk het volgende:
Maar als het klopt over Guidetti...
Dan komt 'ie dus NIET! Zou ik zonde vinden, maar het moet wel passen. En zo veel opties komen er gevoelsmatig ook niet voor Guidetti ...
Liefhebbers
 Liefhebbers - maandag 13 april 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Meestal als je iets wilt hebben. Vraag je eerst wat het gaat kosten, dus lijkt me raar dat ze wel naar Schotland toe gaan, en daarna er achter komen dat ze het niet kunnen betalen.
MMM
 MMM - maandag 13 april 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 15:38 schreef MMM het volgende:
Eens kijken of John nu wél voor zijn carrière kiest of voor het geld gaat. En kijken hoe groot zijn liefde voor Feyenoord daadwerkelijk is.

Ik heb nog steeds mijn twijfels, mocht hij komen.
Maar is transfervrij en dus een gokje waard. Maar hij moet niet teveel salaris eisen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:
Als als als...ik beloof er geen reet van, daarnaast heeft Feyenoord meer te besteden dan het afgelopen jaar schat ik in. En het salarispotje ik ook weer gegroeid..
Dus jij haalt Guidetti binnen en gunt hem meteen een topsalaris? 1 miljoen dus?
Dat gaat een selectie nooit accepteren.
En terecht.
VVout
 VVout - maandag 13 april 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Krab zal toch wel niet weten wat voor salariseis er op tafel ligt. Wie zal hierover naar hem gecommuniceerd hebben, en zo ja kom dan op met je interview. Zal wel weer gewoon giswerk zijn om toch iets te kunnen pennen en als media fantast aan de bak te blijven.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 13 april 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Krabbegast speculeert te vaak. Hoe kan hij nou weten dat het zo is? Hij is slechts aan het gissen, maar dat kunnen wij zelf ook wel... Hij kan het alleen weten als hij inside-information heeft, maar wie moet hem dat dan geven? Geloof ik niets van... Hij trapt inderdaad slechts een paar open deuren in...

Mocht het waar zijn van die salariseisen, vraag ik me af of Guidetti wel moet komen. Eigenlijk koop je, als Feyenoord, zoveel aanvallers in, dat je die uit de huidige selectie nagenoeg allemaal kunt verkopen. Die komen dan niet meer aan hun minuten... Aan de andere kant zou het wel supervet zijn als je een voorhoede kunt opstellen van Guidetti, Kuyt, Kazim, Achahbar en dan heb je Boëtius, Basaçigoklu en Manu ook nog achter de hand.... Mijns inziens te veel van het goede plus dt je misschien wel teveel baasjes in huis hebt.... (tenzij opa Kuyt ze in gareel weet te houden?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 15:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar is transfervrij en dus een gokje waard. Maar hij moet niet teveel salaris eisen.
Mja iemand die transfervrij is kan wat meer eisen qua salaris..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 16:09 schreef VVout het volgende:
Krab zal toch wel niet weten wat voor salariseis er op tafel ligt. Wie zal hierover naar hem gecommuniceerd hebben, en zo ja kom dan op met je interview. Zal wel weer gewoon giswerk zijn om toch iets te kunnen pennen en als media fantast aan de bak te blijven.
Volgens mij betrekt ie se situatie van een jaar geleden erbij..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 april 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 15:08 schreef FR-Henk het volgende:
Maar als het klopt over Guidetti...
Mocht het kloppen, dan haal je hem nooit op. Das duidelijk. Guidetti heeft Feyenoord denk ik meer nodig om zijn carrière te redden dan Feyenoord hem nodig heeft. Ik zou het natuurlijk toejuichen als een fitte en op niveau zijnde Guidetti hier komt, maar er is in de afgelopen 3 jaar wel wat met hem gebeurt. 2 jaar nauwelijks gespeeld. Bij Celtic moeten ze hem niet meer, nadat ie in het begin de held was. Een miljoenensalaris is daarom uitgesloten.

Maar goed, het zou goed onzin kunnen zijn wat Krabbendam zegt. Guidetti liet immers doorschemeren er wel wat voor over te hebben om terug te keren..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Precies T, dat gesprek heug ik me ook nog. Ik geloof die jongen wel..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 13 april 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 14:45 schreef RenatoBos het volgende:
'Feyenoord kan niet voldoen aan salariseisen Guidetti'

[ afbeelding ]

Het wordt weer een bewogen transferperiode in Rotterdam-Zuid. Feyenoord heeft Dirk Kuyt dan wel binnen, maar er is meer nodig om volgend seizoen een gooi te doen naar de titel. Bovendien dreigen bepaalde spelers te vertrekken.

''Feyenoord verliest gewoon sommige wedstrijden te gemakkelijk en één Dirk Kuyt verhelpt dat probleem niet even'', stelt journalist Martijn Krabbendam tegenover BNR Radio. ''Als Jordy Clasie weggaat hebben ze gewoon een groot probleem, want haal daar maar een vervanger voor. Wil Karim El Ahmadi blijven nu Rutten weggaat? Wat gebeurt er met Vilhena? En dan heb je nog Boëtius. Er staat best nog wat te gebeuren komende zomer.''

''En ook bij Kuyt is het nog afwachten of het een heel seizoen goed gaat. Het is een speler die zijn lichaam prima verzorgt, maar het kan snel gaan met een 35-jarige speler'', vervolgt de verslaggever van Voetbal International. John Guidetti wordt genoemd als tweede aanvallende versterking. ''Dat wordt ook een moeilijk verhaal als je hoort wat hij wil gaan verdienen. Daar kan Feyenoord niet aan voldoen of ze moeten een speciale constructie bedenken.''
Krabbendam moet weer eens in het nieuws komen, die homo !!!
Laten we het gewoon afwachten , van Geel heeft duidelijk gezegd dat Feyenoord tot het uiterste wil gaan om Guidetti te halen binnen de financiële mogelijkheden. En vergeleken met een 1 jaar of 2 jaar geleden heeft Feyenoord nu duidelijk meer financiële mogelijkheden ... en als het blijkt dat ie te duur is, helaas pindakaas .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Zo is het L..!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 13 april 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Hij is te dik hoor ik net uit de mond van Jacobs bij Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2015 - 17:55   quote  deeplink  
Jacobs is z'n leven al dik.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 april 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij echt om Feyenoord geeft en een goed salaris krijgt, echter als het zo mocht zijn dat hij het onderste uit de kan wil dan jammer en daaaaaaaaaaaaaaaaag John
ar
 ar - maandag 13 april 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Ik geloof er geen klote van.
Krabbekop loopt alleen maar te speculeren om weer ff de aandacht te krijgen.
Dat stukje hadden wij ook in kunnen vullen..de koekert.
Het zal al makkelijk rond kunnen zijn.
Milo
 Milo - maandag 13 april 2015 - 18:20   quote  deeplink  
We gaan het meemaken
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 13 april 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 18:09 schreef ar het volgende:
Ik geloof er geen klote van.
Krabbekop loopt alleen maar te speculeren om weer ff de aandacht te krijgen.
Dat stukje hadden wij ook in kunnen vullen..de koekert.
Het zal al makkelijk rond kunnen zijn.
Waarom is het dan nog niet rond?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 17:54 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Hij is te dik hoor ik net uit de mond van Jacobs bij Rijnmond
Te dik is ie zeker niet..
Els
 Els - maandag 13 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 18:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Te dik is ie zeker niet..
Hij schijnt 2 kilo te zwaar te zijn. Als dat bij mij de marge was, was het over een week opgelost.
ar
 ar - maandag 13 april 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 18:23 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Waarom is het dan nog niet rond?
Details:)
ar
 ar - maandag 13 april 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 18:47 schreef Els het volgende:

[..]

Hij schijnt 2 kilo te zwaar te zijn. Als dat bij mij de marge was, was het over een week opgelost.
2 kilo gaat nergens over,hij zal wel een paar murphy's te veel hebben genuttigd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Duurt anders wel lang.
Mogelijk tóch iets aan de hand?
V town madness
 V town madness - maandag 13 april 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Mkrabby moet zn muil houden te stoken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0513579