|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 12:28 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] 4 mln? zou hij dat moeten kosten? Dat gaat Feyenoord nooit doen, en dat weet hij, dus waarom zou hij überhaupt gaan praten met Feyenoord? Dat slaat nergens op, dus lijkt het me onwaarschijnlijk... toch? Hoe kom je aan dat bedrag? Of is dat over een periode van vier jaar? Dan is het 1 mln per jaar, wat nog een keer overbrugbaar zou kunnen zijn? Stond vanmorgen op voetbalprimeur, 'Guidetti gooit eigen Feyenoord ruiten in' . Nu staat er 'tekengeld transferwaarde' vanmorgen stond er 4 miljoen.
quote: Jupz daarom zei ik eerder al, onzin of waanzin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2015 door R()b -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat die jongen transfervrij wat kan eisen mag toch. In die positie zit hij nu eenmaal. Zo als Stylzz aangaf is dat zijn goed recht. Onderhandelingen zijn begonnen en beide partijen moeten tot elkaar komen. Normale gang van handelen. Nu roept iedereen (gevoerd door de media) maar wat.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Voetbalprimeur en de Televaag, say no more..... ( congrats by the way.) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, lekker het verhaal op kloppen.. (En thanx) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 12:41 schreef RenatoBos het volgende:Dat die jongen transfervrij wat kan eisen mag toch. In die positie zit hij nu eenmaal. Zo als Stylzz aangaf is dat zijn goed recht. Onderhandelingen zijn begonnen en beide partijen moeten tot elkaar komen. Normale gang van handelen. Nu roept iedereen (gevoerd door de media) maar wat.. Tuurlijk en het recht van Feyenoord om daaraan te voldoen of niet. Nogmaals zoals ik al twee keer eerder zei (lees): Onzin of waanzin
quote: Ja dat is met al die kopie websites zo toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2015 door R()b -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zo dacht ik er ook over en mocht het wel waar zijn, dan geloof ik nooit dat Guidetti komt, maar ja.. de bronnen (televaag en voetbalprimeur) zijn allesbehalve geloofwaardig..., maar wij lezen het wel met zijn allen, dus hebben zij hun doel bereikt... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 12:53 schreef Arie.Klooster het volgende:Zo dacht ik er ook over en mocht het wel waar zijn, dan geloof ik nooit dat Guidetti komt, maar ja.. de bronnen (televaag en voetbalprimeur) zijn allesbehalve geloofwaardig..., maar wij lezen het wel met zijn allen, dus hebben zij hun doel bereikt... Begrijp ik ook wel dat de geloofwaardigheid van dat soort sites helemaal niet klopt. En lees je één site, dan heb je ze allemaal ook wel gehad. Zelf een beetje relativeren wat wel of niet klopt natuurlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
4 miljoen tekengeld uitgesmeerd over wat voor periode...? Now one knows Wat een bullshit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt voor 1 mei te moeten beslissen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das nog een lange tijd..pfffffff.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik wil niet weten waar het uiteindelijk weer op uit draait.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speculaties maken 85% van dit Forum uit. Als het klopt: niet doen. Zelfs niet voor een miljoen per jaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even bezien of van Geel of Guidetti deze speculaties ontkennen. En als die 1 mei wel klopt: wordt het nada Guidetti.
Jammer, maar niet erg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meneer v Geel geef eens openheid en ontmasker of de pers of John met zijn liefde voor Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben je gek. Ze moeten helemaal niets zeggen. Pas als er iets definitief is. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 12:41 schreef RenatoBos het volgende:Dat die jongen transfervrij wat kan eisen mag toch. In die positie zit hij nu eenmaal. Zo als Stylzz aangaf is dat zijn goed recht. Onderhandelingen zijn begonnen en beide partijen moeten tot elkaar komen. Normale gang van handelen. Nu roept iedereen (gevoerd door de media) maar wat.. Als ze Guidetti nu gewoon die miljoen salaris geven en dan laten tekenen voor 3 jaar en hem toezeggen dat wanneer hij verkocht wordt in deze periode dat hij dan een bepaald percentage krijgt van de transfersom. Wordt hij en Feyenoord er samen wijzer van. Dus 1 miljoen salaris en laat hij het maar waar maken dan is hij zo weg geef hem dan zeg 2.5 van de transfersom dan kost hij niet extra veel. Speelt hij bagger levert hij weinig transfergeld op dan krijgt hij ook weinig. Is dit allemaal te simpel? Nee toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 18:57 schreef legrande het volgende:[..] Als ze Guidetti nu gewoon die miljoen salaris geven en dan laten tekenen voor 3 jaar en hem toezeggen dat wanneer hij verkocht wordt in deze periode dat hij dan een bepaald percentage krijgt van de transfersom. Wordt hij en Feyenoord er samen wijzer van. Dus 1 miljoen salaris en laat hij het maar waar maken dan is hij zo weg geef hem dan zeg 2.5 van de transfersom dan kost hij niet extra veel. Speelt hij bagger levert hij weinig transfergeld op dan krijgt hij ook weinig. Is dit allemaal te simpel? Nee toch. Inderdaad, heb je gelijk in. Wilt ie dan knaken scoren zal ie zelf zijn best ervoor moeten doen. Maar ik vind een contract van drie jaar niet geschikt eigenlijk. Zie bijvoorbeeld liever een jaar met een optie voor nog twee jaar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trouwens jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag John..😁 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 17:59 schreef FR-Henk het volgende:Speculaties maken 85% van dit Forum uit. Als het klopt: niet doen. Zelfs niet voor een miljoen per jaar. Zeker wel..je moet hier wel wat tegenover stellen. We hebben het hier over een iets ander kaliber dan een Havenaar.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 18:57 schreef legrande het volgende:[..] Als ze Guidetti nu gewoon die miljoen salaris geven en dan laten tekenen voor 3 jaar en hem toezeggen dat wanneer hij verkocht wordt in deze periode dat hij dan een bepaald percentage krijgt van de transfersom. Wordt hij en Feyenoord er samen wijzer van. Dus 1 miljoen salaris en laat hij het maar waar maken dan is hij zo weg geef hem dan zeg 2.5 van de transfersom dan kost hij niet extra veel. Speelt hij bagger levert hij weinig transfergeld op dan krijgt hij ook weinig. Is dit allemaal te simpel? Nee toch. Onder deze barbaarse voorwaarden zie ik helemaal niemand naar Feyenoord komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vraag.............."..wat is de waarheid! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Chapeau Van Geel!
Take it or leave it! En mocht het laatste het geval zijn dan wens ik je wat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Geen idee,maar ik hoop niet dat v Geel een belabberde aanbieding gedaan heeft. Dat die jongen tekengeld eist is logisch,er hoeft immers geen transfersom op tafel te komen.Het maximale eruit halen, want John is een investering. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das Feyenoord voor John ook. Bij ons heeft ie zich al eerder in de kijker gespeeld. Kan die weer pogen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact,denk je dat hij bij die andere clubs speelt? Een speler die in een paar jaar vrijwel niets heeft laten zien..not. Dat is voor die lui gewoon een goedkope bankzitter. Gewoon lekker bij ons ballen John! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Waarom zijn dat barbaarse omstandigheden. Contract voor 3 jaar of voor 1 met optie voor nog 2 en dan deel van de transfersom voor hem als hij verkocht wordt zeg percentage van 30%. Hoe beter hij presteert en hij wordt verkocht voor 8 a 9 hij is nog jong loopt dat aardig op. Zo barbaars is dat toch niet. Ook goed dan voor Feijenoord en geen scheve gezichten in de selectie dat er 1 veel meer verdiend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 20:07 schreef ar het volgende:[..] Zeker wel..je moet hier wel wat tegenover stellen. We hebben het hier over een iets ander kaliber dan een Havenaar.. 1 miljoen salaris voor een speler die grillig presteert. Bij Celtic... Guidetti moet maar weer aantonen dát ie van een ander kaliber is. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk niet dat ie komt voor een prestatieloon, in wat voor vorm dan ook. Een dure spits die niet scoort en op de bank beland is gewoon het bedrijfsrisico van een team sport. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Waar de media de kans op Guidetti klein achten zonder ook maar contact met de jongen te hebben gehad ben ik ervan overtuigd dat Guidetti gewoon in ons mooie shirt te bewonderen is aankomend seizoen. Kazim lekker terug sturen naar Turkije en Immers richting Engeland en op voor het kampioenschap!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 23:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] 1 miljoen salaris voor een speler die grillig presteert. Bij Celtic... Guidetti moet maar weer aantonen dát ie van een ander kaliber is. Dat heeft ie al lang laten zien. In het het jaar bij ons was hij gewoon de beste spits van de eredivisie. En voordat hij bij Celtic moest banken deed hij het prima. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2015 - 08:58 schreef G-child het volgende:Waar de media de kans op Guidetti klein achten zonder ook maar contact met de jongen te hebben gehad ben ik ervan overtuigd dat Guidetti gewoon in ons mooie shirt te bewonderen is aankomend seizoen. Kazim lekker terug sturen naar Turkije en Immers richting Engeland en op voor het kampioenschap!! Ik moet het eerst nog maar eens zien ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd en hoe meer er gesproken wordt over John hoe meer ik fan wordt van het duo Kuijt en kazim |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Ik neog naar Kazim. Daar zit een goeie kop op en jij wil zelf erg graag en geeft bij mij de doorslag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt en Kazim kunnen slopers zijn samen. maar dan wel in een 4-4-2. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nog 13 dagen en dan weten we het John!
Make up your mind! It's not that hard! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2015 - 17:20 schreef ar het volgende:[..] Dat heeft ie al lang laten zien. In het het jaar bij ons was hij gewoon de beste spits van de eredivisie. En voordat hij bij Celtic moest banken deed hij het prima. Ik schrijf ook: weer aantonen. Is alweer 3 jaar terug, daarna jaar Stoke, weinig potten gebroken, dit jaar Celtic. Weergaloos? Nogmaals: ik vind een miljoen salaris dan wel heel erg hoog ingezet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verafgoden John niet dan valt het niet zo tegen als hij niet komt of niet meer presteert . Kuijt Kazim en dan is er ook nog ruimte voor Boeitius en een ander goedkopere jeugd speler |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: 2 werkers, te weinig doelpunten om kampioen te worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk het niet. Hangt er helemaal vanaf wat je op tien zet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verafgoden doe je geen enkele speler,maar ik zou zeer content zijn met zijn komst. Nu ben ik ook wel ff klaar. gewoon afwachten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo is het. Heerlijk, een deadline. Anders de hele zomer een Guidetti-soap, nee bedankt.
Nog even 2 weken afwachten, daarna duidelijkheid. Top. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2015 - 20:05 schreef MMM het volgende:[..] Zo is het. Heerlijk, een deadline. Anders de hele zomer een Guidetti-soap, nee bedankt. Nog even 2 weken afwachten, daarna duidelijkheid. Top. Daar geloof ik dus niks van ! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz