|
|
legrande
|
|
|
En hij maar zeggen dat feyenoord in zijn hart zit. Vorig jaar wilde hij zo graag verhuurd worden aan feyenoord en nu perst hij het uit. Als hij echt wil komt hij voor dat miljoen en misschien dan nog een clausule in zijn contract. Meer dan 25 goals of bij kampioenschap of bij goede verkoop. Komt hij met de normale premies en eventueel reclame toch zeker op 1.25 miljoen dat is toch heel veel voor een speler die op de periode bij ons na heel heel erg weinig heeft laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst maar eens afwachten. Daarna brand ik m wel af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou, kans dus klein dat hij komt. Prima, graag of niet. Beetje Guidetti moe.
Doei. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, t erge is dat het niet eens aan hem ligt, maar juist aan de media. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qua nieuws niet inderdaad. Maar hij/zijn zaakwaarnemer zijn geldwolven, treurig. Aanbieding van Feyenoord is prima voor iemand die jaren niets gepresteerd heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar, we weten niet of t waar is of niet.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geloof het wel. Maar we wachten af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar stel...1.2 miljoen salaris bieden voor iemand die al 3 jaar verdomde weinig heeft laten zien. Ik vind dat van Geel hierin veel te ver gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:Maar stel...1.2 miljoen salaris bieden voor iemand die al 3 jaar verdomde weinig heeft laten zien. Ik vind dat van Geel hierin veel te ver gaat. Dat is dan ook niet geboden, dus kun je weer tevreden over Van Geel zijn. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Er zal wel weer een zaakwaarnemer achter zitten die zijn eigen zakken even flink wil vullen , over Feyenoords en John's rug. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 08:23 schreef Tjabba het volgende:Er zal wel weer een zaakwaarnemer achter zitten die zijn eigen zakken even flink wil vullen , over Feyenoords en John's rug. Ongetwijfeld, maar die zaakwaarnemer handelt voor hem, dus zal toch ook wel zijn opdrachten uitvoeren. Voetballers zijn natuurlijk geen schattige knulletjes en zaakwaarnemers geen haaien. Als ze dat zijn, zijn ze dat in opdracht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volgens Stouten (Rijnmond) wil Feyenoord/van Geel zo ver gaan. Journaille weliswaar, daarom 'stel'... Maar goed, elke dag zal wel weer een andere journalistieke waarheid rond deze soap brengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kazim sowieso transfervrij overnemen, kun je 'm altijd alsnog verkopen! Is hij verlost van Turkije en dat is 'm gegund! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kan dit topic nu niet beter gesloten worden? Of de kop wijzigen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het Officiële Non Guidetti topic bedoel je? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Tekengeld in zijn reet.1 miljoen is al veels te veel vuile kapitalist |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ja joh.. mischien komt ie wel voor een ton. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: We zien het wel. Ik hoop nog steeds dat hij volgend jaar bij ons speelt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Waarom zou je dat doen? Ik vind het nog steeds een geweldige speler, we hebben een prachtig jaar met hem gehad. Er staan wel meer spelers hier met een topic waar Held! bij staat, die meer verdiend hebben bij Feyenoord en beduidend minder nuttig zijn geweest. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dan moet je er voor zorgen dat het hele beloningssysteem in het voetbal op de schop gaat. Alleen Guidetti eruit halen is erg kort door de bocht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
John Guidetti heeft volgens de Engelse tabloid Daily Star een contractaanbieding van Olympique Marseille ontvangen, dat de spits graag transfervrij wil inlijven. Slecht nieuws voor Feyenoord.
De Rotterdammers deden de aanvaller van Manchester City, die dit seizoen wordt verhuurd aan Celtic FC, ook al een aanbieding. Feyenoord heeft volgens RTV Rijnmond een contract ter waarde van circa één miljoen euro per jaar neergelegd bij de zaakwaarnemer van de Zweed. Naar verluidt eist Guidetti echter meer geld.
Marseille kan meer bieden, zo blijkt uit de gegevens van het Engelse boulevardmedium. Daily Star stelt dat de Fransen een weerzinwekkend salaris van 83 duizend euro per week (!) hebben aangeboden. Dat komt neer op 4,3 miljoen euro per jaar. Ook Celtic wil Guidetti graag overnemen van City, dat door de transfervrije status van Guidetti slechts een opleidingsvergoeding zal ontvangen. W
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kleine Zweedse etterbak. Houdt het legioen maandenlang emotioneel gegijzeld om vervolgens gewoon voor het geld te kiezen. Mag best, maar wek dan geen andere indrukken op. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heeft hij al getekend dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik moet kiezen tussen 4 of 1 per jaar. Ging ik ook naar Frankrijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die keuze is niet zo lastig nee, maar vooralsnog is dit ook maar een bericht uit de Engelse riooljournalistiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Logisch.. Had van Geel doortastender moeten zijn dan..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ok dan ook klaar mazzel.. Zapata? wolfswinkel? scorende middenvelder? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga even naar het cafe vragen water waar is over het bod van olm |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker optyfen als ie voor het geld gaat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ricky en Kalou halen... Allebei. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Wolfswinkel...Ik zou er voor gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Franse media nagelezen ik kan niets vinden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo is dat! Graag of niet , anders had ie zijn smoel moeten houden in het intervieuw met Rijnmond TV |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, dat kan in deze fase van het seizoen niet. Mocht het waar zijn, dan is dat gewoon een signaal dat Guidetti voor ons inmidels te hoog gegrepen is. Vermakelijk worden de discussies van supporters hier, die moeilijk gaan doen over een keuze tussen 3 jaar 4 of 3 jaar 1 miljoen. Idem Kuijt, maar dan 3 jaar geleden..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 16:18 schreef Els het volgende:[..] Nee, dat kan in deze fase van het seizoen niet. Mocht het waar zijn, dan is dat gewoon een signaal dat Guidetti voor ons inmidels te hoog gegrepen is. Vermakelijk worden de discussies van supporters hier, die moeilijk gaan doen over een keuze tussen 3 jaar 4 of 3 jaar 1 miljoen. Idem Kuijt, maar dan 3 jaar geleden..... Hoezo kan dat niet in deze fase van het seizoen. Dirk is toch ook vastgelegd.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blijkbaar was het altijd al te hoog gegrepen. Het is alleen verdomd irritant dat hij op de sentimenten blijft inspelen. En dat terwijl hij eerder de indruk wekte te begrijpen hoe het werkt bij voetballiefhebbers. Respectloos, blijkt achteraf.
Nogmaals. Voor de poen gaan mag, maar niet op deze manier. Vandaar dat ik hem graag wil nomineren voor "bokkelul van de week". Kudzweet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 16:18 schreef Els het volgende:[..] Nee, dat kan in deze fase van het seizoen niet. Mocht het waar zijn, dan is dat gewoon een signaal dat Guidetti voor ons inmidels te hoog gegrepen is. Vermakelijk worden de discussies van supporters hier, die moeilijk gaan doen over een keuze tussen 3 jaar 4 of 3 jaar 1 miljoen. Idem Kuijt, maar dan 3 jaar geleden..... Heeft niks met de keuze te maken Els! Hij wou zo graag terug naar Feyenoord! Heeft ie gezegd in dat intervieuw met RTV Rijnmond!! En dan weet je dat je minder gaat verdienen ... Dan had ie toen moeten zeggen : Ik ga voor het geld ipv Feyenoord! Dan ben je een eerlijke vent. |
|
|
|