BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 april 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet in deze fase van het seizoen. Dirk is toch ook vastgelegd..
maar die wilde gewoon per se.
Guidetti wil, maar niet ten koste van alles.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar die wilde gewoon per se.
Guidetti wil, maar niet ten koste van alles.
Duidelijk op die manier..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 april 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar die wilde gewoon per se.
Guidetti wil, maar niet ten koste van alles.
Had ie duidelijk kunnen maken bij dat intervieuw ! Kunnen we als supporters ook eens duidelijkheid krijgen.
Barabas
 Barabas - zondag 19 april 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heeft niks met de keuze te maken Els! Hij wou zo graag terug naar Feyenoord! Heeft ie gezegd in dat intervieuw met RTV Rijnmond!! En dan weet je dat je minder gaat verdienen ... Dan had ie toen moeten zeggen : Ik ga voor het geld ipv Feyenoord! Dan ben je een eerlijke vent.
Precies. Lijkt op het gedrag van een verwend jongetje.
Els
 Els - zondag 19 april 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet in deze fase van het seizoen. Dirk is toch ook vastgelegd..
Ander kostenplaatje en al lange tijd mee bezig. Je mag er vanuit gaan, dat je met een speler die al binnen is, er wel uitkomt als er nog maar beperkt zicht is op het budget van volgend seizoen. Dat is er met de rest van de aankopen niet. Je kunt Van Geel niets kwalijk nemen als er met bedragen van 4 miljoen gesmeten gaat worden. Daar kan Feyenoord niet tegenop.
Waarbij opgemerkt dat er alleen nog maar geruchten zijn uit zeer onbetrouwbare bronnen.
Els
 Els - zondag 19 april 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Precies. Lijkt op het gedrag van een verwend jongetje.
Noem mij eens een voetballer van 17+ die niet aan die omschrijving voldoet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:51 schreef Els het volgende:

[..]

Ander kostenplaatje en al lange tijd mee bezig. Je mag er vanuit gaan, dat je met een speler die al binnen is, er wel uitkomt als er nog maar beperkt zicht is op het budget van volgend seizoen. Dat is er met de rest van de aankopen niet. Je kunt Van Geel niets kwalijk nemen als er met bedragen van 4 miljoen gesmeten gaat worden. Daar kan Feyenoord niet tegenop.
Waarbij opgemerkt dat er alleen nog maar geruchten zijn uit zeer onbetrouwbare bronnen.
Dat laatste sowieso. Maar ik heb met Martin het idee dat het altijd te lang duurt. En dan zijn er andere kapers op de kust, en dan roepen de meesten dat het een geldwolf is. Maar wie kiest er nu voor 1 miljoen als je er elders 4,3 kan verdienen. Ik vind het logisch dat een transfervrije speler gejengeld vraagt. En die was toch wel overkomelijk..
Els
 Els - zondag 19 april 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso. Maar ik heb met Martin het idee dat het altijd te lang duurt. En dan zijn er andere kapers op de kust, en dan roepen de meesten dat het een geldwolf is. Maar wie kiest er nu voor 1 miljoen als je er elders 4,3 kan verdienen. Ik vind het logisch dat een transfervrije speler gejengeld vraagt. En die was toch wel overkomelijk..
De keuze tussen 1 of 4,3 miljoen is voor mij makkelijk, dan gaan veel van mijn principes en mijn loyaliteit het raam uit. Dat anderen ondanks zoveel geld toch betere mensen zijn dan ik, wil ik best geloven, maar je moet toch wel even bij jezelf te rade gaan of het waar is. En of je het recht hebt om het anderen op te leggen. Ik heb veel een vaak kritiek op Van Geel, maar in dit geval niet. Het spel is nog gaande, er is nergens wat getekend en dat kan je ook niet van hem verwachten. Feyenoord heeft duidelijk gemaakt dat ze graag willen dat hij naar Feyenoord komt. Van Geel is afgereisd naar Schotland en heeft hem een openingsbod gedaan. We zien wel hoe het loopt. Ik hoop dat Guidetti naar Feyenoord komt, maar vorig jaar was Van Geel meer te verwijten dan dit jaar. Hoe het ook loopt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 april 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Ik denk dat het verhaal vorig jaar uiteindelijk ook anders was dan grotendeels in de media vermeldt werd.
Maar dat is gissen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 april 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Guidetti heeft niet nagelaten om te lonken naar Feyenoord.
Doe je -normaal gesproken- niet als je weet wat het plafond van zo'n club is.
Els
 Els - zondag 19 april 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:21 schreef FR-Henk het volgende:
Guidetti heeft niet nagelaten om te lonken naar Feyenoord.
Doe je -normaal gesproken- niet als je weet wat het plafond van zo'n club is.
Want jij hebt het definiteve antwoord al?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 april 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Nee, niemand.
Els
 Els - zondag 19 april 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:26 schreef FR-Henk het volgende:
Nee, niemand.
Oh, opmerkelijk, want uit jouw oordelen is vaak de suggestie te trekken dat jij het allemaal al weet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:55 schreef Els het volgende:

[..]

De keuze tussen 1 of 4,3 miljoen is voor mij makkelijk, dan gaan veel van mijn principes en mijn loyaliteit het raam uit. Dat anderen ondanks zoveel geld toch betere mensen zijn dan ik, wil ik best geloven, maar je moet toch wel even bij jezelf te rade gaan of het waar is. En of je het recht hebt om het anderen op te leggen. Ik heb veel een vaak kritiek op Van Geel, maar in dit geval niet. Het spel is nog gaande, er is nergens wat getekend en dat kan je ook niet van hem verwachten. Feyenoord heeft duidelijk gemaakt dat ze graag willen dat hij naar Feyenoord komt. Van Geel is afgereisd naar Schotland en heeft hem een openingsbod gedaan. We zien wel hoe het loopt. Ik hoop dat Guidetti naar Feyenoord komt, maar vorig jaar was Van Geel meer te verwijten dan dit jaar. Hoe het ook loopt.
Maar ook in zake Guidetti was ie afgelopen jaar minder slagvaardig en dat zie ik nu weer gebeuren. Ik kan me overigens ook biet voorstellen dat PSG dat salaris geboden heeft das meer als het dubbele dan dat ie nu bij City verdiend..
1 mei weten we alles wat John aangaat..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 april 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:29 schreef Els het volgende:

[..]

Oh, opmerkelijk, want uit jouw oordelen is vaak de suggestie te trekken dat jij het allemaal al weet.
Dan raad ik je bij deze af suggesties te trekken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 17:57 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat het verhaal vorig jaar uiteindelijk ook anders was dan grotendeels in de media vermeldt werd.
Maar dat is gissen.
Zou goed kunnen..
Barabas
 Barabas - zondag 19 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Los van de geldkwestie: Als je toch al weet dat je voor de poen gaat, waarom dan al die vrijages met onze club? Puur om meer te vangen.... over onze rug. Hij heeft al die fans en Feyenoord -supporters steeds voorgelogen. Kun je nog zo leuk tegen een bal aan trappen; zo ga je niet met mensen om. Kudzweet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 18:47 schreef Barabas het volgende:
Los van de geldkwestie: Als je toch al weet dat je voor de poen gaat, waarom dan al die vrijages met onze club? Puur om meer te vangen.... over onze rug. Hij heeft al die fans en Feyenoord -supporters steeds voorgelogen. Kun je nog zo leuk tegen een bal aan trappen; zo ga je niet met mensen om. Kudzweet.
Maar weet jij alle ins en outs Bas. Logisch dat iemand die transfervrij is tekengeld vraagt. We kunnen allemaal speculeren en of afbranden dat het een geldwolf is, maar we weten met zijn alle waarschijnlijk nog niet eens de helft..
Barabas
 Barabas - zondag 19 april 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 16:52 schreef Els het volgende:

[..]

Noem mij eens een voetballer van 17+ die niet aan die omschrijving voldoet.
Eeeeeh.... John Terry? Ties Evers? Alireza Jahanbaksh?

Je mist het punt.
Barabas
 Barabas - zondag 19 april 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 19:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar weet jij alle ins en outs Bas. Logisch dat iemand die transfervrij is tekengeld vraagt. We kunnen allemaal speculeren en of afbranden dat het een geldwolf is, maar we weten met zijn alle waarschijnlijk nog niet eens de helft..
Natuurlijk weet ik die niet, maar daar gaat het niet om. Hij krijgt de aanbieding waar hij om gevraagd heeft: Een ultieme voor Feyenoord! Als hij vervolgens, om de poen, elders tekent dan weet ik echter wél genoeg om te zeggen dat hij ons, het Legioen, gebruikt heeft. Wat hij ZELF al over onze club geroepen heeft.... dus los van alle verzinsels van het journaille. Daarmee creëert hij verwachtingen en dan blijkt poen ineens veel mooier dan de club?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 19:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik die niet, maar daar gaat het niet om. Hij krijgt de aanbieding waar hij om gevraagd heeft: Een ultieme voor Feyenoord! Als hij vervolgens, om de poen, elders tekent dan weet ik echter wél genoeg om te zeggen dat hij ons, het Legioen, gebruikt heeft. Wat hij ZELF al over onze club geroepen heeft.... dus los van alle verzinsels van het journaille. Daarmee creëert hij verwachtingen en dan blijkt poen ineens veel mooier dan de club?
Je krijgt een aanbieding van een werkgever die je de helft bied wat je nu verdient. Zou jij volmondig ja zeggen. Ik zou er ook goed over na willen denken. Overigens vind ik de aanbieding netjes van Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 april 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Plus, je hebt ooit een blessure gehad. Die bijna einde carrière betekende.
Hoeveel risico naar onafhankelijkheid wil je nog nemen dan?
sevillana
 sevillana - zondag 19 april 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 april 2015 - 21:26 schreef Els het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Ik vind het nog steeds een geweldige speler, we hebben een prachtig jaar met hem gehad. Er staan wel meer spelers hier met een topic waar Held! bij staat, die meer verdiend hebben bij Feyenoord en beduidend minder nuttig zijn geweest.
ben ik, gedeeltelijk, wel met je eens Els, maar een fors bedrag als tekengeld eisen los nog van een behoorlijk salaris terwijl je eigenlijk een seizoen lang weinig tot niets presteert gaat mij net iets te ver
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - zondag 19 april 2015 - 20:36   quote  deeplink  
veel woorden, geen daden
G-child
 G-child - maandag 20 april 2015 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 20:36 schreef alexis gonzalez het volgende:
veel woorden, geen daden
Genoeg daden in het shirt van Feyenoord. Veel woorden door media en populisten.
Zelden lezen wij maar feitelijke waarheden rondom transfers en salaris aspecten.
We horen het 1 mei toch wel?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 april 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Heb ik nou gelezen dat Olympic Marseille viervoud van Feyenoord heeft geboden...? Dan gaat hij daar vast naar toe, tenzij hij niet naar Frankrijk wil, en of er geen sportieve toekomst ziet...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 april 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Voor hem is Feyenoord denk ik juist heel verstandig een stapje terug (nou ja terug...) te doen, om over een of twee jaar een forse stap voorwaarts te doen... Hij kan Wijnaldum als voorbeeld nemen.. die deed ook een stapje terug (naar pisvee) om vervolgens na een paar jaar ervaring op te doen, wellicht een mooie transfer gaat krijgen.... Hij moet nu toch ook wel een keer weten dat hij moet spelen... Die "garantie" heeft hij bij ons wellicht wel... bij een "hogere" club is dat nog maar de vraag... plus dat hij de Coolsingel toch ook wel een keer wil meemaken (wie niet!)... Zou hij naar Rotterdam komen? Ik zou het wel doen als ik hem was: investeren in de toekomst, maar ik denk dat hij voor het geld gaat....., waar ik ook nog wel een keer in kan komen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Dat geleuter.... doe maar liever een ander!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 april 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Ik had het niet over zijn leuter!!
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - maandag 20 april 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Van een held naar Ik wil te veel geld!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 april 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 10:09 schreef Arie.Klooster het volgende:
Voor hem is Feyenoord denk ik juist heel verstandig een stapje terug (nou ja terug...) te doen, om over een of twee jaar een forse stap voorwaarts te doen... Hij kan Wijnaldum als voorbeeld nemen.. die deed ook een stapje terug (naar pisvee) om vervolgens na een paar jaar ervaring op te doen, wellicht een mooie transfer gaat krijgen.... Hij moet nu toch ook wel een keer weten dat hij moet spelen... Die "garantie" heeft hij bij ons wellicht wel... bij een "hogere" club is dat nog maar de vraag... plus dat hij de Coolsingel toch ook wel een keer wil meemaken (wie niet!)... Zou hij naar Rotterdam komen? Ik zou het wel doen als ik hem was: investeren in de toekomst, maar ik denk dat hij voor het geld gaat....., waar ik ook nog wel een keer in kan komen...
Waarom zou ie voor het geld gaan. Heeft ie al genoeg gekregen afgelopen jaren ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Meer Meer Meer.........
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - maandag 20 april 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Geen daden maar woorden, laat het hem maar lekker uitzoeken met zijn zaakwaarnemer!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Afwachten tot 1 mei alexis, dan weten we alles..
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - maandag 20 april 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:27 schreef RenatoBos het volgende:
Afwachten tot 1 mei alexis, dan weten we alles..
Denk niet dat hij komt renato, aangezien hij niet voor 1 mei van alle clubs die geintreseerd zijn een aanbod heeft gehad.

Als je dan zo graag terug wil had het al lang rond kunnen zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:29 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

Denk niet dat hij komt renato, aangezien hij niet voor 1 mei van alle clubs die geintreseerd zijn een aanbod heeft gehad.

Als je dan zo graag terug wil had het al lang rond kunnen zijn.
Heb nu ook mijn twijfels bij zijn komst, wat ik oprecht jammer zou vinden. Hoop dat hij zich realiseert dat ie bij Feyenoord zich wederom in de kijkers kan spelen om daarna weer de volgende stap kan maken in zijn carriere. Bij de 'grote' clubs gaat ie echt niet spelen en beland ie op de bank denk ik.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - maandag 20 april 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Ja maar 2de klas engeland heeft nog meer budget dan nederland als je dat tegenwoordig hoord.

het is eieren voor zn geld kiezen.

Als je zo graag wil kan je voor dat bedrag wel komem met een eventueel salaris verhoging
per jaar of prestatie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:41 schreef alexis gonzalez het volgende:
Ja maar 2de klas engeland heeft nog meer budget dan nederland als je dat tegenwoordig hoord.

het is eieren voor zn geld kiezen.

Als je zo graag wil kan je voor dat bedrag wel komem met een eventueel salaris verhoging
per jaar of prestatie
John weet wat Feyenoord betaalt, dus daar zal ie, mits die dolgraag naar Feyenoord wilt, mee moeten leven.mspelen gaat ie bij ons in ieder geval wel doen. Dat ie tekengeld wilt begrijp ik ook, daar heeft ie een zaakwaarnemer voor (helaas). Als ie werkelijk dat kan brengen wat ie eerder heeft laten zien verdient ie wel een bonus. Zie die bonus dan maar als tekengeld maar wel achteraf. Eerst laten zien of je nog wel,presteert..
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Genoeg gepraat.... Geen woorden maar daden!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 13:17   quote  deeplink  
2j0ie4p.jpg
sportverteller
 sportverteller - maandag 20 april 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Natuurlijk is het niet gek dat John Guidetti tekengeld vraagt als transfervrije speler. Zo werkt het nu eenmaal in de voetbalwereld. Ook zijn zaakwaarnemer kan er belang bij hebben, omdat zij vaak een percentage krijgen van het salaris en/of de transfersom. Als het allemaal waar is wat de media schrijven, en ik zou bijna zeggen dat ik daar op voorhand niet van uit ga, dan begrijp ik de onderhandelingsactie van John Guidetti en begrijp ik ook dat zo'n jonge knul gaat voor een zo hoog mogelijk jaarsalaris. Waar ik echter wel moeite mee heb is dat geouwehoer over het terug willen keren op de oude nest, dat Feyenoord hun grote liefde is, of, dat de cirkel weer rond is (brrr...). Dan roepen deze spelers het over zich zelf af dat ze negatief bejegend worden als blijkt dat de liefde toch niet zo ver gaat. Dat financiële belangen prefereren.

Dus nogmaals: Begrijpen doe ik het allemaal, maar stop dan met die onzinverhalen. Doe je dat niet als speler, dan is het net zo begrijpelijk dat supporters je ongenadig neersabelen, omdat zij zich dan op hun beurt terecht belazerd voelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 april 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom zou ie voor het geld gaan. Heeft ie al genoeg gekregen afgelopen jaren ...
Dat jij, als Dagobert Duck, ons moet vragen waarom een rijke stinkerd nog meer, meer, meer wil....? Dat snap ik weer niet...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 13:28   quote  deeplink  
👀😂
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 april 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Ach, het zal idd. wel het onderhandelspelletje zijn. Ik weet niet of we nou blij met hem moeten zijn of niet. Mijn hart zegt dat we hem wel moeten halen, maar mijn verstand zegt dat we het juist niet moeten doen, omdat het geld over de balk is.... Dat we onze plek moeten kennen en dat we niet veel hebben en dus ook niet snobistisch gedrag kunnen tolereren... Als hij komt, staat het jeugd in de weg. Of is dat dan topsport?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Volg je hart Arie..

Iedere aankoop staat jeugd in de weg. Voorin in de jeugd is er niet echt veel aanwezig momenteel wat naar het eerste zou door kunnen stromen..
piet de paler
 piet de paler - maandag 20 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Oproep voo dhr J Guidetti, kom zelf eens naar buiten wat het probleem nu is.
Je staat voor oprechtheid en geen blad voor de mond dus come on
Omekees
 Omekees - maandag 20 april 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Die hele Guidetti soap mag wel eens een keer klaar zijn nu. Graag of niet en als ik Feyenoord was zou ik hem weigeren zon belachelijk hoog salaris te geven. Laat dan Kazim blijven voor een veel mnder salaris en haal er 1 bij.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 april 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 13:32 schreef RenatoBos het volgende:
Volg je hart Arie..

Iedere aankoop staat jeugd in de weg. Voorin in de jeugd is er niet echt veel aanwezig momenteel wat naar het eerste zou door kunnen stromen..
Hoe lang zal Schuurman nodig hebben....? Wie weet staat Guidetti's komst zijn ontwikkeling in de weg.... Dat zou zonde zijn... van het talent van Schuurman èn van de investering in Guidetti...
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Schuurman is een aanvallende middenvelder.
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 16:33   quote  deeplink  
WIJ LEIDEN GEEN TOPSPITSEN OP!!!

En ook niets wat daar qua talent net onder zit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0549011