BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - vrijdag 01 mei 2015 - 11:21   quote  deeplink  
laat gaan die gozer , hij verkiest geld dus lekker laten gaan , richt je pijlen maar op kramer
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 01 mei 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:21 schreef kenny het volgende:
laat gaan die gozer , hij verkiest geld dus lekker laten gaan , richt je pijlen maar op kramer
En die kost? Ook 2-3 miljoen?
Zie ik liever guidetti, is technisch beter en niet zo stijf
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:20 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

Te laat voor? Koffie wordt koud?

Ik vind dat we dit jaar optijd de selectie bij elkaar moeten hebben, maar om dat nu al te realiseren is lastig aangezien veel competities nog bezig zijn en speler vaak dan nog niets bekend maken
Resultaten vanuit het verleden zeggen genoeg, de afgelopen seizoenen heeft dat ons aardig wat punten gekost. Als je de mogelijkheid hebt om toe te slaan doe het dat eens. Kuyt is een mooi voorbeeld toch..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:23 schreef alexis gonzalez het volgende:

[..]

En die kost? Ook 2-3 miljoen?
Zie ik liever guidetti, is technisch beter en niet zo stijf
Ik ook..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:21 schreef kenny het volgende:
laat gaan die gozer , hij verkiest geld dus lekker laten gaan , richt je pijlen maar op kramer
Wat zou jij doen als je bij een andere werkgever 3,5 miljoen krijgt aangeboden om te komen, en een ander wilt je dat niet betalen..(?)
John1
 John1 - vrijdag 01 mei 2015 - 11:45   quote  deeplink  
De transfersom voor Toornstra lag op ongeveer 3,5 miljoen (http://www.fr-fans.nl/nieuws/jens-toornstra-voor-vier-jaar-naar-feyenoord-13023/). Ook de transfersom voor Bilal Basaçikoglu lag op ongeveer 3,5 miljoen (http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/13247/basacikoglu-over-eigen-transfersom-het-is-veel-geld-dat-zeker-.html)

Maar 3,5 miljoen voor Guidetti is teveel. De lichtgewicht van Geel legt liever Kazim vast. Ach misschien weet hij er nog wel een paar in de categorie Khalid Boulahrouz, Luke Wilkshire of Manu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door John1 --
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Jammer maar er zijn grenzen, je kan niet met bakken het geld de deur uit smijten. Hij zal zich eerst nog moeten bewijzen en gegronde twijfel is altijd nog aanneembaar. Ook moet je denken aan de verhoudingen binnen je elftal, hoe moeten bepaalde spelers zich voelen als je over je gestelde grenzen gaat voor Guidetti terwijl je dit voor hun niet deed?

Nogmaals jammer maar zover aardig te volgen vind ik en ga er maar vanuit dat dit definitief gedaan is.
twitch
 twitch - vrijdag 01 mei 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Feyenoord kan hem nog geen €50.000,- per week betalen toch..
Aankoop bedrag zou nog kunnen maar er gaan bericht dat Guidetti €82.000,- per week kan gaan verdienen..
Hij negeert Feyenoord na een bod van €22.000,- per week...
Dus richt je pijlen ergens anders op en laat de scouting een keer iemand zoeken
Want het enige spelers die ik zie komen komen aangewandeld of is eigen jeugd..
Of komt uit de eigen competitie.. Schiet niet echt op zo
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:55 schreef VVout het volgende:
Jammer maar er zijn grenzen, je kan niet met bakken het geld de deur uit smijten. Hij zal zich eerst nog moeten bewijzen en gegronde twijfel is altijd nog aanneembaar. Ook moet je denken aan de verhoudingen binnen je elftal, hoe moeten bepaalde spelers zich voelen als je over je gestelde grenzen gaat voor Guidetti terwijl je dit voor hun niet deed?

Nogmaals jammer maar zover aardig te volgen vind ik en ga er maar vanuit dat dit definitief gedaan is.
3,5 miljoen voor een spits noem ik geen bakken met geld. Twijfel is aanwezig dat snap ik maar laat dat dan in je contract opnemen, iets met prestatieloon. En wat de verhoudingen binnen je elftal betreft volg ik je niet zo, ze gaan hem geen 3,5 miljoen per jaar betalen he. Van geel heeft hem net iets meer dan een miljoen geboden en dat is voor onze begrippen toch niet absurt..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:56 schreef twitch het volgende:
Feyenoord kan hem nog geen €50.000,- per week betalen toch..
Aankoop bedrag zou nog kunnen maar er gaan bericht dat Guidetti €82.000,- per week kan gaan verdienen..
Hij negeert Feyenoord na een bod van €22.000,- per week...
Dus richt je pijlen ergens anders op en laat de scouting een keer iemand zoeken
Want het enige spelers die ik zie komen komen aangewandeld of is eigen jeugd..
Of komt uit de eigen competitie.. Schiet niet echt op zo
Scouting en zoeken, tja......
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Was 800.000 niet de gestelde loongrens, dus voor iemand die zich weer opnieuw moet gaan bewijzen ga je er gelijk maar over. Dan zie ik Guidetti ook noch niet akkoord gaan voor dat miljoen.

Kijk maar eens naar de bedragen die twitch noemt, daar kom je bij 50.000 per week op 2,6 Miljoen per jaar en hij schijnt er elders zelfs nog meer te kunnen vangen. Ga je dan gewoon eens eerlijk afvragen of je dit kan aangaan, voor mij duidelijk onmogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door VVout --
twitch
 twitch - vrijdag 01 mei 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Lees het hele bericht aub.. 22.000 per week was het bod van van Geel...
Voor Feyenoord is dat wel de max maar verder in Europa is dat een lachertje
twitch
 twitch - vrijdag 01 mei 2015 - 12:09   quote  deeplink  
En Clasie zit ook boven het miljoen al hoor .. 1,2 meen ik is de max.
Voor belastingen hahaha
kenny
 kenny - vrijdag 01 mei 2015 - 12:10   quote  deeplink  
ik zie hem ook graag komen maar niet voor zijn looneisen , daarbij is er geen enkele garantie dat hij weer zijn oude niveau kan halen ,
daarbij is hij toch niet de enigste spits op aarde er zijn er zat bijvoorbeeld kramer die schiet er bij een hekkesluiter al 17 + in laat staan bij ons , vind hem echt niet minder als guidetti en het risico minder groot
Appie53
 Appie53 - vrijdag 01 mei 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 12:08 schreef twitch het volgende:
Lees het hele bericht aub.. 22.000 per week was het bod van van Geel...
Voor Feyenoord is dat wel de max maar verder in Europa is dat een lachertje
En dat voor een balletje trappen.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 01 mei 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je bij een andere werkgever 3,5 miljoen krijgt aangeboden om te komen, en een ander wilt je dat niet betalen..(?)
Geld zeg niet alles ik heb van baan gewisseld voor bijna 2x zoveel salaris, achteraf gezien had ik dat dus nooit moeten doen.

Maarja spijt komt altijd telaat.

Karma is a bitch he guidetti
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 01 mei 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Onze Zweedse vriend beëindigd zijn carrière voordat ie er 1 heeft gehad.
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 12:08 schreef twitch het volgende:
Lees het hele bericht aub.. 22.000 per week was het bod van van Geel...
Voor Feyenoord is dat wel de max maar verder in Europa is dat een lachertje
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 12:09 schreef twitch het volgende:
En Clasie zit ook boven het miljoen al hoor .. 1,2 meen ik is de max.
Voor belastingen hahaha
Doe ik ook. Je opende met Feyenoord kan hem nog geen 50.000 € betalen toch.

Clasie is ook een uitzondering en een verstandige jongen van de club en ze wisten wat ze aan hem hadden.

Door het afsluiten van een langlopend contract tot 2018 heeft Feyenoord een goede uitgangspositie om een leuke transfersom te vragen en hiervoor waren ze berijd de gestelde loongrens te overschrijden uit waardering voor Clasie zijn inzicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door VVout --
FastEddy
 FastEddy - vrijdag 01 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Volgens een Portugese krant komt het nieuws van de Telegraaf n willen ze 1 miljoen salaris betalen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 12:05 schreef VVout het volgende:
Was 800.000 niet de gestelde loongrens, dus voor iemand die zich weer opnieuw moet gaan bewijzen ga je er gelijk maar over. Dan zie ik Guidetti ook noch niet akkoord gaan voor dat miljoen.

Kijk maar eens naar de bedragen die twitch noemt, daar kom je bij 50.000 per week op 2,6 Miljoen per jaar en hij schijnt er elders zelfs nog meer te kunnen vangen. Ga je dan gewoon eens eerlijk afvragen of je dit kan aangaan, voor mij duidelijk onmogelijk.
Zijn van Geel zijn eigen woorden toch dat ie tot het uiterste wilt gaan. Laat ie vooralsnog niet zien..
Borie
 Borie - vrijdag 01 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Wrm hebben jullie het de hele tijd over kramer hij is net zo goed als te vrede
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zijn van Geel zijn eigen woorden toch dat ie tot het uiterste wilt gaan. Laat ie vooralsnog niet zien..
Wat is zijn definitie dan van het uiterste of er over?
G-child
 G-child - vrijdag 01 mei 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:31 schreef Borie het volgende:
Wrm hebben jullie het de hele tijd over kramer hij is net zo goed als te vrede
En welk vergelijkingsmodel heb jij daar op losgelaten dan?
Tevrede is net zo goed als Kazim!
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Tevrede is net zo goed als Kazim ???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Wat is zijn definitie dan van het uiterste of er over?
Blijkbaar minder dan 1 miljoen salaris en 3,5 miljoen "afkoopsom", tja dan haal je nergens een goede spits voor..
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Blijkbaar minder dan 1 miljoen salaris en 3,5 miljoen "afkoopsom", tja dan haal je nergens een goede spits voor..
Daar hebben we dus ook een reuze probleem, beschikbaar budget versus de huidige gangbare waanzinnige lonen die geboden worden. Om enigszins beter mee te doen zou een groter stadion iets helpen anders ga je gewoon Twente achterna. Enigste wat je nu kan doen is keer op keer het beste uit je jeugd halen en hopen dat je af en toe eens een kansloze speler uit het slob trekt. Guidetti heeft blijkbaar nog mogelijkheden genoeg en daardoor geen haalbare kaart. Jammer dus en verder kijken.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 01 mei 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Van rotterdamse held, naar portugal voor het geld
van geil
 van geil - vrijdag 01 mei 2015 - 14:23   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Daar hebben we dus ook een reuze probleem, beschikbaar budget versus de huidige gangbare waanzinnige lonen die geboden worden. Om enigszins beter mee te doen zou een groter stadion iets helpen anders ga je gewoon Twente achterna. Enigste wat je nu kan doen is keer op keer het beste uit je jeugd halen en hopen dat je af en toe eens een kansloze speler uit het slob trekt. Guidetti heeft blijkbaar nog mogelijkheden genoeg en daardoor geen haalbare kaart. Jammer dus en verder kijken.
Goed punt. Maar laat dan ff duidelijk weten niet verder te willen onderhandelen met hem als je niet toe kan geven aan die eisen, kunnen we verder in de hoofdklasse rondspeuren naar haalbare spelers..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Buik vol.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 mei 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Tja, als hij daar inderdaad 3,5 miljoen tekengeld kan vangen, kan ik het hem niet kwalijk nemen dat hij daarvoor gaat.

Hij heeft de 'termijn' van 1 mei laten verlopen. Lijkt me beter als Feyenoord nu maar eens definitief een streep door zijn naam zet. Zit er blijkbaar niet in. Op zoek naar alternatief die voor minder te halen is.
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:
Buik vol.
Begin net aan mijn bratwürst, nog plaats over :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door VVout --
Milo
 Milo - vrijdag 01 mei 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Next! had goede hoop maar na vandaag ben ik er wel klaar mee! het gaat je goed.....
tomson
 tomson - vrijdag 01 mei 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:31 schreef Borie het volgende:
Wrm hebben jullie het de hele tijd over kramer hij is net zo goed als te vrede
Ja weet ik eigenlijk ook niet. Fikkie is vast niet het enige hondje wat er rondloopt. Maar even terzijde : jouw nick, is dat Borie zoals in het Surinaams, of toch iets anders ?
ar
 ar - vrijdag 01 mei 2015 - 17:59   quote  deeplink  
I'M FEYENOORD TILL THEY PAY!
I'M FEYENOORD TILL THEY PAY!
Helemaal goed..prima
Maar geen woord meer over Feyenoord dus.
next.
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Als ie dat nog één keer zecht, een banaan tot aan zijn adamsappel.
ar
 ar - vrijdag 01 mei 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Da's toch niet ver genoeg VVout
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 18:26 schreef ar het volgende:
Da's toch niet ver genoeg VVout
Is toch een gewurm hoor zo vanuit zijn ster naar boven.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Zo praat je over je oudspelers, netjes hoor mannen, stelletje neppers, om te kotsen. Ze zouden bij jullie een hele tros in je kanaal moeten proppen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 mei 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:45 schreef John1 het volgende:
De transfersom voor Toornstra lag op ongeveer 3,5 miljoen (http://www.fr-fans.nl/nieuws/jens-toornstra-voor-vier-jaar-naar-feyenoord-13023/). Ook de transfersom voor Bilal Basaçikoglu lag op ongeveer 3,5 miljoen (http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/13247/basacikoglu-over-eigen-transfersom-het-is-veel-geld-dat-zeker-.html)

Maar 3,5 miljoen voor Guidetti is teveel. De lichtgewicht van Geel legt liever Kazim vast. Ach misschien weet hij er nog wel een paar in de categorie Khalid Boulahrouz, Luke Wilkshire of Manu.
Hahaha ik las net 2,5 voor 2 jaar..
Kan Kazim voorlopig nog wel met zijn bentley door Capelle touren.
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 01 mei 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 20:31 schreef RenatoBos het volgende:
Zo praat je over je oudspelers, netjes hoor mannen, stelletje neppers, om te kotsen. Ze zouden bij jullie een hele tros in je kanaal moeten proppen..
Heb hier al vaker geconstateerd dat het onmogelijk is om een held te zijn en te blijven.

Kuyt,
Van Hanegem,
Van Hooijdonk,
Guidetti...

Je verdiensten voor de club in het verleden, spelen niet meer mee als de tijd het heeft gewist. Wat je op dat moment uitkraamt bepaalt of je beter kunt oprotten of niet. Doet mij ook vaak pijn om te lezen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 20:49 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Heb hier al vaker geconstateerd dat het onmogelijk is om een held te zijn en te blijven.

Kuyt,
Van Hanegem,
Van Hooijdonk,
Guidetti...

Je verdiensten voor de club in het verleden, spelen niet meer mee als de tijd het heeft gewist. Wat je op dat moment uitkraamt bepaalt of je beter kunt oprotten of niet. Doet mij ook vaak pijn om te lezen.
Onbegrijpelijk hoe hij word afgezeikt. Een hattrick tegen Ajaks, zo iemand verdiend een standbeeld..
Ben benieuwd als Kuyt word gepresenteerd of ze ook nog geldwolven schreeuwen of dat ze staan te juichen. Farizeeers zullen het laatste doen..
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Moet ie niet van die rare uitspraken doen, ik heb respect voor zijn prestatie geleverd dat éne seizoen maar niet over zijn manier van doen nu.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 22:12 schreef VVout het volgende:
Moet ie niet van die rare uitspraken doen, ik heb respect voor zijn prestatie geleverd dat éne seizoen maar niet over zijn manier van doen nu.
Welke rare uitspraken dan...laat je niet gek lullen VV, hij heeft toch niet gezegd dat ie aankomend seizoen terugkomt of wel dan..(?)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Liever gelukkig, dan geld.
Dat soort dingen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Gelijk heeft ie vind ik ook..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Komt ie niet hoop ik dat ie daar gelukkig word..
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Hij zoekt het maar uit, Feyenoord till I die...
ar
 ar - vrijdag 01 mei 2015 - 23:06   quote  deeplink  
Al dat geblaat,beetje de supporters lekker maken met dat interview.
Zeg dan gewoon dat het op de korte termijn er niet in zit maar....? prima.
Ik vindt het gewoon weer jammer.dooie mus verhaal gezeik.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 01 mei 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Streep er door, kan me voorstellen dat je voor zo'n bedrag zwicht. van Geel nu snel een andere spits zoeken: Kramer, Haller??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0591320