BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dr love
 dr love - vrijdag 01 mei 2015 - 23:32   quote  deeplink  
Sporting Portugal is echt ziek om guidetti te nemen jongen komt op alle fronten re kort
De top heeft hij gefaald moest een flinke stap terug speelt bij celtic kan het daar ook niet waarmaken het enige wat hij kan is de boel opzwepen met z.n kinderhandje waar de feyenoord suporters op geilt.
tomson
 tomson - vrijdag 01 mei 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:38 schreef netsurfer het volgende:
Tja, als hij daar inderdaad 3,5 miljoen tekengeld kan vangen, kan ik het hem niet kwalijk nemen dat hij daarvoor gaat.

Hij heeft de 'termijn' van 1 mei laten verlopen. Lijkt me beter als Feyenoord nu maar eens definitief een streep door zijn naam zet. Zit er blijkbaar niet in. Op zoek naar alternatief die voor minder te halen is.
Diplomatiek uitgedrukt en wat ik ook zo ongeveer dacht. Maar ja dit heb je met voetballers die zijn opgegroeid bij een voetbal multinational als Manchester City. Hij was gewoon een lekker aanwezig mannetje die ook nog eens super met media en publiek kon omgaan en kon zijn image ook nog eens met een dot doelpunten ( tegen de juiste tegenstanders) kracht bijzetten. Het was aan t legioen om m op de schouders te nemen, hem als een koning te behandelen. En nu waren we weer zo dom, naïef en voetbal romantisch om te denken dat hij zijn in de toekomst zijn geluk daar wel weer aan zou willen verbinden. Althans ik probeer me te verplaatsen in een ventje van 16 die zijn naam op zn shirtje heeft, uren staat te wachten voor een handtekening en de poster op zijn kamertje heeft... Voor mij is geen speler ooit groter dan Feyenoord. Het was wat hem betreft meer hoop en twijfel dan gunstige prognoses. Want het jaar in de Kuip was ook zijn enige "golden year". Dan is de keuze voor het snelle geld ook de enige reële optie voor hem, want hij heeft 0,0 garantie dat er ooit nog zo'n jaar voor hem inzit. Em als vGeel er over 2 jaar nog zit en t was weer niks nou vul de rest zelf maar in :)
tomson
 tomson - vrijdag 01 mei 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Hoop tekst maar ik ben er ook al een tijdje klaar mee hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 23:06 schreef ar het volgende:
Al dat geblaat,beetje de supporters lekker maken met dat interview.
Zeg dan gewoon dat het op de korte termijn er niet in zit maar....? prima.
Ik vindt het gewoon weer jammer.dooie mus verhaal gezeik.
Ik zal er wel anders tegen aankijken misschien maar Rijnmond neemt dat Intervieuw bij hem af en stelt de vragen waarop hij naar mijn mening naar alle eerlijkheid heeft geantwoord. En met alle respect naar de directie en naar onze club. Hij geeft an ooit nog eens terug te komen en op de vraag of dat aankomend seizoen is zegt die dat die dat enkel kan hopen. Het is de directie die ons weer doet geloven dat Guidetti terug komt door met hem te gaan praten, hem een deadline te stellen en te zeggen tot het uiterste te gaan voor hem. Ik leg dan eerder de schuld naar ons hunkeren bij de directie dan bij hem. Hij was blijkbaar niet gelukkig bij City en/of Celtic en wilde voor minder salaris naar een club waar hij wel gelukkig kan worden, Feyenoord bijvoorbeeld, ja....dat ie tekengeld vraagt vind ik niet gek voor een transfervrije voetballer. Een speler met een contact moet je ook afkopen en zoals ik al eerder aangaf vind ik 3,5 miljoen niet veel geld voor een spits. Mijn mening is dat Martin hier best aan toe had kunnen geven misschien..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 00:04   quote  deeplink  
Maar goed geen John///held blijkbaar, who's next..(?)
Els
 Els - zaterdag 02 mei 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Toen Kuijt naar Fenerbahce ging, was hij een geldolf, moest hij nooit meer over Feyenoord praten en was hij al snel tot lul van het jaar verklaard. Gaat nu weer precies hetzelfde. Ik hoop nog steeds dat Guidetti naar ons komt, maar als hij ergens anders veel geld kan verdienen en denkt daar ook op z'n plaats te zijn, dan gun ik hem dat van harte.
Andersom geldt het trouwens ook, vorig jaar wilde Guidetti graag naar Feyenoord, maar wilde Feyenoord niet. Kalou wil nu graag naar Feyenoord, maar Feyenoord wil niet. Drenthe idem dito. Dus als Feyenoord een keuze mag maken, waarvan ze verwachten dat die voor hen beter uitpakt, dan mag de speler dat ook.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 11:38   quote  deeplink  
.
twitch
 twitch - zaterdag 02 mei 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Het gaat niet om het tekengeld denk ik
Eerder aan het inkomen wat Feyenoord kan bieden...
Ik had hem graag gezien en vind het nog logisch ook als hij voor het 3dubbelde kiest en een grotere competitie
Helaas kunnen we (voorlopig ) een streep door Guidetti zetten.
Feyenoord was ooit de rijkste club uit europa maar die tijd is geweest...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 mei 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Het gaat 100% om tekengeld.
Dat is geld wat in 1x in zijn zak gaat. Naar niemand anders.
Dat is de jackpot van elke transfervrije gewilde speler.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Denk ook dat het om tekengeld gaat, maar dat kan je als gelijk een transfersom zien vind ik. En 3,5 miljoen voor een spits is niet veel. Zou Martin dit zijn tegengevallen omdat ie mogelijk een jaar geleden dacht hem nu transfervrij over te kunnen nemen. Zou wel naïef zijn dan..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Een beetje hoop heb ik nog wel..
twitch
 twitch - zaterdag 02 mei 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Een goede transfervrije speler vraagt altijd tekengeld
En 3,5 milj is opzich een schijntje voor een spits
Meen dat dat minder is toen hij nog een jaar contract had bij city
twitch
 twitch - zaterdag 02 mei 2015 - 12:53   quote  deeplink  
I lost all hope ..als de berichten kloppen allemaal
Frankrijk (55.000,- )Portuga (82,000,-)l en 0 contact meer al een tijdje
Deadline verstreken
Niet hoopgevend in ieder geval
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 12:59   quote  deeplink  
True, maar ik hou me vast aan het laatste strohalmpje, want wat zou het mooi zijn hem erbij te hebben. Had Martin maar gelijk ja gezegd tegen dat tekengeld..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 mei 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 12:51 schreef twitch het volgende:
Een goede transfervrije speler vraagt altijd tekengeld
En 3,5 milj is opzich een schijntje voor een spits
Meen dat dat minder is toen hij nog een jaar contract had bij city
Knipsel.png

1 succesvol jaar bij ons. Daarna mwah mwah.
Daarvoor, mwah.

3,5 miljoen is voor Feyenoord HEEL VEEL geld.
Pas wanneer je Clasie zou verkopen bijvoorbeeld, wordt het makkelijker.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 02 mei 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 11:27 schreef Els het volgende:
Toen Kuijt naar Fenerbahce ging, was hij een geldolf, moest hij nooit meer over Feyenoord praten en was hij al snel tot lul van het jaar verklaard. Gaat nu weer precies hetzelfde. Ik hoop nog steeds dat Guidetti naar ons komt, maar als hij ergens anders veel geld kan verdienen en denkt daar ook op z'n plaats te zijn, dan gun ik hem dat van harte.
Andersom geldt het trouwens ook, vorig jaar wilde Guidetti graag naar Feyenoord, maar wilde Feyenoord niet. Kalou wil nu graag naar Feyenoord, maar Feyenoord wil niet. Drenthe idem dito. Dus als Feyenoord een keuze mag maken, waarvan ze verwachten dat die voor hen beter uitpakt, dan mag de speler dat ook.
Wat een nuchtere neutrale objectieve post zonder vooroordelen zeg.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Verwacht intussen wel een iets duidelijker statement van van Geel omtrent Guidetti ja/nee/misschien.
Milo
 Milo - zaterdag 02 mei 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 11:27 schreef Els het volgende:
Toen Kuijt naar Fenerbahce ging, was hij een geldolf, moest hij nooit meer over Feyenoord praten en was hij al snel tot lul van het jaar verklaard. Gaat nu weer precies hetzelfde. Ik hoop nog steeds dat Guidetti naar ons komt, maar als hij ergens anders veel geld kan verdienen en denkt daar ook op z'n plaats te zijn, dan gun ik hem dat van harte.
Andersom geldt het trouwens ook, vorig jaar wilde Guidetti graag naar Feyenoord, maar wilde Feyenoord niet. Kalou wil nu graag naar Feyenoord, maar Feyenoord wil niet. Drenthe idem dito. Dus als Feyenoord een keuze mag maken, waarvan ze verwachten dat die voor hen beter uitpakt, dan mag de speler dat ook.
Hoho ik heb altijd gelooft in kuijt! Vraag maar aan MMM? Guidetti praat te veel op 22 jarige leeftijd!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Tis jammer dat Guidetti niet meer aan het Feyenoord-niveau heeft kunnen aantikken.
Net als Drenthe.
Waarom zou je Guydetti dan wel, Drenthe niet naar De Kuip halen?
En zo kunnen we nog uren doorgaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 13:30 schreef FR-Henk het volgende:
Verwacht intussen wel een iets duidelijker statement van van Geel omtrent Guidetti ja/nee/misschien.
Dan nog kun je je afvragen wat de waarheidsgehalte is. Kijk eens naar het Cheey verhaal. De directie verkondigde dat ie 5 miljoen moest kosten terwijl de TD van Groningen verklaarde dat er rond de 2,5 miljoen te praten was..
tomson
 tomson - zaterdag 02 mei 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 13:16 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Wat een nuchtere neutrale objectieve post zonder vooroordelen zeg.
Nou ja neutraal... Els ♡♡♡ Guidetti ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Ghehe scherp..😁
fr1908010
 fr1908010 - zaterdag 02 mei 2015 - 14:53   quote  deeplink  
Staat hier dat guidetti contract heeft bij feyenoord tot 2017 hoop dat het waar is http://nl.m.wikipedia.org/wiki/John_Guidetti
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 14:53 schreef fr1908010 het volgende:
Staat hier dat guidetti contract heeft bij feyenoord tot 2017 hoop dat het waar is http://nl.m.wikipedia.org/wiki/John_Guidetti
Ik heb het zojuist veranderd in een contract voor t leven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2015 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Fun he dat wiki..
Milo
 Milo - zaterdag 02 mei 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Rot op met die gast ben er wel klaar mee! Verkoop boetius aan psv en betrek loccadia erbij!
Toni60
 Toni60 - zaterdag 02 mei 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Wat te denken van deze constructie Martin Geef hem gewoon een percentage als er na succes een transfer komt boven op het tekengeld dat hij nu verlangt Moet hij presteren om er nog een beter bedrag van te maken en kost het Feijenoord nu niets
Hij nu vraagt nu 3,5 stel dat als minimum wat hij krijgt,lijkt mij voor hem heel interessant
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 17:19   quote  deeplink  
Ik vind elke constructie prima als ie komt..
De eredivisie is wederom een prima springplank voor hem om zich weer in de kijker te kunnen spelen. Dat heeft ie dat seizoen laten zien en dat moet ie weer kunnen flikken. Kan ie daarna weer naar een grotere competitie als ie dat wilt.

Welkom overigens Toni..
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 02 mei 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Als Clasie nu eens duidelijk aan zou geven wat hij van plan is, blijven of vertrekken, zou het voor van Geel ook al een stuk makkelijker worden om de selectie voor volgens seizoen samen te stellen. Maar ook achter Clasie zit een geldwolf die zal blijven zuigen, treuzelen en clubs tegen elkaar uitspelen, om zo veel mogelijk binnen te halen. De belangen van Feyenoord spelen daarbij echt geen enkele rol. En zo lang over Clasie niets bekend is doet van Geel waarschijnlijk helemaal niks en moeten wij aan het eind van het transferwindow misschien wel weer genoegen nemen met wat spelers die van Geel voor een drol en drie knikkers op kan halen, om dat de clubs zo anders aan de straatstenen niet kunnen slijten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 mei 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 17:22 schreef daan limbos het volgende:
Als Clasie nu eens duidelijk aan zou geven wat hij van plan is, blijven of vertrekken, zou het voor van Geel ook al een stuk makkelijker worden om de selectie voor volgens seizoen samen te stellen. Maar ook achter Clasie zit een geldwolf die zal blijven zuigen, treuzelen en clubs tegen elkaar uitspelen, om zo veel mogelijk binnen te halen. De belangen van Feyenoord spelen daarbij echt geen enkele rol. En zo lang over Clasie niets bekend is doet van Geel waarschijnlijk helemaal niks en moeten wij aan het eind van het transferwindow misschien wel weer genoegen nemen met wat spelers die van Geel voor een drol en drie knikkers op kan halen, om dat de clubs zo anders aan de straatstenen niet kunnen slijten.
Vertel eens iets NIEUWS !!!
JanM
 JanM - zaterdag 02 mei 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 17:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vertel eens iets NIEUWS !!!
Zegt de grootste papegaai van het forum whahahahahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 mei 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 17:22 schreef daan limbos het volgende:
Als Clasie nu eens duidelijk aan zou geven wat hij van plan is, blijven of vertrekken, zou het voor van Geel ook al een stuk makkelijker worden om de selectie voor volgens seizoen samen te stellen. Maar ook achter Clasie zit een geldwolf die zal blijven zuigen, treuzelen en clubs tegen elkaar uitspelen, om zo veel mogelijk binnen te halen. De belangen van Feyenoord spelen daarbij echt geen enkele rol. En zo lang over Clasie niets bekend is doet van Geel waarschijnlijk helemaal niks en moeten wij aan het eind van het transferwindow misschien wel weer genoegen nemen met wat spelers die van Geel voor een drol en drie knikkers op kan halen, om dat de clubs zo anders aan de straatstenen niet kunnen slijten.
Wow. Je weet dat we niet meer in de jaren 70/80 leven?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Vloeistofdia en discobol tijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 17:22 schreef daan limbos het volgende:
Als Clasie nu eens duidelijk aan zou geven wat hij van plan is, blijven of vertrekken, zou het voor van Geel ook al een stuk makkelijker worden om de selectie voor volgens seizoen samen te stellen. Maar ook achter Clasie zit een geldwolf die zal blijven zuigen, treuzelen en clubs tegen elkaar uitspelen, om zo veel mogelijk binnen te halen. De belangen van Feyenoord spelen daarbij echt geen enkele rol. En zo lang over Clasie niets bekend is doet van Geel waarschijnlijk helemaal niks en moeten wij aan het eind van het transferwindow misschien wel weer genoegen nemen met wat spelers die van Geel voor een drol en drie knikkers op kan halen, om dat de clubs zo anders aan de straatstenen niet kunnen slijten.
Doe je Clasie toch echt tekort mee, heeft vorig seizoen verlengt zodat de club meer geld kan vangen en kom jij hiermee. Beetje jammer.
Je hebt wel gelijk als er duidelijkheid zou zijn dan kan van Geel ook verder kijken met die wetenschap..
Milo
 Milo - zaterdag 02 mei 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Idd
Fer 1
 Fer 1 - zondag 03 mei 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Kaziem had ik liever niet meergezien in de kuip hr van geel maakt fout op fout .ook geen kuyt liever kaloe guidettie boetius clasie elahmadie stuk voor stuk goede spelers. Hebben in de aanval rugdekking nodig. Ditjaar of komend seisoen weer geen beker en geen kampioenschap.Een wonder mag het heten als dat wel gbeurd ik vrees weer het ergste . Waar zijn die 37miljoen gebleven?????? Wat is daar meegebeurd?????? Hr van moet maar maken dat hij wegkomt het word een bouwval in de kuip.Hr versluis wethouder Rotterdam zei nog Feyenoord heeft niets te zoeken in Europa af en toe kampioen. Nou hier word prima op gereageerd door Hr van Geel .Fer62
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2015 - 17:30   quote  deeplink  
SCHULDEN AFGELOST???????
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Tisdat ie Clasie een goede speler vind anders zou ik hem van een dubbel accountje verdenken..
MMM
 MMM - woensdag 06 mei 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Per direct mee stoppen, aanbieding intrekken. Laat hem alsjeblieft vandaag nog bij Sporting tekenen, zijn we van dat gezeik af.

Bakkal was in zijn eerste periode ook geweldig, kwam terug en bakte er niets meer van. Ik vind Guidetti nog steeds een groot risico, zeker als je ziet wat hij voor salaris/tekengeld eist.
van geil
 van geil - woensdag 06 mei 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 16:40 schreef Milo het volgende:
Rot op met die gast ben er wel klaar mee! Verkoop boetius aan psv en betrek loccadia erbij!
niet eens zo gek
ar
 ar - woensdag 06 mei 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 18:22 schreef van geil het volgende:

[..]

niet eens zo gek
Wil jij gewoon Boet in een pisvee shirt?
van geil
 van geil - woensdag 06 mei 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Die kans is groot , zeker omdat er geen opwaardering komt(wel/of niet terecht)
denk dat hij al n aanbieding heeft en vandaar meer wil.
en dan is bovenstaande optie helemaal geen gekke gedachte.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 mei 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Gaat mogelijk nog wel even duren.
psv biedt, Feyenoord wacht beter bod af.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft niet. Dus die laten m nu nooit naar PSV gaan.
T is geen Fer cq Wijnaldum
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 16:40 schreef Milo het volgende:
Rot op met die gast ben er wel klaar mee! Verkoop boetius aan psv en betrek loccadia erbij!
Locadia??? Ben je van je lotje getikt???
van geil
 van geil - woensdag 06 mei 2015 - 21:44   quote  deeplink  
ghe ghe ouderwets
BAM
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - vrijdag 08 mei 2015 - 12:58   quote  deeplink  
En dan ineens toch niet naar sporting
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Ik krijg hoop..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Haha en nou willen die Portugezen castaignos ipv Guidetti..
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:
Haha en nou willen die Portugezen castaignos ipv Guidetti..
Dat zegt dus wel dat ook zij niet direct een hoop geld durven neerleggen voor onze held...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0601708