|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 18:44 schreef roddie het volgende:Ik wilde een nieuw Topic openen met als stelling: Fred Rutten moet terugkomen. Vinden jullie dat een goed idee? Nee, er zijn geen vacatures. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote: Ja, die zag je niet aankomen he, Ach, iedereen verdient een tweede kans!!! |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote: Ja, die zag je niet aankomen, he. Ach, iedereen verdient een tweede kans. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom moet je het twee keer posten..(?) |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ja, dat was een foutje, het zullen de zenuwen voor morgen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je opmerking over Fredsje ook anders.. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ja, let er maar niet op, dat is mijn soort humor. Maar Fred zit zijn geld te tellen nu, en die is voorlopig nog niet uitgeteld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Houd de humor erin man..goed bezig.. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ik heb hoofdpijn van het piekeren, hoe en met wie je morgen voorin moet gaan spelen, laat staan Gio, maar ik kom er maar niet uit.Wie heeft de oplossing? |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Die kut 1-0 stand ook. Als je vol op de aanval gaat, krijg je een counter om je oren, als je behoudend speelt, is dat ook levensgevaarlijk, en kan je niet pressen. Echt een kutstand, die 1-0. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker een kutstand. Ik zou de eerste helft behoudend spelen maar wel voor de goal gaan. Een tegengoal is dodelijk..tweede helft zul je wel moeten.. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ja, je zal op zijn Italiaans moeten spelen, elke kans moet dan een goal zijn, en je mag niks, maar dan ook niks weggeven. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 20:23 schreef roddie het volgende:Ik heb hoofdpijn van het piekeren, hoe en met wie je morgen voorin moet gaan spelen, laat staan Gio, maar ik kom er maar niet uit.Wie heeft de oplossing? Zomaar iets geks: 5-3-2 weer eens als verrassing uit de hoge hoed toveren. Waarom in een niet werkend systeem blijven spelen? Kongolo was vorig seizoen ook goed in dat systeem op links en kwam daardoor in het Nederlands elftal.
Alleen hoe in te vullen?
--------------------Vermeer----------------- ---------Dammers---Van Beek---Mathijsen----- Karsdorp-----------------------------Kongolo -----------El Ahmadi------Clasie----------- -----------------Immers--------------------- --------Achahbar--------Toornstra-----------
... Mwa... Als je dit zo ziet is het ook bagger. Kan natuurlijk niet. Maar goed, er moet een keer een tactische zet worden gedaan.
Scorend vermogen weggooien? Dat denk ik niet, nu scoren we ook niet en minder dan dat kan zowat niet. Of je moet Boulah erin zetten die er een in eigen doel kegelt.
Er zijn niet echt goede spitsen voor dat systeem. Toornstra is uit vorm, maar zie ik als een van de weinigen misschien nog wel een bal tussen de palen mikken.
Omdat Dammers eigenlijk geen verdediger is en Mathijsen ook versleten is, zou je het ook met publiekslieveling Nelom kunnen uitvoeren en dan met Kongolo als linker centrumverdediger. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar kom je nu mee aanzetten, dat ergert me al veel te lang. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ik zou Woudenberg een kans geven. Maar dit is ook een prima opstelling. Mathijssen wordt er natuurlijk weer uitgelopen, maar als je in dit systeem speelt heb je niet veel last van deze tekortkomingen. Ik vind Achahbar en Toornstra voorin een uitstekende keuze, met Immers net daarachter. Ja, dit zou kunnen lukken.Echt geen slechte opstelling dit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 20:42 schreef MauricioAros het volgende:[..] Zomaar iets geks: 5-3-2 weer eens als verrassing uit de hoge hoed toveren. Waarom in een niet werkend systeem blijven spelen? Kongolo was vorig seizoen ook goed in dat systeem op links en kwam daardoor in het Nederlands elftal. Alleen hoe in te vullen? --------------------Vermeer----------------- ---------Dammers---Van Beek---Mathijsen----- Karsdorp-----------------------------Kongolo -----------El Ahmadi------Clasie----------- -----------------Immers--------------------- --------Achahbar--------Toornstra----------- ... Mwa... Als je dit zo ziet is het ook bagger. Kan natuurlijk niet. Maar goed, er moet een keer een tactische zet worden gedaan. Scorend vermogen weggooien? Dat denk ik niet, nu scoren we ook niet en minder dan dat kan zowat niet. Of je moet Boulah erin zetten die er een in eigen doel kegelt. Er zijn niet echt goede spitsen voor dat systeem. Toornstra is uit vorm, maar zie ik als een van de weinigen misschien nog wel een bal tussen de palen mikken. Omdat Dammers eigenlijk geen verdediger is en Mathijsen ook versleten is, zou je het ook met publiekslieveling Nelom kunnen uitvoeren en dan met Kongolo als linker centrumverdediger. Dammers op Toornstra zijn plaats en Vilhena op Immers zijn plek en Cabral Rechts achter dan? En wat dacht je van Woudenberg i.p.v. Mathijsen? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 - 20:56 schreef VVout het volgende:[..] Dammers op Toornstra zijn plaats en Vilhena op Immers zijn plek en Cabral Rechts achter dan? En wat dacht je van Woudenberg i.p.v. Mathijsen? Tja, als het tegenovergestelde van 'never change a winning team' 'always change a losing team' is dan moet je dat wel doen. Ik kan verder niet veel zeggen over Dammers, Lopes Cabral en Woudenberg. Woudenberg heeft een groot loopvermogen (de witte Keniaan) en speelde tegen Utrecht redelijk.
Verder denk ik niet dat Vilhena het beter zal doen dan Immers. Ook al is Immers ook drama en hoort Vilhena op 10 zoals tegen Willem II uit in 2012-2013. Die jongen moet in de zomer gewoon weer op 0 beginnen. Al denk ik dat volgend jaar Joey Sleegers de 'verrassing' van het seizoen wordt. Ik heb hem zien spelen tegen Volendam en dat is precies wat Feyenoord nodig heeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vind het ook moeilijk te zeggen, maar de gevestigde orde is op en zie dan het liefst zo veel mogelijk fris bloed, die zich nog heel graag willen bewijzen omdat ze die kans niet echt hebben gehad. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Een tijdje niks gehoord over Guidetti, hoe is het met hem? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Marseille schijnt met hem bezig te zijn, kom er maar in Piet. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Piet wil nog niet komen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Onze strijderT zal wel wat van zich laten horen wat er om de hoek gebeurt. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Geen nieuws is goed nieuws |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord, Sporting Portugal en Olympique Marseille trokken aan John Guidetti, maar de spits heeft nog altijd geen keuze gemaakt. Hij heeft er sinds maandag een nieuwe optie bij.
Olympique Lyon heeft zich volgens L'Equipe gemeld bij het management van Guidetti. De interesse van de nummer twee van Frankrijk sluimerde al langer en intussen begint Lyon steeds 'harder aan het touw te trekken'. De Zweedse huurling van Celtic zou wel oren hebben naar de geïnteresseerde club, die volgend seizoen weer in de Champions League speelt.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/439013/-guidetti-wordt-beloond-voor-torenhoge-eisen-en-kan-naar-champions-league-.html |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jey en zo is het maar net alsje geen kampioen mag worden van dhr Versluis wij hebben daar niets te zoeken!!!!! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Oh alsje niet weet wie dat is de wethouder van rotterdam. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus met de huidige selectie tot nu toe en holbewoners die steden binnen Europa slopen vind ik t niet erg om een jaartje te missen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
john slaat wild om zich heen, alles ligt aan anderen? Ik denk dikke puntt achter John |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk het ook Piet,nog niks zeker maar het is gewoon kansloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wij blijven hem volgen als de verlosser???????????? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De verlosser is een groot woord,maar ik juich zijn komst nog steeds toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Volgens mij is het een spits, maar als jij er iets anders in ziet, ook goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De verlossende spits. Goed zo ? Hahaha nee maar ik geloof niet in het en hem |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Komt dalijk alsnog zit nu gewoon iedereen op zn naad te trappen want er is ook gewoon geen tot weinig nieuws
Wil gewoon de held zijn door onverwacht ineens in de helikoptert te zitten?? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Guideti meer woorden als daden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Guidetti held, 23 weds 20 goals. Als in baas in de Arena! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: honderd jaar geleden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja meer woorden voor geld zijn daden zitten wel goed 22 jr en flexebel genoeg zou een goeie zijn met of aschebar of kuyt bilal toornstra karsdorp elmadie als clasie nlijft geloof ik niet zitten we op links ook wel goed .manu kongolo woudenberg .joop van daele stelde voor vijecevic en kramer ruilen voor tevreden en nathan kan van chelsea over te nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topic over Kindvall ook al in de maak? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ik zie liever ook wel vijevic veel liever als dat blaag hoe heet die ook bij die duitsers tukkers haha die bangis voor concuurrentie haha mietje zijech |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2015 - 19:13 schreef Fer 1 het volgende:Ja meer woorden voor geld zijn daden zitten wel goed 22 jr en flexebel genoeg zou een goeie zijn met of aschebar of kuyt bilal toornstra karsdorp elmadie als clasie nlijft geloof ik niet zitten we op links ook wel goed .manu kongolo woudenberg .joop van daele stelde voor vijecevic en kramer ruilen voor tevreden en nathan kan van chelsea over te nemen. Echt, typ zinnen die begrijpelijk zijn met maximaal vijf spelfouten per zin en ik ga moeite doen deze bagger te lezen, want hier snapt echt niemand iets van. Echt serieus, ik typ nog niet zo slecht, knetterlijp van de coke, met zes kratten pils op en een klutser of vijftien achter de kiezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz