|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan zijn beide partijen Te Vrede |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: haha..ok joh. Sorry Fer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2015 door ar -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja Daan schiet toch niet op ikben nou eenmaal een vasthouder in die dingen. Laten Ze mij maar een goeie spits op noemen voor die prijs Die knaap is 22jaar en goed voor Feyenoord dan hebben we aschebar en kuyt nog .wat zal het kosten 5miljoen dan hebben ook wat voor de rest zou ik het niet weten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:,Maar ik ben goedkoper dan een cheeseburger'', zei Guidetti tegen media in Zweden. Nix mis mee met een goede cheeseburger. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij zag er de laatste maanden wel uit alsof hij exact wist hoe duur een hamburger was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik wens hem veel plezier toe bij z'n volgende werkgever.
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja dierenplaatjes ook wel van A H
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ga nog steeds voor Finnbogason of Castaignos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik persoonlijk een van de minste acties van de laatste jaren. maar goed , n neefje is er wel blij mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Finnbogason vind ik een van de weinige goede opties. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Guidettie for ever De beste keus die op het moment kan slagen.5 Miljoen voor een club zonder Europa voetbal Je zou je in je handen moeten wrijven. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Beter dan Kramer Tevreden Kaziem hahihaha aschebar finbogason larson noemt ze maar op in dit land.En Engeland of Duitsland is het al niet veel beter of onbetaalbaar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Je hoeft er helemaal niet op te gokken hij hoeft alleen ze lichaam wat af te trainen .Maargeld uitgeven voor Europa voetbal of kampioenschap ze mogen hem gewoon niet kopen want dan slaat Ajax een blunder of psv. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat hij zich gek laat maken Door zijn zaak waarnemer na dat hij gezegd had ik wil terug naar Feyenoord dat was niet zo slim van hem maar oké. Voor hem zitten wij nog in zijn hard en dat hij zich nu een beetje schaam kanje gerust aannemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was een fenomeen met de nadruk op WAS sluiten topic graag, hij komt nirt nu niet nooit nirt Over en uit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het lijkt mij ook Piet,maar er is nog niets zeker. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En zo lang hij niet heeft getekend blijft die optie open mits ze toestemming krijgen van Ajax. Ik weet zeker worden ze weer opgerold Door feyenoord als een rolmops. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Vergane glorie mensen, me wijf is dik met hangtieten. Vroeger echt een lekker slank wijf met grote rechtopstaande jongens. Wat voorbij is is voorbij! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2015 - 21:23 schreef FFvhL het volgende:Vergane glorie mensen, me wijf is dik met hangtieten. Vroeger echt een lekker slank wijf met grote rechtopstaande jongens. Wat voorbij is is voorbij! Was n lekker wijf ja, :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zolang Clasie nog bij Feyenoord is, is er ook nog kans dat Guidetti komt! |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Hoezo je hebt Tevreden toch nog! Die is een Clasie beter! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Een tevreden mens zit nu thuis |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Guidettie gaat komen Let maar op . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dan moet clasie maar is flink aan V.Geel zijn oren gaan hangen en het in hem schreeuwen misschien dat hij dan geen nieuwe bril en gehoorapperaten nodig heeft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff1 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2015 - 16:32 schreef piet de paler het volgende:Was een fenomeen met de nadruk op WAS sluiten topic graag, hij komt nirt nu niet nooit nirt Over en uit Dus dan nemen we toch Finnbogason |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat is Van Geel niet hij heeft nog 24 minuten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Z'n tijd is om. Vierendelen? Kielhalen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bluffert tekent protest aan. Per direct zijn seizoenskaart van FC Twente ingeleverd. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De man in Black mutant in gesprek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beam him up Scotty!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2015 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Guidettie aan de telefoon met vGeel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wil je ook een cheeseburger of liever een speciaaltje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hey John! Hey Martin!..how are you doing? Fine..thanks.. Okay John bye. Take care Martin.. tuut..tuut...tuut.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2015 door ar -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Neeeeeee het word weer 3x niks |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wout je heeft gelijk we gaan gewoon weer voor de 5e plek oh nee wout zei 3e ik heb mijn bedenkingen daar over, als er niet gemotiveerd gekocht word dan geloven de jongens het ook wel .Dan kan kuyt gewoon op zijn gemakkie zijn zakje vullen en dan was het weer allemaal jammer. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Alsje categorie 1a 2 miljoen aanhoud ja dan vraagje er om wwe doen net of we vvv of roda jc aztje wat niks voorstel zijn. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En ohja er loopt nog wel wat gratis rond hoor geeltje top klasse? Misschien niks excelsior Maassluis die jongens willen graag voor niks En nog gemotiveerd ook. |
|
|
|