BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 20:12   quote  deeplink  
leegte.jpg
tomson
 tomson - woensdag 24 juni 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Hoofd
tomson
 tomson - woensdag 24 juni 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Pijn
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 20:41   quote  deeplink  
voet
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 20:41   quote  deeplink  
schimmel
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Onleesbare leegte.
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 20:43   quote  deeplink  
ik verlang naar de tijd dat mensen mij corrigeerden op n tikfout
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 20:43 schreef van geil het volgende:
ik verlang naar de tijd dat mensen mij corrigeerden op n tikfout
Lekker dan. Geen fout te vinden.
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 20:06 schreef Fer 1 het volgende:
Wout je heeft gelijk we gaan gewoon weer voor de 5e plek oh nee wout zei 3e ik heb mijn bedenkingen daar over, als er niet gemotiveerd gekocht word dan geloven de jongens het ook wel .Dan kan kuyt gewoon op zijn gemakkie zijn zakje vullen en dan was het weer allemaal jammer.
Na niet overdrijven, als de ambities eens meer het halen van Europees voetbal is zonder plee offs dan gaan we het wel heel somber inschatten, dus negeer ik zulke gedachtes gewoon.
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 20:43 schreef van geil het volgende:
ik verlang naar de tijd dat mensen mij corrigeerden op n tikfout
Wie ben ik om dat te doen, maar begin de zin met een hoofdletter als je je daardoor beter voelt.
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 21:16   quote  deeplink  
;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Ik heb nog een . in de aanbieding.
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Hoofdletter beginnen Henk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Teveel hoogstaande liFeratuur gelezen.
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Ga een bacon-cheeeeeeeeseburgerT halen, dit trek ik niet meer.
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Fermoeiend denk IK
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Inplaats van John Guidettie halen we Let wel we Johnie Jordaan endie laten we nooit meer gaan ik neem er nog een.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Neeeeeee nu geloof ik er ook niet meer in dat John komt, alsje zo verschrikkelijk gierig met geld omgaat dan kan je ook niet meer failihiet gaan .Dan valt er ook niets meer te vieren uiteindelijk blijft in de kroeg uithuilen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 juni 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 22:15 schreef Fer 1 het volgende:
Neeeeeee nu geloof ik er ook niet meer in dat John komt, alsje zo verschrikkelijk gierig met geld omgaat dan kan je ook niet meer failihiet gaan .Dan valt er ook niets meer te vieren uiteindelijk blijft in de kroeg uithuilen.
De enige die gierig is hierin is John Guidetti, die wil alleen maar snel zijn zakken vullen!
Eerst een seizoen zijn eigen bewijzen wilt ie niet eens ... €€€€€€€€€€€ Dat is het enige wat hij zie.
Maar goed dat ie zijn ware aard heeft laten zien !!! Gauw doorschakelen naar een andere spits.
MMM
 MMM - woensdag 24 juni 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 22:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De enige die gierig is hierin is John Guidetti, die wil alleen maar snel zijn zakken vullen!
Eerst een seizoen zijn eigen bewijzen wilt ie niet eens ... €€€€€€€€€€€ Dat is het enige wat hij zie.
Maar goed dat ie zijn ware aard heeft laten zien !!! Gauw doorschakelen naar een andere spits.
Eens.
G-child
 G-child - woensdag 24 juni 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Oneens, media geilerds.... Wie weet nu wat hij vraagt?? Bilal halen voor 3mil+, vejinovic voor ong 5mil en voor Guidetti niets meer willen geven??? En m.i. heeft hij zich voldoende bewezen! Lekker die fransman halen met 6 goals of Kazim contract van 8ton+ geven, das pas beleid.
MMM
 MMM - woensdag 24 juni 2015 - 22:35   quote  deeplink  
Als ik nee zeg tegen Guidetti wil niet zeggen dat ik die Fransman of Kazim wil.

Guidetti vraagt teveel salaris, dat verschijnt overal. Dan zit er wel een kern van waarheid in. En ik ben sowieso niet echt positief geweest over zijn eventuele terugkeer. Ik weet niet of hij het nog kan.
G-child
 G-child - woensdag 24 juni 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Oke, te snelle conclusie...
Heb echter nog geen naam van een spits gehoord die een meerwaarde kan zijn...dat irriteert me het meest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2015 door G-child --
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 22:51   quote  deeplink  
Nou ik ben dat wel met jullie eens ,daar gaat het ook niet om.Wat wel telt als er niets anders voorhanden is dan die Fransman Caeten Charbonier en ik hoor op een ander form dat het ook een slechte spits is houd het op.Ik weet dat jullie nu ineens denken en dat mag ook, Guidettie ineens een zakken vullen is.Het tegendeel is waar zijn zaak waarnemer heeft de boel opgeschroefd.En dat de onervaren Guidettie daar instapt,kkan ik hem nog niet eens kwalijk nemen.De gierigheid Hoe de directie en van Geel met geld om gaat is nu wel erg krap bij kas terwijl dat nu zo niet is.Vejenovic en een spits van zijn formaat dus een voetballen de spits met een schijnbeweging inhuis en ook nog scoren daar zou iedereen blij mee zijn dus niet specifiek Guidettie maar wel een type ook Thomassen kon dat alleen voor de keeper en scoren zie borusia dortmund.Ook moetje en dat heeft iedere spits terwereld.Shell nodig een beetje geluk maar dat dwingen van zelf af.
tomson
 tomson - woensdag 24 juni 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Pfff ik kom er niet meer doorheen 😦
G-child
 G-child - woensdag 24 juni 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Fer, echt met alle respect want voel je als Feyenoorder maar lees please eens wat je post. Moet je teksten 3x lezen voordat ik snap wat je bedoeld!!
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 22:58   quote  deeplink  
En kunnen of hij het nog kan ligt ook aan of je hem kan motiveren het gaat er om dat het weer een winnend team word.En met een aankoop belijd van ik wil alles gratis 3of 4 spelers kopen voor 3 a 4 miljoen nouw ik ga je alvast vertellen datje opje kloten krijgt van AZ twente Heerenveen noemt ze maar op, gaat het gewoon niet worden nu niet en nooit niet echt niet.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 23:03   quote  deeplink  
Ja dat kost moeite om wat wijze dingen neer te zetten, en hoe het dan wel zou moeten ik ga je ook zeggen dat als het ditjaar tegen Ajax psv een grote uitslag voor hun word dat v.Geel zijn laatste uurtjes in de kuip geslagen zijn.
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 00:18   quote  deeplink  
tekst10062.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juni 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Tommie..😃
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 00:22   quote  deeplink  
Hey broedert ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juni 2015 - 00:24   quote  deeplink  
Taaie kost om doorheen te komen vanavond pffff..
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 00:29   quote  deeplink  
Joh
VVout
 VVout - donderdag 25 juni 2015 - 01:53   quote  deeplink  
Ik begin er aan te wennen, alleen begrijp ik me zelf nu niet meer. Jaja t's me een schrijverT die Fer.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 25 juni 2015 - 07:46   quote  deeplink  
Feyenoord zal geen poging meer ondernemen om John Guidetti terug te halen naar De Kuip. Dat schrijft het Algemeen Dagblad vandaag. De Rotterdammers legden enkele maanden geleden al een aanbieding neer bij de transfervrije Zweed.

Guidetti ging daar echter niet op in, vermoedelijk omdat er financieel betere deals te maken zijn. Een hereniging is overigens niet geheel uitgesloten, maar dan moet de spits zelf wel het initiatief nemen.

De 23-jarige aanvaller staat in ieder geval op het lijstje van Udinese, terwijl Sporting Lissabon eerder ook al serieus geïnteresseerd was. Guidetti is met Zweden actief op het EK onder 21 en dat land wist gisteravond de poulefase te overleven door een 1-1 gelijkspel tegen Portugal
MMM
 MMM - donderdag 25 juni 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Dus met andere woorden: Als hij bij ons komt, wilt verder niemand hem hebben..

Van mij hoeft het niet meer, veel te laat.
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Die conclusie had ik al een tijdje getrokken...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juni 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Ik zie die conclusie in bovenstaand stukje niet terug eerlijk gezegd..
VVout
 VVout - donderdag 25 juni 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Uiteindelijk me kunnen verenigen met het idee dat hij eventueel terug zou kunnen komen, maar vanwege zijn attitude altijd sceptisch gebleven wat dus ook in de lijn van de verwachtingen lag.
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 10:23 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zie die conclusie in bovenstaand stukje niet terug eerlijk gezegd..
Heb ik dat stukje ook niet voor nodig. Had op zijn blote knietjes terug moeten komen.
Had de ongekroonde koning van Zuid kunnen worden. Maar ja, geld he :(
VVout
 VVout - donderdag 25 juni 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 10:27 schreef tomson het volgende:

[..]

Heb ik dat stukje ook niet voor nodig. Had op zijn blote knietjes terug moeten komen.
Had de ongekroonde koning van Zuid kunnen worden. Maar ja, geld he :(
Ook bij Celtic zal dit gespeeld hebben, daar pikken ze dat ook niet van z'n snotneus. Dan maar op de bank er mee.
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 10:41   quote  deeplink  
Bekend en beproefd recept idd
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juni 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Kan het hem niet eens kwalijk nemen. Als jij voetballer bij City bent wil je voor het hoogst haalbare gaan en dat heeft ie destijds zelf ook gezegd en ja daar horen ook salarissen bij dan. Feyenoord is momenteel niet het hoogst haalbare voor een voetballer laten we eerlijk zijn..
Als je je Europees in de kijker wilt spelen zoals hij al helemaal niet want dat hebben we niet. Welke speler doet het niet voor het geld. Dan kun je die conclusie bij elke voetballer haast neerleggen..
VVout
 VVout - donderdag 25 juni 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Celtic en Feyenoord nemen het hem wel kwalijk en ik kan het de clubs en supporters het ook niet kwalijk nemen. Je kan het te ver doorspelen en op een zijspoor belanden, het is nog geen grote naam verder in het internationale voetbal hè.
JanM
 JanM - donderdag 25 juni 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Toen ik een paar maanden geleden dat interview met hem zag wist ik zeker dat hij terug zou komen. Blijkbaar was dat allemaal toneel en wil hij vooral veel gaan verdienen. Feyenoord is dan simpelweg niet de juiste club voor hem. Maar blijkbaar is het niet zo makkelijk om te krijgen wat hij wil, want hij heeft nog steeds nergens getekend. Betekent dat hij uiteindelijk misschien wel 'op hangende pootjes' bij Van Geel aanklopt en alsnog wordt gecontracteerd. Begint dan wat mij betreft wel met 1-0 achter aan zijn tweede periode bij Feyenoord. Zo niet, dan wens ik hem veel succes en hoeft 'ie nooit meer "Feyenoord till I die" te roepen!
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 10:54 schreef RenatoBos het volgende:
Kan het hem niet eens kwalijk nemen. Als jij voetballer bij City bent wil je voor het hoogst haalbare gaan en dat heeft ie destijds zelf ook gezegd en ja daar horen ook salarissen bij dan. Feyenoord is momenteel niet het hoogst haalbare voor een voetballer laten we eerlijk zijn..
Als je je Europees in de kijker wilt spelen zoals hij al helemaal niet want dat hebben we niet. Welke speler doet het niet voor het geld. Dan kun je die conclusie bij elke voetballer haast neerleggen..
Bij hoge eisen hoort een dito prestatiecurve. Als dat niet het geval is moet je je verwachtingen ook een beetje realistisch bijstellen. Maar in 2011 was al duidelijk dat Guidetti en bescheidenheid niet echt samengaan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juni 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 11:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Bij hoge eisen hoort een dito prestatiecurve. Als dat niet het geval is moet je je verwachtingen ook een beetje realistisch bijstellen. Maar in 2011 was al duidelijk dat Guidetti en bescheidenheid niet echt samengaan..
Hij heeft het bij Feyenoord toch goed gedaan, bij City kwam ie niet aan de bak omdat hij daar spelers voor zich heeft staan die stukken beter zijn, verhuist naar Celtic waari ie het ook prima deed tot ie op de bank belandde. Dus wat mij betreft zijn zijn eisen en prestatiecurve behoorlijk in evenwicht. Daarnaast mag iemand van mij die transfervrij is best wat tekengeld vragen, is iemand niet transfervrij moet een club ook een contract afkopen kijk maar ff naar bijvoorbeeld Vejinovic die moet toch ook overgenomen worden voor 5 miljoen, Guidetti vraagt een stuk minder en zal meer doelpunten brengen. Salaris moet ie niet over zeuren hij weet wat wij betalen maar daar kan middels een verhoogd tekengeld een oplossing in worden gevonden..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juni 2015 - 12:42   quote  deeplink  
En laten we wel wezen hij heeft gezegd terug te willen keren naar Feyenoord, hij heeft nooit gezegd dat dit aankomend seizoen zal zijn..
Iets wat veel supporters hem wel aanrekenen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door RenatoBos --
JanM
 JanM - donderdag 25 juni 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Volgens mij is het allemaal wat ingewikkelder dan ook John zelf had gedacht, want anders had hij al lang ergens getekend. Even afwachten lijkt mij in deze prima: tekent hij elders voor veel meer geld, dan is dat zo. Tekent hij nergens en moet hij zelf weer contact met Feyenoord opnemen, is zijn onderhandelingspositie volledig weg en kunnen we hem mogelijk tegen 'normale' condities alsnog vastleggen. We gaan het zien ...
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Zozozo dus jullie zijn het wel met mij eens inzover daarom dat ik zo aan houd die, gast heeft best wel kwaliteit in huis.En met renato en JM ben ik het ook eens en, dat het allemaal wat ingewikkelde ligt als zich voor doet is niet zo.Zijn zaak waarnemer wacht ook gewoon tot op het laatste moment.wat aan de ene kant goed kan uit pakken en aan de andere kant weer niet.Het hoogste bod zal zegenvieren helaas, is dat niet feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0620448