|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Alleen nog medische keuring denk ik? Dat moet wel goed zitten dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens. is meteen je hele groeiplan een stuk ongeloofwaardiger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bakkal gespot bij de Kuip in trainings outfit Feyenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat doet Bakkal met die pijp in z'n kanis? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 06:48 schreef Bosifyable het volgende:'Na medische keuring vandaag, éénjarig contract voor Bakkal' 16 september 2013 Telegraaf.nl Otman Bakkal zal vandaag een medische keuring ondergaan bij Feyenoord. Indien daarbij geen problemen worden aangetroffen, zal hij direct een contract ondertekenen. Hij zou dan snel kunnen aansluiten bij de groep. Hij zal volgens De Telegraaf voor één jaar tekenen en daarbij genoegen nemen met een fors lager salaris dan voorheen. Hij maakt daarmee de overgang mogelijk en investeert zo zelf in zijn toekomst. Kiest zelf voor een 1jarig contract vanwege minieme salaris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, maar mag hopelijk een intentieverklaring inzitten van beide partijen voor volgend jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als er meer budget is zal er ongetwijfeld wel gesproken worden over een langere overeenkomst met een marktconform salaris. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen verkeerde deal, van buitenaf gezien. Moet maar zien of Bakkal nivo nog heeft. En verder wat T zegt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ik denk t wel...bakkal heeft het schijnbaar naar zijn zin bij feyenoord |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mot die PSVer de boel weer redden daar ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doet een Feyenoorder bij jullie toch ook..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha gevat zeg -_- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hij doet in ieder geval een poging of 20 per wedstrijd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is rond..
Welkom back Otman
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bakkal voor één jaar naar Feyenoord
Feyenoord heeft zich kunnen versterken met Otman Bakkal. De middenvelder werd maandag (vandaag) medisch gekeurd en traint deze week al mee met de selectie van Ronald Koeman. Bakkal tekende maandagmiddag een contract op basis waarvan hij zich tot 30 juni 2014 aan Feyenoord verbindt. Feyenoord had de 28-jarige routinier al enige tijd in het vizier als mogelijke versterking, maar leek niet de financiële middelen te hebben om hem ook daadwerkelijk binnen te halen. Tijdens recente gesprekken met de speler bleek dat Bakkal, na een lucratief maar qua speelminuten teleurstellend jaar in Rusland, heel graag terug naar De Kuip wilde om zich sportief te revancheren.
Otman heeft in Rotterdam in het seizoen 2011-2012 met Feyenoord een geweldig jaar beleefd. Hij wil die draad weer oppakken en kijkt dus even net wat minder naar het financiële plaatje. Dat waarderen we en daar zijn we blij om, verklaart technisch directeur Martin van Geel. Want ik zeg heel eerlijk: anders was het nooit gelukt om Otman terug naar De Kuip te halen. Bakkal, die zijn nog lopende contract met Dinamo Moskou liet ontbinden en daardoor nu, na sluiting van de transferwindow, nog mag worden overgeschreven naar Feyenoord, sluit zich aan bij de woorden van Van Geel. Een club kan met meer dan alleen geld laten blijken dat ze je er heel graag bij willen hebben. Voor mij is het nu vooral belangrijk dat ik weer veel aan spelen toe kom bij een club waar ik me goed voel. Het is ontzettend fijn om weer terug te zijn bij de club waar ik twee jaar terug een geweldig seizoen mee heb gedraaid. Feyenoord heeft net als toen een prima elftal dus ik heb er alle vertrouwen in dat we er weer een fantastisch jaar van kunnen maken. Bron:Feyenoord.nl |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou die linkse nog van de winter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dacht precies hetzelfde d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
goede zaak, mooi dat hij terug is! Oké geen woorden maar daden, maar toch al een denkbeeldig standbeeldje voor Otman! Zo kan het ook.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
als eerste welkom terug zal hij vanavond al mleedoen met de beloftes om wat wedstrijdritme op te doen voor zondag |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Komt niet voor het geld, maar voor een mooie club!! Dat zijn de echte voetballers! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig he, dat die nog bestonden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sowieso dus jasje uitgedaan, financieel. Dat wekt sympathie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: je zit wel erg diep in de rats ,Piet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee maar wel een speler die iets toe gaat voegen. Alles beter dan Immers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: t zal mij niet verbazen als Koeman Vilhena t kind van de rekening laat worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou belachelijk zijn! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Immers versus Bakkal of kan Bakkal nog ergens anders ingezet worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: of 4-4-2. met boetius en pelle in de spits. hij verzint wel iets om lex in de basis te houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: De laatste mop over Bakkal al gehoord? .............................................................................. die komt dus alsnog!
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|