|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jawel,,vergat n e.:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, ik zie het nu ook! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] met meer arbeid in de combinatie... Ben het met jou eens dat je met Bakkal meer voetbal in huis heb maar er is geen club met 100% balbezit!Wie gaat er dan anticiperen bij de omschakeling?Niet Bakkal want die loopt de 100 meter in 5 minuten. Van Geil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat ik jou qoute op jou qoute beantwoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik begrijp niet wat je bedoel. was sceptisch tegen zijn terugkomst omdat hij lang niet voetbalde. en Immers was vandaag te laat bij beide tegengoals. een keer achter z'n man..en bij de tweede was hij aan t slapen. verders 2 100 procent kansen verpruts.en 50 procent van de ballen ingeleverd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:47 schreef van geil het volgende:ik begrijp niet wat je bedoel. was sceptisch tegen zijn terugkomst omdat hij lang niet voetbalde. en Immers was vandaag te laat bij beide tegengoals. een keer achter z'n man..en bij de tweede was hij aan t slapen. verders 2 100 procent kansen verpruts.en 50 procent van de ballen ingeleverd. Nou niet echt want wij hadden daar eerder een discusie over... Jij qoute jezelf en ik ook uit diezelfde discusie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou niet echt want wij hadden daar eerder een discusie over... Jij qoute jezelf en ik ook uit diezelfde discusie. ok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van mij mag hij er in.. scheelt goals. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja. Kan spelen tegen RKC. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan,, gaat niet gebeuren.hooguit 20 min.
oh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maakt mij niet uit wie er speelt als we maar winnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe fit is hij nou daadwerkelijk? Beoordelen op die 10 minuutjes die hij steeds mag spelen doe ik niet.
Vilhena is uit vorm en staat ook op scherp, binnenkort een kansje voor Otman? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bakkal is geen speler voor inval beurtjes, vind het meer een type om tijdens de wedstrijd medespelers te sturen en corrigeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pisvee zoekt ervaren spelers. doe maar n goed voorstel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou daar zal de jeugd niet blij mee zijn..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kampioen warmlopen.benieuwd hoe lang dat nog goed gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijke actie van Koeman, triest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wordt ie ook niet beter van vrees ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan wel eens n heetloper worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Never change a winning team dan maar.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja daar kun je op wachten als trainer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Bakkal wordt het niet meer denk ik, komende zomer maar laten vertrekken transfervrij en op zoek naar wat jeugdigere spelers voor op de bank. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 september 2013 - 23:25 schreef van geil het volgende:[..] de laatste twee zinnen kloppen in mijn ogen.ook clasie werd er beter van. middenvelders zijn duurlopers normaliter,snelheid is meer voor aanvallers op de flanken en verdedigers op de flanken. voetballen gaat om enkele meters lopen en van te voren weten wat je gaat doen. vorig seizoen was Bakkal perfect geweest.dan hadden we voort kunnen gaan waar we gebleven waren.Immers had nooit in de basis gemogen en zeker niet op 10. het voetbal is weg. rondspelen gebeurt nu achterin,met n trage handelingssnelheid van bmi en vooral de vrij. Koeman moet weer voetballers op het middenveld zetten,dat zal nu even tijd nodig hebben,maar dat is de manier. De eerste ook.. Is hij al fit?Geld verspilling tentop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Bakkal zijn niveau haalt,dan is het met vormer en clasie n uitstekende middenlinie |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog 5 maanden einde contract! Dan mag hij wel opschieten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat zijn we helemaal eens. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vind Bakkal dit seizoen het ventje dat op een feestje komt dat bijna afgelopen is terwijl de rest al strontlazerus is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 21:26 schreef Vincent1970 het volgende:Vind Bakkal dit seizoen het ventje dat op een feestje komt dat bijna afgelopen is terwijl de rest al strontlazerus is. en dan vervolgens alle dames n beurt geeft? om het daarna op n zuipen te zetten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Komt niet helemaal over zoals ik bedoeld heb ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 21:26 schreef Vincent1970 het volgende:Vind Bakkal dit seizoen het ventje dat op een feestje komt dat bijna afgelopen is terwijl de rest al strontlazerus is. Ik lees net dat hij mag vertrekken ,inclusief Schaken en Cissè.. Vraag me net zoals in het begin af waarom hij uberhaut is aangetrokken? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Was enthousiast toen hij aangetrokken werd, maar schrok van zijn invalbeurten. Hij voegde niet of nauwelijks iets toe. Alsof hij het niet kon bijhouden. Maar Schaken mag ook weg? Dat had ik nog niet meegekregen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bakkal is toch een creatieve voetballer,de leiding had gehoopt diezelfde Bakkal weer terug te zien denk ik.Maar lijkt toch volgevreten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Als je Bakkal tegenover "een" Lexie zet, dan is het 9-1 voor Lexie. Die "1" komt van van Geil.. ;-) |
|
|
|