|
|
De Pater
|
|
|
In welk gedeelte niet dan? Immers dan toch maar weer op 10? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Passing. Diepgang. Meelopen met je man.
Allemaal nog onder de maat. Bij immers ook ja. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hmm passing is beter dan immers, diepgang had hij bij de jeugd wel, nog niet gezien op deze plaats bij feyenoord 1.. echter zie ik liever bakkal zien op 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2013 door craven -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goossens en armenteros zijn ook beter op 10. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En Bruins///HELD! niet te vergeten! Oh nee, die is vertrokken ... ;-P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar als ie er staat is ie vast erreg goed.
Maar.. hij staat er niet. Stoute ronald. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
als die van geel nou ze eigen loonsverhoging inleverd kan die bakkal terug halen dan moet koeman miskoop immers er wel uit halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tonny Vilhena !!! Bakkal kost extern geld,veel geld...ik zeg doeidoei |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Investering, kan ook weer geld opleveren. Maar goed, Tonny in vorm is ook oké. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bakkal is een goede voetballer en ik gun hem een mooie transfer.. Maar laten we eerlijk en realistisch blijven.. Financieel en sportief een groot risico... Daarbij zou van Geel opzichtig gezichtsverlies leiden met externe financierders |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Is het nou nog niet rond? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bakkal is een goede voetballer en ik gun hem een mooie transfer.. Maar laten we eerlijk en realistisch blijven.. Financieel en sportief een groot risico... Daarbij zou van Geel opzichtig gezichtsverlies leiden met externe financierders nee joh Leon, kansje moeten we pakken wat mij betreft.. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bakkal is een goede voetballer en ik gun hem een mooie transfer.. Maar laten we eerlijk en realistisch blijven.. Financieel en sportief een groot risico... Daarbij zou van Geel opzichtig gezichtsverlies leiden met externe financierders Mee eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Financieel is het een beperkt risico. Hij is bereid consessie te doen in salaris en onder contract heeft hij sowieso een restwaarde. Dus risico zal in een paar ton zijn, maar kan dus oojk positief uitvallen.
Sportief is het denk ik een verbetering. Ten opzichte van Immers, maar je neemt defensief inderdaad een risico. Nou misschien is het daar wel eens tijd voor. |
|
|
|
|
JarkoB
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:Sportief is het denk ik een verbetering. Ten opzichte van Immers, maar je neemt defensief inderdaad een risico. Nou misschien is het daar wel eens tijd voor. Helemaal mee eens, heb het helemaal gehad met al die tamme zooi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door JarkoB -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het staat allemaal erg haaks op wat sommige in het verleden geschreven hebben.. Ik kies Vilhena boven Bakkal,ik kies Boëtius boven Armenteros,en ik verkies Armenteros boven Immers.. En ik verkies Indi en Nelom boven Mathijsen alhoewel deze een grote twijfeling is geworden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Het staat allemaal erg haaks op wat sommige in het verleden geschreven hebben.. Ik kies Vilhena boven Bakkal,ik kies Boëtius boven Armenteros,en ik verkies Armenteros boven Immers.. En ik verkies Indi en Nelom boven Mathijsen alhoewel deze een grote twijfeling is geworden. Leon, van mogen Vilhena, Immers en BMI (voorlopig) op de bank want wat die de afgelopen 7 wedstrijden hebben laten zien was niet best! Boëtius moet eerst maar eens laten zien dat hij weer op niveau komt en tot die tijd zou ik Armenteros en Manu op de flanken zetten. Balkan erbij met Clasie en Vormer achter hem moet volgens mij prima kunnen! Maar wie ben ik ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kudt spellingcontrole: Balkan is natuurlijk Bakkal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 14:34 schreef JanM het volgende:[..] Leon, van mogen Vilhena, Immers en BMI (voorlopig) op de bank want wat die de afgelopen 7 wedstrijden hebben laten zien was niet best! Boëtius moet eerst maar eens laten zien dat hij weer op niveau komt en tot die tijd zou ik Armenteros en Manu op de flanken zetten. Balkan erbij met Clasie en Vormer achter hem moet volgens mij prima kunnen! Maar wie ben ik ... Ik begrijp wat je bedoelt alleen op Immers na zitten die jochies in een proces,dat mag je doorbreken met de andere bankzitters...Goosens Vormer of Singh |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeft van Geel zijn potje al vol voor Bakkal of wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je goe speelt speel je...
Lang slecht spelen? Dan een ander. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bakkal speelde zeker met RKC mee. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
bakkal zie ik wel komen... Misschien kunnen ze een mooie deal maken en zijn salaris over meerdere extra jaren uitsmeren.. Dit word toch zijn laatste "grote" club waarschijnlijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2013 - 18:45 schreef ferfan het volgende:bakkal zie ik wel komen... Misschien kunnen ze een mooie deal maken en zijn salaris over meerdere extra jaren uitsmeren.. Dit word toch zijn laatste "grote" club waarschijnlijk! Goed plan Peter Bosz |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Duurt wel lang hè ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: eerst zn eigen pot vullen,de rest moet niet zeiken.clubliefde! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stond in de Prive, geile? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ghe ghe.... dure jongen,,ik zeg t je. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen wereld-td, maar voldoet per saldo. Nog wel. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
luukbarrie
|
|
|
bakkal is echt een meerwaarde. immers kan niveau gewoon niet aan en tonny is geen echte 10. bakkal kan dit feyenoord beter maken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Smartie9
|
|
|
Cissie is onderweg naar Turkije, Bakkal wordt gehaald dit weekend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: niet teveel smarties eten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2013 door craven -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeker niet van die roze waarvan het vraagteken onderste boven staat -.- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kan iets nu ondersteboven staan op een pil.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zie je alleen als je er heeeel veeel van op hebt.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
pfff wat een armoede zeg.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dus als je op je kop staat |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Pff we kunnen nog niet eens een transfervrije speler vastleggen... Genoeg spelers zijn verhuurd/weg alleen Armenteros ervoor terug en nog niet in staat Bakkal te halen .. ? Vreemd. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 12:35 schreef dennie het volgende:Pff we kunnen nog niet eens een transfervrije speler vastleggen... Genoeg spelers zijn verhuurd/weg alleen Armenteros ervoor terug en nog niet in staat Bakkal te halen .. ? Vreemd. We hebben Pellè gekocht. Ook enkele jeugdspelers hebben een contract gekregen. Daarnaast meen ik mij te herinneren dat enkele selectiespelers een verbeterd contract aangeboden hebben gekregen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klopt. Verder is er ook budget gereserveerd om oa Janmaat een contractverbetering aan te kunnen bieden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cissé naait ons dit seizoen op twee manieren dus.. |
|
|
|