BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leroy Fer ziet niets in verdedigende rol bij FC Twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 04 september 2011 - 09:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leroy Fer ziet niets in verdedigende rol bij FC Twente (Voetbalcentraal)

dr. Love
 dr. Love - zondag 04 september 2011 - 21:32   quote  deeplink  
Als fer nou slim speelt, gewoon bij twente slecht spelen zodat je op de wisselbank terecht komt, en co en monsterman geen raad weet gratis Naar excelsior stuurt en dan weer bij feyenoord dan heb je weer krediet bij feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Kun je goed rekenen dr. Love?
Emile
 Emile - zondag 04 september 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wel ok denk ik. hopen dat ie niet instort...
hahahahahaha
alibabba
 alibabba - zondag 04 september 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 21:32 schreef dr. Love het volgende:
Als fer nou slim speelt, gewoon bij twente slecht spelen zodat je op de wisselbank terecht komt, en co en monsterman geen raad weet gratis Naar excelsior stuurt en dan weer bij feyenoord dan heb je weer krediet bij feyenoord.
Die gast moet je nooit meer willen in een Feyenoord-shirt. In mijn ogen is ie een Ferrader, ik las het net toevallig op een topic:). Ik snap het gewoon allemaal niet meer en ik heb het gevoel dat ik daar alleen insta. Allemaal dat eigenbelang..ik hang me nog liever op dan wat een Fer of wel meerdere van die voetballers doen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 21:38 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die gast moet je nooit meer willen in een Feyenoord-shirt. In mijn ogen is ie een Ferrader, ik las het net toevallig op een topic:). Ik snap het gewoon allemaal niet meer en ik heb het gevoel dat ik daar alleen insta. Allemaal dat eigenbelang..ik hang me nog liever op dan wat een Fer of wel meerdere van die voetballers doen.
Als je een beetje inzicht in de Feyenoord supporters hebt, weet je dat je daar niet alleen in staat ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 21:38 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die gast moet je nooit meer willen in een Feyenoord-shirt. In mijn ogen is ie een Ferrader, ik las het net toevallig op een topic:). Ik snap het gewoon allemaal niet meer en ik heb het gevoel dat ik daar alleen insta. Allemaal dat eigenbelang..ik hang me nog liever op dan wat een Fer of wel meerdere van die voetballers doen.
eens. en dat is het laatste wat ik over die eikel van een Fer kwijt wil.
alibabba
 alibabba - zondag 04 september 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 21:39 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als je een beetje inzicht in de Feyenoord supporters hebt, weet je dat je daar niet alleen in staat ;)
Ik weet echt niet wat er leeft onder de Feyenoord-supporters. Ik vind ook dat v.Geel er geen goed aan heeft gedaan. Ik denk dat v.Geel op dit moment puur voor de centjes heeft gekozen, al dan niet onder druk gezet door de mensen om hem heen. Fer had in mijn ogen een duidelijk statement moeten maken voor de club die hem de kans heeft gegeven. Ik blijf en help Feyenoord door een moeilijke periode heen!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Van Geel is in jouw ogen wellicht voor het geld gegaan, met de wetenschap dat hij een vervanger, in de vorm van Bakkal, klaar had staan. Kwalitatief zijn we niet slechter uit de transferperiode gekomen.

En het overgrote deel van de supporters stoten gasten als Wijnaldum en Fer af, juist omdat (zoals je mooi aangeeft) je ook had kunnen blijven. Een signaal afgeven om de club waar je jarenlang bent opgeleid tot de voetballer die je bent, te helpen er bovenop te komen.
alibabba
 alibabba - zondag 04 september 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Van Geel is in jouw ogen wellicht voor het geld gegaan, met de wetenschap dat hij een vervanger, in de vorm van Bakkal, klaar had staan. Kwalitatief zijn we niet slechter uit de transferperiode gekomen.

En het overgrote deel van de supporters stoten gasten als Wijnaldum en Fer af, juist omdat (zoals je mooi aangeeft) je ook had kunnen blijven. Een signaal afgeven om de club waar je jarenlang bent opgeleid tot de voetballer die je bent, te helpen er bovenop te komen.
In het geval van Wijnaldum heb ik nog begrip, hij had de kans om naar Psv te gaan. In het geval Fer heb ik helemaal geen begrip, hij prefereert een komst naar Twente boven een verblijf bij Feyenoord. Ik weet het niet, maar Feyenoord is en blijft in mijn ogen vele malen groter. De centen van Muntjesman hebben Fer gelokt...bah bah bah!!
de flh
 de flh - zondag 04 september 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 18:54 schreef Emile het volgende:
he leroy, hoe zit die bank nou in de grolsch veste
quote:

Op zondag 04 september 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wel ok denk ik. hopen dat ie niet instort...
hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 22:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

In het geval van Wijnaldum heb ik nog begrip, hij had de kans om naar Psv te gaan. In het geval Fer heb ik helemaal geen begrip, hij prefereert een komst naar Twente boven een verblijf bij Feyenoord. Ik weet het niet, maar Feyenoord is en blijft in mijn ogen vele malen groter. De centen van Muntjesman hebben Fer gelokt...bah bah bah!!
Die volg ik niet. Ondanks dat het wat slechter gaat met Feyenoord zou de enige stap na Feyenoord het buitenland moeten zijn. PSV is en blijft in mijn ogen geen betere, en vooral geen grotere club dan Feyenoord.
de flh
 de flh - zondag 04 september 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 22:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

In het geval van Wijnaldum heb ik nog begrip, hij had de kans om naar Psv te gaan. In het geval Fer heb ik helemaal geen begrip, hij prefereert een komst naar Twente boven een verblijf bij Feyenoord. Ik weet het niet, maar Feyenoord is en blijft in mijn ogen vele malen groter. De centen van Muntjesman hebben Fer gelokt...bah bah bah!!
nog erger, hij denkt dat twente 't sportief beter gaat doen in de toekomst.. terwijl zelfs van Halst heeft aangegeven dat 't kampioenschap een incident was en zij dat nóóit vol kunnen houden.. hij gaat niet voor niets weg.. net als Ruiz en Jansen...

als Feyenoord zich door blijft ontwikkelen zoals nu ........... ..........
alibabba
 alibabba - zondag 04 september 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Die volg ik niet. Ondanks dat het wat slechter gaat met Feyenoord zou de enige stap na Feyenoord het buitenland moeten zijn. PSV is en blijft in mijn ogen geen betere, en vooral geen grotere club dan Feyenoord.
Die twijfel bij Wijnaldum daarover kan ik enigzins begrijpen, maar in het geval van Fer niet. Ach we kunnen er lang over praten, maar Fer heeft bij mij helemaal afgedaan!!!
alibabba
 alibabba - zondag 04 september 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 22:05 schreef de flh het volgende:

[..]

nog erger, hij denkt dat twente 't sportief beter gaat doen in de toekomst.. terwijl zelfs van Halst heeft aangegeven dat 't kampioenschap een incident was en zij dat nóóit vol kunnen houden.. hij gaat niet voor niets weg.. net als Ruiz en Jansen...

als Feyenoord zich door blijft ontwikkelen zoals nu ........... ..........
Van Halst is echt een man die er altijd omheen draait en nooit zegt waar het echt opslaat in het belang van Twente. Het schijnt dat ie knallende ruzie heeft gehad met Monsterman en dat ie daarom vertrekt. Ik vind het een goeie zaak want ik heb Jan erg hoog zitten als voetbalman. Laten we hopen dat het Feyenoord steeds beter gaat, want Feyenoord hoort in de top van Nederland.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Let maar op Twente met Fer maar zonder Ruiz is geen verbetering
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 17:16 schreef martinm70 het volgende:

[..]

Alleen als 'ie tijdens de WK finale in 2014 de winnende scoort misschien.....
Nee. Ik weet dat het heel onaardig klinkt, maar ik heb gewoon niet zoveel met het Nederlands elftal. De enige reden waarom ik het wel aardig vind, is omdat ik dan met een aantal vrienden in de kroeg voetbal ga kijken. Gewoon, gezellig. En daarom is het prettig als ze doorgaan, want dan spreken we voor de volgende wedstrijd weer af. Maar echt interesseren doet het me niet.
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 21:17 schreef alibabba het volgende:
Ik zie niets meer in Leroy Fer! Ik vind hem vanaf de dag dat ie tekende bij Twente een kwal 1e klas. Helpt ie de club die hem de kans heeft gegeven om zo hoog te komen???? In mijn ogen niet...hij had moeten bijtekenen bij Feyenoord! Met hem was Feyenoord beter geworden en dan waren de clubs voor het uitkiezen geweest en had Feyenoord meer aan hem verdiend. Ook hij denkt aan eigenbelang en daar heb ik een broertje dood aan.
Mensen die het af laten weten terwijl een ander hen heel hard nodig heeft, hebben sowieso mijn sympathie niet.
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 22:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

In het geval van Wijnaldum heb ik nog begrip, hij had de kans om naar Psv te gaan. In het geval Fer heb ik helemaal geen begrip, hij prefereert een komst naar Twente boven een verblijf bij Feyenoord. Ik weet het niet, maar Feyenoord is en blijft in mijn ogen vele malen groter. De centen van Muntjesman hebben Fer gelokt...bah bah bah!!
De stap naar PSV snap ik absoluut niet. Juist omdat Wijnaldum in het elftal speelde dat met 10-0 verloor. Ik zou nooit naar een club gaan die mij, en in dit geval dus zelfs persoonlijk, zo vernederd had. Ik had meer eerzucht (en loyaliteit) van hem verwacht.
de flh
 de flh - zondag 04 september 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:
Let maar op Twente met Fer maar zonder Ruiz is geen verbetering
NB
Let maar op Feyenoord met Guidetti en Bakal maar zonder Fer is wél een verbetering :))
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 18:21 schreef j bruijnes het volgende:
mensen die zo minderwaardig over fer tekeer gaan, die missen hem het meest. daar druip de tranen over de wangen van verdriet. lafaarst
Lafaarst.... Meesterlijk
Emile
 Emile - zondag 04 september 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 18:21 schreef j bruijnes het volgende:
mensen die zo minderwaardig over fer tekeer gaan, die missen hem het meest. daar druip de tranen over de wangen van verdriet. lafaarst
ja lig nog wakker s'nachts j bruijnes

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5181
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leroy Fer ziet niets in verdedigende rol bij FC Twente









0.0062751