BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mika Väryrynen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rich14
 rich14 - maandag 05 september 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Ik zeg probeer Väryrynen binnen te halen. Hij is transfervrij en heeft veel ervaring voor op het middenveld. Zet hem naast Clasie of Mokotjo ipv El Ahmadi en we worden echt sterker als daar ook nog eens Bakkal voor speelt. Het enige probleem zal wel weer zijn "salaris" zijn. Toch zie ik in hem een echte versterking. In de tijd dat Koeman trainer was bij PSV speelde hij toch geregeld en volgens mij maakte hij het het Ned. Elftal de laatste wedstrijd behoorlijk moeilijk,toch? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
moa
 moa - maandag 05 september 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Zeker een versterking, heerenveen salarisje zal wel meevallen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 05 september 2011 - 10:05   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-21249/#496030
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 09:57 schreef rich14 het volgende:
Ik zeg probeer Väryrynen binnen te halen. Hij is transfervrij en heeft veel ervaring voor op het middenveld. Zet hem naast Clasie of Mokotjo ipv El Ahmadi en we worden echt sterker als daar ook nog eens Bakkal voor speelt. Het enige probleem zal wel weer zijn "salaris" zijn. Toch zie ik in hem een echte versterking. In de tijd dat Koeman trainer was bij PSV speelde hij toch geregeld en volgens mij maakte hij het het Ned. Elftal de laatste wedstrijd behoorlijk moeilijk,toch? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik snap niet waarom el ahmadi er volgens jou uit moet? El Ahmadi maakt op mij een frisse gretige indruk en ik zou hem juist gewoon laten staan. Ik had hem een paar jaar geleden graag bij Feyenoord zien komen maar nu weet ik niet of hij van toegevoegde waarde is. (misschien voor de breedte)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 september 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 22:55 schreef hotjumper het volgende:
Ik hoop dat er weer eens iemand wat post over een speler die komt maar misschien toch niet.
Niet helemaal, maar lijkt erop.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 05 september 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Niet doen, laat El Ahmadi lekker spelen man.
Suijltje
 Suijltje - maandag 05 september 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 10:09 schreef ViezeFurr het volgende:
Niet doen, laat El Ahmadi lekker spelen man.
Eens!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Vayrinen?
Fuck man, die van Geel ligt natuurlijk als gewoonlijk te slapen!
Halen, vandaag nog!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 september 2011 - 10:15   quote  deeplink  
El Ahmadi is beter, maar Värynen is een goede speler. Maar wat moeten we met hem. We hebben toch middenvelders genoeg? En nu hebben we inderdaad Bakkal al...
rich14
 rich14 - maandag 05 september 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Volgens mij heeft hij meer gescoord en meer assists gemiddeld op zijn naam, dan El Ahmadi
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 05 september 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 10:23 schreef rich14 het volgende:
Volgens mij heeft hij meer gescoord en meer assists gemiddeld op zijn naam, dan El Ahmadi
Dus iemand die meer heeft gescoord en meer assists gemiddeld heeft, maar wel al in de 30 is, is beter dan een speler van midden twintig die een heel ander soort spel speelt dan Vayrinen? Volgens mij is Bakkal vergelijkbaar qua spel met Vayrinen, PLUS hij heeft niet de kwaliteiten die wij zoeken!
Milo
 Milo - maandag 05 september 2011 - 10:43   quote  deeplink  
dubbel topic! hahahahaha
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 05 september 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 10:09 schreef ViezeFurr het volgende:
Niet doen, laat El Ahmadi lekker spelen man.
+1
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 05 september 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 10:47 schreef D@@N het volgende:

[..]

+1
+2
de kromme2
 de kromme2 - maandag 05 september 2011 - 11:15   quote  deeplink  
hou toch op man, laten we gewoon gaan voetballen en geld verder in de zak houden.
het kan wel op !
rich14
 rich14 - maandag 05 september 2011 - 11:25   quote  deeplink  
En het verschil dan van " je man laten lopen" wat ook nog eens geregeld bij El Ahmadi gebeurt. Laat ik voorop zeggen dat ik in eerste instantie een groot fan van El Ahmadi was, maar ik denk dat de balans nu Fer weg is er met Clasie-El Ajmadi-Bakkal niet meer zo goed is. Wie vangt de diepgaande middenvelders op of volgt ze?
FR-Han
 FR-Han - maandag 05 september 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 11:25 schreef rich14 het volgende:
En het verschil dan van " je man laten lopen" wat ook nog eens geregeld bij El Ahmadi gebeurt. Laat ik voorop zeggen dat ik in eerste instantie een groot fan van El Ahmadi was, maar ik denk dat de balans nu Fer weg is er met Clasie-El Ajmadi-Bakkal niet meer zo goed is. Wie vangt de diepgaande middenvelders op of volgt ze?
je hebt geen voetbal verstand! el amadi is een verdedigende en mika een aanvallende. bakkal is vergelijkbaar met mika, maar dan beter. el amadi is balvaster bakkal heeft meer techniek en is jonger...
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 05 september 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 11:36 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je hebt geen voetbal verstand! el amadi is een verdedigende en mika een aanvallende. bakkal is vergelijkbaar met mika, maar dan beter. el amadi is balvaster bakkal heeft meer techniek en is jonger...
Thanks voor de uitleg biek, scheelt mij weer..
rich14
 rich14 - maandag 05 september 2011 - 12:28   quote  deeplink  
ok geen verstand van voetbal, volgens mij is Mika een all-round middenvelder. Als El Ahmadi een verdedigende middenvelder is waarom lukt het hem dan bijna nooit om een nr. 10 uit te schakelen.Volgens mij snappen jullie er bar weinig van. Het middenveld wat er nu komt te staan is in balbezit redelijk tot goed, maar er zijn tegenwoordig wat meer ploegen in de eredivisie die tegen Feyenoord wat meer de bal hebben dan ons, wat dan? Type Brama was voor ons nog beter geweest, niet de beste voetballer maar wel heel belangrijk voor je team. Bij Feyenoord zijn gewoon te veel lieve voetballers, soms heb je gewoon klotzkken nodig.
FR-Han
 FR-Han - maandag 05 september 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 12:28 schreef rich14 het volgende: soms heb je gewoon klotzkken nodig.
meld je aan bij de club dan! en ga voetballen
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 12:33 schreef obiku010 het volgende:

[..]

meld je aan bij de club dan! en ga voetballen
hehehehehe, die was best leuk en scherp
FR-Han
 FR-Han - maandag 05 september 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 12:37 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehehehe, die was best leuk en scherp
ik hoop dat rich begrijpt dat het een dolletje is. geen slechte opzet! gewoon recht voor zijn raap en scherp van tong soms. rood wit zijn we bijna allemaal hier!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 12:28 schreef rich14 het volgende:
ok geen verstand van voetbal, volgens mij is Mika een all-round middenvelder. Als El Ahmadi een verdedigende middenvelder is waarom lukt het hem dan bijna nooit om een nr. 10 uit te schakelen.Volgens mij snappen jullie er bar weinig van. Het middenveld wat er nu komt te staan is in balbezit redelijk tot goed, maar er zijn tegenwoordig wat meer ploegen in de eredivisie die tegen Feyenoord wat meer de bal hebben dan ons, wat dan? Type Brama was voor ons nog beter geweest, niet de beste voetballer maar wel heel belangrijk voor je team. Bij Feyenoord zijn gewoon te veel lieve voetballers, soms heb je gewoon klotzkken nodig.
Met Jordy Clasie hebben we een echte balafpakker hoor en inderdaad El achdrami is geen verdedigende middenvelder maar ook geen aanvallende middenvelder wat die wel is weet die zelf ook nog niet.Maar hij is op dit moment wel een bruikbare speler voor dit Feyenoord.
Die Mika is zo'n zelfde klootviool daar win je ook geen oorlog mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door JoopieKlepzeikerT --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 12:41 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik hoop dat rich begrijpt dat het een dolletje is. geen slechte opzet! gewoon recht voor zijn raap en scherp van tong soms. rood wit zijn we bijna allemaal hier!
ach, als zelfs ik het snap dan doet hij dat toch ook?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 12:56   quote  deeplink  
ik snap er niks van...
rich14
 rich14 - maandag 05 september 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Het enige wat ik wil zeggen is dat ik het middenveld nu Fer is vertrokken gewoon te licht vind!! Het klopt ok wel weer dat je met Mika geen oorlog wint. Maar met dit Feyenoord zo ook niet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:23 schreef rich14 het volgende:
Het enige wat ik wil zeggen is dat ik het middenveld nu Fer is vertrokken gewoon te licht vind!! Het klopt ok wel weer dat je met Mika geen oorlog wint. Maar met dit Feyenoord zo ook niet.
Dat is nu 1 maal de situatie op dit moment.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Bakkal vult het gat prima in, verder hebben we geen middenvelder nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:23 schreef rich14 het volgende:
Het enige wat ik wil zeggen is dat ik het middenveld nu Fer is vertrokken gewoon te licht vind!! Het klopt ok wel weer dat je met Mika geen oorlog wint. Maar met dit Feyenoord zo ook niet.
Ja maar waarom zou je hem er dan bij halen? Fer zijn we over 3 westrijden vergeten en ik denk dat Bakkal daar wel voor gaat zorgen.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar waarom zou je hem er dan bij halen? Fer zijn we over 3 westrijden vergeten en ik denk dat Bakkal daar wel voor gaat zorgen.
dat zeg ik...
JanM
 JanM - maandag 05 september 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar waarom zou je hem er dan bij halen? Fer zijn we over 3 westrijden vergeten en ik denk dat Bakkal daar wel voor gaat zorgen.
Wie?
de kromme2
 de kromme2 - maandag 05 september 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:36 schreef Pietje1 het volgende:
Bakkal vult het gat prima in, verder hebben we geen middenvelder nodig.
dat denk ik dus ook.
scoort veel makkelijker dan Fer en Fer laat zijn mannetje ook heel vaak lopen.

ik denk dat de balans Ahmadi, Claasie, Bakkal tegen zwakkere ploegen prima is, tegen sterkere ploegen moet je misschien Leerdam erbij zetten en een aanvaller eruit. Guidettei en Cisse (mits in topvorm) zou best een aardig koopel kunnen zijn in een twee spitsen systeem.
Laat Ronald dat nou maar eens lekker uitzoeken. Hij heeft nu behoorlijk veel mogelijkheden.

Ik heb er wel vertrouwen in. Ik vind de selectie er in ieder geval sterker op geworden en we hebben ook nog eens 5.5 mio in de pocket.

Nou moet Gudde nog eens doorkomen met de financiele stand van zaken en ik slaap weer gerust.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 06 september 2011 - 16:57   quote  deeplink  
ik kan met niet voorstellen dat we met deze 10,5 miljoen extra meer schuld hebben dan op 1 juni....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mika Väryrynen









0.0106492