BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mooiste club van Nederland tiende mag nooit meer!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 september 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Guyon Fernandez kon zich een slechtere competitiestart wensen. De van Excelsior overgekomen spits loopt één op twee en staat met Feyenoord na de eerste vier competitiewedstrijden keurig op de vijfde plaats. De Hagenaar vindt dat de Rotterdammers minimaal de play-offs voor Europees voetbal moeten bereiken.

'Ik moet zeggen dat ik best veel verwacht van dit seizoen', zegt Fernandez in Hand in Hand, het supportersmagazine van Feyenoord. 'Als ik onze groep bekijk, zie ik heel veel kwaliteit. Daarnaast zie ik wat sommige andere ploegen aan kwaliteit hebben ingeleverd.'

'Met die gegevens denk ik dat we een goed seizoenen moeten kunnen draaien', blikt de aanvaller vooruit. 'De doelstelling moet zijn om de play-offs voor Europees voetbal te halen. Die tiende plek van vorig seizoen mag in ieder geval niet nog een keer gebeuren.'

Fernandez is blij dat hij na drie seizoenen Excelsior eindelijk naar de grote broer in De Kuip is verkast. 'Met deze club heb ik heel veel, ik wil hier slagen. Feyenoord is voor mij de mooiste club van Nederland.'
Milo
 Milo - maandag 05 september 2011 - 16:29   quote  deeplink  
yeh buddy!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 16:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Guyon Fernandez kon zich een slechtere competitiestart wensen. De van Excelsior overgekomen spits loopt één op twee en staat met Feyenoord na de eerste vier competitiewedstrijden keurig op de vijfde plaats. De Hagenaar vindt dat de Rotterdammers minimaal de play-offs voor Europees voetbal moeten bereiken.

'Ik moet zeggen dat ik best veel verwacht van dit seizoen', zegt Fernandez in Hand in Hand, het supportersmagazine van Feyenoord. 'Als ik onze groep bekijk, zie ik heel veel kwaliteit. Daarnaast zie ik wat sommige andere ploegen aan kwaliteit hebben ingeleverd.'

'Met die gegevens denk ik dat we een goed seizoenen moeten kunnen draaien', blikt de aanvaller vooruit. 'De doelstelling moet zijn om de play-offs voor Europees voetbal te halen. Die tiende plek van vorig seizoen mag in ieder geval niet nog een keer gebeuren.'

Fernandez is blij dat hij na drie seizoenen Excelsior eindelijk naar de grote broer in De Kuip is verkast. 'Met deze club heb ik heel veel, ik wil hier slagen. Feyenoord is voor mij de mooiste club van Nederland.'
nog eens wat andere taal dan sommige andere mensen (sorry, ben de namen kwijt)
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Geen Woorden Maar Daden!

Maar ik vind het een goeie kerel die Fernandez, werkt als een paard!
Emile
 Emile - maandag 05 september 2011 - 17:38   quote  deeplink  
beetje een zwarte dirk dus zeker een goeie aanwinst
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 17:38 schreef Emile het volgende:
beetje een zwarte dirk dus zeker een goeie aanwinst
Nee, Dirk had veel meer kwaliteit.
de kromme 73
 de kromme 73 - maandag 05 september 2011 - 18:21   quote  deeplink  
guyon topper,
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Mooi verwoord, ambitieus. Nu zien of ie daar daadwerkelijk een bijdrage in kan leveren.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 05 september 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Wat is het toch heerlijk om te horen dat er ook nog spelers met veel liefde voor de club spelen, hoop dat hij het waar kan maken..
Xapter
 Xapter - maandag 05 september 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Hij weet dat hij zijn basisplaats kwijt is.. zaakwaarnemer vertelt hem dus dat hij mooie dingen over de supporters en de club moet vertellen zodat wij hem in de basis willen hebben..

maar voor de rest vind ik het een topvent! Sterk, snel en een hart voor feyenoord waar menig een voorbeeld aan kan nemen
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 16:29 schreef Milo het volgende:
yeh buddy!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 september 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Ambitieus zeker.. Maar Feyenoord gaat ook zeker geen 10de worden dit jaar.. Ik verwacht eerder 5de evt. 4de..
Ik weet ook nog niet zeker of Rinald Koeman de geschike trainer is..
Maar dat zullen we wel zien in de toekomst ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:05 schreef Hasjkoph het volgende:
Ambitieus zeker.. Maar Feyenoord gaat ook zeker geen 10de worden dit jaar.. Ik verwacht eerder 5de evt. 4de..
Ik weet ook nog niet zeker of Rinald Koeman de geschike trainer is..
Maar dat zullen we wel zien in de toekomst ;)
denk 6e, enne... over Ronald: ik was vrij sceptisch en dat ben ik nog steeds maar voorlopig lijkt hij het op de rails te krijgen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 september 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk 6e, enne... over Ronald: ik was vrij sceptisch en dat ben ik nog steeds maar voorlopig lijkt hij het op de rails te krijgen...
Heb hetzelfde..
Heb ook gewoon sterk het gevoel dat Feyenoord het dit jaar gewoon goed gaat doen.. En dan bedoel ik nog niet de top 3, maar gezien hun huidige situatie goed..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb hetzelfde..
Heb ook gewoon sterk het gevoel dat Feyenoord het dit jaar gewoon goed gaat doen.. En dan bedoel ik nog niet de top 3, maar gezien hun huidige situatie goed..
ach, als ze de play-offs maar halen, daarna weer verder bouwen naar waar we horen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 september 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:14 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach, als ze de play-offs maar halen, daarna weer verder bouwen naar waar we horen.
True..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mooiste club van Nederland tiende mag nooit meer!!









0.0048570