BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: "Hier is het echt tot in de puntjes geregeld"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 september 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Leroy Fer bezocht zaterdag voor het eerst zijn nieuwe club FC Twente. De middenvelder, die op de laatste dag van de transfermarkt Feyenoord verliet voor De Tukkers, was onder de indruk van het trainingscomplex in Hengelo. "Het is hier echt allemaal tot in de puntjes geregeld," vertelde Fer aan FC Twente TV.

Bij FC Twente werd Fer ontvangen door ambassadeur Jan van Staa en teammanager Toon Renes. Trainer Co Adriaanse en voorzitter Joop Munsterman waren wegens een korte vakantie niet aanwezig. De middenvelder keek zijn ogen uit bij Twente.

"Samen met mijn vriendin Xenia, mijn moeder en broer hebben we een rondleiding gehad op het trainingscomplex en het stadion. Daarnaast hebben we de woning bekeken waar we de komende tijd gaan wonen. Een eerste indruk is toch erg belangrijk en ik sta dan ook te popelen om hier te beginnen."

Lange tijd leek een transfer naar Twente onmogelijk, maar op de laatste dag werd er alsnog een akkoord bereikt over de transfersom. "Het heeft lang geduurd en er zijn veel heel vervelende dingen gebeurd, maar nu zit ik hier gelukkig toch. FC Twente speelt de laatste seizoenen mee om de titel en ik wil graag prijzen pakken. Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde."
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Leroy Fer bezocht zaterdag voor het eerst zijn nieuwe club FC Twente. De middenvelder, die op de laatste dag van de transfermarkt Feyenoord verliet voor De Tukkers, was onder de indruk van het trainingscomplex in Hengelo. "Het is hier echt allemaal tot in de puntjes geregeld," vertelde Fer aan FC Twente TV.

Bij FC Twente werd Fer ontvangen door ambassadeur Jan van Staa en teammanager Toon Renes. Trainer Co Adriaanse en voorzitter Joop Munsterman waren wegens een korte vakantie niet aanwezig. De middenvelder keek zijn ogen uit bij Twente.

"Samen met mijn vriendin Xenia, mijn moeder en broer hebben we een rondleiding gehad op het trainingscomplex en het stadion. Daarnaast hebben we de woning bekeken waar we de komende tijd gaan wonen. Een eerste indruk is toch erg belangrijk en ik sta dan ook te popelen om hier te beginnen."

Lange tijd leek een transfer naar Twente onmogelijk, maar op de laatste dag werd er alsnog een akkoord bereikt over de transfersom. "Het heeft lang geduurd en er zijn veel heel vervelende dingen gebeurd, maar nu zit ik hier gelukkig toch. FC Twente speelt de laatste seizoenen mee om de titel en ik wil graag prijzen pakken. Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde."
ten eerste: Leon////HELD!!!!!
welkom, verder kan ferrader gewoon doodvallen.
Milo
 Milo - maandag 05 september 2011 - 17:22   quote  deeplink  
wie is fer?
** Lucifer **
 ** Lucifer ** - maandag 05 september 2011 - 17:32   quote  deeplink  
sorry ben ik fergeten
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Kunnen we niet een keer ophouden over die kerel...
stray
 stray - maandag 05 september 2011 - 17:34   quote  deeplink  
das die gozer die alles heeft fergooid
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Sterft...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Hij is helemaal ferstrooid.
Royaal
 Royaal - maandag 05 september 2011 - 18:02   quote  deeplink  
wat moet die gozert dan zeggen? bij feyenoord was het beter geregeld?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 september 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Mijn reactie voor deze avond luid...

Hoe is het mogelijk dat Twente betere faciliteiten heeft dan Feyenoord...
Zelfs met de schijtpotten is Twente Feyenoord voorbij gestreeft..
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mijn reactie voor deze avond luid...

Hoe is het mogelijk dat Twente betere faciliteiten heeft dan Feyenoord...
Zelfs met de schijtpotten is Twente Feyenoord voorbij gestreeft..
Omdat er bij Twente rust is. Bij Twente is er een duidelijke baas die de juiste mannetjes op de juiste plaatsen zet, het ziet er allemaal heel geölied en professioneel uit bij Twente. Als ik van een afstand naar het Feyenoord van de laatste jaren ziet het er uit als los zand. Trainers en bestuurders die allemaal een plan van aanpak hebben en dat allemaal gewoon mogen uitvoeren. Een Ronald Koeman en Martin van Geel waarvan je weet; als die een betere club kunnen krijgen dan gaan ze. Een algemeen directeur die overkomt als een ouderling en die nadat zijn taak van sanering er op zit er weer uit tieft. De Vrienden van Feyenoord die vooral hun eigen portemonnee willen vullen. Ik snap Leroy wel.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Omdat er bij Twente rust is. Bij Twente is er een duidelijke baas die de juiste mannetjes op de juiste plaatsen zet, het ziet er allemaal heel geölied en professioneel uit bij Twente. Als ik van een afstand naar het Feyenoord van de laatste jaren ziet het er uit als los zand. Trainers en bestuurders die allemaal een plan van aanpak hebben en dat allemaal gewoon mogen uitvoeren. Een Ronald Koeman en Martin van Geel waarvan je weet; als die een betere club kunnen krijgen dan gaan ze. Een algemeen directeur die overkomt als een ouderling en die nadat zijn taak van sanering er op zit er weer uit tieft. De Vrienden van Feyenoord die vooral hun eigen portemonnee willen vullen. Ik snap Leroy wel.
-1, blaag!
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

-1, blaag!
Wat? Geef is argumenten dan!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:16 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat? Geef is argumenten dan!
heb alleen gevoelsargumenten, alleen voor het plaatsen krijg je al een -1....
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:17 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb alleen gevoelsargumenten, alleen voor het plaatsen krijg je al een -1....
Oké, goed dat ik het weet dan hoef ik je in ieder geval niet meer serieus te nemen. Want jou gevoelsargumenten zijn eigenlijk dat je niks negatiefs over Feyenoord mag zeggen. Prima.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:20 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Oké, goed dat ik het weet dan hoef ik je in ieder geval niet meer serieus te nemen. Want jou gevoelsargumenten zijn eigenlijk dat je niks negatiefs over Feyenoord mag zeggen. Prima.
hehehehe, niet zo happen gozert, zit je maar te dollen. prima dat je iets negatiefs zegt en goed onderbouwt.
En mij serieus nemen? moet je idd niet te vaak doen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Omdat er bij Twente rust is. Bij Twente is er een duidelijke baas die de juiste mannetjes op de juiste plaatsen zet, het ziet er allemaal heel geölied en professioneel uit bij Twente. Als ik van een afstand naar het Feyenoord van de laatste jaren ziet het er uit als los zand. Trainers en bestuurders die allemaal een plan van aanpak hebben en dat allemaal gewoon mogen uitvoeren. Een Ronald Koeman en Martin van Geel waarvan je weet; als die een betere club kunnen krijgen dan gaan ze. Een algemeen directeur die overkomt als een ouderling en die nadat zijn taak van sanering er op zit er weer uit tieft. De Vrienden van Feyenoord die vooral hun eigen portemonnee willen vullen. Ik snap Leroy wel.
maar goed, nu even een serieuze reactie: ik vind dat je gelijk hebt met alles wat je schrijft. het zegt m.i. echter meer over de randvoorwaarden bij Feyenoord dan over waarom Fer niet blijft. Clubgevoel etc etc heeft hij gewoon niet. anders had hij dat soort zaken voor lief genomen en over een jaar (met een vernbeterd contract) Feyenoord enrom geholpen door voor 12 miln te vertrekken.
Oftewel: goede argumentatie met volgens mij een verkeerde conclusie.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Omdat er bij Twente rust is. Bij Twente is er een duidelijke baas die de juiste mannetjes op de juiste plaatsen zet, het ziet er allemaal heel geölied en professioneel uit bij Twente. Als ik van een afstand naar het Feyenoord van de laatste jaren ziet het er uit als los zand. Trainers en bestuurders die allemaal een plan van aanpak hebben en dat allemaal gewoon mogen uitvoeren. Een Ronald Koeman en Martin van Geel waarvan je weet; als die een betere club kunnen krijgen dan gaan ze. Een algemeen directeur die overkomt als een ouderling en die nadat zijn taak van sanering er op zit er weer uit tieft. De Vrienden van Feyenoord die vooral hun eigen portemonnee willen vullen. Ik snap Leroy wel.
Ja jij snapt het wel he. Fer heeft alles wat die tot nu toe heeft bereikt te danken heeft aan Feyenoord. En voor eigen gewin verbrand die alles achter zich zonder bedankje en vervolgens gaat hij nog natrappen ook. Dat vind ik een hele nare eigenschap.
Dat gedrag wordt door jou goed gekeurd?
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ja jij snapt het wel he. Fer heeft alles wat die tot nu toe heeft bereikt te danken heeft aan Feyenoord. En voor eigen gewin verbrand die alles achter zich zonder bedankje en vervolgens gaat hij nog natrappen ook. Dat vind ik een hele nare eigenschap.
Dat gedrag wordt door jou goed gekeurd?
Ik keur helemaal niks goed. Ik geef mijn mening over de verschillen bij Feyenoord en Twente en zeg dat ik snap dat Fer die ook ziet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:03 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik keur helemaal niks goed. Ik geef mijn mening over de verschillen bij Feyenoord en Twente en zeg dat ik snap dat Fer die ook ziet.
tja
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 september 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Dat is niet moeilijk om tot die conclusie te komen! Maar als ie niet tevreden was bij Feyenoord had ie zijn grote smoel open moeten doen, nu is ie alleen maar aan het natrappen en dat is gewoon niet netjes van Leroy Fer. Net of ie als een zwerver werd behandeld bij Feyenoord.............
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:09 schreef lijdensweg het volgende:
Dat is niet moeilijk om tot die conclusie te komen! Maar als ie niet tevreden was bij Feyenoord had ie zijn grote smoel open moeten doen, nu is ie alleen maar aan het natrappen en dat is gewoon niet netjes van Leroy Fer. Net of ie als een zwerver werd behandeld bij Feyenoord.............
Eens.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Nou groot hangslot dan maar?
el-loco
 el-loco - maandag 05 september 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Fer zal zich aan het eind van dit seizoen achter zijn oortjes krabben als hij met die reserveduitsers onder Feyenoord eindigt. Net als die omhoog geschoten vriend van hem waarvan ze nog steeds op zijn storting in het jeugdfonds wachten. De recentelijk nog een psv shirt kustte. Omhoog geschoten jongetjes die de weelde niet aankunnen. Opbokken met deze flapdrollen!
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:18 schreef el-loco het volgende:
Fer zal zich aan het eind van dit seizoen achter zijn oortjes krabben als hij met die reserveduitsers onder Feyenoord eindigt. Net als die omhoog geschoten vriend van hem waarvan ze nog steeds op zijn storting in het jeugdfonds wachten. De recentelijk nog een psv shirt kustte. Omhoog geschoten jongetjes die de weelde niet aankunnen. Opbokken met deze flapdrollen!
Ik heb het ze allebei vergeven. Sterker nog, ik denk dat ze een goede keuze hebben gemaakt... Natuurlijk worden we allemaal gedreven door emotie, maar die jongens moeten alles uit hun carriëre halen! Je kan van Fer en Wijnaldum niet verwachten dat ze een heel elftal op sleeptouw nemen. Er lag veel te veel druk op hun schouders, ik weet zeker dat mits er geen ernstige blessures in het spel komen ze allebei naar een topclub gaan, en ik durf niet met zekerheid te stellen dat dit ook zo geweest zou zijn als ze bij Feyenoord waren gebleven.

Het feit dat hij had moeten bijtekenen zodat Feyenoord meer geld kreeg vind ik een mooi verhaal, maar ik moet nog zien wie er meer dan 5.5 miljoen voor Fer zou betalen, ook al had hij een jaar extra in zijn contract staan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Ik lees echt niets waaraan ik me stoor. Hij zegt niet dat het bij Twente beter is geregeld dan bij Feyenoord. Hij trapt niet na.
Verder zegt ie gewoon -ingefluisterd door de Tukker-pr-man- dingen die de fans daar willen lezen. Allemaal lucht dus.
Doen nieuwe spelers bij Feyenoord ook.

Van mij hoeven topics rondom Fer niet meer. Kan die naam eigenlijk niet meer zien.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:23 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Het feit dat hij had moeten bijtekenen zodat Feyenoord meer geld kreeg vind ik een mooi verhaal, maar ik moet nog zien wie er meer dan 5.5 miljoen voor Fer zou betalen, ook al had hij een jaar extra in zijn contract staan.
Nu ga ik speculeren maar wanneer hij een seizoen constant had gedraaid op het niveau waarop hij de 1e paar wedstrijden draaide bij Feyenoord dan was hij volgend jaar geheid gekocht voor een groter bedrag.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:28 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Nu ga ik speculeren maar wanneer hij een seizoen constant had gedraaid op het niveau waarop hij de 1e paar wedstrijden draaide bij Feyenoord dan was hij volgend jaar geheid gekocht voor een groter bedrag.
Weet ik niet Douwe, ik hoorde van der Gijp in één van zijn laatste afleveringen treffend zeggen dat dit de verkeerde markt was. Alleen voor absolute topspelers is er nog een grote geldbuidel markt, voor dit soort spelers niet meer. Bovendien wou Fer in Nederland blijven en zie dan maar is een club die meer dan 5.5 miljoen voor hem neerlegt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mijn reactie voor deze avond luid...

Hoe is het mogelijk dat Twente betere faciliteiten heeft dan Feyenoord...
Zelfs met de schijtpotten is Twente Feyenoord voorbij gestreeft..
Dat is niet zo. Maar dat moet hij wel zeggen uiteraard
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is niet zo. Maar dat moet hij wel zeggen uiteraard
Geef is argumenten waarom dat niet zo is dan?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Wat een drukte om zo'n 'paai de fans'-stukje.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:41 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een drukte om zo'n 'paai de fans'-stukje.
De discussie is vooral dat het bij Twente beter geregeld is dan bij Feyenoord, en ik denk van wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:40 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Geef is argumenten waarom dat niet zo is dan?
Ik gebruik dezelfde als meneer Fer. Namelijk geen enkele.
Het is een leeg stuk tekst wat standard elke nieuwe speler bij zijn nieuwe club zegt.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik gebruik dezelfde als meneer Fer. Namelijk geen enkele.
Het is een leeg stuk tekst wat standard elke nieuwe speler bij zijn nieuwe club zegt.
Maar jij zegt dat het niet klopt wat Fer zegt. Daarmee geef je dus aan dat jij denkt dat het bij Feyenoord beter geregeld is dan bij Twente. Argumenten heb je niet.
handen-in-het-haar.jpg
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:46 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Maar jij zegt dat het niet klopt wat Fer zegt. Daarmee geef je dus aan dat jij denkt dat het bij Feyenoord beter geregeld is dan bij Twente. Argumenten heb je niet.
[ afbeelding ]
Ik heb toch óók geen vergelijk?
Ik denk dat t elkaar nauwelijks ontloopt.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb toch óók geen vergelijk?
Ik denk dat t elkaar nauwelijks ontloopt.
De mening van jou en Fer niet nee. De mening van jou en mij wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:49 schreef Quiroz het volgende:

[..]

De mening van jou en Fer niet nee. De mening van jou en mij wel.
Maar ik reageer toch óók niet op jouw mening?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:43 schreef Quiroz het volgende:

[..]

De discussie is vooral dat het bij Twente beter geregeld is dan bij Feyenoord, en ik denk van wel.
Beter geregeld? Is maar de vraag.
Wel meer stabiliteit binnen die club dan bij ons. Hoe minder personele wisselingen in het kader, hoe beter.
Bij hun is het op dat vlak rustig ja.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:49 schreef Quiroz het volgende:

[..]

De mening van jou en Fer niet nee. De mening van jou en mij wel.
Oh wacht dat bedoelde je niet, maargoed je hebt nog steeds geen argumenten dus discussie voeren is zinloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door Quiroz --
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar ik reageer toch óók niet op jouw mening?
Maar ik wel op die van jou.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:50 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Oh wacht dat bedoelde je niet, maargoed je hebt nog steeds geen argumenten dus discussie voeren is zinloos.
Zie boven.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beter geregeld? Is maar de vraag.
Wel meer stabiliteit binnen die club dan bij ons. Hoe minder personele wisselingen in het kader, hoe beter.
Bij hun is het op dat vlak rustig ja.
Dus is het beter geregeld...
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:51 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Maar ik wel op die van jou.
Ja we hebben t toch over verschillende zaken.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
..... . Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde.....
alleen om deze opmerking hoop ik dat ie jeuk achter zijn oogbal krijgt. Mijnheer Fer wilde helemaal niet europa league spelen, dan had ie oa tegen VVV beter z'n best moeten doen....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

alleen om deze opmerking hoop ik dat ie jeuk achter zijn oogbal krijgt. Mijnheer Fer wilde helemaal niet europa league spelen, dan had ie oa tegen VVV beter z'n best moeten doen....
hahaha, eens. hoop dat ie per ongeluk niet wordt ingeschreven, galbak.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mijn reactie voor deze avond luid...

Hoe is het mogelijk dat Twente betere faciliteiten heeft dan Feyenoord...
Zelfs met de schijtpotten is Twente Feyenoord voorbij gestreeft..
Lekker toch voor hem dat ie een comfortabele bank heeft waar hij straks op zit.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:52 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dus is het beter geregeld...
Jij je zin.
Zeg dan wel ff wát dan volgens jou beter geregeld is.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij je zin.
Zeg dan wel ff wát dan volgens jou beter geregeld is.
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Omdat er bij Twente rust is. Bij Twente is er een duidelijke baas die de juiste mannetjes op de juiste plaatsen zet, het ziet er allemaal heel geölied en professioneel uit bij Twente. Als ik van een afstand naar het Feyenoord van de laatste jaren ziet het er uit als los zand. Trainers en bestuurders die allemaal een plan van aanpak hebben en dat allemaal gewoon mogen uitvoeren. Een Ronald Koeman en Martin van Geel waarvan je weet; als die een betere club kunnen krijgen dan gaan ze. Een algemeen directeur die overkomt als een ouderling en die nadat zijn taak van sanering er op zit er weer uit tieft. De Vrienden van Feyenoord die vooral hun eigen portemonnee willen vullen. Ik snap Leroy wel.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

[..]

Heet jij Fer van je achternaam?
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Heet jij Fer van je achternaam?
Nee, ik geef gewoon mijn mening, maar je mag het op dit forum niet met Fer eens zijn want dan ben je geen goede supporter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: "Hier is het echt tot in de puntjes geregeld"









0.0082371