BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: "Hier is het echt tot in de puntjes geregeld"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 05 september 2011 - 20:05   quote  deeplink  
waarom blijven jullie zeuren over fer!!! hij is weg laten we nou eens positief denken als 1 van jullie in jullie ogen een betere baan kunnen krijgen gaan jullie ook.
persoonlijk denk ik dat we niet mogen mopperen 5,5 miljoen voor een speler dieover een jaar gratis de deur uitloopt?????
Ik denk dat we zonder fer en met bakkal iets meer mogelijkheden hebben cq sterker zijn we hebben er wel een midervelder bij die er 10 in ken schieten per seizoen en als die guidetti echt zo goed is als ze zeggen dan krijg je er met hem ook nog eens 20 bij
dus steunen die hap dit seizoen en niet zeuren over spelers die opgetieft zijn
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mijn reactie voor deze avond luid...

Hoe is het mogelijk dat Twente betere faciliteiten heeft dan Feyenoord...
Zelfs met de schijtpotten is Twente Feyenoord voorbij gestreeft..
Het is allemaal nieuw, dus mooier, fer heeft al bewezen door zijn gedrag dat historisch besef hem vreemd is. Ik zit liever in een omgeving waar legendes uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis hebben geacteerd dan in een onpersoonlijk nieuwbouw projectje. Al heeft de verkwanseling van het trainingsveld naast de Kuip niet bijgedragen aan een professionele uitstraling.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

.... Ik snap Leroy wel.
jij bent dan ook nog geen sentimentele ouwe zak.....
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

.... Ik snap Leroy wel.
Was een vooruitziende post van me he...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door hotjumper --
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het is allemaal nieuw, dus mooier, fer heeft al bewezen door zijn gedrag dat historisch besef hem vreemd is. Ik zit liever in een omgeving waar legendes uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis hebben geacteerd dan in een onpersoonlijk nieuwbouw projectje. Al heeft de verkwanseling van het trainingsveld naast de Kuip niet bijgedragen aan een professionele uitstraling.
Ik zit liever in een nieuwe moderne stoel dan in oude stoel die vroeger wereldberoemd was.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:03 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, ik geef gewoon mijn mening, maar je mag het op dit forum niet met Fer eens zijn want dan ben je geen goede supporter.
ach gossie, ben je nu een beetje zielig en wil je even huilen? Mag wel hoor maar wel snel want je moet morgen gewoon naar school en je moet goed uitgerust zijn!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik zit liever in een nieuwe moderne stoel dan in oude stoel die vroeger wereldberoemd was.
Ja maar jij hebt óók nog niets meegemaakt.
Geen verwijt. Maar is toch een ander gevoel.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik zit liever in een nieuwe moderne stoel dan in oude stoel die vroeger wereldberoemd was.
Nieuw is niet altijd beter he!
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik zit liever in een nieuwe moderne stoel dan in oude stoel die vroeger wereldberoemd was.
Door dit soort teksten krijg ik zin om op jouw hoofd te poepen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door Rovert --
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:12 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ach gossie, ben je nu een beetje zielig en wil je even huilen? Mag wel hoor maar wel snel want je moet morgen gewoon naar school en je moet goed uitgerust zijn!!
Ga niet reageren op deze onzin.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:13 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ga niet reageren op deze onzin.
Je bent gewoon intzettend aan het janken in dit topic. Je Calimero gedrag viert weer hoogtij.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Dit valt me echt van jullie tegen, zijn jullie nou zulke sentimentele kerels, als jullie zouden voetballen bij een Go Ahead Eagles, wat een mooie historische club is, en je kon naar fokking Roda JC dan zou je dat ook gedaan hebben, want jullie hebben NIKS met die club! Net als Fer!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik zit liever in een nieuwe moderne stoel dan in oude stoel die vroeger wereldberoemd was.
denk dat dit inderdaad het verschil is in deze discussie, ik neem aan dat je wel een beetje begrijpt dat dit voor sommige onder ons voelt als een dolkstoot in je rug? Weggaan naar een andere nederlandse club, vervolgens dit soort teksten gaan roepen?
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:17 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk dat dit inderdaad het verschil is in deze discussie, ik neem aan dat je wel een beetje begrijpt dat dit voor sommige onder ons voelt als een dolkstoot in je rug? Weggaan naar een andere nederlandse club, vervolgens dit soort teksten gaan roepen?
Wat roept ie dan? Dat het beter geregeld is bij Twente, nou dat klopt ook.
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:16 schreef Quiroz het volgende:
Dit valt me echt van jullie tegen, zijn jullie nou zulke sentimentele kerels, als jullie zouden voetballen bij een Go Ahead Eagles, wat een mooie historische club is, en je kon naar fokking Roda JC dan zou je dat ook gedaan hebben, want jullie hebben NIKS met die club! Net als Fer!
Mijn passie voor Feyenoord zit diep in mijn hart. Voor de rest; Fuck voetbal, saaie kutsport

Dus ja, voetbal is sentiment en als jij daar anders over denkt, dikke pech voor je, dan weet je niet wat emotie is, weet je niet wat passie is en ben je eigenlijk een saaie lul
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:16 schreef Quiroz het volgende:
Dit valt me echt van jullie tegen, zijn jullie nou zulke sentimentele kerels, als jullie zouden voetballen bij een Go Ahead Eagles, wat een mooie historische club is, en je kon naar fokking Roda JC dan zou je dat ook gedaan hebben, want jullie hebben NIKS met die club! Net als Fer!
Ja maar ik had dan gewoon gezegd, bij Roda pak ik meer geld dus ben ik weg, mijn hart ligt bij Feyenoord en kan ik daar niet heen, volg ik mn knip.
Zoals fer nu de tukkertjes stroop om de mond smeert, heeft hij dat ook bij het legioen gedaan, hij verloochend zijn eigen beloftes/woorden en dat bijt hem nu in zijn reet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:18 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat roept ie dan? Dat het beter geregeld is bij Twente, nou dat klopt ook.
Waar baseer je dat in hemels naam op kom is met betere argumeneten dan je nu komt.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar ik had dan gewoon gezegd, bij Roda pak ik meer geld dus ben ik weg, mijn hart ligt bij Feyenoord en kan ik daar niet heen, volg ik mn knip.
Zoals fer nu de tukkertjes stroop om de mond smeert, heeft hij dat ook bij het legioen gedaan, hij verloochend zijn eigen beloftes/woorden en dat bijt hem nu in zijn reet.
Wie zegt dat hij het voor het geld doet? Ik weet 100% zeker dat hij het voor de sportieve belangen doet.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:20 schreef Rovert het volgende:

[..]

Mijn passie voor Feyenoord zit diep in mijn hart. Voor de rest; Fuck voetbal, saaie kutsport

Eens
Hoewel ik zaterdag een overzicht heb gekeken van de lagere engelse divisies en dat was toch wel weer vermakelijk
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:18 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat roept ie dan? Dat het beter geregeld is bij Twente, nou dat klopt ook.
het is de ondertoon in zijn teksten die mij tegenstaan:

"Een eerste indruk is toch erg belangrijk en ik sta dan ook te popelen om hier te beginnen."

"maar nu zit ik hier gelukkig toch".

"Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde."

Die kloothommel had ten 1e zelf niet zulke domme missers moeten begaan afgelopen seizoen. Hij was er mede debet aan dat we zo'n verschrikkelijk jaar hebben gedraaid, Laat hem maar lekker popelen om daar uiteindelijk gelukkig aan de slag te gaan in de europaleague.... ik popel om die gozert in de kuip te zien wanneer we tegen twente spelen.
Galbak 1e klas! en nu stop ik met typen want ik begin pissig te worden en dan ga ik hele domme dingen typen, boos op Ferrader wel te verstaan.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:20 schreef Rovert het volgende:

[..]

Mijn passie voor Feyenoord zit diep in mijn hart. Voor de rest; Fuck voetbal, saaie kutsport

Dus ja, voetbal is sentiment en als jij daar anders over denkt, dikke pech voor je, dan weet je niet wat emotie is, weet je niet wat passie is en ben je eigenlijk een saaie lul
Voor jou is voetbal sentiment, ik vind het een leuk spelletje, maar ben supporter van Feyenoord. Je geeft met deze teksten eigenlijk aan dat je geen realistische kijk op Feyenoord kunt leggen, door je 'passie'.
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

het is de ondertoon in zijn teksten die mij tegenstaan:

"Een eerste indruk is toch erg belangrijk en ik sta dan ook te popelen om hier te beginnen."

"maar nu zit ik hier gelukkig toch".

"Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde."

Die kloothommel had ten 1e zelf niet zulke domme missers moeten begaan afgelopen seizoen. Hij was er mede debet aan dat we zo'n verschrikkelijk jaar hebben gedraaid, Laat hem maar lekker popelen om daar uiteindelijk gelukkig aan de slag te gaan in de europaleague.... ik popel om die gozert in de kuip te zien wanneer we tegen twente spelen.
Galbak 1e klas! en nu stop ik met typen want ik begin pissig te worden en dan ga ik hele domme dingen typen, boos op Ferrader wel te verstaan.
Relax
Neem een bier of je vrouw of je vriendin
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

het is de ondertoon in zijn teksten die mij tegenstaan:

"Een eerste indruk is toch erg belangrijk en ik sta dan ook te popelen om hier te beginnen."

"maar nu zit ik hier gelukkig toch".

"Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde."

Die kloothommel had ten 1e zelf niet zulke domme missers moeten begaan afgelopen seizoen. Hij was er mede debet aan dat we zo'n verschrikkelijk jaar hebben gedraaid, Laat hem maar lekker popelen om daar uiteindelijk gelukkig aan de slag te gaan in de europaleague.... ik popel om die gozert in de kuip te zien wanneer we tegen twente spelen.
Galbak 1e klas! en nu stop ik met typen want ik begin pissig te worden en dan ga ik hele domme dingen typen, boos op Ferrader wel te verstaan.
Alleen die laatste uitspraak is heel dom van 'm, die andere twee is niks mis mee.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:22 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij het voor het geld doet? Ik weet 100% zeker dat hij het voor de sportieve belangen doet.
Doe niet zo naief man, hij doet het puur voor zichzelf en voor het geld. Hij dacht CL te gaan spelen daar lekker veel bonussen voor te krijgen dan snel naar een topclub en nog meer miljoenen op te strijken. Dat is toch logisch, elke broodvoetballer doet het voor het geld. Mensen als Abe Lenstra zijn dood en worden nooit meer geboren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door Pietje1 --
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:22 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Waar baseer je dat in hemels naam op kom is met betere argumeneten dan je nu komt.
Lees nog eens goed de eerste pagina door.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:24 schreef Rovert het volgende:

[..]

Relax
Neem een bier of je vrouw of je vriendin
pak wel een biertje.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:25 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Alleen die laatste uitspraak is heel dom van 'm, die andere twee is niks mis mee.
mag je vinden.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:25 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Doe niet zo naief man, hij doet het puur voor zichzelf en voor het geld. Hij dacht CL te gaan spelen daar lekker veel bonussen voor te krijgen dan snel naar een topclub en nog meer miljoenen op te strijken. Dat is toch logisch, elke broodvoetballer doet het voor het geld. Mensen als Abe Lenstra zijn dood en worden nooit meer geboren.
Als hij het voor het geld had gedaan, was hij nu helemaal niet naar Twente gegaan, maar had de deal geblokkeerd en had aan het einde van het seizoen al het tekengeld opgestreken. Bovendien kon hij op z'n 17de al naar Europese topclubs, het is dus niet zo geldbeluste jongen als jij doet vermoeden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:18 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat roept ie dan? Dat het beter geregeld is bij Twente, nou dat klopt ook.
Hij zegt nergens beter....
Hij zegt tot in de puntjes.
Zegt nergens dat t bij Feyenoord niet zo was..
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:22 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij het voor het geld doet? Ik weet 100% zeker dat hij het voor de sportieve belangen doet.
Dat vind ik de grootste onzin die er is, dan had hij naar Duitsland (ow, fuck dat doet ie ook), engeland of Italie moeten gaan. Hij wilde om prijzen spelen, nou dat kan hij bij vitesse ook. Hij wilde europa league spelen, dat hij dat bij Feyenoord niet kon heeft hij zelf aan bijgedragen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 september 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:25 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Doe niet zo naief man, hij doet het puur voor zichzelf en voor het geld. Hij dacht CL te gaan spelen daar lekker veel bonussen voor te krijgen dan snel naar een topclub en nog meer miljoenen op te strijken. Dat is toch logisch, elke broodvoetballer doet het voor het geld. Mensen als Abe Lenstra zijn dood en worden nooit meer geboren.
Feyenoord betaald nog steeds na 020 en psv de hoogste salarissen dus dat kan het niet zijn Pietje...Waarvoor denk je dat dikke jansen naar 020 ging?
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat vind ik de grootste onzin die er is, dan had hij naar Duitsland (ow, fuck dat doet ie ook), engeland of Italie moeten gaan. Hij wilde om prijzen spelen, nou dat kan hij bij vitesse ook. Hij wilde europa league spelen, dat hij dat bij Feyenoord niet kon heeft hij zelf aan bijgedragen...
Alle dingen die jij opnoemt worden teniet gedaan bij FC Twente, hij blijft in Nederland dus hoeft zich niet aan te passen, hij speelt met betere spelers in een al ingespeeld elftal dat meedoet om het kampioenschap, met ervaren jongens, met de (zeer waarschijnlijk) garantie dat ie in de basis staat.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:31 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Alle dingen die jij opnoemt worden teniet gedaan bij FC Twente, hij blijft in Nederland dus hoeft zich niet aan te passen, hij speelt met betere spelers in een al ingespeeld elftal dat meedoet om het kampioenschap, met ervaren jongens, met de (zeer waarschijnlijk) garantie dat ie in de basis staat.
Dan heb je niet goed opgelet. Hij heeft juist geen garantie dat hij in de basis staat. Adriaanse wil hem in de verdediging hebben, maar hij wil niet. Hij moet dus Brama, de Jong of Janssen uit de basis spelen. Dat wordt nog eens lastig voor hem. Hij is een verwend kind, dus of hij daar mee om kan gaan is nog maar de vraag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:31 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Alle dingen die jij opnoemt worden teniet gedaan bij FC Twente, hij blijft in Nederland dus hoeft zich niet aan te passen, hij speelt met betere spelers in een al ingespeeld elftal dat meedoet om het kampioenschap, met ervaren jongens, met de (zeer waarschijnlijk) garantie dat ie in de basis staat.
Dat moeten we nog maar afwachten na het vertrek van Ruiz....
Emile
 Emile - maandag 05 september 2011 - 20:39   quote  deeplink  
lekker verdedigen leroy
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 05 september 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Jongens, die gozert moet toch wat zeggen!
hij kon moeilijk roepen: "Dit is de grootste club van Nederland" of "Wat een schitterend stadion" of "Ik ben blij om voor deze supporters te mogen spelen" of "Dit is nou een club met een roemrucht verleden" of "Wat is deze voorzitter toch een fantastische zakenman"
Dus zegt hij dat alles in de puntjes geregeld is, de prijzenkast met die schaal en die 2 vaantjes zal er wel knap bijstaan...ik zou me de tyfus schamen als tukker zijnde!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Fer zegt nergens dat het bij Twente beter geregeld is
Fer moet dit praatje voor de fans ophangen

Fer is history,

wtf maken jullie je druk over?
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:43 schreef FR-Henk het volgende:
Fer zegt nergens dat het bij Twente beter geregeld is
Fer moet dit praatje voor de fans ophangen

Fer is history,

wtf maken jullie je druk over?
Zonder dingen om je druk over te maken is het leven saai
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zonder dingen om je druk over te maken is het leven saai
Fer is saai.
Kun jij je druk maken om een verkochte broodrooster?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:43 schreef FR-Henk het volgende:
Fer zegt nergens dat het bij Twente beter geregeld is
Fer moet dit praatje voor de fans ophangen

Fer is history,

wtf maken jullie je druk over?
Dat zeg ik de hele tijd....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zeg ik de hele tijd....
Dat zeg ik ook al een heel topic....
Maar ja, niet luisteren he.

Kwajongens....
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Fer is saai.
Kun jij je druk maken om een verkochte broodrooster?
Ja

000c7aeb_medium.jpeg
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Fermoeiend zo'n onzin discussie.

Ten eerste: http://forum.headliner.nl/sg-20/

Ten tweede:

quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij zegt nergens beter....
Hij zegt tot in de puntjes.
Zegt nergens dat t bij Feyenoord niet zo was..
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
"..FC Twente speelt de laatste seizoenen mee om de titel en ik wil graag prijzen pakken."
Die gozer spoort echt niet. helaas, peanutbutter.
sevillana
 sevillana - maandag 05 september 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:43 schreef FR-Henk het volgende:
Fer zegt nergens dat het bij Twente beter geregeld is
Fer moet dit praatje voor de fans ophangen

Fer is history,

wtf maken jullie je druk over?
wel mee eens, fer is history, maakt geen deel meer uit van onze club.
wat mij betreft besteed ik ook verder geen aandacht meer aan hem en is dit mijn laatste reactie op een post over hem. "ferleden tijd" dus.
naar mijn idee is er hier op het Feyenoord forum nu wel genoeg aandacht aan hem besteed.
laten we ons gewoon weer met de club, het actuele nieuws rond de club en de toekomst bezig gaan houden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 22:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

wel mee eens, fer is history, maakt geen deel meer uit van onze club.
wat mij betreft besteed ik ook verder geen aandacht meer aan hem en is dit mijn laatste reactie op een post over hem. "ferleden tijd" dus.
naar mijn idee is er hier op het Feyenoord forum nu wel genoeg aandacht aan hem besteed.
laten we ons gewoon weer met de club, het actuele nieuws rond de club en de toekomst bezig gaan houden.
Onderschrijf ik, ferwerkingsperiode achter ons laten.
Liever aandacht voor de spelers die WEL onze club weer terug naar de TOP gaan brengen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:25 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Lees nog eens goed de eerste pagina door.
Kunnen wij jou ook niet verkopen aan het Fc Twenthe
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

het is de ondertoon in zijn teksten die mij tegenstaan:

"Een eerste indruk is toch erg belangrijk en ik sta dan ook te popelen om hier te beginnen."

"maar nu zit ik hier gelukkig toch".

"Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde."

Die kloothommel had ten 1e zelf niet zulke domme missers moeten begaan afgelopen seizoen. Hij was er mede debet aan dat we zo'n verschrikkelijk jaar hebben gedraaid, Laat hem maar lekker popelen om daar uiteindelijk gelukkig aan de slag te gaan in de europaleague.... ik popel om die gozert in de kuip te zien wanneer we tegen twente spelen.
Galbak 1e klas! en nu stop ik met typen want ik begin pissig te worden en dan ga ik hele domme dingen typen, boos op Ferrader wel te verstaan.
Denk aan de bloeddruk Douwe haha
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 22:57   quote  deeplink  
19 december Douwe..
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Dat zeg ik, 18 december.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: "Hier is het echt tot in de puntjes geregeld"









0.0064761