BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: "Hier is het echt tot in de puntjes geregeld"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - dinsdag 06 september 2011 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Leroy Fer: "Alles is hier echt tot in de puntjes geregeld"
quote:
Leroy Fer benutte het afgelopen vrije weekeinde tussen twee interlands met Jong Oranje om een bezoek te brengen aan zijn nieuwe club FC Twente. De middenvelder ging met zijn vriendin op zoek naar geschikte woonruimte in Enschede en kreeg van de club meteen een leaseauto mee naar huis.
Die auto bleek vervolgens echter voor grote problemen te zorgen. De wagen wenste op de terugweg naar het trainingskamp van Jong Oranje niet meer voor- of achteruit te rijden. Pas diep in de nacht meldde de voormalig Feyenoorder zich daarom in het spelershotel Golden Tulip in Doorwerth. Het is niet bekend of het de oude auto betrof van de naar Fulham vertrokken Bryan Ruiz.
hahahahahahahahahahaha
The Q
 The Q - dinsdag 06 september 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 07:42 schreef moa het volgende:

[..]

[..]

hahahahahahahahahahaha
Bron?
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 06 september 2011 - 08:49   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1443/FC-Twente/article/detail/2892606/2011/09/06/Leaseauto-Twente-laat-Leroy-Fer-in-de-steek.dhtml
Rovert
 Rovert - dinsdag 06 september 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Gedoemd te mislukken, zijn periode bij Twente :-)
plannetje
 plannetje - dinsdag 06 september 2011 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 18:15 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

-1, blaag!
+ -1 !!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 september 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 22:33 schreef de flh het volgende:

[..]

Die gozer spoort echt niet. helaas, peanutbutter.
Wat fer betreft mag duidelijk zijn maar is het zo dat twente betere faciliteiten heeft
en dat spelers daar eventueel voor kiezen.meer profecioneliteit en is die
stap voor feyenoord niet gewoon makkelijk te overbruggen.
dobias
 dobias - dinsdag 06 september 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat fer betreft mag duidelijk zijn maar is het zo dat twente betere faciliteiten heeft
een van de dingen die het nieuwe stadion met zich mee brengt is het beste trainings complex van Nederland en een van de beste van europa.

Nogmaals dat nieuwe stadion is een must voor feyenoord als dat er niet komt hebben we echt een probleem.

Ik ben ook verliefd op onze huidige kuip maar je moet verder kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door dobias --
Biernaldum
 Biernaldum - dinsdag 06 september 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Gaat het nou Ferdomme weer over hem!
Milo
 Milo - dinsdag 06 september 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 11:04 schreef Biernaldum het volgende:
Gaat het nou Ferdomme weer over hem!
+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Kees010
 Kees010 - dinsdag 06 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij je zin.
Zeg dan wel ff wát dan volgens jou beter geregeld is.
Was het ook niet zo dat; toen ene Verbeek een tijdje geleden hier aantrad.
Hij ook allemaal wijzigingen wilde doorvoeren omdat het hier outdated was.
Hij vond iig. dat het topsportklimaat wat betreft accamodatie enz. achterbleef ten opzichte van andere clubs.

En dat was toen nog een vergelijking met Heereveen en Az.
+ Dan heb je het nog niet eens over de organisatie bij Feyenoord.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 06 september 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 12:01 schreef Kees010 het volgende:

[..]

Was het ook niet zo dat; toen ene Verbeek een tijdje geleden hier aantrad.
Hij ook allemaal wijzigingen wilde doorvoeren omdat het hier outdated was.
Hij vond iig. dat het topsportklimaat wat betreft accamodatie enz. achterbleef ten opzichte van andere clubs.

En dat was toen nog een vergelijking met Heereveen en Az.
+ Dan heb je het nog niet eens over de organisatie bij Feyenoord.
Lijkt me sterk dat Verbeek in de toekomst kon kijken toen... AZ was hij nog niet geweest.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 september 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat zou niet logisch zijn, want hij ziet t nu pas na t tekenen?
Kees010
 Kees010 - dinsdag 06 september 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 13:07 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat Verbeek in de toekomst kon kijken toen... AZ was hij nog niet geweest.
Az klopt idd. niet.
Mijn welgemeende excuses daarvoor.

Maar de kern van wat ik bedoel te zeggen staat nog overeind.
Jammer dat je daar dan geen reactie op geeft ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 06 september 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Twente kan hebben wat het heeft als het Fer maar tegen zit.
Kapotte auto's, in de verdediging staan, geblesseerd raken en op de bank zitten zijn allemaal dingen die ik hem gun.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door Feyenoord till i die --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 06 september 2011 - 16:19   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/130652/Fer:_Het_was_lastig_dat_Feyenoord-fans_me_gingen_uitfluiten

citeer:Ik werd op een duur zelfs fysiek bedreigd. "Daar ben ik erg van geschrokken. Ik ben niet echt bang geweest, maar heb wel een tijdje extra goed om me heen gekeken. Als iemand lang naar me keek op straat, keek ik ook lang terug."

He is a real bad mtf de sukkel.Hij kan zo mee doen aan dat nieuwe programma op rtl5

hahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door JoopieKlepzeikerT --
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 06 september 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 13:54 schreef Kees010 het volgende:

[..]

Az klopt idd. niet.
Mijn welgemeende excuses daarvoor.

Maar de kern van wat ik bedoel te zeggen staat nog overeind.
Jammer dat je daar dan geen reactie op geeft ;)
Hoef ik geen reactie op te geven, iedereen weet dat dat zo was. Gio kwam ook terug uit Barcelona en zei dat er helemaal niets was veranderd sinds 1994...
dennie
 dennie - dinsdag 06 september 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Hahaha, Quiroz tegen de rest hoor hiero, ik denk dat Quiroz op veel gebieden gewoon gelijk heeft, jullie kijk word verstoord door de passie en liefde voor Feyenood, jullie denken alleen maar het slechtste van Fer, geldwolf etc, zeg me, als ie dat was waarom was ie dan niet naar AC Milaan gegaan? Ik denk dat je voor het geld niet naar Twente hoeft te gaan zoveel minder zullen ze niet betalen in Rotterdam Zuid.

De reden dat Fer naar Twente is gegaan is púúr sportief, net als de reden dat Wijnaldum naar PSV is gegaan, dit zijn zelfbewuste professionals die het beste uit hun carriere willen halen. Wat uit jullie mond komt is gewoon pure rancune.

Of ze de goede keuze maken vind ik wat anders, ik denk dat als deze selectie 3 seizoenen bij elkaar waren gebleven met als de schuld weggesaneerd is ook nog andere aankopen erbij Feyenoord weer voor het kampoenschap zou kunnen strijden, Wijnaldum en Fer zouden de leiders van dat team kunnen worden waar ze sterker dan ooit uit zouden komen, stel je voor dat je de bassis hebt gevormt van de wederopbouwing van Feyenoord, ik denk dat dat je echt heel veel kracht en vertrouwen geeft. Ik wens ze het beste maar ik denk dat ze om kortzichtige redenen zijn weggegaan wat erg jammer is. Ze beseffen niet dat ze nog erg jong zijn en ook bij Feyenoord heel veel konden groeien. Maargoed die zaakwaarnemers fokken het ook op hè

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door dennie --
prins
 prins - dinsdag 06 september 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 16:19 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/130652/Fer:_Het_was_lastig_dat_Feyenoord-fans_me_gingen_uitfluiten

citeer:Ik werd op een duur zelfs fysiek bedreigd. "Daar ben ik erg van geschrokken. Ik ben niet echt bang geweest, maar heb wel een tijdje extra goed om me heen gekeken. Als iemand lang naar me keek op straat, keek ik ook lang terug."

He is a real bad mtf de sukkel.Hij kan zo mee doen aan dat nieuwe programma op rtl5
[ filmpje ]

hahahahahahaha
hij is Paranoia geworden..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 06 september 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 17:12 schreef dennie het volgende:
Hahaha, Quiroz tegen de rest hoor hiero, ik denk dat Quiroz op veel gebieden gewoon gelijk heeft, jullie kijk word verstoord door de passie en liefde voor Feyenood, jullie denken alleen maar het slechtste van Fer, geldwolf etc, zeg me, als ie dat was waarom was ie dan niet naar AC Milaan gegaan? Ik denk dat je voor het geld niet naar Twente hoeft te gaan zoveel minder zullen ze niet betalen in Rotterdam Zuid.

De reden dat Fer naar Twente is gegaan is púúr sportief, net als de reden dat Wijnaldum naar PSV is gegaan, dit zijn zelfbewuste professionals die het beste uit hun carriere willen halen. Wat uit jullie mond komt is gewoon pure rancune.

Of ze de goede keuze maken vind ik wat anders, ik denk dat als deze selectie 3 seizoenen bij elkaar waren gebleven met als de schuld weggesaneerd is ook nog andere aankopen erbij Feyenoord weer voor het kampoenschap zou kunnen strijden, Wijnaldum en Fer zouden de leiders van dat team kunnen worden waar ze sterker dan ooit uit zouden komen, stel je voor dat je de bassis hebt gevormt van de wederopbouwing van Feyenoord, ik denk dat dat je echt heel veel kracht en vertrouwen geeft. Ik wens ze het beste maar ik denk dat ze om kortzichtige redenen zijn weggegaan wat erg jammer is. Ze beseffen niet dat ze nog erg jong zijn en ook bij Feyenoord heel veel konden groeien. Maargoed die zaakwaarnemers fokken het ook op hè
Als je alles aan Feyenoord te danken hebt, ga je gewoon niet naar een andere Nederlandse club omdat het nu bij Feyenoord minder gaat.
Of je gaat naar een kleinere Nederlandse club of je gaat naar het buitenland.
Doe je dat niet?
Dan verloochen je je afkomst en mag je van mij al het slechte van de wereld krijgen!
(geen dodelijke ziektes of blijvend invalide worden! Wel ongeschikt voor prof voetbal)
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 06 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 18:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als je alles aan Feyenoord te danken hebt, ga je gewoon niet naar een andere Nederlandse club omdat het nu bij Feyenoord minder gaat.
Of je gaat naar een kleinere Nederlandse club of je gaat naar het buitenland.
Doe je dat niet?
Dan verloochen je je afkomst en mag je van mij al het slechte van de wereld krijgen!
(geen dodelijke ziektes of blijvend invalide worden! Wel ongeschikt voor prof voetbal)
Dus als jij heel je jeugd bij Sparta had gevoetbald en je zat daar nu in een kutteam, terwijl je naar RKC kon in de Eredivisie, zou jij bij Sparta blijven omdat dat een veel mooiere en grotere club is? Ik niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 06 september 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Vind ik geen vergelijk met een topclub waar het nu even minder gaat.
Bij Feyenoord kijken nog heel veel clubs uit Europa naar je en bij Sparta niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 september 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 10:35 schreef dobias het volgende:

[..]

een van de dingen die het nieuwe stadion met zich mee brengt is het beste trainings complex van Nederland en een van de beste van europa.

Nogmaals dat nieuwe stadion is een must voor feyenoord als dat er niet komt hebben we echt een probleem.

Ik ben ook verliefd op onze huidige kuip maar je moet verder kijken.
Verbeek had zelfs de bouwtekening gemaakt want ook bij Heerenveen zijn ze verder..
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 06 september 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 18:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vind ik geen vergelijk met een topclub waar het nu even minder gaat.
Bij Feyenoord kijken nog heel veel clubs uit Europa naar je en bij Sparta niet!
Een topclub waar het al jaren minder mee gaat, Twente doet structureel mee om de top, voetballers kunnen niet wachten! En dat van Sparta was een vergelijking met RKC, ik denk dat er ook genoeg scouts bij Twente op de tribune zitten, misschien nog wel meer dan bij Feyenoord vanwege het betere spelersmateriaal...

Wij allemaal hadden een andere keus gemaakt dan Leroy, maar Leroy is niet zo'n fan als jij en ik, hij weegt zijn sportieve carriëre zwaarder dan het belang van Feyenoord, als je het vanuit dat opzicht bekijkt heeft hij een goede keus gemaakt met FC Twente.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 22:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Denk aan de bloeddruk Douwe haha
is alweer gezakt, een zeldzame uitbarsting van frustraties.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 22:59 schreef de flh het volgende:
Dat zeg ik, 18 december.
kom maar op!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 september 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 18:08 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dus als jij heel je jeugd bij Sparta had gevoetbald en je zat daar nu in een kutteam, terwijl je naar RKC kon in de Eredivisie, zou jij bij Sparta blijven omdat dat een veel mooiere en grotere club is? Ik niet.
Wel als je doorlopend loopt te verkondigen dat je Sparta terug wil brengen naar de top en dat je het de mooiste club van nederland vind. Maar dat jij daar zo tegen aankijkt is tekenend, qua leeftijd sluit jouw belevingswereld meer aan bij die van fer.

Daar koppel ik overigens geen waarde oordeel aan, is iets van veranderende tijden en zo.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 07 september 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wel als je doorlopend loopt te verkondigen dat je Sparta terug wil brengen naar de top en dat je het de mooiste club van nederland vind. Maar dat jij daar zo tegen aankijkt is tekenend, qua leeftijd sluit jouw belevingswereld meer aan bij die van fer.

Daar koppel ik overigens geen waarde oordeel aan, is iets van veranderende tijden en zo.
Feyenoord is ook de mooiste club van Nederland maar niet de beste, zo zal Leroy er ook ongetwijfeld over denken, en jou belevingswereld is dus blijkbaar dat spelers bij clubs blijven, dat kan je inderdaad veranderde tijden noemen. Denk jij trouwens niet dat Coen Moulijn en Willem van Hanegem bij Feyenoord waren gebleven als ze in een matig team speelden en naar een club kon die om Champions League voetbal en het kampioenschap speelt? Ik wel!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 september 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 16:33 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Feyenoord is ook de mooiste club van Nederland maar niet de beste, zo zal Leroy er ook ongetwijfeld over denken, en jou belevingswereld is dus blijkbaar dat spelers bij clubs blijven, dat kan je inderdaad veranderde tijden noemen. Denk jij trouwens niet dat Coen Moulijn en Willem van Hanegem bij Feyenoord waren gebleven als ze in een matig team speelden en naar een club kon die om Champions League voetbal en het kampioenschap speelt? Ik wel!
Maar ik begrijp niet dat hij de uitdaging niet ziet in het terug naar de top brengen van Feyenoord. Maar ja hij is een opgevert dat heeft hij regelmatig in het veld laten zien.
Emile
 Emile - woensdag 07 september 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 17:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar ik begrijp niet dat hij de uitdaging niet ziet in het terug naar de top brengen van Feyenoord. Maar ja hij is een opgevert dat heeft hij regelmatig in het veld laten zien.
snap ik dus ook niet, als je in NL zit bij feyenoord kan je net zo goed hun helpen naar de top want dat is gewoon mogelijk, of ga naar t buiteland of blijf denk ik dan ook idd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 17:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Helemaal eens!!
Het is duidelijk dat Quiroz van dezelfde generatie als Fer is. (niet verkeerd bedoelt maar is de mentaliteit van jullie generatie)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Ach joh, de nieuwste generatie heeft last van bindingsangst en/of onthechtingssyndroom.

Geldverblinding is ook een ziekte.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 18:03   quote  deeplink  
Welkom in de wereld van de jongens die nu nog onder de zuurballenwet vallen! Hhehehehhehehehehe
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Bij twente kan je nu alleen maar verliezen ..
/care
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 07 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 17:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Helemaal eens!!
Het is duidelijk dat Quiroz van dezelfde generatie als Fer is. (niet verkeerd bedoelt maar is de mentaliteit van jullie generatie)
Ben ook van dezelfde generatie als Fer; maar met mijn mentaliteit is niets mis ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ben ook van dezelfde generatie als Fer; maar met mijn mentaliteit is niets mis ;)
Met de huidige generatie is net zoveel mis als 30 jaar geleden.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 07 september 2011 - 18:12   quote  deeplink  
En jij bent dan 53? Sporen we allebei niet..?! :P
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:12 schreef Bosifyable het volgende:
En jij bent dan 53? Sporen we allebei niet..?! :P
53????
Scheer je weg, schavuit! Rapalje!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

53????
Scheer je weg, schavuit! Rapalje!
o god, hij is 76!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

o god, hij is 76!!!
Oh...Dan ben ik m'n verjaardag tientallen keren vergeten..........
Milo
 Milo - woensdag 07 september 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

wat???? meen je niet! je kan idd zo klinken als henk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door Milo --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:20 schreef Milo het volgende:

[..]

wat???? meen je niet! je kan idd zo klinken als henk!
hehehe, de 1e keer dit seizoen dat ik naar bosi op zoek was dacht ik ook dat het een oude vent zou zijn maar ja....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Oh...Dan ben ik m'n verjaardag tientallen keren vergeten..........
moet je niet overdrijven Henk...

on-topic: weet ik ff niet maar we moeten dit vaker doen.
Milo
 Milo - woensdag 07 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehe, de 1e keer dit seizoen dat ik naar bosi op zoek was dacht ik ook dat het een oude vent zou zijn maar ja....
hahahaha geniaal staat er 1 keer een snotneus voor je hahahaha....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:28 schreef Milo het volgende:

[..]

Dat Bosi de strip in Valkenswaard geweldig vind zegt genoeg!
Is leuk maar in mijn tijd hadden we Parkzicht en de Energiehal!!
Milo
 Milo - woensdag 07 september 2011 - 18:50   quote  deeplink  
hahahahaha kinderen hahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:28 schreef Milo het volgende:

[..]

hehehehe, en de week erop Leon voor het eerst gezien....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Eerstvolgende thuiswedstrijd met zijn allen bij de tribune van de sportclub.
Als jullie mij natuurlijk willen zien?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 19:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Eerstvolgende thuiswedstrijd met zijn allen bij de tribune van de sportclub.
Als jullie mij natuurlijk willen zien?
akkoord, hoelaat en waar op de tribune?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 19:07   quote  deeplink  
In het midden en een anderhalf uur voor de wedstrijd ben ik er wel als het niet eerder is.
Is toch weer een zaterdagavond?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 19:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:
In het midden en een anderhalf uur voor de wedstrijd ben ik er wel als het niet eerder is.
Is toch weer een zaterdagavond?
klopt, bosi en ik zijn de laatste thuiswedstrijden ook gegaan dus denk dat bosi ook wel meekomt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: "Hier is het echt tot in de puntjes geregeld"

0.0087900