BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castelen komt er weer aan!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Lange tijd moest Romeo Castelen bij Hamburger SV geblesseerd toekijken, maar inmiddels is de vleugelaanvaller weer fit en de voormalig Feyenoorder heeft zijn eerste oefenwedstrijd alweer achter de rug. Castelen is mede dankzij fysiotherapeut Dick van Toorn weer helemaal fit verklaard.

Nu Eljero Elia van HSV is verkast naar Juventus, krijgt de Bundesligaclub mogelijk een Nederlandse vervanger terug als buitenspeler. De laatste tijd zijn wij intensief bezig geweest om hem topfit te krijgen, vertelt Van Toorn aan het Algemeen Dagblad. Hij wil er staan, zeker nu Elia is verkocht aan Juventus. We stabiliseren de knie door alle spiergroepen daaromheen te versterken, legt de fysio uit.

Door alle blessures kwam Castelen sinds zijn komst naar Hamburg in 2007 tot slechts zestien competitieduels, maar de vleugelspits kan nu hopelijk aan dat aantal gaan werken. Momenteel kan hij alles weer hebben. Vanwege de operaties moest hij altijd veel rust hebben en juist die afgenomen spierkracht levert extra problemen op. Maar let op mijn woorden, Romeo Castelen komt er weer aan, verzekert Van Toorn.

198669.jpg
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Diep respect voor Romeo! Als je zo ontiegelijk veel (zeer zware) blessures hebt en dan toch elke keer weer terugkomt: klasse! Ook klasse van HSV dat ze het contract van Castelen verlengd hebben alleen al door zijn motivatie om terug te keren.

Wat een geweldig trio was het hier met Kuyt en Kalou, misschien ooit nog in een Feyenoord shirt?
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Ik kan uren over Romeo mijmeren

Uuuuuuuuuuuuuren
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Shakespeare ook
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:14 schreef Stylzz het volgende:
Shakespeare ook
Julia ook
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:15 schreef Rovert het volgende:

[..]

Julia ook
Romeo niet, die heeft de budgetvluchten naar thailand ondekt
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Romeo niet, die heeft de budgetvluchten naar thailand ondekt
Daar komt hij nog wel van terug
Allemaal shemales daar

Nee dan Julia

O wacht we moeten on topic blijven

Hup castelen
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 september 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:25 schreef Quiroz het volgende:
Lange tijd moest Romeo Castelen bij Hamburger SV geblesseerd toekijken, maar inmiddels is de vleugelaanvaller weer fit en de voormalig Feyenoorder heeft zijn eerste oefenwedstrijd alweer achter de rug. Castelen is mede dankzij fysiotherapeut Dick van Toorn weer helemaal fit verklaard.

Nu Eljero Elia van HSV is verkast naar Juventus, krijgt de Bundesligaclub mogelijk een Nederlandse vervanger terug als buitenspeler. De laatste tijd zijn wij intensief bezig geweest om hem topfit te krijgen, vertelt Van Toorn aan het Algemeen Dagblad. Hij wil er staan, zeker nu Elia is verkocht aan Juventus. We stabiliseren de knie door alle spiergroepen daaromheen te versterken, legt de fysio uit.

Door alle blessures kwam Castelen sinds zijn komst naar Hamburg in 2007 tot slechts zestien competitieduels, maar de vleugelspits kan nu hopelijk aan dat aantal gaan werken. Momenteel kan hij alles weer hebben. Vanwege de operaties moest hij altijd veel rust hebben en juist die afgenomen spierkracht levert extra problemen op. Maar let op mijn woorden, Romeo Castelen komt er weer aan, verzekert Van Toorn.

[ afbeelding ]
Na und wass denn
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:18 schreef Rovert het volgende:

[..]

Daar komt hij nog wel van terug
Allemaal shemales daar

Nee dan Julia

O wacht we moeten on topic blijven

Hup castelen
Ja maar wellicht is er een wereld voor hem open gegaan, net zo als sommige gasten naar twente gaan omdat ze bij een grote club willen spelen....
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 20:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar wellicht is er een wereld voor hem open gegaan, net zo als sommige gasten naar twente gaan omdat ze bij een grote club willen spelen....
Haha
Dan ben je stom
Ga je wonen in oldenzaal of De Lutte en heb je geen idee waar je buren het over hebben

On topic, hup castelen
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 21:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

Haha
Dan ben je stom
Ga je wonen in oldenzaal of De Lutte en heb je geen idee waar je buren het over hebben

On topic, hup castelen
Hoe zou; " me love you long time" in het oldenzaals klinken
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:29   quote  deeplink  
hoop dat 't wat wordt met castelen, zou mooi zijn.. een terugkeer zou nog mooier zijn..
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:29 schreef de flh het volgende:
hoop dat 't wat wordt met castelen, zou mooi zijn.. een terugkeer zou nog mooier zijn..
Maar hij was toen al niet goed genoeg.
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar hij was toen al niet goed genoeg.
Jawel, alleen niet constant genoeg. Zowiezo, naast K-2 lijkt bijna niemand echt goed.

bron: wiki

2002/03 ADO Den Haag Nederland
Eerste divisie
24 9

2003/04 ADO Den Haag Nederland
Eredivisie
28 4

2004/05 Feyenoord Nederland
Eredivisie
30 10

2005/06 Feyenoord Nederland
Eredivisie
23 9

2006/07 Feyenoord Nederland
Eredivisie
12 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door de flh --
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:39   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door de flh --
King - 010
 King - 010 - dinsdag 06 september 2011 - 13:07   quote  deeplink  


Check van 1.52 (doelpunt van v. Castelen)///HELD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door King - 010 --
Rovert
 Rovert - dinsdag 06 september 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Geinig filmpje
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 06 september 2011 - 14:07   quote  deeplink  
Het is eigenlijk alleen een beetje triest dat zo'n overwinning tegenwoordig als een kampioenschap gevierd word.
Winnen van 020 is mooier dan winnen van welke Nederlandse club dan ook maar het moet weer meer normaal worden en geen uitzondering waardoor we helemaal euforisch zijn.
Ik zou Castelen overigens graag terug bij Feyenoord zien.
Moet hij wel eerst een jaartje zo goed als blessurevrij blijven voor dat hij terug komt.
de flh
 de flh - donderdag 08 september 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Off-topic, maar toch Eens :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 februari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Castelen verlaat Hamburger SV na dit seizoen

HAMBURG - Aan het ongelukkige dienstverband van Romeo Castelen bij Hamburger SV komt na dit seizoen een einde.
Foto: ProShots De 28-jarige aanvaller moet op zoek naar een andere club. ''In de zomer is het voor mij bij HSV voorbij'', zei Castelen donderdag in de krant Bild.

De Nederlander verruilde Feyenoord in 2007 voor HSV, maar speelde sindsdien vanwege blessureleed slechts zeventien wedstrijden in de Bundesliga.

Castelen moest liefst vier knie-operaties ondergaan. De voormalig international speelt dit seizoen op basis van een 'prestatiecontract' bij HSV.

''Ik weet dat HSV niet met me verder gaat. Ze hebben al heel veel geduld met me gehad'', aldus Castelen.

http://www.nu.nl/sport/2736797/castelen-verlaat-hamburger-sv-seizoen.html
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 februari 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
Castelen verlaat Hamburger SV na dit seizoen

HAMBURG - Aan het ongelukkige dienstverband van Romeo Castelen bij Hamburger SV komt na dit seizoen een einde.
Foto: ProShots De 28-jarige aanvaller moet op zoek naar een andere club. ''In de zomer is het voor mij bij HSV voorbij'', zei Castelen donderdag in de krant Bild.

De Nederlander verruilde Feyenoord in 2007 voor HSV, maar speelde sindsdien vanwege blessureleed slechts zeventien wedstrijden in de Bundesliga.

Castelen moest liefst vier knie-operaties ondergaan. De voormalig international speelt dit seizoen op basis van een 'prestatiecontract' bij HSV.

''Ik weet dat HSV niet met me verder gaat. Ze hebben al heel veel geduld met me gehad'', aldus Castelen.

http://www.nu.nl/sport/2736797/castelen-verlaat-hamburger-sv-seizoen.html
ti's wel een buitenspeler Stylzz, ik zie liever dat we voor de spits positie gaan kijken..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 februari 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Oh ik wil m niet hebben hoor, draag m wel een warm hart toe.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 februari 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:
Oh ik wil m niet hebben hoor, draag m wel een warm hart toe.
Misverstandje van mijn kant dan, Vond hem ook altijd wel een aparte voetballer, heerlijk om te zien, durfde de actie aan te gaan, supersnel. Ja ik mag hem ook wel. Jammer van al zijn blessures heeft het hierdoor nooit echt kunnen laten zien
moa
 moa - donderdag 09 februari 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 14:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Het is eigenlijk alleen een beetje triest dat zo'n overwinning tegenwoordig als een kampioenschap gevierd word.
Winnen van 020 is mooier dan winnen van welke Nederlandse club dan ook maar het moet weer meer normaal worden en geen uitzondering waardoor we helemaal euforisch zijn.
Ik zou Castelen overigens graag terug bij Feyenoord zien.
Moet hij wel eerst een jaartje zo goed als blessurevrij blijven voor dat hij terug komt.
Winnen van 020 is mooier dan welke andere club dan ook ter wereld.

Niets gaat boven het verslaan van onze aartsrivaal, champions league potjes tegen koopclubs als pak em beet real madrid, man city e.d. doen mij vrij weinig. (Als we ze al spelen) Maar winnen van de klassieker en dan het liefst in een volgepakte Kuip is het mooiste wat er is.

Edit: Uiteraard moet het wel een gewoonte worden om deze wedstrijden te winnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door moa --
bjorn
 bjorn - zondag 12 februari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Misschien een pay to play contractje aanbieden?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 14:09   quote  deeplink  
Castelen mag nu wel spelen voor RKC

266px-Romeo_Castelen_004.jpg

WAALWIJK - Romeo Castelen werd afgelopen zaterdag in Woudrichem op het laatste moment geschrapt uit de opstelling van RKC. Dat gebeurde omdat de vrees bestond dat zijn laatste club Volga Novgorod problemen zou hebben met zijn optreden in een oefenduel.

Castelen stond officiƫel tot en met 30 juni bij de Russische club onder contract. Om geen trammelant te krijgen deed de buitenspeler, die bij RKC zijn conditie op peil brengt, niet mee. In het oefenduel woensdag tegen Leuven kan hij wel zijn opwachting maken. RKC gaat deze week ook informeel met Castelen rond de tafel zitten. Sinds het vertrek van Florian Jozefzoon naar PSV is er een vacature voor een vleugelaanvaller.
Bron:Brabants Dagblad
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 15:12   quote  deeplink  
Leuk voor Castelen , hoop dat hij zonde blessures een mooi seizoen gaat draaien.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 17:36   quote  deeplink  
Eens..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castelen komt er weer aan!









0.0087621