BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - AJAX ( Zaterdag 10 September 2011 20:45): 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Logo_Heracles_logo_1591212a.jpg 589_ajax_logo.jpg

Na een week van interlands is het weer lekker dat we een "gewoon" voetbalweekend gaan krijgen. Hopelijk komt iedereen vanavond ongeschonden uit de strijd zo her en der want nog meer blessures kunnen we niet gebruiken nu Jan Vertonghen geblesseerd het trainingscomplex waar Belgie zich bevindt heeft verlaten. Jantje is onze rots in de branding en ik ben erg blij dat we hem hebben kunnen behouden in de transferwindow..

Met onze nieuwe aanwinst Bulykin zal Ajax zaterdagavond afreizen naar Almelo om daar tegen het altijd lastige Heracles te spelen. Deze wedstrijd is het begin van een serie hele zware wedstrijden met onder meer PSV, Real, Twente, Lyon, AZ, Groningen Feyenoord en Zagreb ( in willekeurige volgorde). In deze seri is het niet ondenkbaar dat Ajax wat punten gaat laten liggen, en dus is de winst op Heracles gewoon een verplichting en moeten de drie punten mee naar Amsterdam.

Wederom hopen we met het grootste deel ajax supporters dat Janssen naast Eriksen komt te spelen met Anita daarachter, maar wederom zal dit ijdele hoop zijn..

Mijn verwachting is 1-2 en dus de drie punten mee naar A'dam.

Wederom zijn we allemaal in afachting van het altijd leuke stukje dat Alibabba met ons zal delen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door remco k --
marius
 marius - dinsdag 06 september 2011 - 10:07   quote  deeplink  
pfff als je die serie ziet die ajax moet voetballen, krijgen wel mooie wedstrijden
Maar ook veel lastige!
Maar remco, der zat ook nog een bekerwedstrijd bij toch?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 september 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Ik vrees voor een zware wedstrijd, maar verwacht toch een 1-3 overwinning voor Ajax. Dat kunstgras is toch weer even anders voetballen, ben benieuwd of Buli speelminuten gaat maken en idd iedereen hoopt op het middenveld met Janssen en Eriksen naast elkaar.... wanneer zou dat gaan gebeuren?
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 10:07 schreef marius het volgende:
pfff als je die serie ziet die ajax moet voetballen, krijgen wel mooie wedstrijden
Maar ook veel lastige!
Zou kunnen, maar de beker maakt mij niet zoveel uit, misschien dat de Boer dan ook een aantal spelers rust gaat geven..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 september 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Hoe zou Ajax ervoor staan na die wedstrijden?
6 punten championsleague (alleen verlies tegen Real)
16 punten halen uit die competitiewedstrijden? Ik denk dat Twente het heel lastig gaat krijgen zonder die gekke Ruiz. PSV is in Hossana stemming en dat wordt gelijk spel. Rest gaat Ajax winnen, omdat het voetballende ploegen zijn en die gaan eraan tegen dit Ajax!! Ajax staat na deze reeks denk ik 6 punten voor op PSV en 4 punten voor op Twente
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 10:55 schreef Ajax we love you het volgende:
Hoe zou Ajax ervoor staan na die wedstrijden?
6 punten championsleague (alleen verlies tegen Real)
16 punten halen uit die competitiewedstrijden? Ik denk dat Twente het heel lastig gaat krijgen zonder die gekke Ruiz. PSV is in Hossana stemming en dat wordt gelijk spel. Rest gaat Ajax winnen, omdat het voetballende ploegen zijn en die gaan eraan tegen dit Ajax!! Ajax staat na deze reeks denk ik 6 punten voor op PSV en 4 punten voor op Twente
Ik denk eerder dat Ajax na deze reeks met 4 punten achterstand de rest van de competitie gaat vervolgen.
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 06 september 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Dit zijn altijd klotenwedstrijden. Vlak voor de CL, vlak voor PSV, uit, op dat irritante kunstgras, voor die gasten is het de wedstrijd van het jaar dus ze vliegen erop en bovendien is Heracles sterk begonnen.

Ajax wint daar de laatste jaren, maar makkelijk gaat het nooit. Vorig jaar hadden we een toevalstreffer van Lindgren nodig om de ban te breken.

Verwacht een overwinning, maar wel een krappe. 1-2 oid.

Nogmaals, kl wedstrijd. Thuis rol je die gasten op, uit is een totaal ander verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door Cyprioot --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 06 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 10:07 schreef marius het volgende:
Maar ook veel lastige!
Whahahaha de beker. Wederom een wedstrijd waarbij er totaal geen rekening wordt gehouden met de belangen van de profclubs. Leuk die wedstrijden tegen amateurclubs, maar het kost je onnodig kracht en domme blessures. Als ik de Boer was zou ik een aantal spelers rust geven en anderen juist een kans!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 06 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Ik ben niet echt positief over de aankomende wedstrijd. Heracles is een strijdende ploeg, iets waar Ajax altijd problemen mee heeft. Wordt afwachten maar ik denk een uiteindelijk zwaar bestreden overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door amsterdammer113 --
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 06 september 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 13:34 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik ben niet echt positief over de aankomende wedstrijd. Heracles is een strijdende ploeg, iets waar Ajax altijd problemen mee heeft. Wordt afwachten maar ik denk een uiteindelijk zwaar bestreden overwinning.
Met het kwaliteit wat we dit jaar hebben zie ik ze wel kapot spelen, enige nadeel zou eventueel het kunstgras kunnen wezen! Maar heb er een positief gevoel bij!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 september 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Ajax na deze reeks met 4 punten achterstand de rest van de competitie gaat vervolgen.
Jij bent een realist, ik leef nog even in een droomwereld, waarbij ik hoop dat we er zo voor staan... Ik wil ook even nog aan geen ander scenario denken.. :)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 september 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Ik gok op een 1-2..
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - dinsdag 06 september 2011 - 16:52   quote  deeplink  
ik verwacht een gelijk spel 1-1
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 15:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jij bent een realist, ik leef nog even in een droomwereld, waarbij ik hoop dat we er zo voor staan... Ik wil ook even nog aan geen ander scenario denken.. :)
Die 4 punten achterstand hoeft helemaal niet negatief te zijn, en zo zie ik dat ook helemaal niet, maar de volle punten halen in een serie met Feyenoord, PSV, AZ, Groningen en Twente acht ik gewoon niet mogelijk, als we er 2 van winnen ben ik tevreden zolang de rest maar niet verloren wordt. Je staat dan wel iets achter maar hebt natuurlijk alles nog in eigen hand en andere topploegen hebben dan nog datzelfde zware programma te gaan natuurlijk..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 september 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 10:10 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik vrees voor een zware wedstrijd, maar verwacht toch een 1-3 overwinning voor Ajax. Dat kunstgras is toch weer even anders voetballen, ben benieuwd of Buli speelminuten gaat maken en idd iedereen hoopt op het middenveld met Janssen en Eriksen naast elkaar.... wanneer zou dat gaan gebeuren?
Sluit me hier bij aan. Ja was geen fan van Anita links back maar achter Janssen en Erikssen mistaat ie niet. Toch wel blij dat we Bulykin er nog bij gekregen hebben en er niemand meer vertrokken is. Word een mooi seizoen ben erg blij dat we komend weekend weer een mooi potje hebben. Een zondag zonder Ajax is helemaal niks
Ajx
 Ajx - dinsdag 06 september 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Ben heel beniewd naar deze serie, zal ongetwijfeld wel eens een keertje een puntje blijven liggen. Maar we moeten ook niet vergeeten dat als wij met Ajax cl spelen en dan het weekend erop tegen twente, psv of az spelen, dat hun dan een wedstrijd in el hebben gehad en dan ook een dagje later. Maar de boer zal vast wel een keertje spelers rust gaan geven in deze serie. Ben benieuwd, want na deze serie kan je gewoon zeggen waar we staan op dit moment in europa, competitie en beker!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 september 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 19:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sluit me hier bij aan. Ja was geen fan van Anita links back maar achter Janssen en Erikssen mistaat ie niet. Toch wel blij dat we Bulykin er nog bij gekregen hebben en er niemand meer vertrokken is. Word een mooi seizoen ben erg blij dat we komend weekend weer een mooi potje hebben. Een zondag zonder Ajax is helemaal niks
ze moeten zaterdagavond spelen :P

Ik ben in het stadion... wel bij heracles in een vak (4 gratis kaarten gekregen) maar dat maakt hier in Almelo geen drol uit.. zitten zelfs fanatieke supporters in vak Q, kan ik mooi heen en weer zingen met het uitvak.. heb er zin in !!! :D

alleen het lullige, dat is voor mijn zoontje..
iemand heeft hem ooit lid gemaakt voor herakidsclub (zoon leuke oom) en hij is voor Ajax.. en raad is?
inderdaad Zaterdag is de dag dat hij in de Lineup moet lopen uitgerekend tegen Ajax... :D
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 september 2011 - 09:48   quote  deeplink  
2-2, lijkt me de juiste score.

0-6 lijkt me beter, maar onwaarschijnlijk.

Inzet, stabiel middenveld, geen domme fouten = 1-3

*** = 3 punten!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 september 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 22:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik ben in het stadion... wel bij heracles in een vak (4 gratis kaarten gekregen) maar dat maakt hier in Almelo geen drol uit.. zitten zelfs fanatieke supporters in vak Q, kan ik mooi heen en weer zingen met het uitvak.. heb er zin in !!! :D

iemand heeft hem ooit lid gemaakt voor herakidsclub (zoon leuke oom) en hij is voor Ajax.. en raad is?
inderdaad Zaterdag is de dag dat hij in de Lineup moet lopen uitgerekend tegen Ajax... :D
Leuk toch!

hahaha doe je oom de groeten kereltje!! (tegen je zoon)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 07 september 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is toch niets lulligs aan. Als Ajax vervolgens wint loopt hij toch met een big smile! ;-) En van die kidsclub kan hij toch simpel af?? Even papa een briefje laten schrijven. Mits je hem natuurlijk wel bij de kidsclub van Ajax hebt aangemeld!

Verder zaterdag een goede wedstrijd toegewenst!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 07 september 2011 - 10:15   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door amsterdammer113 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 07 september 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Grappig man, wel een kutstreek van die oom ;)
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 07 september 2011 - 12:06   quote  deeplink  
ik schaar deze wedstrijd altijd onder competitie vervalsing,op dat kunstgras is het ook nog is vaak verneukeretief en dat ivm blessure's....
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 07 september 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 12:06 schreef verbrande harry het volgende:
ik schaar deze wedstrijd altijd onder competitie vervalsing,op dat kunstgras is het ook nog is vaak verneukeretief en dat ivm blessure's....
HEt is ook een beetje competitie vervalsing.
Over 25 jaar dan speelt iedereen op kunstgras vrees ik, dan krijg je weer heel ander soort voetbal.. Je ziet in Rusland spelen bijna alle ploegen al op kunstgras, in Nederland ook steeds meer. Ik vind het vreselijk, er is niets mooiers dan op gras te spelen, maarja wie ben ik.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 07 september 2011 - 14:05   quote  deeplink  
lastige uitwedstrijd
Hopelijk met middenveld Anita-Eriksen-Jansen
freakie
 freakie - woensdag 07 september 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Ik verwacht een 1-4;):P:P
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 10:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Grappig man, wel een kutstreek van die oom ;)
whahah ja klopt..

eerlijk is eerlijk ze doen bij Heracles wel veel voor de kinderen, en tjah die van mij is 6 dus voor zoon ventje zowieso wel leuk om zo dicht bij de spelers te komen...

en de bier smaakt daar ook goed hoor :D
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 september 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 14:05 schreef londsdale-xxx- het volgende:
lastige uitwedstrijd
Hopelijk met middenveld Anita-Eriksen-Jansen
eens..
Wopper
 Wopper - donderdag 08 september 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Ik schat heerenveen hoger in dan heracles... dus als ajax gewoon een goede dag heeft moet het gewoon een makkelijke overwinning zijn... 1 - 4 :D
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

whahah ja klopt..

eerlijk is eerlijk ze doen bij Heracles wel veel voor de kinderen, en tjah die van mij is 6 dus voor zoon ventje zowieso wel leuk om zo dicht bij de spelers te komen...

en de bier smaakt daar ook goed hoor :D
Moet je gewoon van genieten man, moet hij een Ajax shirt aan of een Heracles shirt? Als hij een Heracles shirt aanheeft, dan moet je zorgen dat hij een Ajax shirt onder het Heracles shirtje aandoet. Op het moment dat ze naar buiten lopen aan de hand van de speler doet hij zijn Heracles shirt uit, zodat hij in het Ajax shirtje loopt. Wordt zeker een hit op internet en zal ook in alle sportprogramma's te zien zijn :)
Hehe, dan pak je die oom ook nog eens goed terug ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door Ajax we love you --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens..
Wel jammer voor De Jong
Maar als je Jansen koopt gebruik hem dan ook goed
Na Heracles komt Psv we moeten daar aanvallen hun hebben
een verdediging van het Niveau heerenveen,Nec,Utrecht
Begin dan alvast met een middenveld tegen Heracles met Jansen in
de aanvallende rol...En Anita daar zie ik een grote toekomst voor
Niet voor niets wilt Chelsea hem..Hij word de verbeterende versie
van Makalele,Diarra,Essien,Obi Mikel vele zien het nog niet
maar ik heb het allang gezien bij hem...
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 13:20 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

Wel jammer voor De Jong
Maar als je Jansen koopt gebruik hem dan ook goed
Na Heracles komt Psv we moeten daar aanvallen hun hebben
een verdediging van het Niveau heerenveen,Nec,Utrecht
Begin dan alvast met een middenveld tegen Heracles met Jansen in
de aanvallende rol...En Anita daar zie ik een grote toekomst voor
Niet voor niets wilt Chelsea hem..Hij word de verbeterende versie
van Makalele,Diarra,Essien,Obi Mikel vele zien het nog niet
maar ik heb het allang gezien bij hem...
Liverpool toonde interesse, niet Chelsea..
Chelsea scheen volgens de sun destijds geinterseerd te zijn, maar dit was een broodje aap, Liverpool heeft al voor hem op de tribune gezeten, dit op aanraden van Luis Suarez..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door remco k --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 16:39   quote  deeplink  
http://www.at5.nl/artikelen/64043/liverpool-en-chelsea-interesse-in-anita

chelsea,liverpool en meerdere
wat wel of niet waar is kan ik moeilijk pijlen ik volg ik de media
kan moeilijk de zaakwaarnemer opbellen
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:39 schreef londsdale-xxx- het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/64043/liverpool-en-chelsea-interesse-in-anita

chelsea,liverpool en meerdere
wat wel of niet waar is kan ik moeilijk pijlen ik volg ik de media
kan moeilijk de zaakwaarnemer opbellen
Je post wat ik net al poste, alleen was Chelsea een broodje aap..
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Gaat het verder ook niet om, Anita is een goede speler die in de basis van dit Ajax thuishoort op het middenveld, en wel als controleur..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 16:42   quote  deeplink  
zijn er nou 2 verschillende remco K? of gebruik je steeds een andere foto??
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Ontopic AUB..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 september 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:42 schreef londsdale-xxx- het volgende:
Ik vind dit best wel een domme vraag, maargoed..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind dit best wel een domme vraag, maargoed..
zou best kunnen
maar om nou om de bericht van foto te veranderen
tsjah ik weet niet wat dommer is dan..

maar ontopic

ik denk niet dat F de Boer het middelveld gaat veranderen
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 08 september 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:42 schreef londsdale-xxx- het volgende:
nee, er zijn 2 verschillende remco's. ik dacht dat je dat wel begrepen had!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 september 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:50 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

zou best kunnen
maar om nou om de bericht van foto te veranderen
tsjah ik weet niet wat dommer is dan..

maar ontopic

ik denk niet dat F de Boer het middelveld gaat veranderen
Regelt hij zelf niet hoor..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:
Ontopic AUB..
ik ben ontopic maar ik vroeg het me gewoon af
is tog veel moeite om elke bericht van plaatje te veranderen
ik was gewoon nieuwsgierig ik blijf verder ontopic
mij zie je geen topics maken over posters voor boven je bed.
maar gewoon inhoudelijk over Ajax..
ik vroeg het gewoon af je hoefd er natuurlijk niet op te reageren
haha
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 08 september 2011 - 16:52   quote  deeplink  
ontopic: ajax gaat dit winnen al word dit een lastige pot. maargoed mocht het in de 70e minuut nog 0 - 0 of 1 - 1 staan kan altijd bulykin er nog in.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:50 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

nee, er zijn 2 verschillende remco's. ik dacht dat je dat wel begrepen had!
hoe moet ik dat begrijpen dan?zelfde naam enz dus jah
normaal ken je die naam dan niet meer gebruiken als tie al bestaat
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 08 september 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:53 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

hoe moet ik dat begrijpen dan?zelfde naam enz dus jah
normaal ken je die naam dan niet meer gebruiken als tie al bestaat
ja in dit geval blijkbaar wel. waarschijnlijk omdat ze tegelijkertijd hun account aanmaakten..... ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door ajaxamsterdam4ever --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 september 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Heb geen eens zin om het uit te leggen..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:55 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

ja in dit geval blijkbaar wel. waarschijnlijk omdat ze tegelijkertijd hun account aanmaakten..... ;)
oke dan!!
vandaar me verwarring als ik een discussie had met een van hen!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 08 september 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 17:01 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

oke dan!!
vandaar me verwarring als ik een discussie had met een van hen!
ja joh, dat heb ik ook wel eens! ;p
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 september 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 17:05 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

Daarom moet je ook altijd heel erg opletten tegen welke van de 2 je het eigenlijk hebt..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 17:05 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

weet nu niet met wie ik ruzie had haha
had dat eerder gezegd denk ik dan

maargoed ontopic
deze wedstrijd is eigelijk de makkelijkste in een hele moeilijke reeks
met Twente,PSv,ChamL wedstrijden daarna weer makkelijk tegen Feyenoord
dus we moeten er staan geen verslapping meer zoals tegen VVV
niemand onderschatten want zo word je geen kampioen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - AJAX ( Zaterdag 10 September 2011 20:45): 2-3

0.0088360