BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - AJAX ( Zaterdag 10 September 2011 20:45): 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 17:01 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

oke dan!!
vandaar me verwarring als ik een discussie had met een van hen!
Offtopic
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 17:08 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

weet nu niet met wie ik ruzie had haha
had dat eerder gezegd denk ik dan

maargoed ontopic
deze wedstrijd is eigelijk de makkelijkste in een hele moeilijke reeks
met Twente,PSv,ChamL wedstrijden daarna weer makkelijk tegen Feyenoord
dus we moeten er staan geen verslapping meer zoals tegen VVV
niemand onderschatten want zo word je geen kampioen
Makkelijk tegen Feyenoord, en daarna zeg je dat we niemand moeten onderschatten??
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 08 september 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:42 schreef londsdale-xxx- het volgende:
zijn er nou 2 verschillende remco K? of gebruik je steeds een andere foto??
omdat niemand anders de moeite neemt om het even uit te leggen, er zijn 2 typen avatars per account:
- 1 voor een lange post
- 1 voor een korte post
Anders zou een korte post naar mijn mening teveel open regels tonen wat er niet uit ziet. Avatars vind ik zowiezo niks maar mensen bleven er nou eenmaal om zeuren, vandaar het gebruik van 2 avatars.
Daarbij is Remco als een van de weinigen geweest die gekozen had voor 2 verschillende avatars per type, dus het is 1 account, 1 persoon maar met twee plaatjes afhankelijk van de grootte van z'n posts...

En nu weer ontopic!
joduh
 joduh - donderdag 08 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 19:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

omdat niemand anders de moeite neemt om het even uit te leggen, er zijn 2 typen avatars per account:
- 1 voor een lange post
- 1 voor een korte post
Anders zou een korte post naar mijn mening teveel open regels tonen wat er niet uit ziet. Avatars vind ik zowiezo niks maar mensen bleven er nou eenmaal om zeuren, vandaar het gebruik van 2 avatars.
Daarbij is Remco als een van de weinigen geweest die gekozen had voor 2 verschillende avatars per type, dus het is 1 account, 1 persoon maar met twee plaatjes afhankelijk van de grootte van z'n posts...

En nu weer ontopic!
raar eigenlijk dat niemand hem dat wil uitleggen eigenlijk he boudje???????ik kom nu net pas online,anders had ik dat wel gedaan hoor!!!!!!!!voor mijn VRIEND jopie boksbeugel!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

oke dan!!
vandaar me verwarring als ik een discussie had met een van hen!
Whahahahahahaha...........post van het jaar.
Wat een slim ventje is het toch.............Whahahahahahahaha
Flikker echt van mijn stoel hiero
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:18 schreef joduh het volgende:

[..]

raar eigenlijk dat niemand hem dat wil uitleggen eigenlijk he boudje???????ik kom nu net pas online,anders had ik dat wel gedaan hoor!!!!!!!!voor mijn VRIEND jopie boksbeugel!!!!!!
Whahahahaha maar jij moet toch echt achteraan sluiten hoor!! Ik ben inmiddels zijn grootste fan!!! En beschouw hem echt als een vriend! Ik was vandaag niet thuis anders had ik het hem nog sneller dan jouw uitgelegd!
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 20:37   quote  deeplink  
FF ontopic jongens..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 september 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:37 schreef remco k het volgende:
FF ontopic jongens..
O ja........sorry man!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:37 schreef remco k het volgende:
FF ontopic jongens..
ok 1-3!!!
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

O ja........sorry man!!!!!
Dat je het ff weet.. Geen gekut in mijn topics
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 september 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

- 1 voor een lange post
- 1 voor een korte post

En nu weer ontopic!
Hehehe, geweldig :P
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 september 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:41 schreef remco k het volgende:
Gaat het verder ook niet om, Anita is een goede speler die in de basis van dit Ajax thuishoort op het middenveld, en wel als controleur..
klopt IPV dejong want die kan daar niet uit de voeten
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat je het ff weet.. Geen gekut in mijn topics
Krijg de kolere vent!!! Trap onder je hol kan je krijgen!! Whahahahaha

Maar nu weer ontopic!! ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 08 september 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Ajax krijgt er serieus twee om z'n oren. Maar dat geeft niet, wanneer je er meer inschopt dan je tegenstander. Vandaar mijn voorspelling in SportPooler: 2-3
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:35 schreef Pietje het volgende:
Ajax krijgt er serieus twee om z'n oren. Maar dat geeft niet, wanneer je er meer inschopt dan je tegenstander. Vandaar mijn voorspelling in SportPooler: 2-3
Kut, sportpooler die moet ik ook nog invullen!! Ow doe het morgen wel even!! Denk nu niet echt helder op dit moment!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 september 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kut, sportpooler die moet ik ook nog invullen!! Ow doe het morgen wel even!! Denk nu niet echt helder op dit moment!
Haha.. Morgen ook niet, dus zal niet veel nut hebben ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:38 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha.. Morgen ook niet, dus zal niet veel nut hebben ;)
Whahahahaha scherp makker
Pietje
 Pietje - donderdag 08 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat zijn juist wel de goede momenten. Je moet er namelijk niet te veel over nadenken. Dat heeft geen enkele zin. Onze vriend sportdwaas zei het ook altijd: op hoop en gevoel ;-)
miss mokum
 miss mokum - donderdag 08 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

wanneer denk je wel helder dan ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 september 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:39 schreef miss mokum het volgende:

[..]

wanneer denk je wel helder dan ;)
Op de fiets....naar zijn werk..........en vooral waneer het keihard regent
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Jezus lekker bijdehand zijn jullie allemaal!! Pas maar op, want ik ga allemaal 6 punters scoren ;-)
miss mokum
 miss mokum - donderdag 08 september 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:42 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jezus lekker bijdehand zijn jullie allemaal!! Pas maar op, want ik ga allemaal 6 punters scoren ;-)
idd, zorg er maar voor dat je niet laatste wordt, dan hoef je die bbq ook niet te geven ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 08 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Hahahaha. Daar houd ik je aan, vriend!
miss mokum
 miss mokum - donderdag 08 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op de fiets....naar zijn werk..........en vooral waneer het keihard regent
hahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Je wilde toch laatste staan?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 08 september 2011 - 22:00   quote  deeplink  
dit gaat trouwens een erg zware week wornden. eerst uit tegen heracles dan lyon en dan psv...
joduh
 joduh - donderdag 08 september 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 22:00 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
dit gaat trouwens een erg zware week wornden. eerst uit tegen heracles dan lyon en dan psv...
we winnen ze allemaal!!!!!wij zijn: JODUHHHH JODUHHH JODUHHH
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 09 september 2011 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 22:00 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
Gewoon elke wedstrijd één goal meer scoren dan de tegenstander! makkie toch!?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 09 september 2011 - 08:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 09 september 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 08:18 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
quote:

[..]
Boeiend..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 09 september 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 09:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Boeiend..
Ik had een opmerking geplaatst, maar leek me achteraf niet gepast.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 09 september 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Ach, waar maken we ons druk om.

Onze mannen hebben van VVV-uit geleerd, en zullen vanaf minuut 1 erop klappen. Heracles weet niet wat heb overkomt, en voordat ze het weten heeft Sightorson er al weer 2 in het netje liggen.
remco k
 remco k - vrijdag 09 september 2011 - 13:49   quote  deeplink  
laten we het hopen
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 september 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 11:34 schreef Booya4Afca het volgende:
Ach, waar maken we ons druk om.

Onze mannen hebben van VVV-uit geleerd, en zullen vanaf minuut 1 erop klappen. Heracles weet niet wat heb overkomt, en voordat ze het weten heeft Sightorson er al weer 2 in het netje liggen.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar Heracles "uit" is toch een moeilijker wedstrijd dan VVV "uit". Daar in Limburg heeft Ajax volledig onnodig twee dure punten weggegeven. Ik denk dat Ajax morgen een lastige tegenstander tegenover zich vindt, die moeilijk te kloppen is. Maar ja, in voetbal is niks onmogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door Pietje --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 09 september 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

- 1 voor een lange post
- 1 voor een korte post

En nu weer ontopic!
Thx voor de moeite
snap die kinderachtigheid van vele hier niet zo
ach zal wel hun enige leven zijn..

ontopic
Ajax moet en gaat gewoon winnen!!!
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 09 september 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Makkelijk tegen Feyenoord, en daarna zeg je dat we niemand moeten onderschatten??
onderschatte doen ze ook niet tegen Feyenoord blijft klasieker
Dus het word net als voorgaande jaren weer een makkelijk potje
als ik wat over Feyenoord zeg word je altijd boos uhmzz??
remco k
 remco k - vrijdag 09 september 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 15:19 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

onderschatte doen ze ook niet tegen Feyenoord blijft klasieker
Dus het word net als voorgaande jaren weer een makkelijk potje
als ik wat over Feyenoord zeg word je altijd boos uhmzz??
Een makkelijk postje is dat nooit geweest.
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 september 2011 - 14:07   quote  deeplink  
Vanwege de kwalificatiewedstrijden voor het EK lag de competitie een week stil, maar vanavond gaat het voor ONS AJAX weer van start. Ajax komt naar Almelo en laat Heracles daar nou net heel veel moeite mee hebben, aangezien de Almeloërs in het Polman Stadion, wat sinds september '99 de thuishaven van Heracles is, nog niet wisten te winnen van de Amsterdammers. Vorig seizoen werd het 4-1 voor Ajax met goals van El Hamdaoui, Lindgren, Ooijer en Sulejmani. Die avond werd er door onze supporters iets gezongen, waar ik voor de volle 100% achter sta:);

.

Zo heel vaak is een competitiewedstrijd in Almelo tussen Heracles en Ajax niet gespeeld, 11x. Daarvan wisten de Heraclieden er 2 te winnen, trok Ajax 8x aan het langste eind en was er dus 1x een remise te noteren. 28-7 zijn de doelcijfers in ons voordeel.

Piet Keizer was de held in de allereerste Heracles - Ajax ooit op het hoogste niveau. Op 17-03-1963 was hij met 2 doelpunten de man van de wedstrijd. Basisopstelling destijds; Bertus Hoogerman ( R.I.P., speelde in de jaren '50 en '60 167 wedstrijden voor Ajax als doelman en is hiermee opgenomen in de club van 100 - meer dan 100 wedstrijden gespeeld voor AJAX ), Piet Ouderland ( ook in de club van 100 en hij kon zowel in de verdediging als aanval spelen ), Kees Smit, Bennie Muller, Werner Schaaphok ( verdediger, eveneens in de club van 100, speelde in de jaren '60 zo'n 150 potjes voor Ajax ), Ton Pronk, Henk Groot, Piet Keizer, Peet Petersen ( R.I.P., slechts 39 jaar geworden door een ziekte en hij was een linksbuiten ), Sjaak Swart, Co Prins.

De 2 seizoenen daarop werd Ajax 2x met 1-0 verslagen en een 1-1 was een seizoen daarna ( 65'66 ) te noteren, waarna Heracles degradeerde. 20 jaar daarna kwam Heracles terug en dat hebben ze geweten:). Op 15-09-1985 werd Heracles vernederd in eigen huis door een ontketend AJAX. Arnold Muhren maakte er heel snel 0-1 van en Marco v.Basten scoorde maar liefst 5 treffers. Johnny van het Schip werkte er ook 1 tegen de touwen en Frankie Rijkaard deed hetzelfde. Die klap kwam blijkbaar hard aan in het Almelose, want weer 20 jaar verdween Heracles van het hoogste toneel.

Vanaf 2005 is onze tegenstander van vanavond onafgebroken aanwezig in de Eredivisie en dat is een prestatie van formaat. In die 6 seizoenen wist Ajax telkens te zegevieren. Op 15-09-2007, precies 22 jaar na die 1-8, was Klaas-Jan Huntelaar de matchwinnaar. Met een fantastische omhaal zorgde hij diep in de 2e helft voor de 0-1.

Op 29-10-2008 boekte Ajax zijn eerste uitoverwinning van dat seizoen in Almelo. Het werd 1-3, waarbij Suarez voor rust voor 0-1 zorgde. De ruststand was 1-1 en wederom Klaas-Jan Huntelaar besliste met 2 treffers na rust de wedstrijd.

Peter Bosz kan tegen Ajax beschikken over een fitte selectie met uitzondering van Birger Maertens. Dat betekent dat Ben Rienstra waarschijnlijk weer centraal achterin zal staan naast Antoine van der Linden. Rienstra speelde in de jeugd van AJAX en verkaste toen naar AZ en kwam vervolgens vorig seizoen bij Heracles terecht. Gezien onze selectie mag een tweede landstitel op rij verwacht worden. Trainer FRANK DE BOER kan na de interlandverplichtingen weer beschikken over een volledige selectie. Ook Jan Vertonghen is hersteld van een bovenbeen-blessure en is inzetbaar tegen Heracles. Alleen Bruno Silva is afwezig door een blessure.

Mijn voorspelling voor deze match is 2-3!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 14:07 schreef alibabba het volgende:
Vanwege de kwalificatiewedstrijden voor het EK lag de competitie een week stil, maar vanavond gaat het voor ONS AJAX weer van start. Ajax komt naar Almelo en laat Heracles daar nou net heel veel moeite mee hebben, aangezien de Almeloërs in het Polman Stadion, wat sinds september '99 de thuishaven van Heracles is, nog niet wisten te winnen van de Amsterdammers. Vorig seizoen werd het 4-1 voor Ajax met goals van El Hamdaoui, Lindgren, Ooijer en Sulejmani. Die avond werd er door onze supporters iets gezongen, waar ik voor de volle 100% achter sta:);

[ filmpje ] .

Zo heel vaak is een competitiewedstrijd in Almelo tussen Heracles en Ajax niet gespeeld, 11x. Daarvan wisten de Heraclieden er 2 te winnen, trok Ajax 8x aan het langste eind en was er dus 1x een remise te noteren. 28-7 zijn de doelcijfers in ons voordeel.

Piet Keizer was de held in de allereerste Heracles - Ajax ooit op het hoogste niveau. Op 17-03-1963 was hij met 2 doelpunten de man van de wedstrijd. Basisopstelling destijds; Bertus Hoogerman ( R.I.P., speelde in de jaren '50 en '60 167 wedstrijden voor Ajax als doelman en is hiermee opgenomen in de club van 100 - meer dan 100 wedstrijden gespeeld voor AJAX ), Piet Ouderland ( ook in de club van 100 en hij kon zowel in de verdediging als aanval spelen ), Kees Smit, Bennie Muller, Werner Schaaphok ( verdediger, eveneens in de club van 100, speelde in de jaren '60 zo'n 150 potjes voor Ajax ), Ton Pronk, Henk Groot, Piet Keizer, Peet Petersen ( R.I.P., slechts 39 jaar geworden door een ziekte en hij was een linksbuiten ), Sjaak Swart, Co Prins.

De 2 seizoenen daarop werd Ajax 2x met 1-0 verslagen en een 1-1 was een seizoen daarna ( 65'66 ) te noteren, waarna Heracles degradeerde. 20 jaar daarna kwam Heracles terug en dat hebben ze geweten:). Op 15-09-1985 werd Heracles vernederd in eigen huis door een ontketend AJAX. Arnold Muhren maakte er heel snel 0-1 van en Marco v.Basten scoorde maar liefst 5 treffers. Johnny van het Schip werkte er ook 1 tegen de touwen en Frankie Rijkaard deed hetzelfde. Die klap kwam blijkbaar hard aan in het Almelose, want weer 20 jaar verdween Heracles van het hoogste toneel.

Vanaf 2005 is onze tegenstander van vanavond onafgebroken aanwezig in de Eredivisie en dat is een prestatie van formaat. In die 6 seizoenen wist Ajax telkens te zegevieren. Op 15-09-2007, precies 22 jaar na die 1-8, was Klaas-Jan Huntelaar de matchwinnaar. Met een fantastische omhaal zorgde hij diep in de 2e helft voor de 0-1.

Op 29-10-2008 boekte Ajax zijn eerste uitoverwinning van dat seizoen in Almelo. Het werd 1-3, waarbij Suarez voor rust voor 0-1 zorgde. De ruststand was 1-1 en wederom Klaas-Jan Huntelaar besliste met 2 treffers na rust de wedstrijd.

Peter Bosz kan tegen Ajax beschikken over een fitte selectie met uitzondering van Birger Maertens. Dat betekent dat Ben Rienstra waarschijnlijk weer centraal achterin zal staan naast Antoine van der Linden. Rienstra speelde in de jeugd van AJAX en verkaste toen naar AZ en kwam vervolgens vorig seizoen bij Heracles terecht. Gezien onze selectie mag een tweede landstitel op rij verwacht worden. Trainer FRANK DE BOER kan na de interlandverplichtingen weer beschikken over een volledige selectie. Ook Jan Vertonghen is hersteld van een bovenbeen-blessure en is inzetbaar tegen Heracles. Alleen Bruno Silva is afwezig door een blessure.

Hmm.. Is toch raar dat men zegt dat Ajax het altijd lastig heeft in Almelo, terwijl Ajax er maar 2x heeft verloren en 1x gelijk heeft gespeeld..

Enfin, mooi stukje!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 september 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Mooi stukje Alibabba, ik hou het 1-4 dit jaar.
Heeft Sigthorsson voor de 70e minuut niet gescoord dan komt automatisch Bulykin.
Komt goed!
baco74
 baco74 - zaterdag 10 september 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 14:07 schreef alibabba het volgende:

[ filmpje ] .

Was al bang dat we niet meer van je mooie voorbeschouwing konden genieten.
Me geduld is echter beloond want je hebt er weer een prachtige post met duidelijke statistieken van gemaakt.
Voorbeschouwing van Ali: +10000.

Ik hou het op 0-3.
0-1 na een kwartiertje, om in de laatste 20 minuten naar een veilige 0-3 uit te lopen.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - zaterdag 10 september 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Everon-Plet-Armenteros. vind ik een goede aanvalsduo
die thuis gevaarlijk is als de ploeg goed draait.
eerste wedstrijden van Plet bij Telstar zag ik al dat er meer in zat
verbaast me eigelijk dat het tog nog zo lang heeft geduurt,maar dat is voetbal
met 2 beweegelijke goede technische spelers om hem heen,moeten we vanaf minuut 1
laten zien dat we Ajax zijn en onze wil opleggen..niet zo slap beginnen
tegen VVV de nul houden was nog moeilijk,dus ik denk
1-3 of 2-4
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 15:46 schreef londsdale-xxx- het volgende:
Everon-Plet-Armenteros. vind ik een goede aanvalsduo
Boilesen - Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel is anders ook een goed verdedigingstrio hoor. :-P :-)
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - zaterdag 10 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 18:58 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Boilesen - Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel is anders ook een goed verdedigingstrio hoor. :-P :-)
ABSOLUUT!!! beste van nederland op dit moment
kijk met vertrouwen richting ChamL...
Vind het tog jammer dat Steek er niet meer is dan was
het helemaal top Kwaliteit..verdediging staat dan ook beter
en met meer vertrouwen met zo top keeper achter zich...
Echt met Steek was dit elftal qua Top kwaliteit compleet
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 10 september 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Opstelling: Vermeer; Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter

mooi dat boilesen weer speelt!
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - zaterdag 10 september 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 19:56 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
Opstelling: Vermeer; Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter

mooi dat boilesen weer speelt!
zeker..maar ik kan er niet over uit dat ik vind dat Jansen
in een aanvallende rol beter is..Anita kan meer belopen meer energy steken
in een tegenstander dan Jansen..Anita-Eriksen-Jansen zou echt perfect zijn
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 19:56 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
Sterk tiental hè Lonnie?
baco74
 baco74 - zaterdag 10 september 2011 - 20:20   quote  deeplink  
HUP RODA!!!!!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 10 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:20 schreef baco74 het volgende:
HUP RODA!!!!!
Nog 10 minuten!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 10 september 2011 - 21:16   quote  deeplink  
GVD en weer een corner wat ons verneukt!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - AJAX ( Zaterdag 10 September 2011 20:45): 2-3

0.0074520