BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - AJAX ( Zaterdag 10 September 2011 20:45): 2-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
dege
 dege - zaterdag 10 september 2011 - 21:34   quote  deeplink  
yes 1-1 Siem de Jong, nu hopen dat ze het in de 2e helft verder recht zetten
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:07   quote  deeplink  
1-2!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 10 september 2011 - 22:15   quote  deeplink  
ging eerst een overtreding aan vooraf
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:15 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
ging eerst een overtreding aan vooraf
Voor ons ja, dus voordeel..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:24   quote  deeplink  
1-3!!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 10 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
voor julle overtreding op plet eerst maar ja . mooie goal van sulie
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Pff.. 2-3..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Babba, je voorspelling komt uit!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:25 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
voor julle overtreding op plet eerst maar ja . mooie goal van sulie
Kan het me niet meer herinneren..
Kan wel kloppen, maar weet het dus niet meer..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Loon van de angst in wisselbeleid.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 22:34   quote  deeplink  
En rood voor Imbecilio.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:34 schreef Ikke_tikkie het volgende:
En rood voor Imbecilio.
Jep..
Beetje vaag..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Niets vaags aan, gewoon een debiele overtreding op die plaats.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Niets vaags aan, gewoon een debiele overtreding op die plaats.
Weet ik, maar waarom hij het doet snap ik niet..
Zo ineens.. BAM!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Gewonnen :)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Los contactje in z'n hoofd. Frustratie omdat Derk 'm dik voorbij is? Zich overdreven willen waarmaken? Zeg 't maar.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Maar waarom in vredesnaam zo behoudend wisselen wanneer je zoveel sterker bent?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:37 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Los contactje in z'n hoofd. Frustratie omdat Derk 'm dik voorbij is? Zich overdreven willen waarmaken? Zeg 't maar.
Hij leek boos te zijn op Eriksen..
Ff een momentje dat hij ff de pest had en er gewoon vol in ging, ofzo.. ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Maar waarom in vredesnaam zo behoudend wisselen wanneer je zoveel sterker bent?
Ik snapte alleen de wissel Enoh - Sigthorsson niet..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 10 september 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Kan het me niet meer herinneren..
Kan wel kloppen, maar weet het dus niet meer..
ik denk dat we volgende week wel een knaller gaan zien psv - ajax dan kunnen beide ploegen zien waar ze staan
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 10 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:44 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]
dan kunnen beide ploegen zien waar ze staan
Ik vermoed in Eindhoven?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 10 september 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 22:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik vermoed in Eindhoven?
dat sowieso
remco k
 remco k - zaterdag 10 september 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Wederom weer geen hele goede wedstrijd, en weer een aparte wissel, wisselen gebasseerd op angst werken over het algemeen niet...

Vond het trouwens absoluut geen rode kaart, wel een gele kaart.. Neemt niet weg dat die overtreding erg dom was...
remco k
 remco k - zaterdag 10 september 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Eindelijk trouwens een wedstrijd waar de filosofie van de Boer werkt, de JOng die over Siggie heenkomt werkte vandaag voor het eerst, en zonder naar die twee goals te kijken vind ik dat de Jong vandaag goed speelde, ook Eriksen was aan de bal vandaag echt heel goed, 6 assits al dit seizoen, dat is niet verkeerd..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:
Eindelijk trouwens een wedstrijd waar de filosofie van de Boer werkt, de JOng die over Siggie heenkomt werkte vandaag voor het eerst, en zonder naar die twee goals te kijken vind ik dat de Jong vandaag goed speelde, ook Eriksen was aan de bal vandaag echt heel goed, 6 assits al dit seizoen, dat is niet verkeerd..
Eens, al was Janssen weer ongelukkig.. Iig de 2de helft..
1ste helft heb ik niet gezien.. (moest werken :()
remco k
 remco k - zaterdag 10 september 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Janssen zeg ik maar niks meer over, ik wordt toch voor gek verklaard, maar je hebt 100% gelijk, het was gewoon weer niet bijzonder wat hij liet zien..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 10 september 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 23:17 schreef remco k het volgende:
Janssen zeg ik maar niks meer over, ik wordt toch voor gek verklaard, maar je hebt 100% gelijk, het was gewoon weer niet bijzonder wat hij liet zien..
Toen Anita erin kwam hoopte ik dat het beter zou gaan, maar toen Enoh erin kwam, had dat al geen nut meer.. Niets tegen Enoh.. Maar die wissel sloeg nergens op..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 september 2011 - 00:05   quote  deeplink  
Volgende week tegen PSV.. Wordt leuk..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 00:05 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik hoop alleen niet dat de tegentreffers De Boer zullen beïnvloeden in het spel wat hij zijn spelers in Eindhoven zal laten spelen. Als Ajax gewoon gaat voetballen, dan krijgen we zeker een open wedstrijd met veel doelpunten.

Over die tegentreffers gesproken. Het is toch opmerkelijk dat Ajax in 5 duels tegen 4 ploegen uit het rechterrijtje en Vitesse wat nu zevende staat al 7 tegentreffers heeft geïncasseerd. Volgens VI ook al sinds april niet meer de 0 gehouden. Terwijl in alle discussies waar het vergelijkingen van selecties betreft er steeds op wordt gewezen dat Ajax de beste verdedigers van de titelkandidaten heeft. Waar ik het voor een deel (met name Vertonghen) wel mee eens ben. Waar ligt het volgens jullie aan? De wissel Stekelenburg -> Vermeer? Het middenveld wat niet goed staat? Of toch gewoon individuele fouten van de verdedigers?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 11 september 2011 - 00:54   quote  deeplink  
Zit in het spel opgesloten, denk ik. Maar Vermeer oogt ook niet echt zeker.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 september 2011 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 00:05 schreef Hasjkoph het volgende:
Juist want dan zien we Janssen weer in zijn goede doen, overigens zal hij ook weer tegen Lyon er staan.
Janssen heeft iets meer uitdaging topwedstrijden nodig, laten we ook over hem positief blijven.
sebas79
 sebas79 - zondag 11 september 2011 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 23:17 schreef remco k het volgende:
Dat heeft niks met Janssen te maken , maar met de positie waar hij speelt (moet spelen)
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 september 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 00:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Zit in het spel opgesloten, denk ik. Maar Vermeer oogt ook niet echt zeker.
Dat betwijfel ik. Ajax heeft de laatste 2 seizoenen wel de minste tegentreffers geïncasseerd, dat was de jaren daarvoor wel anders. In de defensie is er niet veel veranderd. Alleen de linksbackpositie. Sinds maart dan ook de keeperswissel, misschien is dat dan het verschil.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 september 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 01:01 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Dat heeft niks met Janssen te maken , maar met de positie waar hij speelt (moet spelen)
Dat bedoelt hij ook..
sebas79
 sebas79 - zondag 11 september 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 09:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat bedoelt hij ook..
oooh ok ,had ook geen fan van Janssen kunnen zijn.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 00:46 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik hoop alleen niet dat de tegentreffers De Boer zullen beïnvloeden in het spel wat hij zijn spelers in Eindhoven zal laten spelen. Als Ajax gewoon gaat voetballen, dan krijgen we zeker een open wedstrijd met veel doelpunten.

Over die tegentreffers gesproken. Het is toch opmerkelijk dat Ajax in 5 duels tegen 4 ploegen uit het rechterrijtje en Vitesse wat nu zevende staat al 7 tegentreffers heeft geïncasseerd. Volgens VI ook al sinds april niet meer de 0 gehouden. Terwijl in alle discussies waar het vergelijkingen van selecties betreft er steeds op wordt gewezen dat Ajax de beste verdedigers van de titelkandidaten heeft. Waar ik het voor een deel (met name Vertonghen) wel mee eens ben. Waar ligt het volgens jullie aan? De wissel Stekelenburg -> Vermeer? Het middenveld wat niet goed staat? Of toch gewoon individuele fouten van de verdedigers?
Middenveld dat niet goed staat, vrijwel iedere tegengoal die Ajax heeft geincasseerd wordt gemaakt door de directe tegenstander van Janssen of de pass komt bij die speler weg..

Van alle middenvelders en Verdedigers bij Ajax is Janssen de persoon die de minste ballen afpakt van tegenstanders, en dat op een plek waar je juist de meeste ballen zou moeten afpakken.. En van alle middenvelders en aanvallers is hij de persoon die bij de minste goals betrokken is, en in mijn ogen zegt dat niks over de persoon Theo Janssen, maar wel over de positie waar hij staat.. Janssen is geen speler die een ander uit de wedstrijd kan spelen zoals Anita dat kan of een Enoh, het is geen kuitenbijtertje en hij maakt geen proffesionele overtredingen zoals dat af en toe gewoon een nodig is. Verdedigend wordt hij compleet overlopen en staat hij positioneel constant verkeerd.. Ik kan werkelijk niet begrijpen dat de Boer dit niet wil inzien.. Mocht de Boer op deze voet verder gaan dan gaat het nog een pittig seizoen voor ons worden..
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 01:01 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Dat heb ik hier al 500 keer gezegd en bedoel ik hier ook mee. Maar Janssen staat nu eenmaal op die positie, en wilt daar zelf ook graag spelen. Dus moet je hem daar ook op beoordelen. En ik heb hem werkelijk nog geen goede helft zien spelen dit seizoen..
alibabba
 alibabba - zondag 11 september 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Ik heb me de 1e helft groen en geel geergerd aan het niveau van Ajax. In het begin ging het nog wel, maar als je ziet wat er uitkomt met zoveel materiaal in het veld..dit Ajax moet enorm kritisch bekeken worden, want er zit heel veel in. Als je ziet hoeveel passes er fout gaan en hoeveel balverlies er word geleden en dan doel ik met name op de 1e helft.

Dat Janssen nog steeds op dezelfde positie staat is mij werkelijk een raadsel. Het is duidelijk te zien dat het zo niet werkt. Je hebt met Alder, Vertonghen en Janssen een driehoek die mekaar beperken in hun beste kwaliteit, de pass. De balans zou veel beter zijn als je Anita op de plek van Janssen zou laten spelen en Janssen wat meer naar voren zou laten spelen. Waarom word dat niet eens getest?? De Jong maakt dan wel 2 goals, maar in de 1e helft deed hij met de geboden mogelijkheden die er lagen weinig tot niets.

Als Ajax de volgende week zo speelt in Eindhoven krijgt het flink op zijn donder. Het is te hopen dat Frank de volgende week een buitenplek openlaat en dat het met een versterkt middenveld speelt, want in Eindhoven heeft Ajax het altijd moeilijk. Vol op de aanval is meestal niet de beste remedie tegen Psv in Eindhoven.
alibabba
 alibabba - zondag 11 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 10:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Middenveld dat niet goed staat, vrijwel iedere tegengoal die Ajax heeft geincasseerd wordt gemaakt door de directe tegenstander van Janssen of de pass komt bij die speler weg..

Van alle middenvelders en Verdedigers bij Ajax is Janssen de persoon die de minste ballen afpakt van tegenstanders, en dat op een plek waar je juist de meeste ballen zou moeten afpakken.. En van alle middenvelders en aanvallers is hij de persoon die bij de minste goals betrokken is, en in mijn ogen zegt dat niks over de persoon Theo Janssen, maar wel over de positie waar hij staat.. Janssen is geen speler die een ander uit de wedstrijd kan spelen zoals Anita dat kan of een Enoh, het is geen kuitenbijtertje en hij maakt geen proffesionele overtredingen zoals dat af en toe gewoon een nodig is. Verdedigend wordt hij compleet overlopen en staat hij positioneel constant verkeerd.. Ik kan werkelijk niet begrijpen dat de Boer dit niet wil inzien.. Mocht de Boer op deze voet verder gaan dan gaat het nog een pittig seizoen voor ons worden..
In het begin was ik er nog over aan het dubben, maar inmiddels ben ik overtuigd dat Janssen een andere positie in dit elftal moet krijgen. Ik vind Anita telkens goed invallen en hij verdiend een kans op de positie van Janssen. Ik wil Janssen gewoon eens wat verder naar voren zien...samen met Eriksen zouden ze mekaar geweldig kunnen opvullen..
remco k
 remco k - zondag 11 september 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 11:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

In het begin was ik er nog over aan het dubben, maar inmiddels ben ik overtuigd dat Janssen een andere positie in dit elftal moet krijgen. Ik vind Anita telkens goed invallen en hij verdiend een kans op de positie van Janssen. Ik wil Janssen gewoon eens wat verder naar voren zien...samen met Eriksen zouden ze mekaar geweldig kunnen opvullen..
Inderdaad, al snap ik na gister wel iets meer van de keuze van de Boer voor de Jong.. het is namelijk de bedoeling dat de Jong heel veel naast of over Siggie heenkomt, dit gebeurde tot aan nu in geen enkele andere wedstrijd, maar gister ging dit een aantal keren redelijk goed, de Jong speelde een redelijk goede tweede helft, maar zoals jij zegt was het weer niet bijzonder.. Ik denk ook dat iedereen het er wel over eens is dat Anita op de plek van Janssen moet spelen en Janssen en Eriksen naast elkaar horen te komen..
joduh
 joduh - zondag 11 september 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 11:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, al snap ik na gister wel iets meer van de keuze van de Boer voor de Jong.. het is namelijk de bedoeling dat de Jong heel veel naast of over Siggie heenkomt, dit gebeurde tot aan nu in geen enkele andere wedstrijd, maar gister ging dit een aantal keren redelijk goed, de Jong speelde een redelijk goede tweede helft, maar zoals jij zegt was het weer niet bijzonder.. Ik denk ook dat iedereen het er wel over eens is dat Anita op de plek van Janssen moet spelen en Janssen en Eriksen naast elkaar horen te komen..
en zolang we winnen heeft ie gelijk he???? ik vind het jammer man......en weet je waar ik gvd echt met het petje nie bij ken is dat in de tijd van urby en sulei elke corner of vrije trap niet voordepot kwam????nu hebben ze gvd eentje die hempanklaarop de kop kan leggen en gaan ze korte corners nemen??????????????????????wie snapt dat ?????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 september 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 15:15 schreef joduh het volgende:

[..]

en zolang we winnen heeft ie gelijk he???? ik vind het jammer man......en weet je waar ik gvd echt met het petje nie bij ken is dat in de tijd van urby en sulei elke corner of vrije trap niet voordepot kwam????nu hebben ze gvd eentje die hempanklaarop de kop kan leggen en gaan ze korte corners nemen??????????????????????wie snapt dat ?????
Whahahahaha das ook mijn gedachte. Onbegrijpelijk eigenlijk!! Ik kan er dus ook geen antwoord op geven man!!
joduh
 joduh - zondag 11 september 2011 - 15:29   quote  deeplink  
owja ik doe altijd een lamlul van de wedstrijd toch?????ok man,deze week is dat Theo janssen........
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 september 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 15:29 schreef joduh het volgende:
owja ik doe altijd een lamlul van de wedstrijd toch?????ok man,deze week is dat Theo janssen........
Verrassend ;-)
joduh
 joduh - zondag 11 september 2011 - 15:31   quote  deeplink  
hahahah en 2e lamlul:siem de jong!
joduh
en 3e lamlul:vermeer
joduh
en 4e lamlul:sightorson
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 september 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 15:31 schreef joduh het volgende:
hahahah en 2e lamlul:siem de jong!
Ook verrassend ;-)

Ook al scoorde hij 2 keer?
joduh
 joduh - zondag 11 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
en 5e lamlul:ebicilio
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 11 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Whahahahaha ga jij anders even het hele elftal af!! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - AJAX ( Zaterdag 10 September 2011 20:45): 2-3

0.0093789