|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Die vond ik eigenlijk meer passen op de 2e plaats!! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: die goals had jij er ook ingeschopt ouwe!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik kom een heel eind gap!!!!!hahahahah zoveel goeds heb ik nie gezien! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee ok, het was wederom geen spektakel!! Afwachten wat het ons volgende week gaat brengen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 15:15 schreef joduh het volgende:[..] en zolang we winnen heeft ie gelijk he???? ik vind het jammer man......en weet je waar ik gvd echt met het petje nie bij ken is dat in de tijd van urby en sulei elke corner of vrije trap niet voordepot kwam????nu hebben ze gvd eentje die hempanklaarop de kop kan leggen en gaan ze korte corners nemen??????????????????????wie snapt dat ????? Het viel mij gister ook al op ja. We hebben aardig wat hele goede koppers in huis met Jantje, Alder, Siggie en de Jong, en Jannsen moet die balletjes daar toch wel lekker kunnen neerleggen lijkt me.. Volgens mij hebben we ook nog geen goal gemaakt uit een vrije trap of corner behalve die van Theo tegen de Graafschap... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 23:17 schreef remco k het volgende:Janssen zeg ik maar niks meer over, ik wordt toch voor gek verklaard, maar je hebt 100% gelijk, het was gewoon weer niet bijzonder wat hij liet zien.. Klopt het was niet bijzonder, maar leed ook bijna geen balverlies, alleen een te harde pass die niet aankwam. Verder verdeelde hij het spel prima, maar iets extra's brengen.. Nee dat deed hij niet. jammer, hij moet meer uitgaan van zijn krachten of komt dat gewoon omdat hij nog teveel last heeft van zijn knie en hamstring dat hij niet kan laten zien wat hij echt kan? Pff tot nu toe moet ik je gelijk geven Remco, maar ik blijf hopen dat het beter zal worden. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nu het op alle forums en sites het gesprek van de dag is, ben ik benieuwd of Frank er iets mee gaat doen, of juist niet... Ben benieuwd hoe hij gaat spelen tegen Lyon. Janssen weer op die plek? |
|
|
|