BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissati dumpt zaakwaarnemer na achterhouden bod Vitesse

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 06 september 2011 - 11:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aissati dumpt zaakwaarnemer na achterhouden bod Vitesse (Algemeen Dagblad)

Thomas
 Thomas - dinsdag 06 september 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Vitesse wilde Ismaïl Aissati deze zomer maar wat graag toevoegen aan de selectie. Voor de bij Ajax uit de gratie geraakte middenvelder lag in Arnhem een topaanbieding klaar. Rodger Linse, de toenmalige zaakwaarnemer van Aissati, verzweeg de aanbieding echter aan zijn cliënt, waardoor de Marokkaan zeker tot december veroordeeld is tot het beloftenteam van Ajax.

Linse toonde zich vorige week 'stomverbaasd', omdat hij Aissati nergens kon bereiken. Voor de kleine middenvelder lagen volgens de belangenbehartiger 'tal van aanbiedingen uit binnen- en buitenland klaar'. Linse liet tegenover AT5 weten alles gedaan te hebben om Aissati te bereiken. De oud-speler van PSV en FC Twente verkeerde op dat moment in Marokko, waar hij zich voorbereidde op een interland met het nationale elftal.

Bedrogen
Voetbal International laat weten dat het wegblijven van Aissati niet zonder reden was, omdat de middenvelder zich bedrogen voelde door Linse. De belangenbehartiger hield een bod van de Arnhemmers geheim.

Aissati zou bij Vitesse de best verdienende speler kunnen worden, maar Linse heeft dit de Marokkaans international nooit verteld.

Linse gedumpt
De rechtspoot heeft Linse inmiddels gedumpt, en ingeruild voor Sigi Lens. Met Lens, die ook al Mounir El Hamdaoui onder zijn hoede heeft, hoopt Aissati alsnog een oplossing voor zijn huidige situatie te vinden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 06 september 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Kan Ajax nu niets verhalen op Linsen?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 06 september 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Zaakwaarnemers, de gluiperds binnen het voetbal!! Hebben zelf de grootste belangen!!
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 06 september 2011 - 13:46   quote  deeplink  
haha van je zaakwaarnemer moet je het hebben;P!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 september 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal maar een vreemd verhaal. Eerst zou het gaan om die afkoopsom in zijn contract, nu wist Aissati nergens van?? Ik vraag me af wie hier aan het liegen is. Ik kan me niet voorstellen dat die voorzitter van Vitesse alleen met de zaakwaarnemer aan het onderhandelen was en Aissati ergens anders was. Mocht het zo zijn, dan is het gewoon een domme sukkel
Ajx
 Ajx - dinsdag 06 september 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Inderdaad, Aissati zal zelf heus wel wat weten, maar als dit werkelijk waar is, dan is het een verschrikkelijk gluiperige zaak van die zaakwaarnemer. Maar als speler zou je toch ook wel mogen vertrouwen op zo een man? En hij is zelf ook nog eens flink wat geld misgelopen met zo een transfer heh!
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Aissati weet echt wel wat er speelde hoor, ik geloof niet dat het zo is dat hij van niks weet..
Ajx
 Ajx - dinsdag 06 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Weet het niet, denk dat hij het wel weet, maar veel spelers laten de zaakwaarnemers helemaal vrij in de onderhandelingen, dus het kan allebei. Het zal wel in de midden liggen qua waarheid.
ajax21
 ajax21 - dinsdag 06 september 2011 - 22:42   quote  deeplink  
dit keer ben ik het voor het eerst met vi eens (weet even niet wie het zei, maar denk derksen) als het om je eigen contract gaat, ben je toch zelf gewoon aanwezig tijdens de onderhandelingen?
Ik zou het niemand anders toe vertrouwen en zelf gewoon aanwezig zijn.
Prima als je zaakwaarnemer hebt, maar zelfs dan zou ik het niet 100% vertrouwen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aissati dumpt zaakwaarnemer na achterhouden bod Vitesse

0.0067200