|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
Waarom word er zoveel gewezen naar Ajax (vooral van Psv Kant) W vd Kerkhof durft zelfs te stellen dat v kuylen eigenlijk beter was dan Cruijff..??dat kun je tog alleen maar zeggen uit jaloerzie naar Ajax
ach als je naar de mooie geschiedenis kijkt van Ajax..Meeste landstitels meeste europaCups..Meeste spelers opgeleid die Oranje haalde de beste spelers allertijden opgeleid van Nederland..Tsjah moeten wij als Ajacieden ons dan druk maken dat het in de geschiedenis van Ajax het niet altijd prijs is...Valt of staat Ajax als het de afglopen jaren wel kampioen was geworden en nu niet valt of staat Ajax om nog een paar prijzen erbij..Nee dat er juist word gezegd tegen ons ook in de media van AJax heeft niks gewonnen afgelopen jaren dat zegt al dat ze het van ons verwachten..en als het niet gebeurd dan blijven ze het herhalen en als het wel gebeurd zijn we Arrogant... Nogmaals Ajax Staat of valt niet om het verlies van de Afgelopen jaren.. We zijn met alles prijzen en spelers die we hebben opgeleid de meest betekenisvolste club van Nederland waar graag tegen geschopt word..noem het frustratie aan de overkant en als we winnen is het stil aan de overkant..Ajax kan niet alles winnen in de Geschiedenis.onmogelijk elke top club heeft wel is zo'n periode... Des te mooier als we weer een mooie periode tegemoed komen..tegenstanders voorstanders er zal altijd negatief of positief over Ajax gepraat worden.. Ajacieden daar moeten we trots op zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
lol week op vakantie geweest? als er ons nergens druk om moeten maken, waarom begin je er dan over? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Waar maak je jezelf druk om!! Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!!!
De rest kan mij geen ene reet interesseren!! Wat een ander roept moet hij of zij zelf weten! Wij weten beter!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap er werkelijk geen ene reet van, vrijwel onmogelijk om dit te lezen..
Jammer vriend, want waarschijnlijk is het inhoudelijk heel erg goed en leuk om te lezen, en schuilt er in jou een nieuwe columschrijver..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Je eindigt met de stelling dat er mensen voor en mensen tegen ajax zijn. En dat we daar trots op moeten zijn.. Ok ik ben zeker trots op ajax, maar probeer je woorden en zinnen beter te gebruiken dan kan het best een leuk stuk zijn hoor! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind dit juist een enorm leuk topic man!!!!!interessant ook!!!!!!en ik heb geen commentaar man.....je hebt echt hele maar dan ook echt hele helemaal gelijk lonsdalexxx!!!!!je ben een echte jood ouwe!trots op jou gap !!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Slag van de nostalgische molen gehad, lonsdale? 't Is 2011, alleen het heden telt. |
|
|
|