|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 22:21 schreef Bosifyable het volgende:[..] Groot gelijk. Anders voldoet Kralingen ook wel. Maar ik ga wss gewoon met de auto, zag dat een trein- + buskaartje bijna 40 euro kostte; dan rijd ik zelf wel voor dat hoerengeld. Als een van jullie mij een belletje geeft zodra je uit Zwolle weggaat, vertrek ik ook. Reistijd is iets minder lang, maar kan ik wel timen. Actie's van kruidvat en hema en van de jumbo in de gaten houden daar kun je dag kaarten halen voor 13 euro kun je de hele dag treinen in het weekend |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: voor jou wel, zou het gewoon doen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Is 14.30 na protest van Feyenoord en ADO is de tijd aangepast. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Denk dat 'ie tijdstip van meeten bedoelde ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Stront en strontziek.. Geweldig. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hmmmmmm, je gaat het wel redden? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Not sure.. Zoals altijd wel zin in de wedstrijd, en een maat van me belde me gister op dat 'ie toch nog een kaartje ging kopen. Ben dus wel van plan te gaan natuurlijk.
Maar goed, als ik me morgen nog hetzelfde voel als vandaag heb ik er een hard hoofd in. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maat van me heeft iig een kaart voor Z geregeld, dus ik zal er morgen hoogstwaarschijnlijk gewoon bij zijn. Een dagje op ibuprofen leven moet kunnen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 17:33 schreef Bosifyable het volgende:Maat van me heeft iig een kaart voor Z geregeld, dus ik zal er morgen hoogstwaarschijnlijk gewoon bij zijn. Een dagje op ibuprofen leven moet kunnen. ach, lekker glaasje melk erbij..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fristi will do.
Met een krulrietje. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
en wie weet gaat het morgen een stuk beter
en ik heb voor onze chauffeur even cola of sinas in de koelkast gelegd en natuurlijk koelelementen om het allemaal koud te houden |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 18:38 schreef D@@N het volgende:en wie weet gaat het morgen een stuk beter en ik heb voor onze chauffeur even cola of sinas in de koelkast gelegd en natuurlijk koelelementen om het allemaal koud te houden uitstekend zo'n ober aan boord hahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoop het wel. Zin in een biertje en een broodje beenham met pindasaus. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: gaat helemaal goed komen gozert, vanavond niet teveel ouzo. boel ibu's |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik leuk (duim omhoog). |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zin in morgen jongens! lekker biertje doen op varkenoord, steeds meer forum-leden die aansluiten!! leuk. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 22:37 schreef FR-Douwe het volgende:zin in morgen jongens! lekker biertje doen op varkenoord, steeds meer forum-leden die aansluiten!! leuk. Ik ga niet per se voor de forum leden, meer voor het voetbal haha ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga morgen lekker gewoon naar de sportschool .. :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je kunt op varkenoord je armspieren ook erg goed trainen hoor.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Speciaal voor Stylzz 2 biertjes halen, beide armen trainen.
Of cola.
Of chocomel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Neh. Ik zal binnenkort in de Kuip zijn, maar Varkenoord sla ik over ...;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Beste antwoord. Maar vanwaar dat je niet op Varkenoord komt? Geen behoefte aan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: waarschijnlijk omdat stylzz gek is op kit kat chunky. en ze hebben alleen marsen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik kan slecht tegen drinkende mensen als ik zelf nuchter blijf. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Specifiek bezopen mensen? Of überhaupt mensen die een alcoholische versnapering nuttigen?
In beide gevallen; logisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:07 schreef Bosifyable het volgende:[..] Specifiek bezopen mensen? Of überhaupt mensen die een alcoholische versnapering nuttigen? In beide gevallen; logisch. T eerste en er tussen in. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Maar je hoeft zelf toch ook niet nuchter te blijven? Of ben je geheelonthouder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee vanwege irritant? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee ben t een beetje ontgroeid. Plus dan zou ik met OV moeten. Kost me vanaf huis 4uur enkele reis? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee ben t een beetje ontgroeid. Plus dan zou ik met OV moeten. Kost me vanaf huis 4uur enkele reis? tjeez, ik dacht dat ik ver moest reizen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Half uurtje bus naar de trein en dan zeker nog 3 uur plus overstap? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee ben t een beetje ontgroeid. Plus dan zou ik met OV moeten. Kost me vanaf huis 4uur enkele reis? Punt van Noord-Holland toch? En al zit je met die reistijd, zat zelf te kijken voor retourtje vanaf Eindhoven; €35,- Zal voor jou misschien wel meer zijn.
Vind het nogal hoerengeld, als ik zie dat ik met mijn diesel voor €15,- klaar ben. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: me zusje komt in 55 minuten vanuit ijmuiden naar delft.... lijkt me dat het korter kan. hoeveel scheeld ijmuiden met jou hoefding?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:23 schreef Bosifyable het volgende:[..] Punt van Noord-Holland toch? En al zit je met die reistijd, zat zelf te kijken voor retourtje vanaf Eindhoven; €35,- Zal voor jou misschien wel meer zijn. Vind het nogal hoerengeld, als ik zie dat ik met mijn diesel voor €15,- klaar ben. Ja beetje decadent maar t geld maakt me niet echt uit..
Auto is gratis voor mij dat dan weer wel. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en vanaf delft kan je bij achterop de fiets stylzz!! ben er zo... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:24 schreef obiku010 het volgende:[..] me zusje komt in 55 minuten vanuit ijmuiden naar delft.... lijkt me dat het korter kan. hoeveel scheeld ijmuiden met jou hoefding? Nog 2x zo ver. Ik zit naast de afsluitdijk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee ben t een beetje ontgroeid. Plus dan zou ik met 65+ pas moeten. Kost me vanaf huis 4uur enkele reis? |
|
|
|