|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Wie zijn er zondag eigenlijk wel en gaan ook naar varkenoord? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: KKL komt ook toch?, Bosi en Phyxius ook weer, verder nog? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Inderdaad, KKL is zijn bacootjes al aan het mixen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, hoeveel liter gaat er doorheen? Morgen zijn we er trouwens om 12:30 uur (als alles meezit...) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zondag 29 januari.
Half 1 begint de wedstrijd tegen Ajax. Van te voren een goede sfeer, en hopelijk een goede reden een grote Feyenoord Headliner Meeting te houden. Wie is er voor? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 - 22:12 schreef Bosifyable het volgende:Zondag 29 januari. Half 1 begint de wedstrijd tegen Ajax. Van te voren een goede sfeer, en hopelijk een goede reden een grote Feyenoord Headliner Meeting te houden. Wie is er voor? ik ben er!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wie gaat er zaterdag nog naar varkenoord voor de wedstrijd? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ben zondag rond half elf op de sportclub! Wie komen er nog meer? Ik zal zelf hier waarschijnlijk niet meer reageren maar zal het wel via de telefoonn lezen. (posten met de telefoon is een hel namelijk) Nu even via geleende laptop! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben er niet, chauffeur 'spelen' ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik ben zondag rond half elf op de sportclub! Wie komen er nog meer? Ik zal zelf hier waarschijnlijk niet meer reageren maar zal het wel via de telefoonn lezen. (posten met de telefoon is een hel namelijk) Nu even via geleende laptop! ik! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Suijltje zou graag veel mensen van het forum zien bij het maasgebouw als hij daar aankomt om bij de wedstrijd aanwezig te zijn.
Voor de mensen die daar aanwezig willen zijn: Laat je nummer achter via PB zodat we contact kunnen houden. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 15:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:Suijltje zou graag veel mensen van het forum zien bij het maasgebouw als hij daar aankomt om bij de wedstrijd aanwezig te zijn. Voor de mensen die daar aanwezig willen zijn: Laat je nummer achter via PB zodat we contact kunnen houden. Suiltje is om 11:15 uur bij het maasgebouw! Hij zou het leuk vinden om ons te ontmoeten. als je kunt kom dan ff langs!! Misschien leuk als je hier even laat weten of je er bij bent?!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 21:45 schreef FR-Douwe het volgende:[..] Suiltje is om 11:15 uur bij het maasgebouw! Hij zou het leuk vinden om ons te ontmoeten. als je kunt kom dan ff langs!! Misschien leuk als je hier even laat weten of je er bij bent?!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 21:45 schreef FR-Douwe het volgende:[..] Suiltje is om 11:15 uur bij het maasgebouw! Hij zou het leuk vinden om ons te ontmoeten. als je kunt kom dan ff langs!! Misschien leuk als je hier even laat weten of je er bij bent?!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kom op mensen, er zijn er genoeg die vast wel even bij het Maasgebouw langs kunnen komen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dat was mij al bekend ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als lokkertje voor anderen hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De 29stte met zijn allen op de sportclub?? Zou leuk zijn als we echt eens de hele zooi bij mekaar hebben. Meld je hier aan met de tijd dat je er waarschijnlijk zal zijn. Overigens lijkt het me de beste plek op de tribune van de sportclub. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zal wel stil zijn op de sportclub als niemand komt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 13:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:De 29stte met zijn allen op de sportclub?? Zou leuk zijn als we echt eens de hele zooi bij mekaar hebben. Meld je hier aan met de tijd dat je er waarschijnlijk zal zijn. Overigens lijkt het me de beste plek op de tribune van de sportclub. Ik ben dr. Mn maat komt ook weer mee! Alle wedstrijden dat hij mee was hebben we gewonnen als het nu fout gaat ie maar lopen naar huis! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 13:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:De 29stte met zijn allen op de sportclub?? Zou leuk zijn als we echt eens de hele zooi bij mekaar hebben. Meld je hier aan met de tijd dat je er waarschijnlijk zal zijn. Overigens lijkt het me de beste plek op de tribune van de sportclub. ik ben er ook. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2012 - 13:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:De 29stte met zijn allen op de sportclub?? Zou leuk zijn als we echt eens de hele zooi bij mekaar hebben. Meld je hier aan met de tijd dat je er waarschijnlijk zal zijn. Overigens lijkt het me de beste plek op de tribune van de sportclub. aanwezig |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ben er om een uur of 10. Heb er zin in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik om ongeveer 10:20 uur, kan niet eerder.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Denk dat Phyxius ook wel om 10:20 uur op varkenoord is, @D@@N: ga jij ook met de trein? als we die van 7:48 uur pakken dan zijn we om 10:08 op Rotterdam stadion. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ja dat is wel een optie gaan we dan aan het bier 7.50 uur ??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nee joh...veel te vroeg... doe maar om 8:00 uur. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: hahah ja is ook goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FR Han kom jij ook ? Ik ben er wel als alles loopt zoals ik hoop dat het loopt.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ook op Varkenoord!!! |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Wordt er nog afgesproken voor de wedstrijd? gaat iedereen nog naar Varkenoord voor de wedstrijd? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jazeker. Ik ben er hopelijk rond een uur of 10, half 11.
Jij was toch die lange rooie, met tattoo's en al? Weet ik waar ik naar moet kijken ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En trouwens mooi dat je het topic weer ff omhoog haalt. Wie komen er tot nu?
-Bosifyable -boes? -Leon -Roel -Han -Hotjumper? -Eddy |
|
|
|
|
boes
|
|
|
haha lang niet (1,84) met dit weer zal je de tattoo's ook wel niet zien ivm een dikke winterjas.. maar ik heb je nummer ;-) deze keer wel! lol |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:23 schreef Bosifyable het volgende:En trouwens mooi dat je het topic weer ff omhoog haalt. Wie komen er tot nu? -Bosifyable -boes? (maat en zwager) -Leon -Roel -Han -Hotjumper? -Eddy |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:23 schreef Bosifyable het volgende:En trouwens mooi dat je het topic weer ff omhoog haalt. Wie komen er tot nu? -Bosifyable (met broer) -boes? -Leon -Roel -Han -Hotjumper? -Eddy |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:23 schreef Bosifyable het volgende:En trouwens mooi dat je het topic weer ff omhoog haalt. Wie komen er tot nu? -Bosifyable (met broer) -boes (met maat en zwager) -Leon -Roel -Han -Hotjumper? -Eddy |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word 1 groot feest volgende week !!!!! Moe kunnen ze niet zijn :)
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
ik heb er zo'n zin in! dit wordt een week slecht slapen.. |
|
|