|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik zal er zijn De laatste training ga ik niet redden Had me wel leuk geleken maar mijn moeder is dan jarig kan dan niet maken om de hele dag weg te zijn |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:11 schreef Phyxsius het volgende:Ik zal er zijn De laatste training ga ik niet redden Had me wel leuk geleken maar mijn moeder is dan jarig kan dan niet maken om de hele dag weg te zijn Is alleen 's ochtends die training ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:23 schreef Bosifyable het volgende:En trouwens mooi dat je het topic weer ff omhoog haalt. Wie komen er tot nu? -Bosifyable -boes -Leon -Roel -Han -Hotjumper -Eddy -D@@n -Phyxsius -FTID -KKL - Quiroz-Milo? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:09 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dit snap ik niet, vanaf Eindhoven richting Breda (wat vaak ook eindstation is als ze het zo aangeven), maar wel aankomen in Rotterdam :P moet je 20 minuten wachten daar......? heb je genoeg tijd om ff een bamischijf voor me te halen hahahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:12 schreef FR-Roel het volgende:[..] moet je 20 minuten wachten daar......? heb je genoeg tijd om ff een bamischijf voor me te halen hahahahaha Die bami haal je zaterdagavond in Zwolle maar, 's ochtends in de magnetron en eten maar..!
Whehehehehee!!1!!!1@#!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:14 schreef Bosifyable het volgende:[..] Die bami haal je zaterdagavond in Zwolle maar, 's ochtends in de magnetron en eten maar..! Whehehehehee!!1!!!1@#!! aardig hoor.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Plus een uur of 4 reizen voor mij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Voor mij ook, en mij hoor je niet klagen? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Vermoed dat jouw moeder niet jarig is en dus niet verwacht dat je bij je familie bent? ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wel bij familie, geen jarige moeder! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:23 schreef Phyxsius het volgende:[..] Vermoed dat jouw moeder niet jarig is en dus niet verwacht dat je bij je familie bent? ;) Nee, die betaald zelfs zn benzine, alstie maar weg blijft. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja hoor, en uiteraard wil hij weer benzine in mijn diesel wagen gooien. Onze gasboer ;)
..Of reed je gewoon op benzine?.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Wel jammer dat zij daar eerder op kwam dan wij Nu zitten wij ermee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:25 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ja hoor, en uiteraard wil hij weer benzine in mijn diesel wagen gooien. Onze gasboer ;) ..Of reed je gewoon op benzine?.. Op gasssssssss |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je zou niet eens het geld hebben om de brandstof te betalen man. Schooier. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat is waar Maar iedereen zal wel willen inleggen en dan komt het wel goed hoor |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Als leraar zijnde, kun je vast wel een beetje schrijven of niet? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ja hoor dat moet wel lukken ;) Maar leraar ben ik al even mee opgehouden :p
Maar ik ben blij dat je moeder op zondag van je af wil hoor Is toch wel zo gezellig |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:37 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ja hoor dat moet wel lukken ;) Maar leraar ben ik al even mee opgehouden :p Maar ik ben blij dat je moeder op zondag van je af wil hoor Is toch wel zo gezellig Het is veel slechter met me gesteld. Zaterdag én zondag.
En zo gauw mogelijk het huis uit, krijg ineens de halve inboedel aangeboden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:40 schreef Bosifyable het volgende:[..] Het is veel slechter met me gesteld. Zaterdag én zondag. En zo gauw mogelijk het huis uit, krijg ineens de halve inboedel aangeboden. Ach ja Ik kreeg ook geld mee als ik maar weg ging Ze hebben zelfs mijn hele huis op orde gemaakt Hartverwarmend, al die moeite om van me af te komen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 21:42 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ach ja Ik kreeg ook geld mee als ik maar weg ging Ze hebben zelfs mijn hele huis op orde gemaakt Hartverwarmend, al die moeite om van me af te komen Nee, zover gaan ze niet bij mij. Still love 'em. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Rond 10 uur zijn wij op centraal |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wijziging van mijn plannen, stap over op Dordrecht. Ben er rond half 11.
Maarre, piet de paler ook aan land? Die komt ook wel, toch? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
D@@N komt wel naar varkenoord maar ws wat later. Pyxsius en ik zijn om 9:55 op centraal |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Ik ben rond 10.15 a 10.30 op Varkenoord Bosi. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Ik denk dat ik rond 10.30 uur er ben maar bel wel even |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Wij vertrekken om 9:00 uur van huis, dus ik hoop rond 11 uur bij de Kuip te zijn, dus 10 min. later bij Varkenoord.. Klopt je nr deze keer Bosifyable ;-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heb je gauw een berichtje gestuurd boes! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maar als je trouwens zo 'laat' pas bij De Kuip bent, ga je dan liever niet alvast in het stadion een beetje sfeer proeven?
Ikzelf probeer een uur van te voren toch wel in De Kuip te zijn. Lekker vol zien stromen! |
|
|
|
|
boes
|
|
|
hmm zit wat in, ik zal het ff in de groep gooien om eerder te vertrekken. we mogen 5 uur voor de wedstrijd al P5 op.. lol |
|
|
|
|
boes
|
|
|
plannen gewijzigd, we vertrekken om 8:15, dus we zullen er rond 10:15 ongeveer wel zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word niet echt bier weer met de aankomende kou...? Jagermeister temperatuur denk.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vanaf morgen koud, lijkt gluhwein wel weer op z'n plaats... |
|
|
|
|
ddennisshh
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou....die schijnen niet zo betrouwbaar te zijn. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Jongens, het was tof om jullie eens in levende lijve te ontmoeten, daarna een knaller van een wedstrijd. en gelukkig had ik nog bier in m'n auto staan dus de 2,5 uur terugweg hebben we gewoon verder gefeest.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:30 schreef boes het volgende:Jongens, het was tof om jullie eens in levende lijve te ontmoeten, daarna een knaller van een wedstrijd. en gelukkig had ik nog bier in m'n auto staan dus de 2,5 uur terugweg hebben we gewoon verder gefeest.. likewise! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
a.s. zondag nog iemand naar varkenoord? |
|
|
|