|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 10:06 schreef FR-Roel het volgende:ik heb hier ook nog een klein flesje berenburger staan (of hoe je dat ook schrijft...) ik drink het niet dus als iemand zich straks wil warmen aan dat spul dan zeg je het maar... Ik maak me wel op een andere manier warm hoor Roel..;) ouwe berenburger van me..;) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 10:06 schreef FR-Roel het volgende:ik heb hier ook nog een klein flesje berenburger staan (of hoe je dat ook schrijft...) ik drink het niet dus als iemand zich straks wil warmen aan dat spul dan zeg je het maar... Oh dat is lekker met cola |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: meenemen dan? jij rijdt wel terug gozert! hahahaha |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: voor mij niet ik drink er een op varkenoord en dan niet meer auto rijden en drinken gaat niet samen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 10:20 schreef FR-D@@N het volgende:[..] voor mij niet ik drink er een op varkenoord en dan niet meer auto rijden en drinken gaat niet samen Heb je geen cupholders in je auto? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Hahaha, Hotjumper is officieel wakker verklaard..:P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Je blijft ook een Zeeuw he met je voordeelpak. ons bin zuunig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is toch geen schultenbrau? ZWARTKIJKER! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pas op he? Worden hier niet op prijs gesteld :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik stap nu in de auto, tot starks |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Up! Aanwezig op Varkenoord...nog niemand |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Had je windje mee zeemeeuw? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaan we vaker doen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Godskolere wat een irritante tering Zeeuwen. Nooit meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 1 Bosi okay, 3 Bosi 's een hel ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Brabant zit er maar mooi mee d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoho, 2 wonen in Brabant hè, pa Bosi in Delft! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Brabant zit er maar weer mooi mee !!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een eigen vakkie geven...op de maasvlakte :p |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoe zit het met Han? Helemaal trots op z'n seizoenkaart, hij had 'm al binnen, maar heb 'm nog niet op Varkenoord/in De Kuip gezien? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 09:54 schreef Bosifyable het volgende:Hoe zit het met Han? Helemaal trots op z'n seizoenkaart, hij had 'm al binnen, maar heb 'm nog niet op Varkenoord/in De Kuip gezien? geen idee, zal hem zo eens bellen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hij mag zelf ook wel antwoord geven, in plaats Woezelt en Pippert gayert posts ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb hem net gesproken, heeft kaart nog niet geactiveerd door een financiële tegenvaller. Gaat hij nog wel doen maar voorlopig ff niet. (mocht dit op het forum zeggen) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah oké, succes ermee dan Han. Hopen dat je gauw in het stadion zit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wss ga ik samen met Roy ook met de trein. Normaal gesproken rijd ik wel na een paar biertjes, of meer, maar nu met Carnaval zullen er genoeg alcohol controles zijn in Brabant. En aangezien ik (op en neer) ruim 50 km moet reizen naar m'n werk; dat ga ik niet fietsen :P
Jij reist zeker via R'dam Centraal Roel? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 10:41 schreef Bosifyable het volgende:Wss ga ik samen met Roy ook met de trein. Normaal gesproken rijd ik wel na een paar biertjes, of meer, maar nu met Carnaval zullen er genoeg alcohol controles zijn in Brabant. En aangezien ik (op en neer) ruim 50 km moet reizen naar m'n werk; dat ga ik niet fietsen :P Jij reist zeker via R'dam Centraal Roel? yep! we vertrekken vanaf station zwolle om 14:16 uur. hopen dan in Rotterdam om 16:01 uur vanaf spoor 2 in Rotterdam de trein te pakken naar stadion. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel plezier jongens en schreeuw ze naar de drie punten!!!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ga zo naar de Kruidvat, kijken of ze die kaartjes nog hebben. In dat geval reizen we via Dordrecht, en komen we om 16:08 bij het Stadion aan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Komt goed Renato, jammer dat je er niet bij bent. Sterkte! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 11:00 schreef Bosifyable het volgende:Ga zo naar de Kruidvat, kijken of ze die kaartjes nog hebben. In dat geval reizen we via Dordrecht, en komen we om 16:08 bij het Stadion aan. Hier nog een,hopen dat ze die krengen nog hebben. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
succes all en drink er een op mij tegen groningen ben ik erbij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bedankt Bosi en Roel!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Roel en ik, verschillende plaatsen van vertrek, allebei vertraging. Met geluk om half 6 in Rotterdam, ipv 4u.
Tomson, als je meeleest, stuur ff een PB met je nummer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:05 schreef Bosifyable het volgende:Roel en ik, verschillende plaatsen van vertrek, allebei vertraging. Met geluk om half 6 in Rotterdam, ipv 4u. Tomson, als je meeleest, stuur ff een PB met je nummer! Leve de NS verdomme. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanuit zeeland prima,half 5 aanwezig (kwart over 3 van Goes) |
|
|
|